Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![f03zgh.jpg]()
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , 3-0
15-12-2012 - NEC - PSV , 1-1
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , 1-6
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , 1-3
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , x-x
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , x-x
9-2-2013 - Vitesse - PSV , x-x
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , x-x
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , x-x
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , 0-4
30-1-2013 - PSV - Feyenoord , x-x
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa League
SPOILER: KNVB Beker
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef Ludachrist het volgende:[..]
Omdat de spelers op dit moment minder goed spelen dan op het moment waarop ze gekocht werden (Wijnaldum, Lens, Matavz), of van plan zijn transfervrij de deur uit te lopen (Toivonen). Tenzij ze zich volledig hervinden of hun contract verlengen zijn ze dan gewoon minder waard. Combineer dat met de hoge lonen en het mislopen van inkomsten en je hebt een situatie dat PSV inderdaad geen geld meer heeft om te investeren zonder eerst te verkopen.
Een ding wat Brands/PSV dom heeft gedaan en dat is de beste spelers kopen. Daarmee bedoel ik dus, spelers waar een team omheen voetbalt. Zo speelde Groningen in dienstvan Matavz etc. Nu heb je geen speler dus die in dienst van gaat spelen. Dat merk je soms wel een beetje
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 17:46:07 ]
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:44 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Wijnaldum snap ik wel dat er gezegd wordt, die gaat geen 5 miljoen opleveren. Maar Matavz en Lens gaan, mijns inziens, meer opleveren dan waarvoor ze gekocht zijn. Zelfde voor Strootman, Narsingh en Mertens.
Genoeg mensen die het hier mee oneens gaan zijn, maar zoals ik al zei: We zien het over een x aantal jaar wanneer al deze spelers weer weg zijn

De Stroot sowieso, maar denk je echt dat Wijnaldum, Matavz en Lens samen meer gaan opleveren dan de 11? miljoen die ze gekost hebben? Evenals Mertens, ik moet nog maar zien dat die voor 8 miljoen de deur uit gaat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:45 schreef Doublepain het volgende:[..]
Een ding wat Brands/PSV dom heeft gedaan en dat is de beste spelers kopen. Daarmee bedoel ik dus, spelers waar een team omheen voetbalt. Zo speelde Groningen in dienstvan Matavz etc. Nu heb je geen speler dus die in dienst van gaat spelen. Dat merk je soms wel een beetje
En iedereen met een beetje verstand had dat van te voren al aan zien komen.
Eilandjes met individuele kwaliteit, dat is het.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Caland
FREEJANCEES
quote:
Dick Cliché, nog onjuist ook.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Nee, dat ook weer niet.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:46 schreef Ludachrist het volgende:[..]
De Stroot sowieso, maar denk je echt dat Wijnaldum, Matavz en Lens samen meer gaan opleveren dan de 11? miljoen die ze gekost hebben? Evenals Mertens, ik moet nog maar zien dat die voor 8 miljoen de deur uit gaat.
Wijnaldum = 5
Matavz = 6,6 (+/-)
Lens = 4
Ja die gaan meer opleveren (Matavz en Lens). Mertens was 7 miljoen, en die gaat, denk ik, ook meer opleveren.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Dat klopt. Iedereen kon zien dat Matavz met Lens en Mertens minder goed zou renderen, omdat hij volledig van de aanvoer afhankelijk is. Brands koopt hem toch, want hij scoorde wel veel bij Groningen. Er zit niet echt een idee achter, maar dat heb ik al vaker beargumenteert.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:46 schreef Ludachrist het volgende:[..]
Ze hebben zelfs totaal 13 miljoen gekost. Van deze 3 wordt er , hopelijk, alleen verlies gemaakt op Wijnaldum. Matavz en Lens quitte, kleine winst, moet kunnen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:48 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Wijnaldum = 5
Matavz = 6,6 (+/-)
Lens = 4
Ja die gaan meer opleveren (Matavz en Lens). Mertens was 7 miljoen, en die gaat, denk ik, ook meer opleveren.
Transfer van Lens staat voor meer in de boeken.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
Ik dacht 'maar' 3mio?
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Nee toch? 3 mil + Marcellis oid was het, zover ik me herinner.
quote:
En de boekwaarde van Marcellis.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:49 schreef Ludachrist het volgende:[..]
Dat klopt. Iedereen kon zien dat Matavz met Lens en Mertens minder goed zou renderen, omdat hij volledig van de aanvoer afhankelijk is. Brands koopt hem toch, want hij scoorde wel veel bij Groningen. Er zit niet echt een idee achter, maar dat heb ik al vaker beargumenteert.
Toen iedereen hier om een spits schreeuwde was Matavz juist wel een goeie aankoop, toen had je Dzudszak die die rol wel kon vervullen
mrstylo
Swaggy P
quote:
We kochten hem voor 6 miljoen en AZ kocht Marcellis terug voor 2/3miljoen (op papier he).
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:50 schreef Doublepain het volgende:[..]
Toen iedereen hier om een spits schreeuwde was Matavz juist wel een goeie aankoop, toen had je Dzudszak die die rol wel kon vervullen
Jij vond op het begin Matavz toch helemaal geen goede aankoop? Nog voordat hij aangekocht was.
quote:
Was te duur vond ik zelf, maar Brands wist de vraagprijs naar beneden te halen, dus dat viel opzich wel mee.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:48 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Wijnaldum = 5
Matavz = 6,6 (+/-)
Lens = 4
Nou, dan ben je behoorlijk positief denk ik. Wat hebben Lens en Matavz dit seizoen nu laten zien dat zij die 5 en 7 miljoen waard zijn?
quote:
Jij vond hem ook niet in het spel van PSV passen herinner ik mij.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:50 schreef Doublepain het volgende:[..]
Ik ben nooit echt fan geweest van het idee van Matavz bij PSV. Maar dat is makkelijk praten, want daar heb ik nog nooit over gepost.
quote:
Juist wel, toen dacht ik dat Lens een soort Narsingh was. Maar dat bleek niet zo te zijn
mrstylo
Swaggy P
quote:
Dat was Xabotrink (ofzo).
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:51 schreef Ludachrist het volgende:[..]
Nou, dan ben je behoorlijk positief denk ik. Wat hebben Lens en Matavz dit seizoen nu laten zien dat zij die 5 en 7 miljoen waard zijn?
Je had het niet over Mertens.Matavz heeft afgelopen zomer nog een bod van 7-8mio gehad. Zijn statistieken zijn er alleen maar op vooruit gegaan na dit seizoen, moet weer kunnen.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:51 schreef Ludachrist het volgende:[..]
Een speler als Lens (International, pikt z'n goaltjes daar ook mee enzo) verkoop je wel voor 5 miljoen aan een Engelse middenmotor. Matavz loopt dit seizoen 18 uit 22 ofzo, met ook korte wedstrijdjes erbij.
Edit: Vorige zomer is een bod van 8 miljoen op Matavz afgewezen, dat seizoen heb ik iedereen dezelfde onzin over Matavz zien verkondigen (Geen winst, slecht, dit dat alles)
Buitendam
Commissaris.
quote:
Waren er meer. Als je kijkt naar het spel van Groningen, waar de links- en rechtsbuiten in die periode heel diep speelde, zodat Matavz een meter of 30 ruimte voor zicht had. PSV speelt feller op de helft van de tegenstander, dus zou er veel minder ruimte voor Matavz komen. Hij zou nu een spits in de 16 worden ipv de counterspits.
Dit, dus.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef Buitendam het volgende:[..]
Waren er meer. Als je kijkt naar het spel van Groningen, waar de links- en rechtsbuiten in die periode heel diep speelde, zodat Matavz een meter of 30 ruimte voor zicht had. PSV speelt feller op de helft van de tegenstander, dus zou er veel minder ruimte voor Matavz komen. Hij zou nu een spits in de 16 worden ipv de counterspits.
Matavz liet wel zien zonder aanvoer te kunnen scoren, iets wat Berg niet liet zien met aanvoer.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 17:55:34 ]
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Een speler als Lens (International, pikt z'n goaltjes daar ook mee enzo) verkoop je wel voor 5 miljoen aan een Engelse middenmotor. Matavz loopt dit seizoen 18 uit 22 ofzo, met ook korte wedstrijdjes erbij.
We zullen het zien. Op basis van dit seizoen en met de huidige markt ben ik er niet van overtuigd dat clubs zullen investeren in deze spelers. Maar ik laat me graag verrassen. We zien het wel in de zomer.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef Buitendam het volgende:[..]
Ja, dat verkondigde ik toen ook al
Buitendam
Commissaris.
quote:
Zoals gezegd, waren er meerdere. PSV'ers, Ajacieden, Feyenoorders..
Dit, dus.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:55 schreef Ludachrist het volgende:[..]
We zullen het zien. Op basis van dit seizoen en met de huidige markt ben ik er niet van overtuigd dat clubs zullen investeren in deze spelers. Maar ik laat me graag verrassen. We zien het wel in de zomer.
Dus jij vindt 18 uit 22 slecht oid? Wat loopt die spits van jullie dan wel niet?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Matavz heeft dan ook veel meer kwaliteit dan Berg.
Dit, dus.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Hoe bedoel je, wat ik aan het doen ben?
quote:
9 competitiegoals in 14 wedstrijden. Ik denk dat clubs op dit moment liever investeren in de topscorers van de eredivisie als ze een spits zoeken, want het zijn financieel moeilijke tijden. Dan is 8 miljoen voor een spits die ongeveer 1 op 2 loopt bij een topclub in Nederland misschien een te grote gok. Maar wederom, we zullen zien.
Adames
Klara!
quote:
Ik zie ook niet welke spits van Ajax een miljoen of 10 gaat opleveren.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Nee. Want degene die het spel van Matavz en Groningen zagen, begrepen en vergeleken met het spel van PSV waren toevallig net allemaal Ajacieden en Feyenoorders. Blijven geloven.
Dit, dus.
Adames
Klara!
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 18:06 schreef Buitendam het volgende:[..]
Nee. Want degene die het spel van Matavz en Groningen zagen, begrepen en vergeleken met het spel van PSV waren toevallig net allemaal Ajacieden en Feyenoorders. Blijven geloven.
op uitzondering van ganzenherder ja
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ah, de eerste uitzondering is binnen.
Je haalt je eigen tekst onderuit.
Dit, dus.
Adames
Klara!
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ja, ik ben serieus ja. Typisch om eerst te veronderstellen dat er geen PSV'ers waren die dat tegenspraken en op het moment dat dat wordt tegengesproken dan schoorvoetend met een naam komen die wel door had dat het kopen van Matavz een gok was. Alsof er niet 2, 5 of 10 andere waren die die mening waren toebedeeld.
Dit, dus.
Adames
Klara!
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 18:12 schreef Buitendam het volgende:[..]
Ja, ik ben serieus ja. Typisch om eerst te veronderstellen dat er geen PSV'ers waren die dat tegenspraken en op het moment dat dat wordt tegengesproken dan schoorvoetend met een naam komen die wel door had dat het kopen van Matavz een gok was.
Moet ik elk woord voor je uitkauwen? Misschien dat je het dan begrijpt?
In jouw verwoordingen leek het wel algemene kennis dat Matavz niet ideaal is voor PSV, wat ik tegenspreek door te zeggen dat PSV'ers dat niet dachten. Het is simpelweg achterlijk om te denken dat ik daarmee bedoel: 'zonder uitzondering elke PSV'er die er bestaat (al dan niet op fok)', logischer zou zijn 'verreweg de meeste PSV'ers (al dan niet op fok)/de algemene mening van PSV'ers als groep'. En zie daar, in de topics werd Matavz ontvangen als perfecte spits en iedereen die er vraagtekens bij zette werd neergezet als troll.
Op zich niet vreemd in het PSV topic, hoewel dat nu zeer sterk is verbeterd met de komst van een aantal users, is het wel de waarheid.
Dat er dan een enkeling was die ook lichte twijfel had, doet daar weinig aan af, zeker als hij verder genegeerd werd.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 18:16 schreef Adames het volgende:[..]
In jouw verwoordingen leek het wel algemene kennis dat Matavz niet ideaal is voor PSV, wat ik tegenspreek door te zeggen dat PSV'ers dat niet dachten. Het is simpelweg achterlijk om te denken dat ik daarmee bedoel: 'zonder uitzondering elke PSV'er die er bestaat (al dan niet op fok)', logischer zou zijn 'verreweg de meeste PSV'ers (al dan niet op fok)/de algemene mening van PSV'ers als groep'. En zie daar, in de topics werd Matavz ontvangen als perfecte spits en iedereen die er vraagtekens bij zette werd neergezet als troll.
Op zich niet vreemd in het PSV topic, hoewel dat nu zeer sterk is verbeterd met de komst van een aantal users, is het wel de waarheid.
Dat er dan een enkeling was die ook lichte twijfel had, doet daar weinig aan af, zeker als hij verder genegeerd werd.
Ik ben het wel met de strekking van deze post eens.
Over het algemeen (over)heerste er bij de aankopen toch een jubelstemming en iedereen van buitenaf die de pijnpunten bloot legde was een troll.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 18:16 schreef Adames het volgende:[..]
In mijn verwoording is te halen dat geen hond weet hoe Matavz zou gaan presteren bij PSV en dat dat glazen-bol-kijken sowieso een onzinnig iets is. De meeste mensen zagen dat hij er op los scoorde bij Groningen, maar zette hun vraagtekens of dit ook het geval zou zijn bij PSV gezien de tactiek en speelwijze. Verder was het meerendeel verheugd over de komst, zette men vraagtekens bij de prijs en had iedereen het motto "we zien wel".
Kortom de algemene norm als er een spits wordt aangetrokken bij welke topclub dan ook.
Dit, dus.
Matavz was niet voor niks de derde keus van Brands. Sigthorsson en El Hamdaoui en waren respectievelijk eerste en tweede keus. Ik denk dat qua spel El hamdaoui prima bij PSV had gepast, veel scorend vermogen en creativiteit, alleen qua persoonlijkheid niet.
Achteraf kun je toch wel concluderen dat van deze drie Matavz de beste keus was van de te halen spitsen. El Hamdaoui is een rotte appel in de groep en Sigthorsson is 90% van de tijd geblesseerd. Waarmee ik niet wil zeggen dat Matavz een goede spits is voor PSV. Het is een goede spits maar past niet in het systeem dat PSV speelt.
Land of the free. Home of the brave.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 18:59 schreef Scarface88 het volgende:Matavz was niet voor niks de derde keus van Brands. Sigthorsson en El Hamdaoui en waren respectievelijk eerste en tweede keus. Ik denk dat qua spel El hamdaoui prima bij PSV had gepast, veel scorend vermogen en creativiteit, alleen qua persoonlijkheid niet.
Achteraf kun je toch wel concluderen dat van deze drie Matavz de beste keus was van de te halen spitsen. El Hamdaoui is een rotte appel in de groep en Sigthorsson is 90% van de tijd geblesseerd. Waarmee ik niet wil zeggen dat Matavz een goede spits is voor PSV. Het is een goede spits maar past niet in het systeem dat PSV speelt.
In het spelsysteem van psv past een Matavz veel meer dan een El Hamdaoui. (daar was 95% van de psv supporters het wel over eens op dat moment).
Snap niet dat jij vindt dat El Hamdaoui meer bij psv past. Hij is op zijn best in een 2 spitsensysteem, Matavz juist meer bij een 4-3-3. Als Dzudszak bij psv was gebleven was Matavz al topscorder van nederland geworden vorig seizoen. Mertens haalt de productie van Dzudszak ook wel, maar matavz sneeuwt wel onder. Was juist goed dat Narsingh gehaald werd (maar die 2 hebben amper samen gespeeld).
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
xSanjay
What's the big deal?
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 19:21 schreef RubenSosa het volgende:[..]
In het spelsysteem van psv past een Matavz veel meer dan een El Hamdaoui. (daar was 95% van de psv supporters het wel over eens op dat moment).
Snap niet dat jij vindt dat El Hamdaoui meer bij psv past. Hij is op zijn best in een 2 spitsensysteem, Matavz juist meer bij een 4-3-3.
Als Dzudszak bij psv was gebleven was Matavz al topscorder van nederland geworden vorig seizoen. Mertens haalt de productie van Dzudszak ook wel, maar matavz sneeuwt wel onder. Was juist goed dat Narsingh gehaald werd (maar die 2 hebben amper samen gespeeld).
Dit dus, wat een held was dat.
Mertens heeft z'n waarde wel bewezen, maar is gewoon te voorspelbaar..
#FREEBAJSKORV
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 18:59 schreef Scarface88 het volgende:Matavz was niet voor niks de derde keus van Brands. Sigthorsson en El Hamdaoui en waren respectievelijk eerste en tweede keus. Ik denk dat qua spel El hamdaoui prima bij PSV had gepast, veel scorend vermogen en creativiteit, alleen qua persoonlijkheid niet.
Exact. Matavz rendeert in een countersysteem met buitenspelers die een voorzet kunnen geven. PSV had hem nooit moeten kopen. Maar ook Elham en Siggy niet.
De hoop bij veel PSV-ers was, in ieder geval bij mij, dat PSV het team meer zou afstemmen op Matavz. Dat is niet gebeurd.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Adames
Klara!
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 19:21 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Snap niet dat jij vindt dat El Hamdaoui meer bij psv past. Hij is op zijn best in een 2 spitsensysteem, Matavz juist meer bij een 4-3-3. Als Dzudszak bij psv was gebleven was Matavz al topscorder van nederland geworden vorig seizoen. Mertens haalt de productie van Dzudszak ook wel, maar matavz sneeuwt wel onder. Was juist goed dat Narsingh gehaald werd (maar die 2 hebben amper samen gespeeld).
Eens met El Hamdaoui, die moet echt alle ruimte om zich heen hebben. Dat krijg je niet eens een beetje met Mertens, Lens (en Narsingh).
BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 19:24 schreef Adames het volgende:[..]
Eens met El Hamdaoui, die moet echt alle ruimte om zich heen hebben. Dat krijg je niet eens een beetje met Mertens, Lens (en Narsingh).
El Hamdaoui is gewoon een vervelend persoon die moet je niet in de selectie willen hebben.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 19:21 schreef RubenSosa het volgende:Als Dzudszak bij psv was gebleven was Matavz al topscorder van nederland geworden vorig seizoen. Mertens haalt de productie van Dzudszak ook wel, maar matavz sneeuwt wel onder. Was juist goed dat Narsingh gehaald werd (maar die 2 hebben amper samen gespeeld).
Ben ik mee eens. Heb ik ook al een paar keer in dit topic gepredikt. Dzsudzsak legde zoveel ballen perfect klaar voor Berg die Matavz wel zou hebben gemaakt.
Adames
Klara!
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 19:23 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Exact. Matavz rendeert in een countersysteem met buitenspelers die een voorzet kunnen geven. PSV had hem nooit moeten kopen. Maar ook Elham en Siggy niet.
De hoop bij veel PSV-ers was, in ieder geval bij mij, dat PSV het team meer zou afstemmen op Matavz. Dat is niet gebeurd.
Siggy al wat meer, die is niet de afmakende spits. Renderen je buitenspelers en je zwaar aanvallende 10 beter. Armenteros was ook een prima optie als je wat geduld had gehad.
quote:
Als je dit breed vind...
quote:
En hij heeft er echt geen ene reet aan.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Voor zijn leeftijd wel. Niet vergeten dat hij pas 18 is.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:
Op mijn 18e squatte ik al 200kg.
mrstylo
Swaggy P
quote:

quote:
Ok man.
Met alle respect als je dit breed vind...
mrstylo
Swaggy P
quote:
Ja ik vind dit breed. Maar ik pak dan andere voetballers als referentie kader en niet andere mensen buiten de voetbalwereld (Bodybuilders en blijkbaar jij).
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 20:03 schreef mrstylo het volgende:[..]
Ja ik vind dit breed. Maar ik pak dan andere voetballers als referentie kader en niet andere mensen buiten de voetbalwereld (Bodybuilders en blijkbaar jij).
Lukaku was op deze foto geloof ik ook 18.
xSanjay
What's the big deal?
quote:
Voor een voetballer is dit gewoon breed hoor. Meeste voetballers hebben een atletische lichaam, maar echt niet een triceps/biceps van deze omvang:
#FREEBAJSKORV
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 20:09 schreef xSanjay het volgende:[..]
Voor een voetballer is dit gewoon breed hoor. Meeste voetballers hebben een atletische lichaam, maar echt niet een triceps/biceps van deze omvang:
Depay is gedrongen en afgetraind waardoor alles zonder shirt meteen groter oogt.
Nog een voorbeeldje, Nani.
Is dit een gay-only topic geworden?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
xSanjay
What's the big deal?
quote:
Nee Nani is juist afgetraind, depay is gewoon breed. Zijn lengte zal daar zeker aan bijdragen, maar kijk dan.
![62feb52cd7ca11e1aaec22000a1e88af_7.jpg]()
dat is gewoon breed. En er zullen zat bredere voetballers zijn, maar wat stylo zei klopt gewoon.
quote:
Fappen op PSV'ers

, nohomo.
#FREEBAJSKORV
xSanjay
What's the big deal?
quote:
AKINFENWA

!
#FREEBAJSKORV
![5d1bd39c901114627f4cfb49cb3c6065.png]()
Deze oude strijder heeft ook nog een taai bovenstelsel hoor.
quote:
Ik nam Nani juist om een voorbeeld aan te nemen wat afgetraind groot oogt. (in de ogen van velen)
quote:
afbeelding ]
dat is gewoon breed. En er zullen zat bredere voetballers zijn, maar wat stylo zei klopt gewoon.
Als je zo overdreven je lats spreidt oogt iedereen groot op een foto.
quote:
Maar Seedorf is gebouwd om te gaan fietsen, klimmen, zwemmen, voetballen, basketballen, tennis, korfbal en football. Die man kan alles
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 20:27:26 ]
quote:
No homo

quote:
Buff.
quote:
![htg6f.jpg]()
Depay past 5 x in Akinfenwa.
mrstylo
Swaggy P
quote:
The fuck.

Kan je toch niet normaal meer spelen?
quote:
Beest!

Hoeveel kg lateral raise is dit?
quote:
Nee, hij speelt ook in de League 2 ofzo.
Maar hij is wel beast
quote:
Jij weet ook niet wat je wil dan.
Eerst klagen dat Brands de hoofdprijs betaald voor bord op schoot scouting, nu gaat hij in 2de elftallen kijken waar ook goeie spelers kunnen spelen en het is ook niet goed?
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 22:58 schreef Doublepain het volgende:[..]
Jij weet ook niet wat je wil dan.
Eerst klagen dat Brands de hoofdprijs betaald voor bord op schoot scouting, nu gaat hij in 2de elftallen kijken waar ook goeie spelers kunnen spelen en het is ook niet goed?
Nee het is niet goed, maar misschien snap jij niet hoe hij hem kent.
Was een speler die kon kiezen tussen Sporting en PSV, maar koos dus voor hun. Nu doet hij het slecht daar en Brands kan hem dus op halen.
Probleem is dat hij een hoge salaris heeft en transfer kosten meebrengt. Dit vind ik gewoon een slechte zet. Maar alles beter dan Hutch en Manolev, dat weer wel.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:01 schreef mrstylo het volgende:[..]
Was een speler die kon kiezen tussen Sporting en PSV, maar koos dus voor hun. Nu doet hij het slecht daar en Brands kan hem dus op halen.
Probleem is dat hij een hoge salaris heeft en transfer kosten meebrengt. Dit vind ik gewoon een slechte zet. Maar alles beter dan Hutch en Manolev, dat weer wel.
Eerst maar eens zien hoeveel PSV gaat betalen dan.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Brands doen de onderhandelingen hé?
Verwacht 10 miljoen plus Strootman en 50% verkoopclausule.
quote:
Ik verwacht 2 miljoen
Brands is te voorspelbaar. Dit seizoen koopt hij Maher, volgend seizoen haalt hij de volgende speler die het leuk doet in de Eredivisie en dat gaat maar door.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Maar ze hebben financiële problemen, dus misschien kunnen we hem voor 1 miljoen krijgen.
Hoeven zij ook niet voor Labyad te betalen.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:Brands is te voorspelbaar. Dit seizoen koopt hij Maher, volgend seizoen haalt hij de volgende speler die het leuk doet in de Eredivisie en dat gaat maar door.
Bedankt voor je toevoeging
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:06 schreef mrstylo het volgende:[..]
Maar ze hebben financiële problemen, dus misschien kunnen we hem voor 1 miljoen krijgen.
Hoeven zij ook niet voor Labyad te betalen.
Zien we Labyad door de vingers
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 20:09 schreef xSanjay het volgende:[..]
Was dit niet de wedstrijd tegen Groningen?
Debiel dat het is.
Dit, dus.
10 miljoen voor Maher, gaat een beetje te ver.
Djuricic is ook goed, kost maar 5 miljoen en je hebt hetzelfde ervoor terug
mrstylo
Swaggy P
quote:
Tegen Utrecht.
quote:
Nee man. Hele andere spelers.
En Djuricic speelt ook op een andere positie bij hee.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Speelt nu op links volgens mij, maar kan ook op 10 he. Ik vind hem echt wel goed, maar om voor een 2e keuze 5mil te betalen is debiel.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ah, aan dat zure smoeltje te zien dacht ik dat we de beelden van Groningen uit erbij hadden. Toen ie boos was dat ie zo laat pas mocht spelen.
Dit, dus.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:11 schreef mrstylo het volgende:[..]
Speelt nu op links volgens mij, maar kan ook op 10 he. Ik vind hem echt wel goed, maar om voor een 2e keuze 5mil te betalen is debiel.
Twente gaat 'm wel halen denk ik.
[ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 23:12:11 ]
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:11 schreef mrstylo het volgende:[..]
2e keus die bijna net zo goed is
mrstylo
Swaggy P
quote:
Maar is geen beleid toch? 2 hele andere nummer 10's. Ik zou er dan niets van snappen.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Gewoon stug blijven houden, uiteindelijk betaalt ie toch.
Dit, dus.
quote:
Die ruildeal van Lens & Marcellis? Volgens mij was Brandts toen al bij PSV..
quote:
Anders in de zomer wel ja, Maher moet en zal naar PSV gaan. Zeker als Ajax zich er meegaat bemoeien, al acht ik die kans zeer klein.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:[..]
Anders in de zomer wel ja, Maher moet en zal naar PSV gaan. Zeker als Ajax zich er meegaat bemoeien, al acht ik die kans zeer klein.
Ajax? Als Eriksen verkast?
Dit, dus.
quote:
Dan gaan ze sowieso voor Maher
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 23:16:50 ]
quote:
Ja, toen regelde hij ook Marcus Berg
quote:
Dat zou kunnen ja, maar Overmars gaat never nooit miljoenen betalen.
quote:
Nee, dan schuiven ze gewoon Andersen en Meleg door.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:[..]
Dat zou kunnen ja, maar Overmars gaat never nooit miljoenen betalen.
[..]
Nee, dan schuiven ze gewoon Andersen en Meleg door.
Andersen zit al bij de A-Selectie
of Maher gaat naar het buitenland. Het is nu of nooit bij PSV, toekomst zal dan blijken of het de juiste keuze was.
quote:
Dat weet ik gast, dan nog schuift hij op in de pikorde.
quote:
Maher zei: ''stap in nederland wil maken bla bla bla''
quote:
Maar hij had ook een maar
quote:
Oh die is me ontgaan, zeg het eens.
quote:
Engels mag hij gaan leren als hij ooit vertrekt
Ik zou het een geweldige zet vinden in ieder geval, zoals in VI vandaag al is gezegd gaat Maher de verdediging niet beter maken.
quote:
Ja, maar waar heen?
quote:
Geen idee, dat las/hoorde ik van de week iig
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:20 schreef j0rdiiii het volgende:Ik zou het een geweldige zet vinden in ieder geval, zoals in VI vandaag al is gezegd gaat Maher de verdediging niet beter maken.
Vraag is, wie wel?
quote:
Nee ik bedoel, wie zal er nu interesse in hem hebben
Buitendam
Commissaris.
quote:
Nieuwe verdedigers.
Dit, dus.
quote:
Ja, dan haal je 2 Marcelo's binnen, noem eens namen dan?
quote:
Nederland is verdedigend zwak als de pleuris dus je zal het moeten doen met eigen jeugd etc of aankopen uit het buitenland die niemand kent.
quote:
Chelsea had toch interesse in hem? Niet dat hij daar de basis zal halen, maar een Duitse club of AC Milan zie ik hem wel naartoe gaan
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:23 schreef Doublepain het volgende:[..]
Chelsea had toch interesse in hem? Niet dat hij daar de basis zal halen, maar een Duitse club of AC Milan zie ik hem wel naartoe gaan
Tsja, als je naar Chelsea gaat is de kans dat je na een half jaar alweer met dikke krokodillentranen op de stoep staat.
quote:
Mwah, die zie ik nog vaak fouten maken hoor.
quote:
Die is ook goedkoop
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ja, een foutloze topper is niet aan PSV besteed. Die zitten op hun 17e bij City e.d.
Van Dijk is een belofte, daar mag Brands rustig geld aan spenderen.
Dit, dus.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ja kijk, als je 7, 8 miljoen voor Maher over hebt dan heb ik liever een paar miljoen richting Groningen voor een goeie verdediger.
Dit, dus.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:25 schreef Buitendam het volgende:[..]
Ja kijk, als je 7, 8 miljoen voor Maher over hebt dan heb ik liever een paar miljoen richting Groningen voor een goeie verdediger.
Klopt ja, maar ik lees al een aantal dagen dat men vindt dat hij bord op schoot scouting pleegt en alleen maar hoofdprijzen betaald. Dit is precies hetzelfde, plus het feit dat tig andere clubs hem ook willen en Groningen hem dan echt niet voor een spotprijsje laat gaan.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:26 schreef mrstylo het volgende:Maar eigenlijk moeten al onze verdedigers weg. Je moet niet 1 of 2 nieuwe CV's hebben, maar dan gelijk 4. We hebben al Koch en Hendrix, dus je moet er 2 goede bij hebben. Een Van Dijk en een andere (weet niet wie) erbij en dan zit je goed.
Derijck is klote
Zanka is klote
Marcelo is klote
Bouma is klote
Vukovic is klote
etc. etc.
Als je maar maar 1 weg doet en 1tje erbij doet, dan schiet je nergens mee op. Je moet hier gewoon drastische maatregelen nemen.
Koch is nog in geen velden of wegen goed genoeg om in het eerste mee te draaien.
Dit, dus.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:25 schreef Buitendam het volgende:[..]
Dan trek je weer een verdediger aan die zijn concentratie nooit 90 minuten kan volhouden.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Maar voor het bank wel. Waarom wel Bouma of een Derijck op de bank hebben, maar niet een Koch?
Is precies hetzelfde maar Koch is alleen jonger en goedkoper.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:26 schreef Doublepain het volgende:[..]
Klopt ja, maar ik lees al een aantal dagen dat men vindt dat hij bord op schoot scouting pleegt en alleen maar hoofdprijzen betaald. Dit is precies hetzelfde, plus het feit dat tig andere clubs hem ook willen en Groningen hem dan echt niet voor een spotprijsje laat gaan.
Dat bord op scouting beleid is helemaal geen negatief iets. Toen van Nistelrooij bij Heerenveen de pannen van het dak speelde werd hij ook op deze manier naar PSV gehaald, dat is helemaal geen schande. Zo'n Van Dijk gaat ook geld kosten, maar dan is dat maar zo. De jeugd is nog lang niet ver genoeg en van Dijk is een belofte. Probeer het maar, vind ik.
Dit, dus.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:28 schreef mrstylo het volgende:[..]
Maar voor het bank wel. Waarom wel Bouma of een Derijck op de bank hebben, maar niet een Koch?
Is precies hetzelfde maar Koch is alleen jonger en goedkoper.
Een bank is er voor degene die net te kort komen voor de basisplek. Als Marcelo uitvalt en je zet er Koch voor in de plaats dan heb je een wereld van verschil. Kun je nagaan, als we over Marcelo praten.
Dit, dus.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:29 schreef Buitendam het volgende:[..]
Een bank is er voor degene die net te kort komen voor de basisplek. Als Marcelo uitvalt en je zet er Koch voor in de plaats dan heb je een wereld van verschil. Kun je nagaan, als we over Marcelo praten.
Dan moet het maar. Hoe wil je anders hem testen? Jong PSV wordt je op een gegeven moment ook zat, wanneer je ziet dat je eigenlijk nooit kans maakt om bij PSV1 te spelen. Het is een cultuurswitch, maar dat ik ook enige manier om te overleven.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:28 schreef Buitendam het volgende:[..]
Dat bord op scouting beleid is helemaal geen negatief iets. Toen van Nistelrooij bij Heerenveen de pannen van het dak speelde werd hij ook op deze manier naar PSV gehaald, dat is helemaal geen schande. Zo'n Van Dijk gaat ook geld kosten, maar dan is dat maar zo. De jeugd is nog lang niet ver genoeg en van Dijk is een belofte. Probeer het maar, vind ik.
Helemaal mee eens hoor, ik snap ook niet wat mensen erop tegen hebben. Dan moet je dus blijkbaar een topspeler links laten liggen omdat hij wekelijks schitterend speelt.
o en
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:31 schreef mrstylo het volgende:[..]
Dan moet het maar. Hoe wil je anders hem testen? Jong PSV wordt je op een gegeven moment ook zat, wanneer je ziet dat je eigenlijk nooit kans maakt om bij PSV1 te spelen. Het is een cultuurswitch, maar dat ik ook enige manier om te overleven.
Dat is tegen beter weten in maar gewoon een jeugdspeler erin zetten. Zolang een jongen als Koch in zowat iedere wedstrijd van jong PSV nog een aantal fouten maakt die op Eredivisie-niveau catastrofaal zijn kun je hem gewoon niet brengen.
Dit, dus.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:32 schreef Doublepain het volgende:[..]
Helemaal mee eens hoor, ik snap ook niet wat mensen erop tegen hebben. Dan moet je dus blijkbaar een topspeler links laten liggen omdat hij wekelijks schitterend speelt.
o en
Dat is het enige wat ik Brands moet nageven, hij doet bijzonder hard z'n best om jeugd meerjarig vast te leggen. Gevalletje Bazoer is eigenlijk de enige misser.
Dit, dus.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:33 schreef Buitendam het volgende:[..]
Dat is het enige wat ik Brands moet nageven, hij doet bijzonder hard z'n best om jeugd meerjarig vast te leggen. Gevalletje Bazoer is eigenlijk de enige misser.
En tegelijkertijd stelt hij een coach aan waarvan je weet dat hij ze toch nooit gebruikt.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:33 schreef Buitendam het volgende:[..]
Hij is er idd druk mee bezig, dankzij hem zien we Locadia ook af en toe invallen ondanks dat Advocaat er geen zin in heeft.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:32 schreef Buitendam het volgende:[..]
Dat is tegen beter weten in maar gewoon een jeugdspeler erin zetten. Zolang een jongen als Koch in zowat iedere wedstrijd van jong PSV nog een aantal fouten maakt die op Eredivisie-niveau catastrofaal zijn kun je hem gewoon niet brengen.
Ben hier niet mee eens. Verdedigers maken altijd fouten. Heb je ooit een foutloze verdediger gezien?
Beste verdediging van vorig jaar Vertonghen maakte maar 1 half jaar, in zijn hele carrière bij Ajax, geen fouten. Ik snap dus niet waarom Koch helemaal foutloos moet spelen voordat hij een wedstrijd mag spelen. Ik vind dat rare eisen.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Als het goed is stem je je beleid af over een meerjarige visie. Jeugdspelers niet contracteren omdat de coach, waarvan je met grote kans kunt zeggen dat ie maar een seizoen blijft, zou helemaal dom zijn. Krijg je na Advocaat een coach die gek is op een meerjarige visie en jeugdspelers laten debuteren dan kun je een seizoen later als een malle de schade proberen weg te poetsen.
Dit, dus.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:36 schreef mrstylo het volgende:[..]
Ben hier niet mee eens. Verdedigers maken altijd fouten. Heb je ooit een foutloze verdediger gezien?
Beste verdediging van vorig jaar Vertonghen maakte maar 1 half jaar, in zijn hele carrière bij Ajax, geen fouten. Ik snap dus niet waarom Koch helemaal foutloos moet spelen voordat hij een wedstrijd mag spelen. Ik vind dat rare eisen.
Dat zijn niet de fouten van een te zacht balletje terug. Als een jeugdspeler cruciale eigenschappen nog niet in de vingers heeft als man- en doordekken sta je i.p.v. 11 met 10,5 man op het veld.
Dit, dus.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:36 schreef mrstylo het volgende:[..]
Alsof Koch het slechter zou doen, zijn mentaliteit is gelijk al 10x beter dan een Marcelo. Dus daar pak je sowieso winst punten op
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:37 schreef Buitendam het volgende:[..]
Dat zijn niet de fouten van een te zacht balletje terug. Als een jeugdspeler cruciale eigenschappen nog niet in de vingers heeft als man- en doordekken sta je i.p.v. 11 met 10,5 man op het veld.
Marcelo doet dat iedere wedstrijd en kreeg daarvoor een contract verbetering. Daarom heb ik liever een eigen jeugdproduct die eigenlijk al direct hetzelfde niveau heeft.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:37 schreef Doublepain het volgende:[..]
Alsof Koch het slechter zou doen, zijn mentaliteit is gelijk al 10x beter dan een Marcelo. Dus daar pak je sowieso winst punten op
Dit.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:39 schreef mrstylo het volgende:[..]
Marcelo doet dat iedere wedstrijd en kreeg daarvoor een contract verbetering. Daarom heb ik liever een eigen jeugdproduct die eigenlijk al direct hetzelfde niveau heeft.
[..]
Dit.
Dat is tegen beter weten in redeneren. Onder het motto "slechter dan dit kan het onmogelijk worden." Maar zo werkt het niet bij PSV, vind ik. Dat kun je bij clubs als Heracles en RKC doen, maar op het moment dat Marcelo nog altijd meer kwaliteiten heeft dan een piepjonge jeugdspeler, zeker in deze periode van wisseling van koploper om de 3 weken, dan moet je die jongen gewoon opstellen. Ook al is ie aan het eind van de rit gewoon PSV-onwaardig materiaal.
Dit, dus.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:41 schreef Buitendam het volgende:[..]
Dat is tegen beter weten in redeneren. Onder het motto "slechter dan dit kan het onmogelijk worden." Maar zo werkt het niet bij PSV, vind ik. Dat kun je bij clubs als Heracles en RKC doen, maar op het moment dat Marcelo nog altijd meer kwaliteiten heeft dan een piepjonge jeugdspeler, zeker in deze periode van wisseling van koploper om de 3 weken, dan moet je die jongen gewoon opstellen. Ook al is ie aan het eind van de rit gewoon PSV-onwaardig materiaal.
Maar mijn andere reden is dat communicatie niet goed loopt door Marcelo. Ik had paar dagen geleden alle tegen doelpunten terugkeken (tentamen hé) en de meeste kwamen echt door verkeerd communicatie. Wat me opviel was dat alle andere verdedigers Marcelo hielpen, daardoor een man vrij lieten en daaruit dus de tegendoelpunt uit kwam . Wat de reden was, dat Marcelo geen mond open durfde te doen. Hij zei echt niets. Dus niet van 'ik heb hem' of 'geef me rugdekking'. Hij zei/zegt gewoon niets. Dat is volgens mij ook de grootste probleem achterin.
Zanka was international en aanvoerder van zijn vorige club en Derijck was beste speler bij Ado en ook daar aanvoerder. Ik zeg niet dat ze daarom wereldspeler zijn, maar ze moeten toch wat kunnen? Naast Marcelo lijkt het alsof we een verdediger van de plaatselijke F1 hebben genomen, terwijl ze toch wat moeten kunnen. Denk daarom dat Marcelo een stoorzender is achterin. Als je hem niet vervangt dan dweil je echt met de kraan open.
[ Bericht 0% gewijzigd door mrstylo op 26-01-2013 00:48:54 ]
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:55 schreef mrstylo het volgende:[..]
Maar mijn andere reden is dat communicatie niet goed loopt door Marcelo. Ik had paar dagen geleden alle tegen doelpunten terugkeken (tentamen hé) en de meeste kwamen echt door verkeerd communicatie. Wat me opviel was dat alle andere verdedigers Marcelo hielpen, daardoor een man vrij lieten en daaruit dus de tegendoelpunt uit kwam . Wat de reden was, dat Marcelo geen mond open durfde te doen. Hij zei echt niets. Dus niet van 'ik heb hem' of 'geef me rugdekking'. Hij zei/zegt gewoon niets. Dat is volgens mij ook de grootste probleem achterin.
Zanka was international en aanvoerder van zijn vorige club en Derijck was beste speler bij Ado en ook daar aanvoerder. Ik zeg niet dat ze daarom wereldspeler zijn, maar ze moeten toch wat kunnen? Naast Marcelo lijkt het alsof we een verdediger van de plaatselijke F1 hebben genomen, terwijl ze toch wat moeten kunnen. Denk daarom dat Marcelo een stoorzender is achterin. Als je hem niet vervangt dan dweil je echt met de kraan open.
Eens met deze analyse.
Het zijn allemaal eenvoudige huis-tuin-en-keuken CVs die we hebben, sober in de verdediging (Zanka, Marcello, Derijck en zelfs Bouma zijn zeker niet minder dan andere CVs in de Eredivisie), matig in de opbouw, maar Marcello is daarnaast ook nog eens een bron van onrust vanwege een gebrek aan communicatie. Dat zou eventueel nog wel goed kunnen komen met stevige backs + CV die rust uitstraalt en kan coachen naast hem, maar die hebben we niet.
Het is simpelweg een mentaal probleem.
Door van Dijk aan te trekken los je MI niet veel op. Van Dijk is een atleet die op den duur heus wel de top kan bereiken, maar die is nu mentaal nog niet sterk genoeg om PSV te versterken. Je moet een ijzervreter centraal hebben staan die voor de duvel nog niet bang is, en die iedereen voor rot scheldt die loopt te verzaken. Daar ontbreekt het al een tijdje aan.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Dit zijn trouwens problemen waar meer Nederlandse clubs mee kampen. Feyenoord dacht het op te lossen door Mathijssen te halen, maar die is over z'n top heen. Ajax heeft het beter opgelost, door de ervaren Moisander centraal te zetten, met voor 'm nog een oude Deen als verdedigende middenvelder. Dat zijn allebei geen toppers, maar ze stralen wel de rust uit die je op die positie nodig hebt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 06:20 schreef Lyrebird het volgende:Dit zijn trouwens problemen waar meer Nederlandse clubs mee kampen. Feyenoord dacht het op te lossen door Mathijssen te halen, maar die is over z'n top heen. Ajax heeft het beter opgelost, door de ervaren Moisander centraal te zetten, met voor 'm nog een oude Deen als verdedigende middenvelder. Dat zijn allebei geen toppers, maar ze stralen wel de rust uit die je op die positie nodig hebt.
Feyenoord kan het oplossen door Joris op de bank of wellicht op lb. te gooien.
Bij psv is elke wijziging achterin een nieuw probleem.
quote:
Wat mij betreft wordt 't Manolev - Derijck - Zanka - Willems/Bouma. Hutchinson als verdedigende middenvelder.
quote:
Matavz is de meest underrated speler van PSV. Kan afmaken maar ook voetballen. Heeft idd wel een team nodig dat 'm steunt. Met twee pipo's op de flanken die vaak voor eigen kansen gaan (en niet meeverdedigen) en ook middenvelders die ze er zelf liever inschieten, speelt hij vaak voor spek en bonen mee.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:55 schreef mrstylo het volgende:[..]
Mooie analyse, maar op de één of andere manier heeft Marcelo, in tegenstelling tot Zanka en Derijck, een oneindig krediet. En niet alleen bij Advocaat, maar ook onder Rutten en Cocu vorig seizoen. Waar Derijck na een slechte wedstrijd meteen op de bank werd gezet, blijft Marcelo onrust veroorzaken, fouten maken en nooit wordt hij gewisseld. Of uit de basis gelaten. Ook bij rode kaarten, wissels in de verdediging is het nooit Marcelo die moet vertrekken, maar de andere CV die er op dat moment in staat. Waarom heeft hij zo'n oneindig vertrouwen van al zijn trainers tot nu toe?
Misschien is 't een aardige kerel? Of hij heeft een lastige zaakwaarnemer?
quote:
Erik Pieters in beeld bij Stoke
Erik Pieters heeft mogelijk zijn laatste duel voor PSV al gespeeld, het nu al legendarische 'glasincident' tijdens het duel met PEC Zwolle.
Volgens de Daily Mail heeft Stoke City de linksback van de Eindhovense club in het vizier. Bij de club uit de Premier League zijn ze op de hoogte dat Pieters de komende maanden niet in actie kan komen vanwege de wond in zijn rechterarm, waarbij zes pezen en een zenuw werden geraakt.
Hij schijnt al een raamcontract ingezien te hebben.
quote:
Is de herhaling nog ergens terug te luisteren?
Kut, hebben we die moraalridder als scheids. Die heeft als een kaart met de naam van Strootman erop klaar liggen voor als die ook maar een woord tegen hem zegt.
Wie verwachten jullie dat PSV wil gaan kopen als er vanavond weer verloren wordt? Een extra aanvaller of toch een extra middenvelder?
quote:
Dan zal Brands simpelweg met die 10 miljoen voor Maher over de brug komen, lijkt me.
Adames
Klara!
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 12:17 schreef Tarado het volgende:[..]
Ben benieuwd vanavond, PSV is toch een beetje aangeschoten wild nu, in normale omstandigheden waren het gewoon 3 punten geweest, nu geef ik Heracles nog wel een kans op een stuntje hoewel ze altijd wel veel ruimte weggeven
Heracles is anders wel behoorlijk verzwakt nu
quote:
Dan moeten jullie nog ff flink wat belasting gaan betalen komende jaren.
quote:
Dit. Jan Smit stelde wel heel leuk dat Heerenveen verslagen werd zonder de spelers met een aflopend contract, maar het waren wel deze spelers die het verschil maakte doormiddel van een invalbeurt.
Al blijft het natuurlijk een lastigere tegenstander dan Pec Zwolle, dus alles is mogelijk. De bal is rond, 11 tegen 11.
Onbegrijpelijk dat Advocaat geen verdedigers wil halen nu onder het mom van "Ze moeten dan eerst nog een half jaar wennen."
Want gaat dat argument dan niet op voor een Maher?
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 13:22 schreef Chase_Utley het volgende:Onbegrijpelijk dat Advocaat geen verdedigers wil halen nu onder het mom van "Ze moeten dan eerst nog een half jaar wennen."
Want gaat dat argument dan niet op voor een Maher?
Ik denk dat ze gewoon geen namen hebben voor een verdediger. Verder dan Van Dijk komen ze ook niet.
Wel goede timing dat Overtoom en Armenteros weg zijn.
quote:
En die back van Sporting Portugal 2 toch?
quote:
Alleen Everton scoorde tegen PSV en die speelt nog
mrstylo
Swaggy P
quote:
Ja maar ik las dat hij van origine een middenvelder is, dus zoveel vertrouwen heb ik daar ook niet naar.
En verder dit:
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 23:01 schreef mrstylo het volgende:[..]
quote:
Alsof dat uitmaakt.
quote:
Ja, dat hij doelpunten maakt en die andere niet
mrstylo
Swaggy P
quote:
Wat is er met Gouriye gebeurt?
quote:
Je weet dat Overtoom en Armenteros dit seizoen al meer doelpunten dan Everton hadden gescoord?
quote:
Ik zie PSV ook wel dik winnen eigenlijk. Vooral ook omdat de speelwijze van Heracles de kracht van PSV in de kaart speelt.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:Door PSV spelen jullie nu CL :') !
quote:
Ik verwacht ook wel een makkelijke overwinning om de reden die je aangeeft.
quote:
Je weet dat die spits van Zwolle nooit scoort?
mrstylo
Swaggy P
quote:
Weet niet hoor. Kunstgras is niet gemaakt voor de babyvoetjes van de PSV'ers.
quote:
Heracles is veel te frivool. Die gaan echt overpowerd worden. Niet voor niks dat de kleinere ploegen waartegen PSV het heeft afgelegd allemaal een behoudende tactiek gebruikten. Organisatie is key als je als kleinere ploeg van PSV wilt winnen.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:Door PSV spelen jullie nu CL :') !
Waarom gaat PSV niet eens een keer 3-5-2 proberen te spelen.
1 2 3 4 5 | Keeper Marcello-Derijck-Bouma Hiljemark Hutchinson-Van Bommel-Strootman-Willems Lens-Matavz |
Dan kan je eventueel Mertens nog ipv Lens/Matavz of zelfs eventueel Willems opstellen.
Zo komen ook gelijk het loopvermogen van Willems en Hutchinson tot zijn recht.
Aan de ene kant heb je zo maar 3 echte verdedigers maar zijn je buitenste middenvelders eigenlijk een beetje van alles. (Vandaar dat ik daar ook geen Mertens en WIjnaldum heb staan)
Aan de andere kant, als je verdedigers echt zo matig zijn kan je er misschien maar beter zo min mogelijk opstellen.
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 13:45 schreef Chase_Utley het volgende:Waarom gaat PSV niet eens een keer 3-5-2 proberen te spelen.
[ code verwijderd ]
Dan kan je eventueel Mertens nog ipv Lens/Matavz of zelfs eventueel Willems opstellen.
Aan de ene kant heb je zo maar 3 echte verdedigers maar zijn je buitenste middenvelders eigenlijk een beetje van alles. (Vandaar dat ik daar ook geen Mertens en WIjnaldum heb staan)
Aan de andere kant, als je verdedigers echt zo matig zijn kan je er misschien maar beter zo min mogelijk opstellen.
Midden in het seizoen, waarom ook niet we hebben toch niks te verliezen
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 13:45 schreef Chase_Utley het volgende:Waarom gaat PSV niet eens een keer 3-5-2 proberen te spelen.
[ code verwijderd ]
Gaat nooit gebeuren hoor, maar vindt dit niet eens zo gek.
Je middenvelders hebben veel verdedigende vermogen en de verdedigers hoeven zo eigenlijk ook nooit aan te vallen. Lens is ook altijd veel beter in een 2 spitsten systeem dan een 3 spitsen systeem.
zerokil
psvunited
quote:
[ code verwijderd ]
En dan Mertens op de bank?
1 2 3 4 5 | Keeper Marcello-Derijck-Bouma Van Bommel - Hiljemark Hutchinson--Strootman-Willems Lens-Matavz |
Tevens lijkt me dit een stuk logischer..
quote:
je zou er natuurlijk ook inhoudelijk op in kunnen gaan. Maar jij hebt dus graag dat men op deze voet verder gaat?
quote:
Dat is ook een goede invulling ja. Iets behoudender maar misschien wel passender bij het materiaal. Maar ik weet niet of Strootman echt als een 10 kan spelen.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Strootman op de plek van Hiljemark en op de plek van Strootman Ritzmaier?
quote:
Ik hou het kort, bij counters kan het leuk worden. Vooral onze snelle verdedigers, dit gaat werken ja.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Ritzmaier heeft veel en veel meer overzicht, maar als Advocaat een keuze moest maken dan koos hij wel Mertens.
Ritzmaier is één van de meest onderschatte spelers bij PSV.
Ritzmaier is toch verhuurd?
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 13:49 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Dat is ook een goede invulling ja. Iets behoudender maar misschien wel passender bij het materiaal. Maar ik weet niet of Strootman echt als een 10 kan spelen.
Matavz in een twee spitsen systeem lijkt me ook niet ideaal
Maar als je naar volgend jaar kijkt, ervan uitgaan dat Strootman, Lens, Mertens etc weggaan
Dan kan je zo spelen:
Depay--Matavz/Locadia--Narsingh
----------Maher
--------Hiljemark--vBommel???
Willems--Marcelo--Zanka--??
-----------Zoet/Tyton/Waterman
Beter worden we niet
quote:
'Zanka moet weer plaatsmaken voor Derijck in de basis'
De basisplaats voor Zanka lijkt van korte duur geweest te zijn. De centrale verdediger lijkt het grootste slachtoffer te worden van de dramatische start tegen PEC Zwolle. In de winterstop leek Zanka zijn kans nog te grijpen, na het duel tegen PEC is dat alweer van de baan. Volgens het Algemeen Dagblad zal hij tegen Heracles Almelo zijn plaats weer moeten afstaan aan Timothy Derijck. Daarmee valt Advocaat weer terug op het duo Marcelo - Derijck.
Goed voor het zelfvertrouwen van Zanka... Ik blijf het bizar vinden dat Marcelo zowel bij Rutten als Advocaat onomstreden is. Een groot deel van de tegengoals afgelopen vrijdag kwam weer door het gepruts van Marcelo.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 13:59 schreef Doublepain het volgende:Maar als je naar volgend jaar kijkt, ervan uitgaan dat Strootman, Lens, Mertens etc weggaan
Dan kan je zo spelen:
Depay--Matavz/Locadia--Narsingh
----------Maher
--------Hiljemark--Ritzmaier
Willems--Marcelo--Zanka--Tamata
-----------Zoet/Tyton/Waterman
Beter worden we niet
Fixed.
Al heb ik liever Djuricic dan een Maher (als we met Ritz spelen).
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 14:00 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Goed voor het zelfvertrouwen van Zanka... Ik blijf het bizar vinden dat Marcelo zowel bij Rutten als Advocaat onomstreden is. Een groot deel van de tegengoals afgelopen vrijdag kwam weer door het gepruts van Marcelo.
Derijck

Wat een feest vanavond.
quote:
Anders staan Zanka en Derijck er. Moet je ook niet willen natuurlijk.
quote:
Dat zal net als Area 51 een groot geheim blijven
quote:
Derijck moet je sowieso niet willen, Zanka wel maar dan moet je een voetballende verdediger naast hem zetten. Uit nood zou ik dan voor Bouma-Zanka gaan
mrstylo
Swaggy P
quote:
Thijs zei gister dat Zanka gewoon speelt.
quote:
Beter dan Marcelo.
quote:
Hij deelt gewoon zijn vrouw met zijn trainers. Kan niet anders.
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 14:02 schreef Doublepain het volgende:[..]
Derijck moet je sowieso niet willen, Zanka wel maar dan moet je een voetballende verdediger naast hem zetten. Uit nood zou ik dan voor Bouma-Zanka gaan
Hendrix - Zanka dan. Boeiend dat Hendrix nog 'maar' 17 is.
quote:
Advocaat denkt er anders over
Ook bekend wat de bank gaat worden?
mrstylo
Swaggy P
quote:
Hendrix - Bazoer zou zo'n bazen CV worden he. Door die kut Advocaat is daar nooit iets van geworden.
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 14:02 schreef mrstylo het volgende:[..]
Thijs zei gister dat Zanka gewoon speelt.
[..]
Beter dan Marcelo.
[..]
Hij deelt gewoon zijn vrouw met zijn trainers. Kan niet anders.
Engelaar had toen ook zo'n verhouding met Rutten, toen moesten we hem uitfluiten en eindelijk drong het tot hem door.
Zien jullie het eigenlijk zitten in een trainerschap van Bert Marwijk bij PSV?
mrstylo
Swaggy P
quote:
Advocaat 2.0. Je schiet er niets mee op.
Heb liever Faber (wanneer Cocu niet wilt).
quote:
Ik zie het eigenlijk ook meer in Faber zitten dan in Cocu. Waarom weet ik niet helemaal. Zal wel met uitstraling te maken hebben.
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 14:02 schreef Doublepain het volgende:[..]
Maar het grappige is juist (nou ja grappig, eerder treurig) dat Zanka juist de voetballende verdediger zou zijn. Maar die blijkt voetballend echt heel matig te zijn, staaltje verkeerde scouting?
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 14:07 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Maar het grappige is juist (nou ja grappig, eerder treurig) dat Zanka juist de voetballende verdediger zou zijn. Maar die blijkt voetballend echt heel matig te zijn, staaltje verkeerde scouting?
Wie zei dat?
Vanavond spelen we trouwens eindelijk in het nieuwe jubileumshirt
quote:
Ik moet een beetje terugkrabbelen want de users die dat zeiden waren tja77 en Tompsv, en dat zijn nou niet direct de users die je serieus kan nemen.
quote:
Misschien winnen we nu wel alles, het oude shirt had een vloek, kan niet anders

quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ik moet een beetje terugkrabbelen want de users die dat zeiden waren tja77 en Tompsv, en dat zijn nou niet direct de users die je serieus kan nemen.
Oh, ik dacht iemand van PSV. Maar dan kan je het idd niet serieus nemen ja
quote:
Zanka is niet beter dan wat je al had dus ik begrijp de "aankoop" van PSV sowieso al niet. Meer middelmaat in je al zwakke linie.
quote:
Ik begrijp wel meer dingen van Brands niet.
quote:
quote:
Welke video is dit?
quote:
Dwingt totaal geen autoriteit af met zijn persoon. Laat hem lekker assitent zijn of iets met de jeugd doen, liever geen hoofdtrainer.
Cocu mist als trainer alles wat Frank de Boer wel heeft..
quote:
Uitstraling. Lef. Ultieme winnaarsmentaliteit. Harde hand.
mrstylo
Swaggy P
quote:
De Boer is een hele goede trainer hoor, maar vindt het dom om hem
nu te vergelijken met Cocu.
quote:
De korte tijd dat Cocu hoofdtrainer van PSV was, kon hij me allerminst bekoren.
Ik zou het liefst Gert-Jan Verbeek als opvolger van Advocaat zien.
Van Marwijk speelt ook angsthazen-voetbal.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Hij speelde toen heel behoudend, maar dat kwam door onze verdedigers. We hadden wel minder tegendoelpunten toen hij trainer was, maar spel was weer saai.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Gaat niet gebeuren. Heeft geen uitstraling voor een topclub.
quote:
Die had Fred Rutten ook niet. En zo zijn er nog wel meer te bedenken die trainer bij PSV zijn geweest.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Rutten was wel weer goed met sponsoren, dus weet niet of Verbeek ook zo is.
quote:
Sef Vergoossen schiet me meteen te binnen.
Ik zie Faber wel zitten.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Kijkt ook heel vaak naar Jong PSV en PSV A1, dus hij kan ook een gat slaan vind ik. Heeft bij FC Eindhoven ook genoeg bewezen.
Faber is i.i.g. een betere optie als Cocu.
quote:
Qua salaris ook, die Bertje gaat gewoon tegen de 1 miljoen aan tikken
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 15:04 schreef mrstylo het volgende:[..]
Kijkt ook heel vaak naar Jong PSV en PSV A1, dus hij kan ook een gat slaan vind ik. Heeft bij FC Eindhoven ook genoeg bewezen.
FCE is met alle respect geen eredivisieniveau al heeft hij het daar goed gedaan.
Kleine gok om hem meteen hoofdtrainer te laten zijn bij een Nederlandse topclub.
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 15:07 schreef karton2 het volgende:[..]
FCE is met alle respect geen eredivisieniveau al heeft hij het daar goed gedaan.
Kleine gok om hem meteen hoofdtrainer te laten zijn bij een Nederlandse topclub.
Agree.
quote:
Cocu lijkt me hetzelfde als Bergkamp. Komt ook over als een bleu persoon.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 15:07 schreef karton2 het volgende:[..]
Natuurlijk, maar vindt het een kleinere stap dan eerst PSV A1 te trainen.
Hij had daar met veel meer dingen te maken. Denk aan Budget, blessures, druk en ga zo maar door.
Gert-Jan Verbeek zou in mijn ogen de ideale kandidaat zijn:
-Zijn teams spelen een goed positiespel, attractief, aanvallend en zijn in topconditie
-Heeft oog voor de jeugd
-Heeft geen 'troetelkindjes'. Niemand is onomstreden.
-Zeurt nooit om nieuwe spelers, hij haalt gewoon het maximale uit de groep die hij heeft
-Komt 100% voor de spelers en club op
-Betrouwbare vent. Afspraak is afspraak
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 15:16 schreef Miertje88 het volgende:Gert-Jan Verbeek zou in mijn ogen de ideale kandidaat zijn:
-Zijn teams spelen een goed positiespel, attractief, aanvallend en zijn in topconditie
-Heeft oog voor de jeugd
-Heeft geen 'troetelkindjes'. Niemand is onomstreden.
-Zeurt nooit om nieuwe spelers, hij haalt gewoon het maximale uit de groep die hij heeft
-Komt 100% voor de spelers en club op
-Betrouwbare vent. Afspraak is afspraak
Verbeek komt sowieso niet, dat is al zeker
HarryVonZwichell
Van alle markten thuis
D
quote:
Dick Advocaat geeft niets om de jeugd, zolang Dick er in zit, zal je die jongen voorlopig niet zien.
Hopen dat Bakkali alsnog de overstap naar Ajax maakt.
quote:
Tiki taka dit, Barcelona kan hier van leren
quote:
Idd, jeugdspelers van PSV gaan nooit naar Ajax.
quote:
Dat wil zeggen dat hij in beeld is en langzaam dichterbij komt
quote:
Hij heeft een contract.
quote:
Ten tijde van de overgang van Bazoer gingen er hardnekkige geruchten rond dat Bakkali zijn zinnen op Ajax had gezet, daarom nam PSV hem ook mee naar Thailand, althans, om hem te pleasen iig.
quote:
Shit vergeten, met een contract zit je voor altijd bij een club.
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef Pizzakoppo het volgende:[..]
Ten tijde van de overgang van Bazoer gingen er hardnekkige geruchten rond dat Bakkali zijn zinnen op Ajax had gezet, daarom nam PSV hem ook mee naar Thailand, althans, om hem te pleasen iig.
Bakkali zijn contract loopt ook af idd
quote:
Niet echt, tenzij Ajax met een miljoenenbod komt
quote:
Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef Pizzakoppo het volgende:[..]
op het AN roepen ze dat ja. Lekker interessant.
quote:
Het kan vreemd lopen in de voetballerij.
quote:
Niet zo vreemd als jij denkt iig
quote:
Betekend dat ie komend seizoen moet doorbreken en anders voor een prikkie is op te halen.