quote:
Op vrijdag 25 januari 2013 16:45 schreef Tyron het volgende:hmf heeft soms wel gelijk maar kan ook overdrijven, maar het is amusant om te zien hoe de boertjes opgefokt van hem raken
Die boeren zijn gek man. Die Brandsadoratie nadat die vent blunder op blunder stapelde

.
ze moeten daar Tiny Sanders pijpen, en Brands zo snel mogelijk de laan uit schoppen. Snappen die achterlijke boertjes niet.
Als je zegt dat ze financieel in de knoei komen door dure spelers die hun transferuitgaven niet gaan opleveren (strootman uitgezonderd) en dat er dalijk - zonder CL - geen geld is om uit te geven, roepen die idioten: "CL ZIT NIET IN DE BEGROTING OPGENOMEN MAG NIET VAN GEMEENTE".
Dat zeg ik ook niet, teringdebielen

. Maar dat snappen ze dan niet. Post ik vervolgens extreem-trollend een bron waarin staat dat PSV zonder CL inkomsten verlies draaide en pas ik de datum aan, lopen ze te SCHUIMBEKKEN joh!

Terwijl ze zélf toch echt begonnen over die begroting, ik zei enkel dat zonder CL het uitgavenpatroon van Brands nooit vol te houden is aangezien ze nooit meer aan transferinkomsten gaan krijgen dan transferuitgaven. Zie Pieters, Wijnaldem, Matavz en Mertens die nooit meer gaan opleveren dan ze ggekost hebben.
Enkel Strootman gaat flink meer opleveren dan wat hij kostte.
Maar dat snappen ze daar niet

. Al maanden niet.

En het leuke is, als ze geen CL halen, dan komen al mijn voorspellingen uit. It doesn't take a great mind om deze shit te bedenken, weet je...