OOOOWWWWWWWWquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
HMF is stront en Stijn is een vlieg.
Gedist?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Stijn is eindbaas en jij een teringmongool die beweert dat er geen transferpercentage van Wijnaldum naar Feijenoord gaat, om vervolgens KEIHARD GEDISST TE WORDEN.
Jij bent niet serieus meer te nemen
Nee. Jij gedraagt je als een halve zool en dat moet je inzien, dat heb je inmiddels al gedaan maar dat kindergedrag van je, dat blijf je doorzetten. Vandaar dat ik je een téringdebiel noem.quote:
Nee je liep eerst te ouwekankerhoeren dat het niet zo was dat ik een mongool was leugenaar dit dat, en wordt vervolgens keihard in je poepertje aangestampt om dan te zeggen "o ja kijk nou je hebt gelijk".quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gedist?
Ik gaf zelf mijn fout toe. Ik vond dat juist goed van mij kant, maar ja.
Ben je serieus nu? Kijk jij wel eens naar je eigen posts en hoe mensen daarop reageren?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Jij gedraagt je als een halve zool en dat moet je inzien
Gaan we matten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je serieus nu? Kijk jij wel eens naar je eigen posts en hoe mensen daarop reageren?
Dit gaat een keer uit de hand lopen IRL.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vind je nog steeds een mongool.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee je liep eerst te ouwekankerhoeren dat het niet zo was dat ik een mongool was leugenaar dit dat, en wordt vervolgens keihard in je poepertje aangestampt om dan te zeggen "o ja kijk nou je hebt gelijk"..
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je serieus nu? Kijk jij wel eens naar je eigen posts en hoe mensen daarop reageren?
Jouw posts zijn zorgwekkender aangezien het altijd voorspelbaar is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Prima.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kooivechten gingen we toch een keer doen?
Jouw teringdebiel post zag ik idd niet aankomen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw posts zijn zorgwekkender aangezien het altijd voorspelbaar is.
wat snap je niet aan ''altijd''?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw teringdebiel post zag ik idd niet aankomen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat snap je niet aan ''altijd''?
Nee jij dan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat jullie dit kinderachtige geklier nou nooit eens zat raken.
Voor de grap even kijken wie er begint. Maar je hebt gelijk ik moet minder op dat debieltje happen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat jullie dit kinderachtige geklier nou nooit eens zat raken.
Konijnen ook al?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Konijnen hebben 9 levens, hij heeft al minstens 6 keer zelfmoord gepleegd.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor de grap even kijken wie er begint.
Ik vraag me echt serieus af wat jij in dit forum doet aangezien jij echt geen verstand van voetbal hebt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor de grap even kijken wie er begint. Maar je hebt gelijk ik moet minder op dat debieltje happen.
Jij bent wel de laatste die iemand debiel moet noemen, maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor de grap even kijken wie er begint. Maar je hebt gelijk ik moet minder op dat debieltje happen.
Ja maar meester, hij begonquote:
Is goed man. Als jij even de regels geeft waar staat dat je alleen over voetbal mag posten op dit forum geef ik je gelijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me echt serieus af wat jij in dit forum doet aangezien jij echt geen verstand van voetbal hebt.
Nooit een inhoudelijk goede post.
Echt?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar meester, hij begon
O nee, tegenwoordig noemen ze op de basisschool hun leraren gewoon bij de voornaam
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die iemand debiel moet noemen, maar dat geheel terzijde.
in dit subforum.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is goed man. Als jij even de regels geeft waar staat dat je alleen over voetbal mag posten op dit forum geef ik je gelijk.
Strak genomen zeker.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
De keeper van Zambia scoort. (een penalty)
Geef mij je moeder.quote:
Dat is ook zo'n eeuwig talentquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
John Obi Mikel had eerder die wedstrijd een pingel gemist
Die zet ik altijd gelijk op de bank bij FIFA. Zo zie je maar weer hoeveel verstand ik er van heb.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat boeit jou het of hij inhoudelijk post of niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef mij je moeder.
Ho, die zag je niet aankomen.
Maar het is meer bedoeld omdat jij elke inhoudelijke discussie vermijdt door een van je voorspelbare posts, dat stoort nog al vele mensen hier.
Mooi man dat het ze stoort. Wist je dat ik er helemaal niks om geef? Mooi hequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geef mij je moeder.
Ho, die zag je niet aankomen.
Maar het is meer bedoeld omdat jij elke inhoudelijke discussie vermijdt door een van je voorspelbare posts, dat stoort nog al vele mensen hier.
Echt hequote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat boeit jou het of hij inhoudelijk post of niet?
Vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat boeit jou het of hij inhoudelijk post of niet?
Ik stuur mijn scouts altijd direct richting Africaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zet ik altijd gelijk op de bank bij FIFA. Zo zie je maar weer hoeveel verstand ik er van heb.
Aangezien het subforum dan wat minder last heeft van stukken afval zoals jij.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi man dat het ze stoort. Wist je dat ik er helemaal niks om geef? Mooi he
En volgens mij heb je al een moeder. Weet ze al van jouw internet praktijken?
[..]
Echt he
Not giving a fuck. Try harder.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aangezien het subforum dan wat minder last heeft van stukken afval zoals jij.
Blijkbaar moet het altijd hier. Misschien is het een poging om meer mensen achter hem te krijgen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:45 schreef Tarado het volgende:
Kunnen jullie die personal vendetta niet ergens anders uit gaan vechten?
Heeft geen zin om het ergens anders uit te vechten. Hij probeert er niet inhoudelijk op in te gaan en dan ben je snel klaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:45 schreef Tarado het volgende:
Kunnen jullie die personal vendetta niet ergens anders uit gaan vechten?
Ik denk dat jij eens je snavel dicht moet tapen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:46 schreef Doublepain het volgende:
Ik dacht dat 422 in vrede zou terugkomen
Oké, heb ik nu gedaan. Maar waarom?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens je snavel dicht moet tapen.
Ik weiger.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:47 schreef GGMM het volgende:
Maar Davy mag door blijven gaan, want Stijn begon.
Nee. Dat is het doucheputje van de samenleving.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
ONZ / Topic alleen voor Dj_Day-V en Ajacied422
Tenzij ze in VI-quotes gaan schelden, dan mag het daar wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie mogen mekaar helemaal de kanker schelden als het maar buiten het VI topic blijft.
In het VI-Topic is het altijd vredig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie mogen mekaar helemaal de kanker schelden als het maar buiten het VI topic blijft.
In dat geval moedig ik het aan. GELFHOOFDquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij ze in VI-quotes gaan schelden, dan mag het daar wel.
Als je nu niet stopt met dat irritante gedrag, gooi ik een glas water naar het scherm.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In dat geval moedig ik het aan. GELFHOOFD
Wij gaan op locatie. Uitwedstrijdjes zeg maar naar SHO en TV.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het VI-Topic is het altijd vredig.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
wacht wat?quote:John Michael Nchekwube Obinna (born 22 April 1987), commonly known as Mikel John Obi, John Obi Mikel or John Mikel Obi, is a Nigerian footballer, who plays as a midfielder for English club Chelsea and the Nigeria national team.
Haha, nee dat glas water is te kostbaar voor René.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je nu niet stopt met dat irritante gedrag, gooi ik een glas water naar het scherm.
Dat is net als Ajax - Feyenoord.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij gaan op locatie. Uitwedstrijdjes zeg maar naar SHO en TV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |