Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![f03zgh.jpg]()
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , 3-0
15-12-2012 - NEC - PSV , 1-1
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , 1-6
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , 1-3
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , x-x
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , x-x
9-2-2013 - Vitesse - PSV , x-x
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , x-x
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , x-x
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , 0-4
30-1-2013 - PSV - Feyenoord , x-x
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa League
SPOILER: KNVB Beker
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef Ludachrist het volgende:[..]
Omdat de spelers op dit moment minder goed spelen dan op het moment waarop ze gekocht werden (Wijnaldum, Lens, Matavz), of van plan zijn transfervrij de deur uit te lopen (Toivonen). Tenzij ze zich volledig hervinden of hun contract verlengen zijn ze dan gewoon minder waard. Combineer dat met de hoge lonen en het mislopen van inkomsten en je hebt een situatie dat PSV inderdaad geen geld meer heeft om te investeren zonder eerst te verkopen.
Een ding wat Brands/PSV dom heeft gedaan en dat is de beste spelers kopen. Daarmee bedoel ik dus, spelers waar een team omheen voetbalt. Zo speelde Groningen in dienstvan Matavz etc. Nu heb je geen speler dus die in dienst van gaat spelen. Dat merk je soms wel een beetje
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 17:46:07 ]
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:44 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Wijnaldum snap ik wel dat er gezegd wordt, die gaat geen 5 miljoen opleveren. Maar Matavz en Lens gaan, mijns inziens, meer opleveren dan waarvoor ze gekocht zijn. Zelfde voor Strootman, Narsingh en Mertens.
Genoeg mensen die het hier mee oneens gaan zijn, maar zoals ik al zei: We zien het over een x aantal jaar wanneer al deze spelers weer weg zijn

De Stroot sowieso, maar denk je echt dat Wijnaldum, Matavz en Lens samen meer gaan opleveren dan de 11? miljoen die ze gekost hebben? Evenals Mertens, ik moet nog maar zien dat die voor 8 miljoen de deur uit gaat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:45 schreef Doublepain het volgende:[..]
Een ding wat Brands/PSV dom heeft gedaan en dat is de beste spelers kopen. Daarmee bedoel ik dus, spelers waar een team omheen voetbalt. Zo speelde Groningen in dienstvan Matavz etc. Nu heb je geen speler dus die in dienst van gaat spelen. Dat merk je soms wel een beetje
En iedereen met een beetje verstand had dat van te voren al aan zien komen.
Eilandjes met individuele kwaliteit, dat is het.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Caland
FREEJANCEES
quote:
Dick Cliché, nog onjuist ook.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Nee, dat ook weer niet.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:46 schreef Ludachrist het volgende:[..]
De Stroot sowieso, maar denk je echt dat Wijnaldum, Matavz en Lens samen meer gaan opleveren dan de 11? miljoen die ze gekost hebben? Evenals Mertens, ik moet nog maar zien dat die voor 8 miljoen de deur uit gaat.
Wijnaldum = 5
Matavz = 6,6 (+/-)
Lens = 4
Ja die gaan meer opleveren (Matavz en Lens). Mertens was 7 miljoen, en die gaat, denk ik, ook meer opleveren.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:45 schreef Doublepain het volgende:[..]
Dat klopt. Iedereen kon zien dat Matavz met Lens en Mertens minder goed zou renderen, omdat hij volledig van de aanvoer afhankelijk is. Brands koopt hem toch, want hij scoorde wel veel bij Groningen. Er zit niet echt een idee achter, maar dat heb ik al vaker beargumenteert.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:46 schreef Ludachrist het volgende:[..]
Ze hebben zelfs totaal 13 miljoen gekost. Van deze 3 wordt er , hopelijk, alleen verlies gemaakt op Wijnaldum. Matavz en Lens quitte, kleine winst, moet kunnen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:48 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Wijnaldum = 5
Matavz = 6,6 (+/-)
Lens = 4
Ja die gaan meer opleveren (Matavz en Lens). Mertens was 7 miljoen, en die gaat, denk ik, ook meer opleveren.
Transfer van Lens staat voor meer in de boeken.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
Ik dacht 'maar' 3mio?
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Nee toch? 3 mil + Marcellis oid was het, zover ik me herinner.
quote:
En de boekwaarde van Marcellis.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:49 schreef Ludachrist het volgende:[..]
Dat klopt. Iedereen kon zien dat Matavz met Lens en Mertens minder goed zou renderen, omdat hij volledig van de aanvoer afhankelijk is. Brands koopt hem toch, want hij scoorde wel veel bij Groningen. Er zit niet echt een idee achter, maar dat heb ik al vaker beargumenteert.
Toen iedereen hier om een spits schreeuwde was Matavz juist wel een goeie aankoop, toen had je Dzudszak die die rol wel kon vervullen
mrstylo
Swaggy P
quote:
We kochten hem voor 6 miljoen en AZ kocht Marcellis terug voor 2/3miljoen (op papier he).
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:50 schreef Doublepain het volgende:[..]
Toen iedereen hier om een spits schreeuwde was Matavz juist wel een goeie aankoop, toen had je Dzudszak die die rol wel kon vervullen
Jij vond op het begin Matavz toch helemaal geen goede aankoop? Nog voordat hij aangekocht was.
quote:
Was te duur vond ik zelf, maar Brands wist de vraagprijs naar beneden te halen, dus dat viel opzich wel mee.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:48 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Wijnaldum = 5
Matavz = 6,6 (+/-)
Lens = 4
Nou, dan ben je behoorlijk positief denk ik. Wat hebben Lens en Matavz dit seizoen nu laten zien dat zij die 5 en 7 miljoen waard zijn?
quote:
Jij vond hem ook niet in het spel van PSV passen herinner ik mij.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:50 schreef Doublepain het volgende:[..]
Ik ben nooit echt fan geweest van het idee van Matavz bij PSV. Maar dat is makkelijk praten, want daar heb ik nog nooit over gepost.
quote:
Juist wel, toen dacht ik dat Lens een soort Narsingh was. Maar dat bleek niet zo te zijn
mrstylo
Swaggy P
quote:
Dat was Xabotrink (ofzo).
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:51 schreef Ludachrist het volgende:[..]
Nou, dan ben je behoorlijk positief denk ik. Wat hebben Lens en Matavz dit seizoen nu laten zien dat zij die 5 en 7 miljoen waard zijn?
Je had het niet over Mertens.Matavz heeft afgelopen zomer nog een bod van 7-8mio gehad. Zijn statistieken zijn er alleen maar op vooruit gegaan na dit seizoen, moet weer kunnen.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:51 schreef Ludachrist het volgende:[..]
Een speler als Lens (International, pikt z'n goaltjes daar ook mee enzo) verkoop je wel voor 5 miljoen aan een Engelse middenmotor. Matavz loopt dit seizoen 18 uit 22 ofzo, met ook korte wedstrijdjes erbij.
Edit: Vorige zomer is een bod van 8 miljoen op Matavz afgewezen, dat seizoen heb ik iedereen dezelfde onzin over Matavz zien verkondigen (Geen winst, slecht, dit dat alles)
Buitendam
Commissaris.
quote:
Waren er meer. Als je kijkt naar het spel van Groningen, waar de links- en rechtsbuiten in die periode heel diep speelde, zodat Matavz een meter of 30 ruimte voor zicht had. PSV speelt feller op de helft van de tegenstander, dus zou er veel minder ruimte voor Matavz komen. Hij zou nu een spits in de 16 worden ipv de counterspits.
Dit, dus.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef Buitendam het volgende:[..]
Waren er meer. Als je kijkt naar het spel van Groningen, waar de links- en rechtsbuiten in die periode heel diep speelde, zodat Matavz een meter of 30 ruimte voor zicht had. PSV speelt feller op de helft van de tegenstander, dus zou er veel minder ruimte voor Matavz komen. Hij zou nu een spits in de 16 worden ipv de counterspits.
Matavz liet wel zien zonder aanvoer te kunnen scoren, iets wat Berg niet liet zien met aanvoer.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2013 17:55:34 ]
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Een speler als Lens (International, pikt z'n goaltjes daar ook mee enzo) verkoop je wel voor 5 miljoen aan een Engelse middenmotor. Matavz loopt dit seizoen 18 uit 22 ofzo, met ook korte wedstrijdjes erbij.
We zullen het zien. Op basis van dit seizoen en met de huidige markt ben ik er niet van overtuigd dat clubs zullen investeren in deze spelers. Maar ik laat me graag verrassen. We zien het wel in de zomer.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef Buitendam het volgende:[..]
Ja, dat verkondigde ik toen ook al
Buitendam
Commissaris.
quote:
Zoals gezegd, waren er meerdere. PSV'ers, Ajacieden, Feyenoorders..
Dit, dus.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 17:55 schreef Ludachrist het volgende:[..]
We zullen het zien. Op basis van dit seizoen en met de huidige markt ben ik er niet van overtuigd dat clubs zullen investeren in deze spelers. Maar ik laat me graag verrassen. We zien het wel in de zomer.
Dus jij vindt 18 uit 22 slecht oid? Wat loopt die spits van jullie dan wel niet?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Matavz heeft dan ook veel meer kwaliteit dan Berg.
Dit, dus.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Hoe bedoel je, wat ik aan het doen ben?
quote:
9 competitiegoals in 14 wedstrijden. Ik denk dat clubs op dit moment liever investeren in de topscorers van de eredivisie als ze een spits zoeken, want het zijn financieel moeilijke tijden. Dan is 8 miljoen voor een spits die ongeveer 1 op 2 loopt bij een topclub in Nederland misschien een te grote gok. Maar wederom, we zullen zien.
Adames
Klara!
quote:
Ik zie ook niet welke spits van Ajax een miljoen of 10 gaat opleveren.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Nee. Want degene die het spel van Matavz en Groningen zagen, begrepen en vergeleken met het spel van PSV waren toevallig net allemaal Ajacieden en Feyenoorders. Blijven geloven.
Dit, dus.
Adames
Klara!
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 18:06 schreef Buitendam het volgende:[..]
Nee. Want degene die het spel van Matavz en Groningen zagen, begrepen en vergeleken met het spel van PSV waren toevallig net allemaal Ajacieden en Feyenoorders. Blijven geloven.
op uitzondering van ganzenherder ja
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ah, de eerste uitzondering is binnen.
Je haalt je eigen tekst onderuit.
Dit, dus.
Adames
Klara!
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ja, ik ben serieus ja. Typisch om eerst te veronderstellen dat er geen PSV'ers waren die dat tegenspraken en op het moment dat dat wordt tegengesproken dan schoorvoetend met een naam komen die wel door had dat het kopen van Matavz een gok was. Alsof er niet 2, 5 of 10 andere waren die die mening waren toebedeeld.
Dit, dus.
Adames
Klara!
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 18:12 schreef Buitendam het volgende:[..]
Ja, ik ben serieus ja. Typisch om eerst te veronderstellen dat er geen PSV'ers waren die dat tegenspraken en op het moment dat dat wordt tegengesproken dan schoorvoetend met een naam komen die wel door had dat het kopen van Matavz een gok was.
Moet ik elk woord voor je uitkauwen? Misschien dat je het dan begrijpt?
In jouw verwoordingen leek het wel algemene kennis dat Matavz niet ideaal is voor PSV, wat ik tegenspreek door te zeggen dat PSV'ers dat niet dachten. Het is simpelweg achterlijk om te denken dat ik daarmee bedoel: 'zonder uitzondering elke PSV'er die er bestaat (al dan niet op fok)', logischer zou zijn 'verreweg de meeste PSV'ers (al dan niet op fok)/de algemene mening van PSV'ers als groep'. En zie daar, in de topics werd Matavz ontvangen als perfecte spits en iedereen die er vraagtekens bij zette werd neergezet als troll.
Op zich niet vreemd in het PSV topic, hoewel dat nu zeer sterk is verbeterd met de komst van een aantal users, is het wel de waarheid.
Dat er dan een enkeling was die ook lichte twijfel had, doet daar weinig aan af, zeker als hij verder genegeerd werd.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 18:16 schreef Adames het volgende:[..]
In jouw verwoordingen leek het wel algemene kennis dat Matavz niet ideaal is voor PSV, wat ik tegenspreek door te zeggen dat PSV'ers dat niet dachten. Het is simpelweg achterlijk om te denken dat ik daarmee bedoel: 'zonder uitzondering elke PSV'er die er bestaat (al dan niet op fok)', logischer zou zijn 'verreweg de meeste PSV'ers (al dan niet op fok)/de algemene mening van PSV'ers als groep'. En zie daar, in de topics werd Matavz ontvangen als perfecte spits en iedereen die er vraagtekens bij zette werd neergezet als troll.
Op zich niet vreemd in het PSV topic, hoewel dat nu zeer sterk is verbeterd met de komst van een aantal users, is het wel de waarheid.
Dat er dan een enkeling was die ook lichte twijfel had, doet daar weinig aan af, zeker als hij verder genegeerd werd.
Ik ben het wel met de strekking van deze post eens.
Over het algemeen (over)heerste er bij de aankopen toch een jubelstemming en iedereen van buitenaf die de pijnpunten bloot legde was een troll.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 18:16 schreef Adames het volgende:[..]
In mijn verwoording is te halen dat geen hond weet hoe Matavz zou gaan presteren bij PSV en dat dat glazen-bol-kijken sowieso een onzinnig iets is. De meeste mensen zagen dat hij er op los scoorde bij Groningen, maar zette hun vraagtekens of dit ook het geval zou zijn bij PSV gezien de tactiek en speelwijze. Verder was het meerendeel verheugd over de komst, zette men vraagtekens bij de prijs en had iedereen het motto "we zien wel".
Kortom de algemene norm als er een spits wordt aangetrokken bij welke topclub dan ook.
Dit, dus.
Matavz was niet voor niks de derde keus van Brands. Sigthorsson en El Hamdaoui en waren respectievelijk eerste en tweede keus. Ik denk dat qua spel El hamdaoui prima bij PSV had gepast, veel scorend vermogen en creativiteit, alleen qua persoonlijkheid niet.
Achteraf kun je toch wel concluderen dat van deze drie Matavz de beste keus was van de te halen spitsen. El Hamdaoui is een rotte appel in de groep en Sigthorsson is 90% van de tijd geblesseerd. Waarmee ik niet wil zeggen dat Matavz een goede spits is voor PSV. Het is een goede spits maar past niet in het systeem dat PSV speelt.
Land of the free. Home of the brave.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 18:59 schreef Scarface88 het volgende:Matavz was niet voor niks de derde keus van Brands. Sigthorsson en El Hamdaoui en waren respectievelijk eerste en tweede keus. Ik denk dat qua spel El hamdaoui prima bij PSV had gepast, veel scorend vermogen en creativiteit, alleen qua persoonlijkheid niet.
Achteraf kun je toch wel concluderen dat van deze drie Matavz de beste keus was van de te halen spitsen. El Hamdaoui is een rotte appel in de groep en Sigthorsson is 90% van de tijd geblesseerd. Waarmee ik niet wil zeggen dat Matavz een goede spits is voor PSV. Het is een goede spits maar past niet in het systeem dat PSV speelt.
In het spelsysteem van psv past een Matavz veel meer dan een El Hamdaoui. (daar was 95% van de psv supporters het wel over eens op dat moment).
Snap niet dat jij vindt dat El Hamdaoui meer bij psv past. Hij is op zijn best in een 2 spitsensysteem, Matavz juist meer bij een 4-3-3. Als Dzudszak bij psv was gebleven was Matavz al topscorder van nederland geworden vorig seizoen. Mertens haalt de productie van Dzudszak ook wel, maar matavz sneeuwt wel onder. Was juist goed dat Narsingh gehaald werd (maar die 2 hebben amper samen gespeeld).
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
xSanjay
What's the big deal?
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 19:21 schreef RubenSosa het volgende:[..]
In het spelsysteem van psv past een Matavz veel meer dan een El Hamdaoui. (daar was 95% van de psv supporters het wel over eens op dat moment).
Snap niet dat jij vindt dat El Hamdaoui meer bij psv past. Hij is op zijn best in een 2 spitsensysteem, Matavz juist meer bij een 4-3-3.
Als Dzudszak bij psv was gebleven was Matavz al topscorder van nederland geworden vorig seizoen. Mertens haalt de productie van Dzudszak ook wel, maar matavz sneeuwt wel onder. Was juist goed dat Narsingh gehaald werd (maar die 2 hebben amper samen gespeeld).
Dit dus, wat een held was dat.
Mertens heeft z'n waarde wel bewezen, maar is gewoon te voorspelbaar..
#FREEBAJSKORV
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 18:59 schreef Scarface88 het volgende:Matavz was niet voor niks de derde keus van Brands. Sigthorsson en El Hamdaoui en waren respectievelijk eerste en tweede keus. Ik denk dat qua spel El hamdaoui prima bij PSV had gepast, veel scorend vermogen en creativiteit, alleen qua persoonlijkheid niet.
Exact. Matavz rendeert in een countersysteem met buitenspelers die een voorzet kunnen geven. PSV had hem nooit moeten kopen. Maar ook Elham en Siggy niet.
De hoop bij veel PSV-ers was, in ieder geval bij mij, dat PSV het team meer zou afstemmen op Matavz. Dat is niet gebeurd.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Adames
Klara!
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 19:21 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Snap niet dat jij vindt dat El Hamdaoui meer bij psv past. Hij is op zijn best in een 2 spitsensysteem, Matavz juist meer bij een 4-3-3. Als Dzudszak bij psv was gebleven was Matavz al topscorder van nederland geworden vorig seizoen. Mertens haalt de productie van Dzudszak ook wel, maar matavz sneeuwt wel onder. Was juist goed dat Narsingh gehaald werd (maar die 2 hebben amper samen gespeeld).
Eens met El Hamdaoui, die moet echt alle ruimte om zich heen hebben. Dat krijg je niet eens een beetje met Mertens, Lens (en Narsingh).
BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 19:24 schreef Adames het volgende:[..]
Eens met El Hamdaoui, die moet echt alle ruimte om zich heen hebben. Dat krijg je niet eens een beetje met Mertens, Lens (en Narsingh).
El Hamdaoui is gewoon een vervelend persoon die moet je niet in de selectie willen hebben.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 19:21 schreef RubenSosa het volgende:Als Dzudszak bij psv was gebleven was Matavz al topscorder van nederland geworden vorig seizoen. Mertens haalt de productie van Dzudszak ook wel, maar matavz sneeuwt wel onder. Was juist goed dat Narsingh gehaald werd (maar die 2 hebben amper samen gespeeld).
Ben ik mee eens. Heb ik ook al een paar keer in dit topic gepredikt. Dzsudzsak legde zoveel ballen perfect klaar voor Berg die Matavz wel zou hebben gemaakt.
Adames
Klara!
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 19:23 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Exact. Matavz rendeert in een countersysteem met buitenspelers die een voorzet kunnen geven. PSV had hem nooit moeten kopen. Maar ook Elham en Siggy niet.
De hoop bij veel PSV-ers was, in ieder geval bij mij, dat PSV het team meer zou afstemmen op Matavz. Dat is niet gebeurd.
Siggy al wat meer, die is niet de afmakende spits. Renderen je buitenspelers en je zwaar aanvallende 10 beter. Armenteros was ook een prima optie als je wat geduld had gehad.
quote:
Als je dit breed vind...
quote:
En hij heeft er echt geen ene reet aan.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Voor zijn leeftijd wel. Niet vergeten dat hij pas 18 is.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:
Op mijn 18e squatte ik al 200kg.
mrstylo
Swaggy P
quote:

quote:
Ok man.
Met alle respect als je dit breed vind...
mrstylo
Swaggy P
quote:
Ja ik vind dit breed. Maar ik pak dan andere voetballers als referentie kader en niet andere mensen buiten de voetbalwereld (Bodybuilders en blijkbaar jij).
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 20:03 schreef mrstylo het volgende:[..]
Ja ik vind dit breed. Maar ik pak dan andere voetballers als referentie kader en niet andere mensen buiten de voetbalwereld (Bodybuilders en blijkbaar jij).
Lukaku was op deze foto geloof ik ook 18.
xSanjay
What's the big deal?
quote:
Voor een voetballer is dit gewoon breed hoor. Meeste voetballers hebben een atletische lichaam, maar echt niet een triceps/biceps van deze omvang:
#FREEBAJSKORV
quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 20:09 schreef xSanjay het volgende:[..]
Voor een voetballer is dit gewoon breed hoor. Meeste voetballers hebben een atletische lichaam, maar echt niet een triceps/biceps van deze omvang:
Depay is gedrongen en afgetraind waardoor alles zonder shirt meteen groter oogt.
Nog een voorbeeldje, Nani.
Is dit een gay-only topic geworden?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
xSanjay
What's the big deal?
quote:
Nee Nani is juist afgetraind, depay is gewoon breed. Zijn lengte zal daar zeker aan bijdragen, maar kijk dan.
![62feb52cd7ca11e1aaec22000a1e88af_7.jpg]()
dat is gewoon breed. En er zullen zat bredere voetballers zijn, maar wat stylo zei klopt gewoon.
quote:
Fappen op PSV'ers

, nohomo.
#FREEBAJSKORV
xSanjay
What's the big deal?
quote:
AKINFENWA

!
#FREEBAJSKORV