quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wereld is al genoeg verneukt sinds jij op de wereld bent.
Stijn is aan het puberen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wereld is al genoeg verneukt sinds jij op de wereld bent.
quote:
quote:
druk om* GODVERDOMME JAquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar we ons allemaal om druk maken....
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar we ons allemaal om druk maken....
In club-topics wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:40 schreef Doublepain het volgende:
Maar nu geen gezeik meer als ik een nieuwe topic open met dezelfde tt?
'Nieuwe' TT van Feyenoord is best hoogstaand.quote:
Ach, jullie maken hem alleen belachelij en alsof hij gestoord is vanwege zijn overmatige smileygebruik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Al 2smileys in 2 posts. Het is wachten op de
smiley.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jullie maken hem alleen belachelij en alsof hij gestoord is vanwege zijn overmatige smileygebruik.
ja ggmm pas effe aanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
'Nieuwe' TT van Feyenoord is best hoogstaand.
Schattig hoe jij hem steeds verdedigt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jullie maken hem alleen belachelij en alsof hij gestoord is vanwege zijn overmatige smileygebruik.
Nee, roep ik nergens.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hmf is kk geniaalquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schattig hoe jij hem steeds verdedigt.
Nu weet ik hoe Davy over mij tov jou denkt
oke wat is je favo club en wat vind je van eriksenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:43 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Nieuw. Had jaren geleden een account hier, maar daar van weet ik het emailadres niet meer
Waarom bijna?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
Yo boelers! Net nog bijna een turk in elkaar gerost die op 't punt stond een ruitje in te tikken van onze auto.
Niet dan, er zit altijd waarheid in zijn verhaal. Alleen doen die baby's in het topic alsof hij gek is met zijn smileygebruik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schattig hoe jij hem steeds verdedigt.
Nu weet ik hoe Davy over mij tov jou denkt
Kut Turken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:43 schreef kapiteintje het volgende:
Yo boelers! Net nog bijna een turk in elkaar gerost die op 't punt stond een ruitje in te tikken van onze auto.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet dan, er zit altijd waarheid in zijn verhaal. Alleen doen die baby's in het topic alsof hij gek is met zijn smileygebruik.
René, je taak roeptquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:44 schreef LosBuenosMuchachoshet volgende:
[..]
Heb je deze josti weer![]()
Moet je geen verplegertje spelen of een hond uitlaten ofzo gek?
PECquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke wat is je favo club en wat vind je van eriksen
oke pecquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:45 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
PEC![]()
Wat kan mij Eriksen nou schelen.
Jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:45 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
doublepain ben je trots?
Waarom?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke pec
ja je moet eriksen super goed vinden
Opgezwollequote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:45 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
PEC![]()
Wat kan mij Eriksen nou schelen.
Jammer dat de trainers weggaan, ze doen het wel goed nu.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:47 schreef Kurzweil het volgende:
Geen zak meer aan deze reeks met al dat kut getroll hier. En GGMM die nog steeds met droge ogen beweert dat ze het hier zelf uitlokken. Niet verwonderlijk dat de oude garde van VBL zijn heil elders heeft gezocht.
Eriksen is zeker 1 van de betere spelers bij Ajax. Zo goed?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben zeg maar de baas/leider/oprichter van deze sc dus je moet mijn toestemming hebben
oke goed genoegquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:48 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Eriksen is zeker 1 van de betere spelers bij Ajax. Zo goed?
quote:
vorige week welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:49 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Bedankt.
Zijn er hier nog meer voor PEC?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM was überhaupt nog geen mod voor die zielige kneusjes vertrokken.
ik ben in een goede buiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Je wordt wel steeds makkelijker hier in man, ik zou minstens eredivisie eisen
ja monopolyquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:49 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Bedankt.
Sorry René,quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan jij eens met wannebee-mod spelen. Maak maar een TR aan als iets je irriteert.
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM was überhaupt nog geen mod voor die zielige kneusjes vertrokken.
Nog wel een dacht ik, echt grote tegenstanders van PEC zijn er niet veel.quote:
Bedoel je misschien "kap jij eens"?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan jij eens met wannebee-mod spelen. Maak maar een TR aan als iets je irriteert.
Ja. Sjaak. En mono.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:49 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Bedankt.
deze eerste zin is raarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want die was niet al lang voordat ik hier mod werd weg
Weet waar je over praat.
Hoe heb jij daar een nominatie kunnen halen man.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
graag gedaan
vergeet niet te stemmen op mij bij de yvonne onz awards
gr
Al gedaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
graag gedaan
gr
Waarom verbaast het me niks dat jij daarvoor bent genomineerdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
graag gedaan
gr
ja gewoon leuke topics maken enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe heb jij daar een nominatie kunnen halen man.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niks dat jij daarvoor bent genomineerd
Vroeger was het nog wel leuk. Maar nu is het 'humor' waar een baby nog niet van lacht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja gewoon leuke topics maken enzo
weet niet eigenlijk
oh je bedoelt onzquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger was het nog wel leuk. Maar nu is het 'humor' waar een baby nog niet van lacht.
Als je posts ongeveer hetzelfde zijn als hier begrijp ik dat het in een subforum met de naam 'Onzin' wel goed valt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja gewoon leuke topics maken enzo
weet niet eigenlijk
ik kan ook serieus posten hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je posts ongeveer hetzelfde zijn als hier begrijp ik dat het in een subforum met de naam 'Onzin' wel goed valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kan ook serieus posten hoor
somsOok dan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, want die krijgt j0rdiii niet idd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik volg je. Ik moet je stem immers nog winnen.
Deze post slaat echt op niks.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want die krijgt j0rdiii niet idd.
Mijn lul is precies wat het lijktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even eten, houd alles in de gaten.
Niets is wat het lijkt
Vind ik ook, voortaan kan je beter inhoudelijk posten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post slaat echt op niks.
Die rollen zijn al vergeven aan de 'Het niveau is weg, vroeger was alles beter' users.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik ook, voortaan kan je beter inhoudelijk posten.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post slaat echt op niks.
Ergerlijk zijn dat soort mensen idd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die rollen zijn al vergeven aan de 'Het niveau is weg, vroeger was alles beter' users.
Voor de rest
[..]
Klopt als een bus.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
alleen paint en verzin onderschrift is leuk.
En daarom moet je als student ook gewoon geen auto nemen. Ik zou echt nooit meer fietsen anders.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:06 schreef Saind het volgende:
Wat ook kut is, ik ging net tanken
Kaulo duur
Heb hem gelukkig niet in Eindhoven staanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daarom moet je als student ook gewoon geen auto nemen. Ik zou echt nooit meer fietsen anders.
Of gewoon zakken voor je rijbewijs.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daarom moet je als student ook gewoon geen auto nemen. Ik zou echt nooit meer fietsen anders.
Nee da's gayquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Of gewoon zakken voor je rijbewijs.
Die boeren zijn gek man. Die Brandsadoratie nadat die vent blunder op blunder stapeldequote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:45 schreef Tyron het volgende:
hmf heeft soms wel gelijk maar kan ook overdrijven, maar het is amusant om te zien hoe de boertjes opgefokt van hem raken
In plaats van toegeven dat Brands met vuur speelt en daarmee voorkomen dat ik steeds wederkeer in het PSV topic, verkiezen de debiele PSV'ertjes liever dit soort reacties.quote:
En dan geeft er eentje GGMM de schuld van al het ''getroll'' in het PSV-Topicquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In plaats van toegeven dat Brands met vuur speelt en daarmee voorkomen dat ik steeds wederkeer in het PSV topic, verkiezen de debiele PSV'ertjes liever dit soort reacties.
En het dan gek vinden dat er "getrollt" wordt..
De waarheid doet pijn.
Daar moest ik pas echt hard om lachen. GGMM is juist de mod die het meest getroll aanpakt. In het Feijenoordtopic was hij er zo snel bij, nog nooit gezienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan geeft er eentje GGMM de schuld van al het ''getroll'' in het PSV-Topic![]()
Ze kunnen slecht tegen een andere mening, dat is ongelofelijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar moest ik pas echt hard om lachen. GGMM is juist de mod die het meest getroll aanpakt. In het Feijenoordtopic was hij er zo snel bij, nog nooit gezien.
Wanneer HMF online is, ben je dat ook.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer HMF online is, ben je dat ook.
Stijn is eindbaas en jij een teringmongool die beweert dat er geen transferpercentage van Wijnaldum naar Feijenoord gaat, om vervolgens KEIHARD GEDISST TE WORDEN.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer HMF online is, ben je dat ook.
Is net als de luiers verschonen van baby's, heeft geen zin.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga eten bij schoonmama. Houd jij de boeren onder de duim?
HMF is stront en Stijn is een vlieg.quote:
OOOOWWWWWWWWquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
HMF is stront en Stijn is een vlieg.
Gedist?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Stijn is eindbaas en jij een teringmongool die beweert dat er geen transferpercentage van Wijnaldum naar Feijenoord gaat, om vervolgens KEIHARD GEDISST TE WORDEN.
Jij bent niet serieus meer te nemen
Nee. Jij gedraagt je als een halve zool en dat moet je inzien, dat heb je inmiddels al gedaan maar dat kindergedrag van je, dat blijf je doorzetten. Vandaar dat ik je een téringdebiel noem.quote:
Nee je liep eerst te ouwekankerhoeren dat het niet zo was dat ik een mongool was leugenaar dit dat, en wordt vervolgens keihard in je poepertje aangestampt om dan te zeggen "o ja kijk nou je hebt gelijk".quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gedist?
Ik gaf zelf mijn fout toe. Ik vond dat juist goed van mij kant, maar ja.
Ben je serieus nu? Kijk jij wel eens naar je eigen posts en hoe mensen daarop reageren?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Jij gedraagt je als een halve zool en dat moet je inzien
Gaan we matten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je serieus nu? Kijk jij wel eens naar je eigen posts en hoe mensen daarop reageren?
Dit gaat een keer uit de hand lopen IRL.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vind je nog steeds een mongool.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee je liep eerst te ouwekankerhoeren dat het niet zo was dat ik een mongool was leugenaar dit dat, en wordt vervolgens keihard in je poepertje aangestampt om dan te zeggen "o ja kijk nou je hebt gelijk"..
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je serieus nu? Kijk jij wel eens naar je eigen posts en hoe mensen daarop reageren?
Jouw posts zijn zorgwekkender aangezien het altijd voorspelbaar is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Prima.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kooivechten gingen we toch een keer doen?
Jouw teringdebiel post zag ik idd niet aankomen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw posts zijn zorgwekkender aangezien het altijd voorspelbaar is.
wat snap je niet aan ''altijd''?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw teringdebiel post zag ik idd niet aankomen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat snap je niet aan ''altijd''?
Nee jij dan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat jullie dit kinderachtige geklier nou nooit eens zat raken.
Voor de grap even kijken wie er begint. Maar je hebt gelijk ik moet minder op dat debieltje happen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat jullie dit kinderachtige geklier nou nooit eens zat raken.
Konijnen ook al?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Konijnen hebben 9 levens, hij heeft al minstens 6 keer zelfmoord gepleegd.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor de grap even kijken wie er begint.
Ik vraag me echt serieus af wat jij in dit forum doet aangezien jij echt geen verstand van voetbal hebt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor de grap even kijken wie er begint. Maar je hebt gelijk ik moet minder op dat debieltje happen.
Jij bent wel de laatste die iemand debiel moet noemen, maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor de grap even kijken wie er begint. Maar je hebt gelijk ik moet minder op dat debieltje happen.
Ja maar meester, hij begonquote:
Is goed man. Als jij even de regels geeft waar staat dat je alleen over voetbal mag posten op dit forum geef ik je gelijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt serieus af wat jij in dit forum doet aangezien jij echt geen verstand van voetbal hebt.
Nooit een inhoudelijk goede post.
Echt?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar meester, hij begon
O nee, tegenwoordig noemen ze op de basisschool hun leraren gewoon bij de voornaam
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die iemand debiel moet noemen, maar dat geheel terzijde.
in dit subforum.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is goed man. Als jij even de regels geeft waar staat dat je alleen over voetbal mag posten op dit forum geef ik je gelijk.
Strak genomen zeker.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
De keeper van Zambia scoort. (een penalty)
Geef mij je moeder.quote:
Dat is ook zo'n eeuwig talentquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
John Obi Mikel had eerder die wedstrijd een pingel gemist
Die zet ik altijd gelijk op de bank bij FIFA. Zo zie je maar weer hoeveel verstand ik er van heb.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat boeit jou het of hij inhoudelijk post of niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef mij je moeder.
Ho, die zag je niet aankomen.
Maar het is meer bedoeld omdat jij elke inhoudelijke discussie vermijdt door een van je voorspelbare posts, dat stoort nog al vele mensen hier.
Mooi man dat het ze stoort. Wist je dat ik er helemaal niks om geef? Mooi hequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef mij je moeder.
Ho, die zag je niet aankomen.
Maar het is meer bedoeld omdat jij elke inhoudelijke discussie vermijdt door een van je voorspelbare posts, dat stoort nog al vele mensen hier.
Echt hequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat boeit jou het of hij inhoudelijk post of niet?
Vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat boeit jou het of hij inhoudelijk post of niet?
Ik stuur mijn scouts altijd direct richting Africaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zet ik altijd gelijk op de bank bij FIFA. Zo zie je maar weer hoeveel verstand ik er van heb.
Aangezien het subforum dan wat minder last heeft van stukken afval zoals jij.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi man dat het ze stoort. Wist je dat ik er helemaal niks om geef? Mooi he
En volgens mij heb je al een moeder. Weet ze al van jouw internet praktijken?
[..]
Echt he
Not giving a fuck. Try harder.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aangezien het subforum dan wat minder last heeft van stukken afval zoals jij.
Blijkbaar moet het altijd hier. Misschien is het een poging om meer mensen achter hem te krijgen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:45 schreef Tarado het volgende:
Kunnen jullie die personal vendetta niet ergens anders uit gaan vechten?
Heeft geen zin om het ergens anders uit te vechten. Hij probeert er niet inhoudelijk op in te gaan en dan ben je snel klaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:45 schreef Tarado het volgende:
Kunnen jullie die personal vendetta niet ergens anders uit gaan vechten?
Ik denk dat jij eens je snavel dicht moet tapen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:46 schreef Doublepain het volgende:
Ik dacht dat 422 in vrede zou terugkomen
Oké, heb ik nu gedaan. Maar waarom?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens je snavel dicht moet tapen.
Ik weiger.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:47 schreef GGMM het volgende:
Maar Davy mag door blijven gaan, want Stijn begon.
Nee. Dat is het doucheputje van de samenleving.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
ONZ / Topic alleen voor Dj_Day-V en Ajacied422
Tenzij ze in VI-quotes gaan schelden, dan mag het daar wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie mogen mekaar helemaal de kanker schelden als het maar buiten het VI topic blijft.
In het VI-Topic is het altijd vredig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie mogen mekaar helemaal de kanker schelden als het maar buiten het VI topic blijft.
In dat geval moedig ik het aan. GELFHOOFDquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij ze in VI-quotes gaan schelden, dan mag het daar wel.
Als je nu niet stopt met dat irritante gedrag, gooi ik een glas water naar het scherm.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In dat geval moedig ik het aan. GELFHOOFD
Wij gaan op locatie. Uitwedstrijdjes zeg maar naar SHO en TV.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het VI-Topic is het altijd vredig.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
wacht wat?quote:John Michael Nchekwube Obinna (born 22 April 1987), commonly known as Mikel John Obi, John Obi Mikel or John Mikel Obi, is a Nigerian footballer, who plays as a midfielder for English club Chelsea and the Nigeria national team.
Haha, nee dat glas water is te kostbaar voor René.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je nu niet stopt met dat irritante gedrag, gooi ik een glas water naar het scherm.
Dat is net als Ajax - Feyenoord.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij gaan op locatie. Uitwedstrijdjes zeg maar naar SHO en TV.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je nu niet stopt met dat irritante gedrag, gooi ik een glas water naar het scherm.
Die van A422 was wel goed hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probeer het nog een keer. Hier kan je vast inspiratie uit halen
Een glas naar het scherm gooien? Dan heb ik toch wat gemistquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van A422 was wel goed hoor.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een glas naar het scherm gooien? Dan heb ik toch wat gemist
Dat was de meest legendarische aflevering.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze heeft hij vandaag nog zelf gepost.
Fijn om te horen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:52 schreef GGMM het volgende:
Ik geef geen fuck om het feit dat Stijn verkouden is, dat jullie het weten.
Oei, dalijk flipt hij weer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:52 schreef GGMM het volgende:
Je bent bijna net zo stoer als Davyquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:52 schreef GGMM het volgende:
Als je nou elke keer dit grapje wil maken dan mag dat hoor, maar dan kan het gebeuren dat je hier op een gegeven moment met een blauw oog zit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je bent bijna net zo stoer als Davy
Zou een hoop nutteloze discussies schelen als hij gewoon zijn stokpaardje voor zichzelf houdt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang hij als volwassen man niet het argument "ja, maar hij begon" gebruikt is dat prima.
'Ja, maar' is sowieso kwalijk net als 'Met alle respect'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang hij als volwassen man niet het argument "ja, maar hij begon" gebruikt is dat prima.
Idd, alsof jij invloed hebtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef Doublepain het volgende:
Mooi dat 2 PSVers me DMen om een ban te voorkomen
Als je dat doet ga ik Yvonne mailen jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je nou elke keer dit grapje wil maken dan mag dat hoor, maar dan kan het gebeuren dat je hier op een gegeven moment met een blauw oog zit.
Met alle respect is altijd een mooie vrijbrief om iemand daarna helemaal kapot te maken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Ja, maar' is sowieso kwalijk net als 'Met alle respect'
Dat wel jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Met alle respect is altijd een mooie vrijbrief om iemand daarna helemaal kapot te maken.
Met alle respect voor Preud'homme, maar het is gewoon een dorpsidioot.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Ja, maar' is sowieso kwalijk net als 'Met alle respect'
Heb er 1 meer dan die van Stijn.quote:
In het Twente topic heb ik laatst wel vernomen dat Preud'homme is weggepest door Derksen en het niet de oliedollars waren. Tevens werd er gesteld dat Derksen daarmee Twente in de put heeft geholpen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met alle respect voor Preud'homme, maar het is gewoon een dorpsidioot.
Als dit serieus beweerd is dan is dat wel een nieuw dieptepunt in dat topic.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In het Twente topic heb ik laatst wel vernomen dat Preud'homme is weggepest door Derksen en het niet de oliedollars waren. Tevens werd er gesteld dat Derksen daarmee Twente in de put heeft geholpen.
Oké, ga je nu je account verwijderen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben erachter gekomen waar de jingle op het begin van Voetbalfans vandaan komt, ik vind mezelf een fantastische jongen.
Dat heb ik ook wel eens.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben erachter gekomen waar de jingle op het begin van Voetbalfans vandaan komt, ik vind mezelf een fantastische jongen.
Ik ga geen antwoord op jouw reactie geven.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oké, ga je nu je account verwijderen?
422, pak je kans en ga voor altijd naar ONZ!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:59 schreef LompeHork het volgende:
Ajacied422 niet gespotvolgende keer beter.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij draagt ook hippe Pierre van Hooijdonk schoentjes
Wat is dit dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga geen antwoord op jouw reactie geven.
Zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
422, pak je kans en ga voor altijd naar ONZ!!
Hehe.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb zelf een TR verstuurd om dit debiele topic te verwijderen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel graag filmpje van maken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor Aad zou ik in een wak zakken.
Ik zal mijn stunt verrichten uitgedost in een gestolen Sparta trainingspak.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel graag filmpje van maken.
Wat is er met jou vandaag?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een TR verstuurd om dit debiele topic te verwijderen.
Met vriendelijke groeten,
Henk van der Gals
En dan gooien met je jasje en daaronder zit dan een jeugdshirtje van psv.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal mijn stunt verrichten uitgedost in een gestolen Sparta trainingspak.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een TR verstuurd om dit debiele topic te verwijderen.
Dan wel een shirtje met mijn achternaam foutief gespeld.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dan gooien met je jasje en daaronder zit dan een jeugdshirtje van psv.
VI kudotopper.
Kut mod, gelhoofdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:04 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een TR gemaakt om LittleRabbit van dit forum te verwijderen.
Ieder pondje gaat door het mondje zei een wijs man ooit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even ergens wat vreten halen.
brb gr gr
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even ergens wat vreten halen.
brb gr gr
Get a roomquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
FM is soms te frustrerend groet.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb al gepaste stappen ondernomen.
Sgoed Calliequote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ieder pondje gaat door het mondje zei een wijs man ooit.
Dat dacht ik ook altijd maar sinds Jan Boskamp en Johan Derksen mijn idolen zijn weet ik dat gewicht niks met genialiteit te maken heeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ieder pondje gaat door het mondje zei een wijs man ooit.
Ik heb een TR gemaaktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh toch niet, dat vind ik grote klasse.
422 mag wel weg van mij, ik ga een TR makenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klaarblijkelijk is 2 TRs dus voldoende om een post te verwijderen. Is er nog één die je weg wil hebben?
Behalve deze.
Ook een itempje over katten met cheeseburgers?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
NOS 6 uur nieuws doet NU een item over dashcams in Rusland. Godzamme die moeten echt met alles 6 jaar te laat zijn he
Zouden ze het over Gary de Geit gaan hebben?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook een itempje over katten met cheeseburgers?
Morgen. Sorry voor de spoiler.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook een itempje over katten met cheeseburgers?
Misschien over Goatman.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zouden ze het over Gary de Geit gaan hebben?
Hangt ervan af wat je onder een klassieker verstaat. Voor mij begint het iig 23 februari met de omloop van het nieuwsblad.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Knut wanneer eerste voorjaarsklassieker bij wielrennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |