quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je nu niet stopt met dat irritante gedrag, gooi ik een glas water naar het scherm.
Die van A422 was wel goed hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probeer het nog een keer. Hier kan je vast inspiratie uit halen
Een glas naar het scherm gooien? Dan heb ik toch wat gemistquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van A422 was wel goed hoor.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een glas naar het scherm gooien? Dan heb ik toch wat gemist
Dat was de meest legendarische aflevering.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze heeft hij vandaag nog zelf gepost.
Fijn om te horen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:52 schreef GGMM het volgende:
Ik geef geen fuck om het feit dat Stijn verkouden is, dat jullie het weten.
Oei, dalijk flipt hij weer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:52 schreef GGMM het volgende:
Je bent bijna net zo stoer als Davyquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:52 schreef GGMM het volgende:
Als je nou elke keer dit grapje wil maken dan mag dat hoor, maar dan kan het gebeuren dat je hier op een gegeven moment met een blauw oog zit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je bent bijna net zo stoer als Davy
Zou een hoop nutteloze discussies schelen als hij gewoon zijn stokpaardje voor zichzelf houdt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang hij als volwassen man niet het argument "ja, maar hij begon" gebruikt is dat prima.
'Ja, maar' is sowieso kwalijk net als 'Met alle respect'quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang hij als volwassen man niet het argument "ja, maar hij begon" gebruikt is dat prima.
Idd, alsof jij invloed hebtquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef Doublepain het volgende:
Mooi dat 2 PSVers me DMen om een ban te voorkomen
Als je dat doet ga ik Yvonne mailen jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je nou elke keer dit grapje wil maken dan mag dat hoor, maar dan kan het gebeuren dat je hier op een gegeven moment met een blauw oog zit.
Met alle respect is altijd een mooie vrijbrief om iemand daarna helemaal kapot te maken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Ja, maar' is sowieso kwalijk net als 'Met alle respect'
Dat wel jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Met alle respect is altijd een mooie vrijbrief om iemand daarna helemaal kapot te maken.
Met alle respect voor Preud'homme, maar het is gewoon een dorpsidioot.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Ja, maar' is sowieso kwalijk net als 'Met alle respect'
Heb er 1 meer dan die van Stijn.quote:
In het Twente topic heb ik laatst wel vernomen dat Preud'homme is weggepest door Derksen en het niet de oliedollars waren. Tevens werd er gesteld dat Derksen daarmee Twente in de put heeft geholpen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met alle respect voor Preud'homme, maar het is gewoon een dorpsidioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |