Ze hebben het meeste van Brands te vrezen ben ik bang.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
PSV heeft van alles en iedereen iets te vrezen, zo simpel is het gewoon.
was bijna je eerste keer in het stadion of niet? Je durfde zeker niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wou ook gaan maar ga daar niet alleen zitten.
Hmm nee 12de ofzo gok ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
was bijna je eerste keer in het stadion of niet? Je durfde zeker niet?
Ik zeg ook niet dat je daar verantwoordelijk voor bent. Wel mede voor het feit dat het voor sommigen hier een speeltuin is geworden. No hard feelings verder hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want die was niet al lang voordat ik hier mod werd weg
Weet waar je over praat.
Valt wel mee imo, maar is geen discussie voor hier.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:02 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je daar verantwoordelijk voor bent. Wel mede voor het feit dat het voor sommigen hier een speeltuin is geworden. No hard feelings verder hoor.
Van Bommel op kunstgras lijkt me ook niet zo'n geweldig ideequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
PSV heeft van alles en iedereen iets te vrezen, zo simpel is het gewoon.
Hij heeft wel een punt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee imo, maar is geen discussie voor hier.
Nee, vroeger was het allemaal niet zo veel beter. Mensen geloven dat graag maar er liepen toen ook mensen constant te trollen.quote:
Rik is zeg maar vergelijkbaar met zo'n stadswacht. Een gek die zn school niet afgemaakt heeft, maar uit medelijden toch een baantje heeft gekregen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jullie doen net alsof Rik zegt dat het garantie voor weer een winst is.
Hij heeft zeker een punt dat het hier af en toe een trollenfestijn is.quote:
Ja als ik die aantrek neem ik jouw moeder altijd anaal.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zozo, diehard fan merk ik, heb je ook een psv pyjama?
Jij was inderdaad een beste trollquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, vroeger was het allemaal niet zo veel beter. Mensen geloven dat graag maar er liepen toen ook mensen constant te trollen.
Ik kan het weten, want ik was één van die mensen.
Maar goed; Dit is dus geen discussie voor hier. Mag evt. verder in feedback/sc.
mij moeder heeft geen kont, .dit kan dus niet kloppen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja als ik die aantrek neem ik jou moeder altijd anaal.
Droog en hard, en laat je haar daarna een broodje pindakaas voor je smeren?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja als ik die aantrek neem ik jouw moeder altijd anaal.
Omdat het vaak nergens over gaat. Je kan zeggen wat je wil, maar als iemand bronnen gaat aanpassen of wegloopt bij het verliezen van een discussie, ga je je aan dat soort personen ergeren als ze het negeren en even later terugkomen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een punt dat het hier af en toe een trollenfestijn is.
Maar wat ook zo is is dat jullie af en toe wel heel erg in de verdediging schieten en dan alles voor een troll aanzien omdat het kritiek op PSV is.
Tuurlijk, trap ik haar naar de keuken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Droog en hard, en laat je haar daarna een broodje pindakaas voor je smeren?
Ja, met jou velen, was voor mij ook een verrassing dat ik gekozen werdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij was inderdaad een beste trollVond het al verwonderend dat jij mod was geworden.
Vroeger werd er wel minder in het PSV topic getrollt maar dat heeft denk ik te maken dat PSV toen heel vaak kampioen werd, dan is er logischerwijs minder te trollen en te lachen.
Nou, op mij wordt door bepaalde personen ook niet altijd normaal gereageerd hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Omdat het vaak nergens over gaat. Je kan zeggen wat je wil, maar als iemand bronnen gaat aanpassen of wegloopt bij het verliezen van een discussie, ga je je aan dat soort personen ergeren als ze het negeren en even later terugkomen.
Op jou, VHallen en Torado en nogwat personen wordt toch ook normaal gereageerd als je iets 'out of the box' zegt?
Over 't algemeen dan. Maarja, die heb je in elk clubtopic zitten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou, op mij wordt door bepaalde personen ook niet altijd normaal gereageerd hoor.
Maar goed, dan lach ik even en post ik weer vrolijk verder.
Mwah, er wordt hier zo veel gepost dat nog meer off-topic is. Wees dan consequent.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee imo, maar is geen discussie voor hier.
Het komt inderdaad van twee kanten. Er zijn net zo goed PSV'ers die hier af en toe aan het zieken zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar wat ook zo is is dat jullie af en toe wel heel erg in de verdediging schieten en dan alles voor een troll aanzien omdat het kritiek op PSV is.
Klopt, ik erger mij er dan ook niet aan maar ik laat zien dat je naar beide kanten kan wijzenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Over 't algemeen dan. Maarja, die heb je in elk clubtopic zitten.
Hier, dan heb je 'm weer, de vrijbrief. Moedig het vooral aan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Qua oorzaak ook. Toen was Ajax vaak (terecht) het slachtoffer.
Overdrijf niet zo. Als je niet tegen kritiek kan moet je lekker naar psv.netwerk.to gaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:13 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Hier, dan heb je 'm weer, de vrijbrief. Moedig het vooral aan.
Heb je er aandelen van?quote:
Hallo, Dj_Day-v en Tompsv mogen hier best komen hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:14 schreef Doublepain het volgende:
Elke dag zeiken jullie en waarom? Omdat jullie alleen maar op die mongooltjes ingaan, dan blijven ze ook komen. Zo simpel is het
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:14 schreef Doublepain het volgende:
Elke dag zeiken jullie en waarom? Omdat jullie alleen maar op die mongooltjes ingaan, dan blijven ze ook komen. Zo simpel is het
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:14 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb nooit een bron aangepastquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Omdat het vaak nergens over gaat. Je kan zeggen wat je wil, maar als iemand bronnen gaat aanpassen of wegloopt bij het verliezen van een discussie, ga je je aan dat soort personen ergeren als ze het negeren en even later terugkomen.
Ben er toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hallo, Dj_Day-v en Tompsv mogen hier best komen hoor.
Valt me wel op dat ze steeds minder inzet tonen, sinds ze ambtenaren zijn.quote:
Ik denk dat er geen hond is die niet de mening is toebedeeld dat het huidige PSV qua beleid zielloos overkomt en qua selectie vol zit met omhooggevallen 50 Cent wannabees.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mja ga er al een tijdje niet op in. Heeft eigenlijk ook geen zin. Iets met plaat voor de kop.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:14 schreef Doublepain het volgende:
Vind ik dus gewoon helemaal niet mooi hè, geinig is dat.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:17 schreef Doublepain het volgende:
http://www.psv.tv/index.p(...)ayer&ProductID=10934
Mooi om onze beide jeugdploegen in actie te zien
Maar ieder topic Strootmanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen hond is die niet de mening is toebedeeld dat het huidige PSV qua beleid zielloos overkomt en qua selectie vol zit met omhooggevallen 50 Cent wannabees.
Maar dat ieder topic blijven benoemen is niet de strekking. Het punt is duidelijk, iedereen is het ermee eens, dus is het 9 van de 10 keer niet in de verdediging schieten maar duidelijk maken dat dat station gepasseerd is en het tijd wordt voor inhoudelijker materiaal.
Net zo irritant.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar ieder topic Strootmanblijven posten is wel de strekking? Of dat is wel inhoudelijk?
Are you fucking kidding me? Het overgrote deel hier vindt nog steeds dat het beleid zeer goed isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:17 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat er geen hond is die niet de mening is toebedeeld dat het huidige PSV qua beleid zielloos overkomt
quote:Het merendeel blijft maar blind achter het huidige beleid aangaan, echt ongelofelijk hoe naïef. Prachtig deze discussies, gebeurt er nog eens wat in VBL.
Daar hoor ik je anders nooit tegenin gaan.quote:
Dat punt blijft telkens terugkomen omdat het steeds terugkomt bij PSV dmv aankopen die gedaan worden en wedstrijden die verloren worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen hond is die niet de mening is toebedeeld dat het huidige PSV qua beleid zielloos overkomt en qua selectie vol zit met omhooggevallen 50 Cent wannabees.
Maar dat ieder topic blijven benoemen is niet de strekking. Het punt is duidelijk, iedereen is het ermee eens, dus is het 9 van de 10 keer niet in de verdediging schieten maar duidelijk maken dat dat station gepasseerd is en het tijd wordt voor inhoudelijker materiaal.
Ja, en? Ik zal je voortaan bij iedere opmerking die ik maak over de tragische inhoud een DM sturen. Of het nou Davy of HMF is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daar hoor ik je anders nooit tegenin gaan.
Jammer dat je mijn punt mist en gelijk weer zo reageert.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en? Ik zal je voortaan bij iedere opmerking die ik maak over de tragische inhoud een DM sturen. Of het nou Davy of HMF is.
Vent lul toch niet zo slap, welke aankopen worden er nou gedaan waar we met z'n allen over vallen? Hiljemark? Volgens mij zitten we nog altijd bij het deeltje Wijnaldum. Onder andere.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat punt blijft telkens terugkomen omdat het steeds terugkomt bij PSV dmv aankopen die gedaan worden en wedstrijden die verloren worden.
Ik voel me niet aangesproken, want ik troll niet. Het is alleen jammer dat je het bagatelliseert. En wat betreft moderatie kan aan PN nog wel een voorbeeld worden genomen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. Als je niet tegen kritiek kan moet je lekker naar psv.netwerk.to gaan.
Ik doelde op de interesse in Maher.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vent lul toch niet zo slap, welke aankopen worden er nou gedaan waar we met z'n allen over vallen? Hiljemark? Volgens mij zitten we nog altijd bij het deeltje Wijnaldum. Onder andere.
Dat vind jij, ik vind dat jij overdrijft.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:20 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken, want ik troll niet. Het is alleen jammer dat je het bagatelliseert.
Deetman gelijk kopenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:17 schreef Doublepain het volgende:
http://www.psv.tv/index.p(...)ayer&ProductID=10934
Mooi om onze beide jeugdploegen in actie te zien
Ik ben vaak erop gewezen wat betreft Strootman, de Stroot, Strootgod etc. Maar ik ben een grote fan en geef na elke wedstrijd gewoon aan waarom hij zo goed is en waarom hij die bijnaam waardig isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn punt mist en gelijk weer zo reageert.
Dat is ook gewoon discussiewaardig. Waar de een dat een fantastische aankoop vind is de ander klaar met het koopbeleid. Daar is niks mis mee en als je die aankoop steunt mag daar hier rustig over gepraat worden.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben vaak erop gewezen wat betreft Strootman, de Stroot, Strootgod etc. Maar ik ben een grote fan en geef na elke wedstrijd gewoon aan waarom hij zo goed is en waarom hij die bijnaam waardig is
En ik geef steeds aan wat er mis is met het beleid.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben vaak erop gewezen wat betreft Strootman, de Stroot, Strootgod etc. Maar ik ben een grote fan en geef na elke wedstrijd gewoon aan waarom hij zo goed is en waarom hij die bijnaam waardig is
Precies.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:22 schreef Buitendam het volgende:
Dat is ook gewoon discussiewaardig. Waar de een dat een fantastische aankoop vind is de ander klaar met het koopbeleid.
Fantastische aankoop ja, 10 miljoen. Ga je nooit terugverdienen, wéér tegen een maximum tarief een speler kopen die jullie NOG meer financiële druk geeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon discussiewaardig. Waar de een dat een fantastische aankoop vind is de ander klaar met het koopbeleid. Daar is niks mis mee en als je die aankoop steunt mag daar hier rustig over gepraat worden.
Ik ben alleen niet geheel fan meer van het deeltje Wijnaldum: Het blinde raspaardje.
Die boeren zijn gek man. Die Brandsadoratie nadat die vent blunder op blunder stapeldequote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:45 schreef Tyron het volgende:
hmf heeft soms wel gelijk maar kan ook overdrijven, maar het is amusant om te zien hoe de boertjes opgefokt van hem raken
Persoonlijk vind ik dat soort discussies ook wel leuk, maar alleen sommige mensen verpesten het.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En ik geef steeds aan wat er mis is met het beleid.
Waarom mag jij dat wel herhalen en anderen niet?
Maar het zit wel in de natuur van de mens dat ze liever de positieve dingen willen horen en lezen.
En terecht, want zie bovenstaande uitleg van HMF.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.
Maar daardoor komt dat hele "Brands is een debiel"-gebeuren waar je het over hebt wel vanzelf weer terug. Zolang hij er zit zal je daar mee te maken krijgen.
Ja, en? Ik vind Brands ook tragisch beleid voeren. Daar mag rustig over gepraat worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.
Maar daardoor komt dat hele "Brands is een debiel"-gebeuren waar je het over hebt wel vanzelf weer terug. Zolang hij er zit zal je daar mee te maken krijgen.
Jouw zooi lees ik niet eens meer sinds je krantenberichten gaat bewerken om een punt te maken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fantastische aankoop ja, 10 miljoen. Ga je nooit terugverdienen, wéér tegen een maximum tarief een speler kopen die jullie NOG meer financiële druk geeft.
EVEN een crosspost:
[..]
Die boeren zijn gek man. Die Brandsadoratie nadat die vent blunder op blunder stapelde.
ze moeten daar Tiny Sanders pijpen, en Brands zo snel mogelijk de laan uit schoppen. Snappen die achterlijke boertjes niet.
Als je zegt dat ze financieel in de knoei komen door dure spelers die hun transferuitgaven niet gaan opleveren (strootman uitgezonderd) en dat er dalijk - zonder CL - geen geld is om uit te geven, roepen die idioten: "CL ZIT NIET IN DE BEGROTING OPGENOMEN MAG NIET VAN GEMEENTE".
Dat zeg ik ook niet, teringdebielen. Maar dat snappen ze dan niet. Post ik vervolgens extreem-trollend een bron waarin staat dat PSV zonder CL inkomsten verlies draaide en pas ik de datum aan, lopen ze te SCHUIMBEKKEN joh!
![]()
![]()
Terwijl ze zélf toch echt begonnen over die begroting, ik zei enkel dat zonder CL het uitgavenpatroon van Brands nooit vol te houden is aangezien ze nooit meer aan transferinkomsten gaan krijgen dan transferuitgaven. Zie Pieters, Wijnaldem, Matavz en Mertens die nooit meer gaan opleveren dan ze ggekost hebben.
Enkel Strootman gaat flink meer opleveren dan wat hij kostte.
Maar dat snappen ze daar niet. Al maanden niet.
En het leuke is, als ze geen CL halen, dan komen al mijn voorspellingen uit. It doesn't take a great mind om deze shit te bedenken, weet je...
Lees de bovenstaande post van HMF en je snapt het al een stuk meer, tenzij je een onintelligent stuk vreten bent.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en? Ik vind Brands ook tragisch beleid voeren. Daar mag rustig over gepraat worden.
Jij hebt het over aankopen die gedaan worden en wedstrijden die verloren gaan, en daarna kom je met het voorbeeld Maher.
Da's er 1 van AZ met geen wedstrijd in PSV-dienst, daar snap ik al niets van?
Het heeft natuurlijk met het verband te maken dat PSV nu niet in het middenveld moet investeren (Maher dus) maar in andere zwakke plekken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en? Ik vind Brands ook tragisch beleid voeren. Daar mag rustig over gepraat worden.
Jij hebt het over aankopen die gedaan worden en wedstrijden die verloren gaan, en daarna kom je met het voorbeeld Maher.
Ik doelde op interesse in Maher, dat het (nog) geen aankoop is is duidelijk ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb geen krantenbericht aangepast. Weer zo'n DOMME DOMME opmerking van een DOMME boer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jouw zooi lees ik niet eens meer sinds je krantenberichten gaat bewerken om een punt te maken.
Ja, is er 1 persoon die het daarmee oneens is? Ongeacht voor welke club je überhaupt bent?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk met het verband te maken dat PSV nu niet in het middenveld moet investeren (Maher dus) maar in andere zwakke plekken.
Is goed, ventje. Daag.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb geen krantenbericht aangepast. Weer zo'n DOMME DOMME opmerking van een DOMME boer.
Ik heb een DATUM aangepast, en dat was omdat jullie ZELF zo EXTREEM dom reageerden op mijn valide punt (dat Brands met vuur speelt, en dat het huidige uitgavenpatroon jullie in de hand snijdt als jullie geen CL halen, ZONDER dat ik me dus uitspreek over de begroting).
Er zijn hier supporters die die CV van jullie vergelijken met Alex. LETTERLIJK.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, is er 1 persoon die het daarmee oneens is? Ongeacht voor welke club je überhaupt bent?
Ow dat weet ik niet. Maar jij geeft zelf min of meer aan dat Maher nog niet relevant is om te bespreken hier, of begrijp ik je post richting GGMM verkeerd?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, is er 1 persoon die het daarmee oneens is? Ongeacht voor welke club je überhaupt bent?
Interesse in een speler kun je bespreken, maar discussiëren over de daadwerkelijke aankoop lijkt me pas handig als de deal beklonken is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ow dat weet ik niet. Maar jij geeft zelf min of meer aan dat Maher nog niet relevant is om te bespreken hier, of begrijp ik je post richting GGMM verkeerd?
We adoreren Brands helemaal niet. Die man koopt spelers slechts via studio voetbal.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fantastische aankoop ja, 10 miljoen. Ga je nooit terugverdienen, wéér tegen een maximum tarief een speler kopen die jullie NOG meer financiële druk geeft.
EVEN een crosspost:
[..]
Die boeren zijn gek man. Die Brandsadoratie nadat die vent blunder op blunder stapelde.
ze moeten daar Tiny Sanders pijpen, en Brands zo snel mogelijk de laan uit schoppen. Snappen die achterlijke boertjes niet.
Als je zegt dat ze financieel in de knoei komen door dure spelers die hun transferuitgaven niet gaan opleveren (strootman uitgezonderd) en dat er dalijk - zonder CL - geen geld is om uit te geven, roepen die idioten: "CL ZIT NIET IN DE BEGROTING OPGENOMEN MAG NIET VAN GEMEENTE".
Dat zeg ik ook niet, teringdebielen. Maar dat snappen ze dan niet. Post ik vervolgens extreem-trollend een bron waarin staat dat PSV zonder CL inkomsten verlies draaide en pas ik de datum aan, lopen ze te SCHUIMBEKKEN joh!
![]()
![]()
Terwijl ze zélf toch echt begonnen over die begroting, ik zei enkel dat zonder CL het uitgavenpatroon van Brands nooit vol te houden is aangezien ze nooit meer aan transferinkomsten gaan krijgen dan transferuitgaven. Zie Pieters, Wijnaldem, Matavz en Mertens die nooit meer gaan opleveren dan ze ggekost hebben.
Enkel Strootman gaat flink meer opleveren dan wat hij kostte.
Maar dat snappen ze daar niet. Al maanden niet.
En het leuke is, als ze geen CL halen, dan komen al mijn voorspellingen uit. It doesn't take a great mind om deze shit te bedenken, weet je...
En met je laatste zin kom je weer terug op de discussie van het beleid dat PSV olv Advocaat en Brands voert. Alles op de "win now" tactiek en dan maar kijken waar het schip strandt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Interesse in een speler kun je bespreken, maar discussiëren over de daadwerkelijke aankoop lijkt me pas handig als de deal beklonken is.
Ondertussen is nog altijd iedereen het eens met het feit dat het de verdediging is voor een extra impuls, en niet het middenveld.
En je bent eens dat zijn uitgavenpatroon in combinatie met het niet terugverdienen op het grootste deel van die transfers, zonder het halen van CL, waarschijnlijk leidt tot een PSV met indirecte financiële problemen die geen slagkracht meer hebben op de transfermarkt?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
We adoreren Brands helemaal niet. Die man koopt spelers slechts via studio voetbal.
Ja, ik heb eerder al gezegd dat ik het niet eens ben met het beleid? Mensen die voor PSV zijn, zijn niet verantwoordelijk voor het beleid. Op het moment dat Brands Manolevje gaat verlengen is dat zijn ding, niet het mijne. Prima dat er dan een stortvloet aan hoongelach het topic inrolt, maar ik kan er vrij weinig aan doen. Ik wil ook geen Manolev of Marcelo, maar helaas.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En met je laatste zin kom je weer terug op de discussie van het beleid dat PSV olv Advocaat en Brands voert. Alles op de "win now" tactiek en dan maar kijken waar het schip strandt.
jajaja dat was het. Er loopt hier een PSV mongool rond die zegt dat Marcelo net zo goed is als Alex was.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik heb eerder al gezegd dat ik het niet eens ben met het beleid? Mensen die voor PSV zijn, zijn niet verantwoordelijk voor het beleid. Op het moment dat Brands Manolevje gaat verlengen is dat zijn ding, niet het mijne. Prima dat er dan een stortvloet aan hoongelach het topic inrolt, maar ik kan er vrij weinig aan doen. Ik wil ook geen Manolev of Marcelo, maar helaas.
Ik heb helaas vrij vaak hier in dit topic gezien dat alles van PSV goedgepraat wordt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik heb eerder al gezegd dat ik het niet eens ben met het beleid? Mensen die voor PSV zijn, zijn niet verantwoordelijk voor het beleid. Op het moment dat Brands Manolevje gaat verlengen is dat zijn ding, niet het mijne. Prima dat er dan een stortvloet aan hoongelach het topic inrolt, maar ik kan er vrij weinig aan doen. Ik wil ook geen Manolev of Marcelo, maar helaas.
Ik vraag me altijd af hoe mensen dit weten, meestal is dit een punt wat terug komt in deze discussies. Zover ik weet zijn er nog altijd geen toekomst voorspellende glazen bollen uitgevonden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En je bent eens dat zijn uitgavenpatroon in combinatie met het niet terugverdienen op het grootste deel van die transfers, zonder het halen van CL, waarschijnlijk leidt tot een PSV met indirecte financiële problemen die geen slagkracht meer hebben op de transfermarkt?
Zo ja: gefeliciteerd! U behoort tot de 2 andere intelligente PSV'ers (Geo4kant, Lange_Lans) die dit principe snappen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
jajaja dat was het. Er loopt hier een PSV mongool rond die zegt dat Marcelo net zo goed is als Alex was.![]()
![]()
![]()
Dus eigenlijk is het gewoon een beetje zoeken naar degene met de afwijkende mening dan het gezond verstand toelaat om Marcelo en Manolev als niet-waardige PSV'ers te zien, om daarmee de discussie te starten. Aangezien ieder weldenkend mens die mening toebedeeld is, ongeacht de voorkeur voor PSV, Feyenoord, Ajax, Twente of welke random club dan ook?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik heb helaas vrij vaak hier in dit topic gezien dat alles van PSV goedgepraat wordt.
Zolang de vaste lasten niet boven de inkomsten (excl. transfers) uitkomen hoeft het geen probleem te zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En je bent eens dat zijn uitgavenpatroon in combinatie met het niet terugverdienen op het grootste deel van die transfers, zonder het halen van CL, waarschijnlijk leidt tot een PSV met indirecte financiële problemen die geen slagkracht meer hebben op de transfermarkt?
Zo ja: gefeliciteerd! U behoort tot de 2 andere intelligente PSV'ers (Geo4kant, Lange_Lans) die dit principe snappen.
Goed gezien.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Dus eigenlijk is het gewoon een beetje zoeken naar degene met de afwijkende mening dan het gezond verstand toelaat om Marcelo en Manolev als niet-waardige PSV'ers te zien, om daarmee de discussie te starten. Aangezien ieder weldenkend mens die mening toebedeeld is, ongeacht de voorkeur voor PSV, Feyenoord, Ajax, Twente of welke random club dan ook?
Helaas heb ik jou ook vaak dingen goed zien praten van PSV.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Dus eigenlijk is het gewoon een beetje zoeken naar degene met de afwijkende mening dan het gezond verstand toelaat om Marcelo en Manolev als niet-waardige PSV'ers te zien, om daarmee de discussie te starten. Aangezien ieder weldenkend mens die mening toebedeeld is, ongeacht de voorkeur voor PSV, Feyenoord, Ajax, Twente of welke random club dan ook?
Voordat jij je druk gaat maken om het beleid van PSV. Kenju wacht nog altijd op een reactie van je over het beleid dat Feyenoord voert. Wellicht kan je je beter daar op richten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo moet je dat zien als goedpraten? Wanneer hij een andere mening heeft, dan valt het toch niet altijd al goed praten van..?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Helaas heb ik jou ook vaak dingen goed zien praten van PSV.
Daar zijn we wel eens PSV fans voor. Gebeurt gelukkig nergens anders.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vast wel. Ik zal de laatste zijn die beweert dat de club voor 100% verrot en Satan-waardig is. Beetje realistisch blijven is nooit weg.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk in. Maar het kwam zo wel op mij over. Als er kritiek op PSV was dan probeerde hij gelijk een weerwoord te hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo moet je dat zien als goedpraten? Wanneer hij een andere mening heeft, dan valt het toch niet altijd in goedpraten?
Jouw gevoel laat je wel vaker in de steek.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat Chase een boek over PSV wil schrijven
Denk je?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jouw gevoel laat je wel vaker in de steek.
Omdat de spelers op dit moment minder goed spelen dan op het moment waarop ze gekocht werden (Wijnaldum, Lens, Matavz), of van plan zijn transfervrij de deur uit te lopen (Toivonen). Tenzij ze zich volledig hervinden of hun contract verlengen zijn ze dan gewoon minder waard. Combineer dat met de hoge lonen en het mislopen van inkomsten en je hebt een situatie dat PSV inderdaad geen geld meer heeft om te investeren zonder eerst te verkopen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe mensen dit weten, meestal is dit een punt wat terug komt in deze discussies. Zover ik weet zijn er nog altijd geen toekomst voorspellende glazen bollen uitgevonden.
Wijnaldum snap ik wel dat er gezegd wordt, die gaat geen 5 miljoen opleveren. Maar Matavz en Lens gaan, mijns inziens, meer opleveren dan waarvoor ze gekocht zijn. Zelfde voor Strootman, Narsingh en Mertens.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat de spelers op dit moment minder goed spelen dan op het moment waarop ze gekocht werden (Wijnaldum, Lens, Matavz), of van plan zijn transfervrij de deur uit te lopen (Toivonen). Tenzij ze zich volledig hervinden of hun contract verlengen zijn ze dan gewoon minder waard. Combineer dat met de hoge lonen en het mislopen van inkomsten en je hebt een situatie dat PSV inderdaad geen geld meer heeft om te investeren zonder eerst te verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |