Ja ik ook wel eigenlijk. Stukje fietsen. Beetje posten op fok. Huishouden wordt dan toch gedaan door robots.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Ik ambieer het zijn van huisvader al jaren.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat wij 't zelf in de kaart spelen. Heb hierover al met HMF lange discussies gehad. Doordat wij mannen zo hijgerig lopen te doen op willekeurig welk wijf dat ook maar in de verste verte neukbaar spelen wij ze zo enorm in de kaart dat ze de boel regeln. Dat hebben die gelovigen dan toch prima door bedenk ik me nu ineens.
Net nog een project over smarthomes afgerond, kankersaai man, wordt alleen geïnvesteerd in zorgrobotsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja ik ook wel eigenlijk. Stukje fietsen. Beetje posten op fok. Huishouden wordt dan toch gedaan door robots.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
Dat hebben die gelovigen dan toch prima door bedenk ik me nu ineens.
Deze mang weet je moet die bitches niet biggie makenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat wij 't zelf in de kaart spelen. Heb hierover al met HMF lange discussies gehad. Doordat wij mannen zo hijgerig lopen te doen op willekeurig welk wijf dat ook maar in de verste verte neukbaar is spelen wij ze zo enorm in de kaart dat ze de boel regelen. Dat hebben die gelovigen dan toch prima door bedenk ik me nu ineens.
Dat is al 2000 jaar zo man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat wij 't zelf in de kaart spelen. Heb hierover al met HMF lange discussies gehad. Doordat wij mannen zo hijgerig lopen te doen op willekeurig welk wijf dat ook maar in de verste verte neukbaar spelen wij ze zo enorm in de kaart dat ze de boel regeln. Dat hebben die gelovigen dan toch prima door bedenk ik me nu ineens.
Dit herken ik wel.. Van die gasten die met lelijke wijven lopen die daardoor zelfvertrouwen en een steeds grotere bek krijgen. Ik heb ook een hekel aan vrouwen die vroeger gepest zijn en daardoor op curus gaan om voor je zelf op te komen. Ongepaste gesprekken op de werkvloer, Wijf met een grote bek en de onzekerheid straalt er nog steeds van af. Iewl...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoals ik tegen je zei: de walvisbonkers. Mensen die de hele avondhet ene wijf na de andere aflopen, net zo lang tot ze bij het laagste van het laagste komen en ZELFS DIE een beurt willen geven at all cost.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie dit kunnen ontcijferen want er staat zoveel waarheid in deze post.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit herken ik wel.. Van die gasten die met lelijke wijven lopen die daardoor zelfvertrouwen en een steeds grotere bek krijgen. Ik heb ook een hekel aan vrouwen die vroeger gepest zijn en daardoor op curus gaan om voor je zelf op te komen. Ongepaste gesprekken op de werkvloer, Wijf met een grote bek en de onzekerheid straalt er nog steeds van af. Iewl...
FUCKING WAARHEID, SARAH VAN SCHOOLquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit herken ik wel.. Van die gasten die met lelijke wijven lopen die daardoor zelfvertrouwen en een steeds grotere bek krijgen. Ik heb ook een hekel aan vrouwen die vroeger gepest zijn en daardoor op curus gaan om voor je zelf op te komen. Ongepaste gesprekken op de werkvloer, Wijf met een grote bek en de onzekerheid straalt er nog steeds van af. Iewl...
Klopt, alleen 't verschil is dat vrouwen tegenwoordig enkel nog op fysiek vlak onderdoen voor de man en door nog steeds als holbewoners achter ze aan te hobbelen we ze dus teveel macht geven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is al 2000 jaar zo man.
Grootste reden is dat wij teveel vrouwelijke hormonen binnen krijgen van de pil. En de huidige lesmethodes doen vrouwen het beter in dan mannen.
Kijk jij en kapo begrijpen mij teminste nog. Saaie tijden toen jullie me alleen hebben gelaten hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
FUCKING WAARHEID, SARAH VAN SCHOOL
WAT EEN TERINGSNOL IS DAT ZEG
... MANNEN krijgen teveel vrouwelijke hormonen binnen van de pil?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is al 2000 jaar zo man.
Grootste reden is dat wij teveel vrouwelijke hormonen binnen krijgen van de pil. En de huidige lesmethodes doen vrouwen het beter in dan mannen.
snap je pik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoals ik tegen je zei: de walvisbonkers. Mensen die de hele avondhet ene wijf na de andere aflopen, net zo lang tot ze bij het laagste van het laagste komen en ZELFS DIE een beurt willen geven at all cost.
Zulke ratten verneuken de knappe vrouwen. En je kent de resultaten daarvan. Ik (en jij) nemen zulke arrogante teringsnollen even flink droog in hun poepert zodat ze hun gevoel van waardigheid weer even kwijt zijn. Zetten ze even met beide voeten op de grond.
Ik had een perm broer. Kapo zag de kwaliteit hier zo achteruit gaan dat hij wel moest vertrekken hier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk jij en kapo begrijpen mij teminste nog. Saaie tijden toen jullie me alleen hebben gelaten hoor.
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... MANNEN krijgen teveel vrouwelijke hormonen binnen van de pil?
Dit ook idd. Ze krijgen gewoon een extreem grote bek op basis van hun kut. Echt puur vanwege hun kut, want 't gros van de wijven is echt te lelijk om te palen hoor.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Terwijl juist als je het niet doet en gewoon relax doet willen ze juist je pik.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, alleen 't verschil is dat vrouwen tegenwoordig enkel nog op fysiek vlak onderdoen voor de man en door nog steeds als holbewoners achter ze aan te hobbelen we ze dus teveel macht geven.
Zit ook in 't drinkwater en shit he. Wordt nog een groot probleem man.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... MANNEN krijgen teveel vrouwelijke hormonen binnen van de pil?
Baas.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:36 schreef Mr.Smokey het volgende:
bitches aint shit but ho´s nd tricks
Dit dus.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit ook in 't drinkwater en shit he. Wordt nog een groot probleem man.
Ik ga naar chateau techno 15 feb.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:37 schreef Saind het volgende:
Ik heb echt zin in een goed feestje binnenkort, komt er nog wat tofs aan?
Daarom gewoon die vrouwen naar jou te laten komen toch. Begin van de avond contactje leggen, eind van de avond komen ze met hangende pootjes naar je toe.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, alleen 't verschil is dat vrouwen tegenwoordig enkel nog op fysiek vlak onderdoen voor de man en door nog steeds als holbewoners achter ze aan te hobbelen we ze dus teveel macht geven.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:37 schreef Saind het volgende:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:37 schreef Saind het volgende:
Juistem.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Terwijl juist als je het niet doet en gewoon relax doet willen ze juist je pik.
Ik ken zoveel van die hopeloze mannetjes die maar achter vrouwen aan lopen en slijmen etc nergens voor nodig als je gewoon jezelf bent willen ze juist je pik.
Ben niet echt van dat oldschool moet ik zeggen, en bij Mental Theo haak ik ook echt meteen af maar ik zal eens kijkenquote:
Kutduitser ik zeg toch "binnenkort" niet half meiquote:
Ik doe de aanname dat je doelt op het onderzoek van Castellvi (2008). Die had het over een verminderde vruchtbaarheid als gevolg van een verhoogde oestrogeenconcentratie onder mannen.quote:
Leven gaat als een trein voorbij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben niet echt van dat oldschool moet ik zeggen, en bij Mental Theo haak ik ook echt meteen af maar ik zal eens kijken
[..]
Kutduitser ik zeg toch "binnenkort" niet half mei
Ziet er wel tof uitquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Leven gaat als een trein voorbij.
Klopt wel dit ja ik kan ook altijd goed overweg met schoonvaders.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Juistem.
Vrouwen willen een man die zoveel mogelijk op hun vader lijkt. En al die meisjes zien juist hun vader als een superheld en niet als een pussy. Dus wees jezelf en beetje afstandelijk en dan komt het goed.
Zijn 2 zalenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben niet echt van dat oldschool moet ik zeggen, en bij Mental Theo haak ik ook echt meteen af maar ik zal eens kijken
valt niet te voorspellen, psv is te wisselvalligquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF, Wie wint er, Heracles of PSV?
PSV laat punten liggen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF, Wie wint er, Heracles of PSV?
zei ik ook al.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:41 schreef Adames het volgende:
[..]
valt niet te voorspellen, psv is te wisselvallig
Ik ook vaak en dat komt omdat je dan heel veel op elkaar lijkt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt wel dit ja ik kan ook altijd goed overweg met schoonvaders.
Eetsmakelijk en tot zo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga ff nasi eten. tot later boys
Voordeel van Enschede is ook nog dat ik er slaapadresjes hebquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Sowieso wel goede feestjes hier, vaak nog relatief goedkoop ook voor wat je krijgt.
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/events/126213137544525/quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:37 schreef Saind het volgende:
ah op 30 april, fijn, dan zal ik vast niks anders hebbenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Sowieso wel goede feestjes hier, vaak nog relatief goedkoop ook voor wat je krijgt.
[ afbeelding ]
Daarom.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want? Ik zei het ook al over PEC..
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:43 schreef Adames het volgende:
[..]
ah op 30 april, fijn, dan zal ik vast niks anders hebben
Niemand? Ik laat deze tot 17:00 openstaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:41 schreef huffderobot het volgende:
[ afbeelding ]
Wie neemt deze als UI als Feyenoord verliest? Ik doe het omgekeerde.
Koningennacht in Utje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als een blije door een overvol amsterdam lopen is ook niks.
Ja ik kan met die man gewoon uren voor de buis hangen beetje serie kijken.. Games tieten. Pintje erbij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ook vaak en dat komt omdat je dan heel veel op elkaar lijkt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-club-doodgeschoten/quote:De club ligt vlak bij een gevangenis die werd bestormd. De rellen in Port Said ontstonden nadat 21 mensen ter dood waren veroordeeld vanwege hun aandeel in de voetbalrellen begin vorig jaar. Toen liep een duel tussen Al-Masry uit Port Said en Al-Ahly uit Caïro uit op een veldslag waarbij 74 mensen omkwamen.
2 uur bedoel je.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Keer gedaan, ging om 1 uur 's nachts buiten alle muziek uit en alle kroegen dicht
Ik leg helemaal geen koppeling met metrosexualiteit of ontmannen, ik schiet uit de losse pols wat gedachtenflodders waarom vrouwen het tegenwoordig veel beter doen dan mannen op het vwo of de universiteit. Dat is een feit als je kijkt naar het percentage afgestudeerden, sinds een jaar of 10 zijn dat meer vrouwen dan mannen. Waar dat aan ligt? Geen idee. Maar ik denk wel dat het meer te maken heeft met de huidige maatschappij dan de oerdrang om achter een kut aan te hollen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik doe de aanname dat je doelt op het onderzoek van Castellvi (2008). Die had het over een verminderde vruchtbaarheid als gevolg van een verhoogde oestrogeenconcentratie onder mannen.
Buiten het feit dat dit onderzoek ZEER onderhevig is aan twijfel: die oestrogenen die de man tot zich nemen, komen niet zozeer door een verhoogde uitscheiding van deze hormonen via de urine door de vrouw, maar veel meer als gevolg van pesticiden, DES et cetera. Dat benoemde zelfs Castellvi al.
De koppeling met "metroseksualiteit" en het "ontmannen" is nog niet gelegd door onderzoekers, hoewel je dit hier wel impliceert.
Moet je ook niet naar Urk gaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Keer gedaan, ging om 1 uur 's nachts buiten alle muziek uit en alle kroegen dicht
Raar.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kapatino en HMF sprokkelen jullie eens een seizoenskaart voor mij bij elkaar.
https://www.paypal.com/nl(...)donate-intro-outsidequote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kapatino en HMF sprokkelen jullie eens een seizoenskaart voor mij bij elkaar.
Daar kende iig nog goed aan de sosquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:44 schreef Happel het volgende:
Zo ga je met hooligans om.
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-club-doodgeschoten/
Moeten ze niet zo lelijk zijn als gisternacht man. Serieus, ik voelde me gewoon vies toen ik de kroeg uit rolde zo lelijk waren die wijven.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daarom gewoon die vrouwen naar jou te laten komen toch. Begin van de avond contactje leggen, eind van de avond komen ze met hangende pootjes naar je toe.
Ik heb ooit bijna seks gehad met een Urkse. Was met bevrijdingsdag.quote:
Het korte antwoord? Mannen zijn sterker, vrouwen slimmer. We komen steeds meer terecht in een tijd van de slimmeren. Vandaar deze verschuiving.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik leg helemaal geen koppeling met metrosexualiteit of ontmannen, ik schiet uit de losse pols wat gedachtenflodders waarom vrouwen het tegenwoordig veel beter doen dan mannen op het vwo of de universiteit. Dat is een feit als je kijkt naar het percentage afgestudeerden, sinds een jaar of 10 zijn dat meer vrouwen dan mannen. Waar dat aan ligt? Geen idee. Maar ik denk wel dat het meer te maken heeft met de huidige maatschappij dan de oerdrang om achter een kut aan te hollen.
Push werkt niet bij jou?quote:
Vrouwen slimmer ga toch poepen manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Het korte antwoord? Mannen zijn sterker, vrouwen slimmer. We komen steeds meer terecht in een tijd van de slimmeren. Vandaar deze verschuiving.
Waarop baseer jij dat vrouwen slimmer zijn?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Het korte antwoord? Mannen zijn sterker, vrouwen slimmer. We komen steeds meer terecht in een tijd van de slimmeren. Vandaar deze verschuiving.
vrouwen slimmer? neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Haha......nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Oke, dus Kapiteintje zegt dat VROUWEN tegenwoordig de dienst uitmaken wie wel en niet tegen ze mogen praten in een bar, hoe ze zich opstellen etc. tegen mannen, terwijl ze vroeger een klap voor hun smoel kregen als ze hun bek opentrokken (jaren 30), en jij begint over de betere resultaten van meisjes op de middelbare school?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik leg helemaal geen koppeling met metrosexualiteit of ontmannen, ik schiet uit de losse pols wat gedachtenflodders waarom vrouwen het tegenwoordig veel beter doen dan mannen op het vwo of de universiteit. Dat is een feit als je kijkt naar het percentage afgestudeerden, sinds een jaar of 10 zijn dat meer vrouwen dan mannen. Waar dat aan ligt? Geen idee. Maar ik denk wel dat het meer te maken heeft met de huidige maatschappij dan de oerdrang om achter een kut aan te hollen.
Link?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord staat eerste in je steun je club competitie bij Fifa
gelukkig biedt de fontys uitkomstquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Waren ze maar slimmer, kanker worstenfeestjes altijd in Eindhoven
Zag het ook net op de 360 ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
3 wijven in m'n huis, 2 keer fontys 1 keer design academyquote:
Gewoon fifa 13 aanzetten.quote:
PSV staat op 14e, maar ik ga PSV niet helpen. Er zijn altijd klojo's die met VVV gaan spelen en die op plek 1 gaan brengenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Suc-ces-sup-por-ter.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stylo hoe komt een koerd uit Utrecht er trouwens op een plotselinge dag bij om de homo's uit Eindhoven te gaan supporteren?
Uitzondering, regel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Waren ze maar slimmer, kanker worstenfeestjes altijd in Eindhoven
geen vrouwen in het huis, toen we vorige week een nieuwe huisgenoot zochten hebben we de vrouwen ook niet uitgenodigd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
3 wijven in m'n huis, 2 keer fontys 1 keer design academy
Nee van de TU moeten we het niet hebben
verstandigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of gewoon een verstandige persoon
Hebben jullie al een nieuwe?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:51 schreef Adames het volgende:
[..]
geen vrouwen in het huis, toen we vorige week een nieuwe huisgenoot zochten hebben we de vrouwen ook niet uitgenodigd.
ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of gewoon een verstandige persoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |