abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:19:42 #251
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_122037060
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:18 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Daar hoor ik je anders nooit tegenin gaan.
Ja, en? Ik zal je voortaan bij iedere opmerking die ik maak over de tragische inhoud een DM sturen. Of het nou Davy of HMF is.
Dit, dus.
pi_122037081
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, en? Ik zal je voortaan bij iedere opmerking die ik maak over de tragische inhoud een DM sturen. Of het nou Davy of HMF is.
Jammer dat je mijn punt mist en gelijk weer zo reageert.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:20:33 #253
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_122037093
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat punt blijft telkens terugkomen omdat het steeds terugkomt bij PSV dmv aankopen die gedaan worden en wedstrijden die verloren worden.
Vent lul toch niet zo slap, welke aankopen worden er nou gedaan waar we met z'n allen over vallen? Hiljemark? Volgens mij zitten we nog altijd bij het deeltje Wijnaldum. Onder andere.
Dit, dus.
pi_122037098
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Overdrijf niet zo. Als je niet tegen kritiek kan moet je lekker naar psv.netwerk.to gaan.
Ik voel me niet aangesproken, want ik troll niet. Het is alleen jammer dat je het bagatelliseert. En wat betreft moderatie kan aan PN nog wel een voorbeeld worden genomen.
  Forum Admin vrijdag 25 januari 2013 @ 17:21:09 #255
35723 crew  GGMM
pi_122037114
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:20 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Vent lul toch niet zo slap, welke aankopen worden er nou gedaan waar we met z'n allen over vallen? Hiljemark? Volgens mij zitten we nog altijd bij het deeltje Wijnaldum. Onder andere.
Ik doelde op de interesse in Maher.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:20 schreef Kurzweil het volgende:

[..]

Ik voel me niet aangesproken, want ik troll niet. Het is alleen jammer dat je het bagatelliseert.
Dat vind jij, ik vind dat jij overdrijft.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:21:23 #256
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_122037122
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:17 schreef Doublepain het volgende:
http://www.psv.tv/index.p(...)ayer&ProductID=10934

Mooi om onze beide jeugdploegen in actie te zien
Deetman gelijk kopen
pi_122037149
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:20 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Jammer dat je mijn punt mist en gelijk weer zo reageert.
Ik ben vaak erop gewezen wat betreft Strootman, de Stroot, Strootgod etc. Maar ik ben een grote fan en geef na elke wedstrijd gewoon aan waarom hij zo goed is en waarom hij die bijnaam waardig is
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:22:13 #258
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_122037152
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik doelde op de interesse in Maher.
Dat is ook gewoon discussiewaardig. Waar de een dat een fantastische aankoop vind is de ander klaar met het koopbeleid. Daar is niks mis mee en als je die aankoop steunt mag daar hier rustig over gepraat worden.

Ik ben alleen niet geheel fan meer van het deeltje Wijnaldum: Het blinde raspaardje.
Dit, dus.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:22:40 #259
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_122037176
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:22 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik ben vaak erop gewezen wat betreft Strootman, de Stroot, Strootgod etc. Maar ik ben een grote fan en geef na elke wedstrijd gewoon aan waarom hij zo goed is en waarom hij die bijnaam waardig is
_O-
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_122037192
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:22 schreef Doublepain het volgende:

[..]

En ik geef steeds aan wat er mis is met het beleid.
Waarom mag jij dat wel herhalen en anderen niet?
Maar het zit wel in de natuur van de mens dat ze liever de positieve dingen willen horen en lezen.
  Forum Admin vrijdag 25 januari 2013 @ 17:23:27 #261
35723 crew  GGMM
pi_122037202
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:22 schreef Buitendam het volgende:
Dat is ook gewoon discussiewaardig. Waar de een dat een fantastische aankoop vind is de ander klaar met het koopbeleid.
Precies.
Maar daardoor komt dat hele "Brands is een debiel"-gebeuren waar je het over hebt wel vanzelf weer terug. Zolang hij er zit zal je daar mee te maken krijgen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_122037212
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon discussiewaardig. Waar de een dat een fantastische aankoop vind is de ander klaar met het koopbeleid. Daar is niks mis mee en als je die aankoop steunt mag daar hier rustig over gepraat worden.

Ik ben alleen niet geheel fan meer van het deeltje Wijnaldum: Het blinde raspaardje.
Fantastische aankoop ja, 10 miljoen. Ga je nooit terugverdienen, wéér tegen een maximum tarief een speler kopen die jullie NOG meer financiële druk geeft.

EVEN een crosspost:
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 16:45 schreef Tyron het volgende:
hmf heeft soms wel gelijk maar kan ook overdrijven, maar het is amusant om te zien hoe de boertjes opgefokt van hem raken
Die boeren zijn gek man. Die Brandsadoratie nadat die vent blunder op blunder stapelde _O-.

ze moeten daar Tiny Sanders pijpen, en Brands zo snel mogelijk de laan uit schoppen. Snappen die achterlijke boertjes niet.

Als je zegt dat ze financieel in de knoei komen door dure spelers die hun transferuitgaven niet gaan opleveren (strootman uitgezonderd) en dat er dalijk - zonder CL - geen geld is om uit te geven, roepen die idioten: "CL ZIT NIET IN DE BEGROTING OPGENOMEN MAG NIET VAN GEMEENTE".

Dat zeg ik ook niet, teringdebielen :') . Maar dat snappen ze dan niet. Post ik vervolgens extreem-trollend een bron waarin staat dat PSV zonder CL inkomsten verlies draaide en pas ik de datum aan, lopen ze te SCHUIMBEKKEN joh! :D :D :D

Terwijl ze zélf toch echt begonnen over die begroting, ik zei enkel dat zonder CL het uitgavenpatroon van Brands nooit vol te houden is aangezien ze nooit meer aan transferinkomsten gaan krijgen dan transferuitgaven. Zie Pieters, Wijnaldem, Matavz en Mertens die nooit meer gaan opleveren dan ze ggekost hebben.

Enkel Strootman gaat flink meer opleveren dan wat hij kostte.

Maar dat snappen ze daar niet _O-. Al maanden niet. _O-

En het leuke is, als ze geen CL halen, dan komen al mijn voorspellingen uit. It doesn't take a great mind om deze shit te bedenken, weet je...
pi_122037222
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:23 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

En ik geef steeds aan wat er mis is met het beleid.
Waarom mag jij dat wel herhalen en anderen niet?

Maar het zit wel in de natuur van de mens dat ze liever de positieve dingen willen horen en lezen.
Persoonlijk vind ik dat soort discussies ook wel leuk, maar alleen sommige mensen verpesten het.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_122037226
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:23 schreef GGMM het volgende:

[..]

Precies.
Maar daardoor komt dat hele "Brands is een debiel"-gebeuren waar je het over hebt wel vanzelf weer terug. Zolang hij er zit zal je daar mee te maken krijgen.
En terecht, want zie bovenstaande uitleg van HMF.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:24:38 #265
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_122037244
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:23 schreef GGMM het volgende:

[..]

Precies.
Ja, en? Ik vind Brands ook tragisch beleid voeren. Daar mag rustig over gepraat worden.

Jij hebt het over aankopen die gedaan worden en wedstrijden die verloren gaan, en daarna kom je met het voorbeeld Maher.

Da's er 1 van AZ met geen wedstrijd in PSV-dienst, daar snap ik al niets van?
Dit, dus.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:25:37 #266
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_122037286
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:23 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Fantastische aankoop ja, 10 miljoen. Ga je nooit terugverdienen, wéér tegen een maximum tarief een speler kopen die jullie NOG meer financiële druk geeft.

EVEN een crosspost:

[..]

Die boeren zijn gek man. Die Brandsadoratie nadat die vent blunder op blunder stapelde _O-.

ze moeten daar Tiny Sanders pijpen, en Brands zo snel mogelijk de laan uit schoppen. Snappen die achterlijke boertjes niet.

Als je zegt dat ze financieel in de knoei komen door dure spelers die hun transferuitgaven niet gaan opleveren (strootman uitgezonderd) en dat er dalijk - zonder CL - geen geld is om uit te geven, roepen die idioten: "CL ZIT NIET IN DE BEGROTING OPGENOMEN MAG NIET VAN GEMEENTE".

Dat zeg ik ook niet, teringdebielen :') . Maar dat snappen ze dan niet. Post ik vervolgens extreem-trollend een bron waarin staat dat PSV zonder CL inkomsten verlies draaide en pas ik de datum aan, lopen ze te SCHUIMBEKKEN joh! :D :D :D

Terwijl ze zélf toch echt begonnen over die begroting, ik zei enkel dat zonder CL het uitgavenpatroon van Brands nooit vol te houden is aangezien ze nooit meer aan transferinkomsten gaan krijgen dan transferuitgaven. Zie Pieters, Wijnaldem, Matavz en Mertens die nooit meer gaan opleveren dan ze ggekost hebben.

Enkel Strootman gaat flink meer opleveren dan wat hij kostte.

Maar dat snappen ze daar niet _O-. Al maanden niet. _O-

En het leuke is, als ze geen CL halen, dan komen al mijn voorspellingen uit. It doesn't take a great mind om deze shit te bedenken, weet je...
Jouw zooi lees ik niet eens meer sinds je krantenberichten gaat bewerken om een punt te maken.
Dit, dus.
pi_122037292
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, en? Ik vind Brands ook tragisch beleid voeren. Daar mag rustig over gepraat worden.

Jij hebt het over aankopen die gedaan worden en wedstrijden die verloren gaan, en daarna kom je met het voorbeeld Maher.

Lees de bovenstaande post van HMF en je snapt het al een stuk meer, tenzij je een onintelligent stuk vreten bent.
pi_122037298
quote:

[..]

Het heeft natuurlijk met het verband te maken dat PSV nu niet in het middenveld moet investeren (Maher dus) maar in andere zwakke plekken.
  Forum Admin vrijdag 25 januari 2013 @ 17:26:21 #269
35723 crew  GGMM
pi_122037310
quote:

[..]

Ik doelde op interesse in Maher, dat het (nog) geen aankoop is is duidelijk ja.
De interesse typeert het beleid van PSV.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_122037334
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:25 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jouw zooi lees ik niet eens meer sinds je krantenberichten gaat bewerken om een punt te maken.
Ik heb geen krantenbericht aangepast. Weer zo'n DOMME DOMME opmerking van een DOMME boer.

Ik heb een DATUM aangepast, en dat was omdat jullie ZELF zo EXTREEM dom reageerden op mijn valide punt (dat Brands met vuur speelt, en dat het huidige uitgavenpatroon jullie in de hand snijdt als jullie geen CL halen, ZONDER dat ik me dus uitspreek over de begroting :W).
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:26:57 #271
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_122037337
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:25 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Het heeft natuurlijk met het verband te maken dat PSV nu niet in het middenveld moet investeren (Maher dus) maar in andere zwakke plekken.
Ja, is er 1 persoon die het daarmee oneens is? Ongeacht voor welke club je überhaupt bent?
Dit, dus.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:27:49 #272
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_122037370
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik heb geen krantenbericht aangepast. Weer zo'n DOMME DOMME opmerking van een DOMME boer.

Ik heb een DATUM aangepast, en dat was omdat jullie ZELF zo EXTREEM dom reageerden op mijn valide punt (dat Brands met vuur speelt, en dat het huidige uitgavenpatroon jullie in de hand snijdt als jullie geen CL halen, ZONDER dat ik me dus uitspreek over de begroting :W).
Is goed, ventje. Daag.
Dit, dus.
pi_122037376
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, is er 1 persoon die het daarmee oneens is? Ongeacht voor welke club je überhaupt bent?
Er zijn hier supporters die die CV van jullie vergelijken met Alex. LETTERLIJK. :') _O-
pi_122037377
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ow dat weet ik niet. Maar jij geeft zelf min of meer aan dat Maher nog niet relevant is om te bespreken hier, of begrijp ik je post richting GGMM verkeerd?
pi_122037391
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:27 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Is goed, ventje. Daag.
En dit soort reacties zorgen dat ik heir graag met valide punten blijf wederkeren *O*.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')