Dat was een back-up voor je man. In eerste instantie had je die barchick moeten doen, die is echt serieus lekker.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weer zo'n Aziatische verassing zeker![]()
Ja, maar toen we daar in die toko stonden was ze er niet dusja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat was een back-up voor je man. In eerste instantie had je die barchick moeten doen, die is echt serieus lekker.
Rotterdam, kankerstad, in de oorlog was je platquote:
Okéquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zegt de man die nog nooit een poenie heeft gezien, behalve achter zijn pc.
Ik heb wel een lekkere voor je. Zonder grap. Zal ff picca sturen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar toen we daar in die toko stonden was ze er niet dusja.
Woenselhoerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Rotterdam, kankerstad, in de oorlog was je plat
Enschede, kankermof, vuurwerk schoot je huis tot stof
PSV, kankerboer, je moeder werkt als woenselhoer
Je probeert te hard, en dan ook nog proberen erkenning te krijgen van kapiteitje omdat je niet zeker bent van je zaak. Erg jammer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Rotterdam, kankerstad, in de oorlog was je plat
Enschede, kankermof, vuurwerk schoot je huis tot stof
PSV, kankerboer, je moeder werkt als woenselhoer
Daar ben ik het mee eens, het begon eerst met die kut spel in de OP te zettenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De OP wordt sowieso te veel aangepast de laatste tijd. Ik ben een autist en word daar helemaal onrustig van. Dit kan zo niet langer.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zegt de man die nog nooit een poenie heeft gezien, behalve achter zijn pc.
Die kut spelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, het begon eerst met die kut spel in de OP te zetten
Mooi.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een kleuter viel van zijn fiets. Voor de rest viel het allemaal mee.
Wat heb ik er nu in godsnaam weer mee te maken? Laat mij er lekker buiten vieze stinkduitser.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je probeert te hard, en dan ook nog proberen erkenning te krijgen van kapiteitje omdat je niet zeker bent van je zaak. Erg jammer.
Stinhoquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:29 schreef TwenteFC het volgende:
Van wie is die UI rechts naast jojoortje?
Waar is Jojoortje? De enige toffe vrouw in de VBL SC.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:29 schreef TwenteFC het volgende:
Van wie is die UI rechts naast jojoortje?
Kapiteintje is mijn broeder teringmongool. Die geeft mij per definitie erkenningquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je probeert te hard, en dan ook nog proberen erkenning te krijgen van kapiteitje omdat je niet zeker bent van je zaak. Erg jammer.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:29 schreef Doublepain het volgende:
422, zet jij wel een goeie jeugdopleiding op?
Ik heb met Spurs de beste mensen erop gezet, maar nog steeds bagger jeugdspelers
Hij richt zijn post toch aan jou enkelbijter.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb ik er nu in godsnaam weer mee te maken? Laat mij er lekker buiten vieze stinkduitser.
Wie heb je als hoofd jeugd aangesteld dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] en wat zooi maar voor de rest bagger ja. Moet nu maar kopen om het wat aan te metselen.
Johan Cruijff.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie heb je als hoofd jeugd aangesteld dan?
Martin van Gold natuurlijkquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie heb je als hoofd jeugd aangesteld dan?
Jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Was TwenteFC altijd al zo'n boeler?
Ja. Maar soms wil hij extra stoer zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
Was TwenteFC altijd al zo'n boeler?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kapiteintje is mijn broeder teringmongool. Die geeft mij per definitie erkenning
Die man kan alles, duh. Eerst schepte ik Adam en Eva, toen schepte ik Martin.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
heeft die ook al de jeugdopleiding van feijenoord opgezet?
Gaat niet gebeuren, want rechten zijn te duur.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:32 schreef Iwanius het volgende:
Twee vragen:
Weet iemand of op Sport 1 of Eredivisie Live dit weekend(zondag) de wedstrijd tussen Galatasaray en Besiktas wordt uitgezonden? Dit vanwege dat dit de eerste wedstrijd van Sneijder bij zijn nieuwe club wordt. Mag ook ergens anders worden uitgezonden (behalve het web) want daar zit ik niet op te wachten.
Eurosport2 hebben de rechten. Sport1 doen alleen de topwedstrijden of de kutwedstrijden.quote:Ik heb de laatste weken geen live wedstrijden van FC Bayern meer gezien bij Sport 2 of Eredivisie live.
Reden? Of niet goed gekeken?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die man kan alles, duh. Eerst schepte ik A'dam en Eva, toen schepte ik Martin.
edl niet, die zendt alleen bekerwedstrijden van engeland, italie en duitslandquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:32 schreef Iwanius het volgende:
Twee vragen:
Weet iemand of op Sport 1 of Eredivisie Live dit weekend(zondag) de wedstrijd tussen Galatasaray en Besiktas wordt uitgezonden? Dit vanwege dat dit de eerste wedstrijd van Sneijder bij zijn nieuwe club wordt. Mag ook ergens anders worden uitgezonden (behalve het web) want daar zit ik niet op te wachten.
Ik heb de laatste weken geen live wedstrijden van FC Bayern meer gezien bij Sport 2 of Eredivisie live.
Reden? Of niet goed gekeken?
schiep...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die man kan alles, duh. Eerst schepte ik Adam en Eva, toen schepte ik Martin.
grote schep heb je nodig danquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
scheptequote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
met een auto?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met het licht, anders zie je niet wat je doet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik moest serieus lachen.
Ja oke, maar is nog steeds leuk.quote:
Heb alleen familie in Eindje en A'dam wonen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb jij ook familie bij Nieuw Utrecht stylo?
Ah. Ik dacht altijd dat Kanaleneiland 1 grote familie was.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb alleen familie in Eindje en A'dam wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |