Ja, en? Ik zal je voortaan bij iedere opmerking die ik maak over de tragische inhoud een DM sturen. Of het nou Davy of HMF is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daar hoor ik je anders nooit tegenin gaan.
Jammer dat je mijn punt mist en gelijk weer zo reageert.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en? Ik zal je voortaan bij iedere opmerking die ik maak over de tragische inhoud een DM sturen. Of het nou Davy of HMF is.
Vent lul toch niet zo slap, welke aankopen worden er nou gedaan waar we met z'n allen over vallen? Hiljemark? Volgens mij zitten we nog altijd bij het deeltje Wijnaldum. Onder andere.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat punt blijft telkens terugkomen omdat het steeds terugkomt bij PSV dmv aankopen die gedaan worden en wedstrijden die verloren worden.
Ik voel me niet aangesproken, want ik troll niet. Het is alleen jammer dat je het bagatelliseert. En wat betreft moderatie kan aan PN nog wel een voorbeeld worden genomen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. Als je niet tegen kritiek kan moet je lekker naar psv.netwerk.to gaan.
Ik doelde op de interesse in Maher.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vent lul toch niet zo slap, welke aankopen worden er nou gedaan waar we met z'n allen over vallen? Hiljemark? Volgens mij zitten we nog altijd bij het deeltje Wijnaldum. Onder andere.
Dat vind jij, ik vind dat jij overdrijft.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:20 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken, want ik troll niet. Het is alleen jammer dat je het bagatelliseert.
Deetman gelijk kopenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:17 schreef Doublepain het volgende:
http://www.psv.tv/index.p(...)ayer&ProductID=10934
Mooi om onze beide jeugdploegen in actie te zien
Ik ben vaak erop gewezen wat betreft Strootman, de Stroot, Strootgod etc. Maar ik ben een grote fan en geef na elke wedstrijd gewoon aan waarom hij zo goed is en waarom hij die bijnaam waardig isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn punt mist en gelijk weer zo reageert.
Dat is ook gewoon discussiewaardig. Waar de een dat een fantastische aankoop vind is de ander klaar met het koopbeleid. Daar is niks mis mee en als je die aankoop steunt mag daar hier rustig over gepraat worden.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben vaak erop gewezen wat betreft Strootman, de Stroot, Strootgod etc. Maar ik ben een grote fan en geef na elke wedstrijd gewoon aan waarom hij zo goed is en waarom hij die bijnaam waardig is
En ik geef steeds aan wat er mis is met het beleid.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben vaak erop gewezen wat betreft Strootman, de Stroot, Strootgod etc. Maar ik ben een grote fan en geef na elke wedstrijd gewoon aan waarom hij zo goed is en waarom hij die bijnaam waardig is
Precies.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:22 schreef Buitendam het volgende:
Dat is ook gewoon discussiewaardig. Waar de een dat een fantastische aankoop vind is de ander klaar met het koopbeleid.
Fantastische aankoop ja, 10 miljoen. Ga je nooit terugverdienen, wéér tegen een maximum tarief een speler kopen die jullie NOG meer financiële druk geeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon discussiewaardig. Waar de een dat een fantastische aankoop vind is de ander klaar met het koopbeleid. Daar is niks mis mee en als je die aankoop steunt mag daar hier rustig over gepraat worden.
Ik ben alleen niet geheel fan meer van het deeltje Wijnaldum: Het blinde raspaardje.
Die boeren zijn gek man. Die Brandsadoratie nadat die vent blunder op blunder stapeldequote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:45 schreef Tyron het volgende:
hmf heeft soms wel gelijk maar kan ook overdrijven, maar het is amusant om te zien hoe de boertjes opgefokt van hem raken
Persoonlijk vind ik dat soort discussies ook wel leuk, maar alleen sommige mensen verpesten het.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En ik geef steeds aan wat er mis is met het beleid.
Waarom mag jij dat wel herhalen en anderen niet?
Maar het zit wel in de natuur van de mens dat ze liever de positieve dingen willen horen en lezen.
En terecht, want zie bovenstaande uitleg van HMF.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.
Maar daardoor komt dat hele "Brands is een debiel"-gebeuren waar je het over hebt wel vanzelf weer terug. Zolang hij er zit zal je daar mee te maken krijgen.
Ja, en? Ik vind Brands ook tragisch beleid voeren. Daar mag rustig over gepraat worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.
Maar daardoor komt dat hele "Brands is een debiel"-gebeuren waar je het over hebt wel vanzelf weer terug. Zolang hij er zit zal je daar mee te maken krijgen.
Jouw zooi lees ik niet eens meer sinds je krantenberichten gaat bewerken om een punt te maken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fantastische aankoop ja, 10 miljoen. Ga je nooit terugverdienen, wéér tegen een maximum tarief een speler kopen die jullie NOG meer financiële druk geeft.
EVEN een crosspost:
[..]
Die boeren zijn gek man. Die Brandsadoratie nadat die vent blunder op blunder stapelde.
ze moeten daar Tiny Sanders pijpen, en Brands zo snel mogelijk de laan uit schoppen. Snappen die achterlijke boertjes niet.
Als je zegt dat ze financieel in de knoei komen door dure spelers die hun transferuitgaven niet gaan opleveren (strootman uitgezonderd) en dat er dalijk - zonder CL - geen geld is om uit te geven, roepen die idioten: "CL ZIT NIET IN DE BEGROTING OPGENOMEN MAG NIET VAN GEMEENTE".
Dat zeg ik ook niet, teringdebielen. Maar dat snappen ze dan niet. Post ik vervolgens extreem-trollend een bron waarin staat dat PSV zonder CL inkomsten verlies draaide en pas ik de datum aan, lopen ze te SCHUIMBEKKEN joh!
![]()
![]()
Terwijl ze zélf toch echt begonnen over die begroting, ik zei enkel dat zonder CL het uitgavenpatroon van Brands nooit vol te houden is aangezien ze nooit meer aan transferinkomsten gaan krijgen dan transferuitgaven. Zie Pieters, Wijnaldem, Matavz en Mertens die nooit meer gaan opleveren dan ze ggekost hebben.
Enkel Strootman gaat flink meer opleveren dan wat hij kostte.
Maar dat snappen ze daar niet. Al maanden niet.
En het leuke is, als ze geen CL halen, dan komen al mijn voorspellingen uit. It doesn't take a great mind om deze shit te bedenken, weet je...
Lees de bovenstaande post van HMF en je snapt het al een stuk meer, tenzij je een onintelligent stuk vreten bent.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en? Ik vind Brands ook tragisch beleid voeren. Daar mag rustig over gepraat worden.
Jij hebt het over aankopen die gedaan worden en wedstrijden die verloren gaan, en daarna kom je met het voorbeeld Maher.
Da's er 1 van AZ met geen wedstrijd in PSV-dienst, daar snap ik al niets van?
Het heeft natuurlijk met het verband te maken dat PSV nu niet in het middenveld moet investeren (Maher dus) maar in andere zwakke plekken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en? Ik vind Brands ook tragisch beleid voeren. Daar mag rustig over gepraat worden.
Jij hebt het over aankopen die gedaan worden en wedstrijden die verloren gaan, en daarna kom je met het voorbeeld Maher.
Ik doelde op interesse in Maher, dat het (nog) geen aankoop is is duidelijk ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb geen krantenbericht aangepast. Weer zo'n DOMME DOMME opmerking van een DOMME boer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jouw zooi lees ik niet eens meer sinds je krantenberichten gaat bewerken om een punt te maken.
Ja, is er 1 persoon die het daarmee oneens is? Ongeacht voor welke club je überhaupt bent?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk met het verband te maken dat PSV nu niet in het middenveld moet investeren (Maher dus) maar in andere zwakke plekken.
Is goed, ventje. Daag.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb geen krantenbericht aangepast. Weer zo'n DOMME DOMME opmerking van een DOMME boer.
Ik heb een DATUM aangepast, en dat was omdat jullie ZELF zo EXTREEM dom reageerden op mijn valide punt (dat Brands met vuur speelt, en dat het huidige uitgavenpatroon jullie in de hand snijdt als jullie geen CL halen, ZONDER dat ik me dus uitspreek over de begroting).
Er zijn hier supporters die die CV van jullie vergelijken met Alex. LETTERLIJK.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, is er 1 persoon die het daarmee oneens is? Ongeacht voor welke club je überhaupt bent?
Ow dat weet ik niet. Maar jij geeft zelf min of meer aan dat Maher nog niet relevant is om te bespreken hier, of begrijp ik je post richting GGMM verkeerd?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, is er 1 persoon die het daarmee oneens is? Ongeacht voor welke club je überhaupt bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |