oh je bedoelt onzquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger was het nog wel leuk. Maar nu is het 'humor' waar een baby nog niet van lacht.
Als je posts ongeveer hetzelfde zijn als hier begrijp ik dat het in een subforum met de naam 'Onzin' wel goed valt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja gewoon leuke topics maken enzo
weet niet eigenlijk
ik kan ook serieus posten hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je posts ongeveer hetzelfde zijn als hier begrijp ik dat het in een subforum met de naam 'Onzin' wel goed valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kan ook serieus posten hoor
somsOok dan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, want die krijgt j0rdiii niet idd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik volg je. Ik moet je stem immers nog winnen.
Deze post slaat echt op niks.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want die krijgt j0rdiii niet idd.
Mijn lul is precies wat het lijktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even eten, houd alles in de gaten.
Niets is wat het lijkt
Vind ik ook, voortaan kan je beter inhoudelijk posten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post slaat echt op niks.
Die rollen zijn al vergeven aan de 'Het niveau is weg, vroeger was alles beter' users.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik ook, voortaan kan je beter inhoudelijk posten.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post slaat echt op niks.
Ergerlijk zijn dat soort mensen idd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die rollen zijn al vergeven aan de 'Het niveau is weg, vroeger was alles beter' users.
Voor de rest
[..]
Klopt als een bus.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
alleen paint en verzin onderschrift is leuk.
En daarom moet je als student ook gewoon geen auto nemen. Ik zou echt nooit meer fietsen anders.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:06 schreef Saind het volgende:
Wat ook kut is, ik ging net tanken
Kaulo duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |