Wat heb ik er nu in godsnaam weer mee te maken? Laat mij er lekker buiten vieze stinkduitser.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je probeert te hard, en dan ook nog proberen erkenning te krijgen van kapiteitje omdat je niet zeker bent van je zaak. Erg jammer.
Stinhoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:29 schreef TwenteFC het volgende:
Van wie is die UI rechts naast jojoortje?
Waar is Jojoortje? De enige toffe vrouw in de VBL SC.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:29 schreef TwenteFC het volgende:
Van wie is die UI rechts naast jojoortje?
Kapiteintje is mijn broeder teringmongool. Die geeft mij per definitie erkenningquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je probeert te hard, en dan ook nog proberen erkenning te krijgen van kapiteitje omdat je niet zeker bent van je zaak. Erg jammer.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:29 schreef Doublepain het volgende:
422, zet jij wel een goeie jeugdopleiding op?
Ik heb met Spurs de beste mensen erop gezet, maar nog steeds bagger jeugdspelers
Hij richt zijn post toch aan jou enkelbijter.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb ik er nu in godsnaam weer mee te maken? Laat mij er lekker buiten vieze stinkduitser.
Wie heb je als hoofd jeugd aangesteld dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] en wat zooi maar voor de rest bagger ja. Moet nu maar kopen om het wat aan te metselen.
Johan Cruijff.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie heb je als hoofd jeugd aangesteld dan?
Martin van Gold natuurlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie heb je als hoofd jeugd aangesteld dan?
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Was TwenteFC altijd al zo'n boeler?
Ja. Maar soms wil hij extra stoer zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Was TwenteFC altijd al zo'n boeler?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kapiteintje is mijn broeder teringmongool. Die geeft mij per definitie erkenning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |