Hier, dan heb je 'm weer, de vrijbrief. Moedig het vooral aan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Qua oorzaak ook. Toen was Ajax vaak (terecht) het slachtoffer.
Overdrijf niet zo. Als je niet tegen kritiek kan moet je lekker naar psv.netwerk.to gaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:13 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Hier, dan heb je 'm weer, de vrijbrief. Moedig het vooral aan.
Heb je er aandelen van?quote:
Hallo, Dj_Day-v en Tompsv mogen hier best komen hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:14 schreef Doublepain het volgende:
Elke dag zeiken jullie en waarom? Omdat jullie alleen maar op die mongooltjes ingaan, dan blijven ze ook komen. Zo simpel is het
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:14 schreef Doublepain het volgende:
Elke dag zeiken jullie en waarom? Omdat jullie alleen maar op die mongooltjes ingaan, dan blijven ze ook komen. Zo simpel is het
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:14 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb nooit een bron aangepastquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Omdat het vaak nergens over gaat. Je kan zeggen wat je wil, maar als iemand bronnen gaat aanpassen of wegloopt bij het verliezen van een discussie, ga je je aan dat soort personen ergeren als ze het negeren en even later terugkomen.
Ben er toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hallo, Dj_Day-v en Tompsv mogen hier best komen hoor.
Valt me wel op dat ze steeds minder inzet tonen, sinds ze ambtenaren zijn.quote:
Ik denk dat er geen hond is die niet de mening is toebedeeld dat het huidige PSV qua beleid zielloos overkomt en qua selectie vol zit met omhooggevallen 50 Cent wannabees.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een punt dat het hier af en toe een trollenfestijn is.
Maar wat ook zo is is dat jullie af en toe wel heel erg in de verdediging schieten en dan alles voor een troll aanzien omdat het kritiek op PSV is.
Mja ga er al een tijdje niet op in. Heeft eigenlijk ook geen zin. Iets met plaat voor de kop.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:14 schreef Doublepain het volgende:
Vind ik dus gewoon helemaal niet mooi hè, geinig is dat.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:17 schreef Doublepain het volgende:
http://www.psv.tv/index.p(...)ayer&ProductID=10934
Mooi om onze beide jeugdploegen in actie te zien
Maar ieder topic Strootmanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen hond is die niet de mening is toebedeeld dat het huidige PSV qua beleid zielloos overkomt en qua selectie vol zit met omhooggevallen 50 Cent wannabees.
Maar dat ieder topic blijven benoemen is niet de strekking. Het punt is duidelijk, iedereen is het ermee eens, dus is het 9 van de 10 keer niet in de verdediging schieten maar duidelijk maken dat dat station gepasseerd is en het tijd wordt voor inhoudelijker materiaal.
Net zo irritant.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar ieder topic Strootmanblijven posten is wel de strekking? Of dat is wel inhoudelijk?
Are you fucking kidding me? Het overgrote deel hier vindt nog steeds dat het beleid zeer goed isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:17 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat er geen hond is die niet de mening is toebedeeld dat het huidige PSV qua beleid zielloos overkomt
quote:Het merendeel blijft maar blind achter het huidige beleid aangaan, echt ongelofelijk hoe naïef. Prachtig deze discussies, gebeurt er nog eens wat in VBL.
Daar hoor ik je anders nooit tegenin gaan.quote:
Dat punt blijft telkens terugkomen omdat het steeds terugkomt bij PSV dmv aankopen die gedaan worden en wedstrijden die verloren worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen hond is die niet de mening is toebedeeld dat het huidige PSV qua beleid zielloos overkomt en qua selectie vol zit met omhooggevallen 50 Cent wannabees.
Maar dat ieder topic blijven benoemen is niet de strekking. Het punt is duidelijk, iedereen is het ermee eens, dus is het 9 van de 10 keer niet in de verdediging schieten maar duidelijk maken dat dat station gepasseerd is en het tijd wordt voor inhoudelijker materiaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |