Het korte antwoord? Mannen zijn sterker, vrouwen slimmer. We komen steeds meer terecht in een tijd van de slimmeren. Vandaar deze verschuiving.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik leg helemaal geen koppeling met metrosexualiteit of ontmannen, ik schiet uit de losse pols wat gedachtenflodders waarom vrouwen het tegenwoordig veel beter doen dan mannen op het vwo of de universiteit. Dat is een feit als je kijkt naar het percentage afgestudeerden, sinds een jaar of 10 zijn dat meer vrouwen dan mannen. Waar dat aan ligt? Geen idee. Maar ik denk wel dat het meer te maken heeft met de huidige maatschappij dan de oerdrang om achter een kut aan te hollen.
Push werkt niet bij jou?quote:
Vrouwen slimmer ga toch poepen manquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Het korte antwoord? Mannen zijn sterker, vrouwen slimmer. We komen steeds meer terecht in een tijd van de slimmeren. Vandaar deze verschuiving.
Waarop baseer jij dat vrouwen slimmer zijn?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Het korte antwoord? Mannen zijn sterker, vrouwen slimmer. We komen steeds meer terecht in een tijd van de slimmeren. Vandaar deze verschuiving.
vrouwen slimmer? neequote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Haha......nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:46 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Oke, dus Kapiteintje zegt dat VROUWEN tegenwoordig de dienst uitmaken wie wel en niet tegen ze mogen praten in een bar, hoe ze zich opstellen etc. tegen mannen, terwijl ze vroeger een klap voor hun smoel kregen als ze hun bek opentrokken (jaren 30), en jij begint over de betere resultaten van meisjes op de middelbare school?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik leg helemaal geen koppeling met metrosexualiteit of ontmannen, ik schiet uit de losse pols wat gedachtenflodders waarom vrouwen het tegenwoordig veel beter doen dan mannen op het vwo of de universiteit. Dat is een feit als je kijkt naar het percentage afgestudeerden, sinds een jaar of 10 zijn dat meer vrouwen dan mannen. Waar dat aan ligt? Geen idee. Maar ik denk wel dat het meer te maken heeft met de huidige maatschappij dan de oerdrang om achter een kut aan te hollen.
Link?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord staat eerste in je steun je club competitie bij Fifa
gelukkig biedt de fontys uitkomstquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Waren ze maar slimmer, kanker worstenfeestjes altijd in Eindhoven
Zag het ook net op de 360 ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
3 wijven in m'n huis, 2 keer fontys 1 keer design academyquote:
Gewoon fifa 13 aanzetten.quote:
PSV staat op 14e, maar ik ga PSV niet helpen. Er zijn altijd klojo's die met VVV gaan spelen en die op plek 1 gaan brengenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Suc-ces-sup-por-ter.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stylo hoe komt een koerd uit Utrecht er trouwens op een plotselinge dag bij om de homo's uit Eindhoven te gaan supporteren?
Uitzondering, regel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Waren ze maar slimmer, kanker worstenfeestjes altijd in Eindhoven
geen vrouwen in het huis, toen we vorige week een nieuwe huisgenoot zochten hebben we de vrouwen ook niet uitgenodigd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
3 wijven in m'n huis, 2 keer fontys 1 keer design academy
Nee van de TU moeten we het niet hebben
verstandigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of gewoon een verstandige persoon
Hebben jullie al een nieuwe?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:51 schreef Adames het volgende:
[..]
geen vrouwen in het huis, toen we vorige week een nieuwe huisgenoot zochten hebben we de vrouwen ook niet uitgenodigd.
ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of gewoon een verstandige persoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |