SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. whaha zo leuk
oke hier een grappige gif
whaha hij huilt echt grappig
oke dan is het nu tijd voor vragen
hallo welkomquote:
Waar is het filmpje?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:55 schreef Tyron het volgende:
ja hallo allemaal tyron hier welkom bij mijn filmpje
Ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef LompeHork het volgende:
Dit is wel baas. Episch zelfs, Tyron's eerste topic waar meer typewerk in zit dan twee regelsik zou ook graag gerenomeerd worden
Dat harde levenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ookmaar ik ben ook nergens genomereneerd.
bedaknt denk aan de thumbs upquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef LompeHork het volgende:
Dit is wel baas. Episch zelfs, Tyron's eerste topic waar meer typewerk in zit dan twee regelsik zou ook graag gerenomeerd worden
dit is het filmpje, klik op play anders doet die het nietquote:
volg mijn tips en het komt goed ik beloof hetquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ookmaar ik ben ook nergens genomereneerd.
Wij zijn zielig LH en ondergewaardeerd.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat harde levenbeter houden ze ook eens rekening met de minder bedeelden
aan vrouwen geef ik ook priveles en ook aan christian eriksenquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij zijn zielig LH en ondergewaardeerd.
Volgens mij dat dan weer nietquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij zijn zielig LH en ondergewaardeerd.
Ow hij zit gewoon te slijmen bedoel jequote:Op donderdag 24 januari 2013 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij dat dan weer nietmaar respect voor Tyron hoor, hij heeft met z'n geklooi wel een nominatie in de wacht gesleept en is de enige die daadwerkelijk campagne voert
ONZ / De Yvonne Awards 2013
Ohja, goed puntquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow hij zit gewoon te slijmen bedoel je
En dat eerste: neuh valt wel mee inderdaad.
leuke gif, je begint het te lerenquote:
ja dan maak je zeker kans!!!!!!!!! dat is nog nooit iemand gelukt!!!quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:09 schreef Rodawa het volgende:
Stel ik was een potvis, zou ik dan kans maken op een award als ik de macarena dans? Zo ja, wat kan ik tijdens de uitreiking het beste dragen om een beetje af te kleden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |