Ze hebben het meeste van Brands te vrezen ben ik bang.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
PSV heeft van alles en iedereen iets te vrezen, zo simpel is het gewoon.
was bijna je eerste keer in het stadion of niet? Je durfde zeker niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wou ook gaan maar ga daar niet alleen zitten.
Hmm nee 12de ofzo gok ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
was bijna je eerste keer in het stadion of niet? Je durfde zeker niet?
Ik zeg ook niet dat je daar verantwoordelijk voor bent. Wel mede voor het feit dat het voor sommigen hier een speeltuin is geworden. No hard feelings verder hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want die was niet al lang voordat ik hier mod werd weg
Weet waar je over praat.
Valt wel mee imo, maar is geen discussie voor hier.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:02 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je daar verantwoordelijk voor bent. Wel mede voor het feit dat het voor sommigen hier een speeltuin is geworden. No hard feelings verder hoor.
Van Bommel op kunstgras lijkt me ook niet zo'n geweldig ideequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
PSV heeft van alles en iedereen iets te vrezen, zo simpel is het gewoon.
Hij heeft wel een punt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee imo, maar is geen discussie voor hier.
Nee, vroeger was het allemaal niet zo veel beter. Mensen geloven dat graag maar er liepen toen ook mensen constant te trollen.quote:
Rik is zeg maar vergelijkbaar met zo'n stadswacht. Een gek die zn school niet afgemaakt heeft, maar uit medelijden toch een baantje heeft gekregen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie doen net alsof Rik zegt dat het garantie voor weer een winst is.
Hij heeft zeker een punt dat het hier af en toe een trollenfestijn is.quote:
Ja als ik die aantrek neem ik jouw moeder altijd anaal.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zozo, diehard fan merk ik, heb je ook een psv pyjama?
Jij was inderdaad een beste trollquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, vroeger was het allemaal niet zo veel beter. Mensen geloven dat graag maar er liepen toen ook mensen constant te trollen.
Ik kan het weten, want ik was één van die mensen.
Maar goed; Dit is dus geen discussie voor hier. Mag evt. verder in feedback/sc.
mij moeder heeft geen kont, .dit kan dus niet kloppen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja als ik die aantrek neem ik jou moeder altijd anaal.
Droog en hard, en laat je haar daarna een broodje pindakaas voor je smeren?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja als ik die aantrek neem ik jouw moeder altijd anaal.
Omdat het vaak nergens over gaat. Je kan zeggen wat je wil, maar als iemand bronnen gaat aanpassen of wegloopt bij het verliezen van een discussie, ga je je aan dat soort personen ergeren als ze het negeren en even later terugkomen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een punt dat het hier af en toe een trollenfestijn is.
Maar wat ook zo is is dat jullie af en toe wel heel erg in de verdediging schieten en dan alles voor een troll aanzien omdat het kritiek op PSV is.
Tuurlijk, trap ik haar naar de keuken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Droog en hard, en laat je haar daarna een broodje pindakaas voor je smeren?
Ja, met jou velen, was voor mij ook een verrassing dat ik gekozen werdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij was inderdaad een beste trollVond het al verwonderend dat jij mod was geworden.
Vroeger werd er wel minder in het PSV topic getrollt maar dat heeft denk ik te maken dat PSV toen heel vaak kampioen werd, dan is er logischerwijs minder te trollen en te lachen.
Nou, op mij wordt door bepaalde personen ook niet altijd normaal gereageerd hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Omdat het vaak nergens over gaat. Je kan zeggen wat je wil, maar als iemand bronnen gaat aanpassen of wegloopt bij het verliezen van een discussie, ga je je aan dat soort personen ergeren als ze het negeren en even later terugkomen.
Op jou, VHallen en Torado en nogwat personen wordt toch ook normaal gereageerd als je iets 'out of the box' zegt?
Over 't algemeen dan. Maarja, die heb je in elk clubtopic zitten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou, op mij wordt door bepaalde personen ook niet altijd normaal gereageerd hoor.
Maar goed, dan lach ik even en post ik weer vrolijk verder.
Mwah, er wordt hier zo veel gepost dat nog meer off-topic is. Wees dan consequent.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee imo, maar is geen discussie voor hier.
Het komt inderdaad van twee kanten. Er zijn net zo goed PSV'ers die hier af en toe aan het zieken zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een punt dat het hier af en toe een trollenfestijn is.
Maar wat ook zo is is dat jullie af en toe wel heel erg in de verdediging schieten en dan alles voor een troll aanzien omdat het kritiek op PSV is.
Klopt, ik erger mij er dan ook niet aan maar ik laat zien dat je naar beide kanten kan wijzenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Over 't algemeen dan. Maarja, die heb je in elk clubtopic zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |