Interesse in een speler kun je bespreken, maar discussiëren over de daadwerkelijke aankoop lijkt me pas handig als de deal beklonken is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ow dat weet ik niet. Maar jij geeft zelf min of meer aan dat Maher nog niet relevant is om te bespreken hier, of begrijp ik je post richting GGMM verkeerd?
We adoreren Brands helemaal niet. Die man koopt spelers slechts via studio voetbal.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fantastische aankoop ja, 10 miljoen. Ga je nooit terugverdienen, wéér tegen een maximum tarief een speler kopen die jullie NOG meer financiële druk geeft.
EVEN een crosspost:
[..]
Die boeren zijn gek man. Die Brandsadoratie nadat die vent blunder op blunder stapelde.
ze moeten daar Tiny Sanders pijpen, en Brands zo snel mogelijk de laan uit schoppen. Snappen die achterlijke boertjes niet.
Als je zegt dat ze financieel in de knoei komen door dure spelers die hun transferuitgaven niet gaan opleveren (strootman uitgezonderd) en dat er dalijk - zonder CL - geen geld is om uit te geven, roepen die idioten: "CL ZIT NIET IN DE BEGROTING OPGENOMEN MAG NIET VAN GEMEENTE".
Dat zeg ik ook niet, teringdebielen. Maar dat snappen ze dan niet. Post ik vervolgens extreem-trollend een bron waarin staat dat PSV zonder CL inkomsten verlies draaide en pas ik de datum aan, lopen ze te SCHUIMBEKKEN joh!
![]()
![]()
Terwijl ze zélf toch echt begonnen over die begroting, ik zei enkel dat zonder CL het uitgavenpatroon van Brands nooit vol te houden is aangezien ze nooit meer aan transferinkomsten gaan krijgen dan transferuitgaven. Zie Pieters, Wijnaldem, Matavz en Mertens die nooit meer gaan opleveren dan ze ggekost hebben.
Enkel Strootman gaat flink meer opleveren dan wat hij kostte.
Maar dat snappen ze daar niet. Al maanden niet.
En het leuke is, als ze geen CL halen, dan komen al mijn voorspellingen uit. It doesn't take a great mind om deze shit te bedenken, weet je...
En met je laatste zin kom je weer terug op de discussie van het beleid dat PSV olv Advocaat en Brands voert. Alles op de "win now" tactiek en dan maar kijken waar het schip strandt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Interesse in een speler kun je bespreken, maar discussiëren over de daadwerkelijke aankoop lijkt me pas handig als de deal beklonken is.
Ondertussen is nog altijd iedereen het eens met het feit dat het de verdediging is voor een extra impuls, en niet het middenveld.
En je bent eens dat zijn uitgavenpatroon in combinatie met het niet terugverdienen op het grootste deel van die transfers, zonder het halen van CL, waarschijnlijk leidt tot een PSV met indirecte financiële problemen die geen slagkracht meer hebben op de transfermarkt?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
We adoreren Brands helemaal niet. Die man koopt spelers slechts via studio voetbal.
Ja, ik heb eerder al gezegd dat ik het niet eens ben met het beleid? Mensen die voor PSV zijn, zijn niet verantwoordelijk voor het beleid. Op het moment dat Brands Manolevje gaat verlengen is dat zijn ding, niet het mijne. Prima dat er dan een stortvloet aan hoongelach het topic inrolt, maar ik kan er vrij weinig aan doen. Ik wil ook geen Manolev of Marcelo, maar helaas.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En met je laatste zin kom je weer terug op de discussie van het beleid dat PSV olv Advocaat en Brands voert. Alles op de "win now" tactiek en dan maar kijken waar het schip strandt.
jajaja dat was het. Er loopt hier een PSV mongool rond die zegt dat Marcelo net zo goed is als Alex was.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik heb eerder al gezegd dat ik het niet eens ben met het beleid? Mensen die voor PSV zijn, zijn niet verantwoordelijk voor het beleid. Op het moment dat Brands Manolevje gaat verlengen is dat zijn ding, niet het mijne. Prima dat er dan een stortvloet aan hoongelach het topic inrolt, maar ik kan er vrij weinig aan doen. Ik wil ook geen Manolev of Marcelo, maar helaas.
Ik heb helaas vrij vaak hier in dit topic gezien dat alles van PSV goedgepraat wordt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik heb eerder al gezegd dat ik het niet eens ben met het beleid? Mensen die voor PSV zijn, zijn niet verantwoordelijk voor het beleid. Op het moment dat Brands Manolevje gaat verlengen is dat zijn ding, niet het mijne. Prima dat er dan een stortvloet aan hoongelach het topic inrolt, maar ik kan er vrij weinig aan doen. Ik wil ook geen Manolev of Marcelo, maar helaas.
Ik vraag me altijd af hoe mensen dit weten, meestal is dit een punt wat terug komt in deze discussies. Zover ik weet zijn er nog altijd geen toekomst voorspellende glazen bollen uitgevonden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En je bent eens dat zijn uitgavenpatroon in combinatie met het niet terugverdienen op het grootste deel van die transfers, zonder het halen van CL, waarschijnlijk leidt tot een PSV met indirecte financiële problemen die geen slagkracht meer hebben op de transfermarkt?
Zo ja: gefeliciteerd! U behoort tot de 2 andere intelligente PSV'ers (Geo4kant, Lange_Lans) die dit principe snappen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
jajaja dat was het. Er loopt hier een PSV mongool rond die zegt dat Marcelo net zo goed is als Alex was.![]()
![]()
![]()
Dus eigenlijk is het gewoon een beetje zoeken naar degene met de afwijkende mening dan het gezond verstand toelaat om Marcelo en Manolev als niet-waardige PSV'ers te zien, om daarmee de discussie te starten. Aangezien ieder weldenkend mens die mening toebedeeld is, ongeacht de voorkeur voor PSV, Feyenoord, Ajax, Twente of welke random club dan ook?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik heb helaas vrij vaak hier in dit topic gezien dat alles van PSV goedgepraat wordt.
Zolang de vaste lasten niet boven de inkomsten (excl. transfers) uitkomen hoeft het geen probleem te zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En je bent eens dat zijn uitgavenpatroon in combinatie met het niet terugverdienen op het grootste deel van die transfers, zonder het halen van CL, waarschijnlijk leidt tot een PSV met indirecte financiële problemen die geen slagkracht meer hebben op de transfermarkt?
Zo ja: gefeliciteerd! U behoort tot de 2 andere intelligente PSV'ers (Geo4kant, Lange_Lans) die dit principe snappen.
Goed gezien.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Dus eigenlijk is het gewoon een beetje zoeken naar degene met de afwijkende mening dan het gezond verstand toelaat om Marcelo en Manolev als niet-waardige PSV'ers te zien, om daarmee de discussie te starten. Aangezien ieder weldenkend mens die mening toebedeeld is, ongeacht de voorkeur voor PSV, Feyenoord, Ajax, Twente of welke random club dan ook?
Helaas heb ik jou ook vaak dingen goed zien praten van PSV.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Dus eigenlijk is het gewoon een beetje zoeken naar degene met de afwijkende mening dan het gezond verstand toelaat om Marcelo en Manolev als niet-waardige PSV'ers te zien, om daarmee de discussie te starten. Aangezien ieder weldenkend mens die mening toebedeeld is, ongeacht de voorkeur voor PSV, Feyenoord, Ajax, Twente of welke random club dan ook?
Voordat jij je druk gaat maken om het beleid van PSV. Kenju wacht nog altijd op een reactie van je over het beleid dat Feyenoord voert. Wellicht kan je je beter daar op richten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo moet je dat zien als goedpraten? Wanneer hij een andere mening heeft, dan valt het toch niet altijd al goed praten van..?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Helaas heb ik jou ook vaak dingen goed zien praten van PSV.
Daar zijn we wel eens PSV fans voor. Gebeurt gelukkig nergens anders.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vast wel. Ik zal de laatste zijn die beweert dat de club voor 100% verrot en Satan-waardig is. Beetje realistisch blijven is nooit weg.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk in. Maar het kwam zo wel op mij over. Als er kritiek op PSV was dan probeerde hij gelijk een weerwoord te hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo moet je dat zien als goedpraten? Wanneer hij een andere mening heeft, dan valt het toch niet altijd in goedpraten?
Jouw gevoel laat je wel vaker in de steek.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat Chase een boek over PSV wil schrijven
Denk je?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jouw gevoel laat je wel vaker in de steek.
Omdat de spelers op dit moment minder goed spelen dan op het moment waarop ze gekocht werden (Wijnaldum, Lens, Matavz), of van plan zijn transfervrij de deur uit te lopen (Toivonen). Tenzij ze zich volledig hervinden of hun contract verlengen zijn ze dan gewoon minder waard. Combineer dat met de hoge lonen en het mislopen van inkomsten en je hebt een situatie dat PSV inderdaad geen geld meer heeft om te investeren zonder eerst te verkopen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe mensen dit weten, meestal is dit een punt wat terug komt in deze discussies. Zover ik weet zijn er nog altijd geen toekomst voorspellende glazen bollen uitgevonden.
Wijnaldum snap ik wel dat er gezegd wordt, die gaat geen 5 miljoen opleveren. Maar Matavz en Lens gaan, mijns inziens, meer opleveren dan waarvoor ze gekocht zijn. Zelfde voor Strootman, Narsingh en Mertens.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat de spelers op dit moment minder goed spelen dan op het moment waarop ze gekocht werden (Wijnaldum, Lens, Matavz), of van plan zijn transfervrij de deur uit te lopen (Toivonen). Tenzij ze zich volledig hervinden of hun contract verlengen zijn ze dan gewoon minder waard. Combineer dat met de hoge lonen en het mislopen van inkomsten en je hebt een situatie dat PSV inderdaad geen geld meer heeft om te investeren zonder eerst te verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |