vorige week welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:49 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Bedankt.
Zijn er hier nog meer voor PEC?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM was überhaupt nog geen mod voor die zielige kneusjes vertrokken.
ik ben in een goede buiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Je wordt wel steeds makkelijker hier in man, ik zou minstens eredivisie eisen
ja monopolyquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:49 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Bedankt.
Sorry René,quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan jij eens met wannebee-mod spelen. Maak maar een TR aan als iets je irriteert.
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM was überhaupt nog geen mod voor die zielige kneusjes vertrokken.
Nog wel een dacht ik, echt grote tegenstanders van PEC zijn er niet veel.quote:
Bedoel je misschien "kap jij eens"?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan jij eens met wannebee-mod spelen. Maak maar een TR aan als iets je irriteert.
Ja. Sjaak. En mono.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:49 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Bedankt.
deze eerste zin is raarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want die was niet al lang voordat ik hier mod werd weg
Weet waar je over praat.
Hoe heb jij daar een nominatie kunnen halen man.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
graag gedaan
vergeet niet te stemmen op mij bij de yvonne onz awards
gr
Al gedaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
graag gedaan
gr
Waarom verbaast het me niks dat jij daarvoor bent genomineerdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
graag gedaan
gr
ja gewoon leuke topics maken enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe heb jij daar een nominatie kunnen halen man.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom verbaast het me niks dat jij daarvoor bent genomineerd
Vroeger was het nog wel leuk. Maar nu is het 'humor' waar een baby nog niet van lacht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja gewoon leuke topics maken enzo
weet niet eigenlijk
oh je bedoelt onzquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger was het nog wel leuk. Maar nu is het 'humor' waar een baby nog niet van lacht.
Als je posts ongeveer hetzelfde zijn als hier begrijp ik dat het in een subforum met de naam 'Onzin' wel goed valt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja gewoon leuke topics maken enzo
weet niet eigenlijk
ik kan ook serieus posten hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je posts ongeveer hetzelfde zijn als hier begrijp ik dat het in een subforum met de naam 'Onzin' wel goed valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kan ook serieus posten hoor
somsOok dan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, want die krijgt j0rdiii niet idd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik volg je. Ik moet je stem immers nog winnen.
Deze post slaat echt op niks.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want die krijgt j0rdiii niet idd.
Mijn lul is precies wat het lijktquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga even eten, houd alles in de gaten.
Niets is wat het lijkt
Vind ik ook, voortaan kan je beter inhoudelijk posten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post slaat echt op niks.
Die rollen zijn al vergeven aan de 'Het niveau is weg, vroeger was alles beter' users.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik ook, voortaan kan je beter inhoudelijk posten.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze post slaat echt op niks.
Ergerlijk zijn dat soort mensen idd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die rollen zijn al vergeven aan de 'Het niveau is weg, vroeger was alles beter' users.
Voor de rest
[..]
Klopt als een bus.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
alleen paint en verzin onderschrift is leuk.
En daarom moet je als student ook gewoon geen auto nemen. Ik zou echt nooit meer fietsen anders.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:06 schreef Saind het volgende:
Wat ook kut is, ik ging net tanken
Kaulo duur
Heb hem gelukkig niet in Eindhoven staanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daarom moet je als student ook gewoon geen auto nemen. Ik zou echt nooit meer fietsen anders.
Of gewoon zakken voor je rijbewijs.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daarom moet je als student ook gewoon geen auto nemen. Ik zou echt nooit meer fietsen anders.
Nee da's gayquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Of gewoon zakken voor je rijbewijs.
Die boeren zijn gek man. Die Brandsadoratie nadat die vent blunder op blunder stapeldequote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:45 schreef Tyron het volgende:
hmf heeft soms wel gelijk maar kan ook overdrijven, maar het is amusant om te zien hoe de boertjes opgefokt van hem raken
In plaats van toegeven dat Brands met vuur speelt en daarmee voorkomen dat ik steeds wederkeer in het PSV topic, verkiezen de debiele PSV'ertjes liever dit soort reacties.quote:
En dan geeft er eentje GGMM de schuld van al het ''getroll'' in het PSV-Topicquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In plaats van toegeven dat Brands met vuur speelt en daarmee voorkomen dat ik steeds wederkeer in het PSV topic, verkiezen de debiele PSV'ertjes liever dit soort reacties.
En het dan gek vinden dat er "getrollt" wordt..
De waarheid doet pijn.
Daar moest ik pas echt hard om lachen. GGMM is juist de mod die het meest getroll aanpakt. In het Feijenoordtopic was hij er zo snel bij, nog nooit gezienquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan geeft er eentje GGMM de schuld van al het ''getroll'' in het PSV-Topic![]()
Ze kunnen slecht tegen een andere mening, dat is ongelofelijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar moest ik pas echt hard om lachen. GGMM is juist de mod die het meest getroll aanpakt. In het Feijenoordtopic was hij er zo snel bij, nog nooit gezien.
Wanneer HMF online is, ben je dat ook.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer HMF online is, ben je dat ook.
Stijn is eindbaas en jij een teringmongool die beweert dat er geen transferpercentage van Wijnaldum naar Feijenoord gaat, om vervolgens KEIHARD GEDISST TE WORDEN.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wanneer HMF online is, ben je dat ook.
Is net als de luiers verschonen van baby's, heeft geen zin.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga eten bij schoonmama. Houd jij de boeren onder de duim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |