OOOOWWWWWWWWquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
HMF is stront en Stijn is een vlieg.
Gedist?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Stijn is eindbaas en jij een teringmongool die beweert dat er geen transferpercentage van Wijnaldum naar Feijenoord gaat, om vervolgens KEIHARD GEDISST TE WORDEN.
Jij bent niet serieus meer te nemen
Nee. Jij gedraagt je als een halve zool en dat moet je inzien, dat heb je inmiddels al gedaan maar dat kindergedrag van je, dat blijf je doorzetten. Vandaar dat ik je een téringdebiel noem.quote:
Nee je liep eerst te ouwekankerhoeren dat het niet zo was dat ik een mongool was leugenaar dit dat, en wordt vervolgens keihard in je poepertje aangestampt om dan te zeggen "o ja kijk nou je hebt gelijk".quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gedist?
Ik gaf zelf mijn fout toe. Ik vond dat juist goed van mij kant, maar ja.
Ben je serieus nu? Kijk jij wel eens naar je eigen posts en hoe mensen daarop reageren?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Jij gedraagt je als een halve zool en dat moet je inzien
Gaan we matten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je serieus nu? Kijk jij wel eens naar je eigen posts en hoe mensen daarop reageren?
Dit gaat een keer uit de hand lopen IRL.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vind je nog steeds een mongool.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee je liep eerst te ouwekankerhoeren dat het niet zo was dat ik een mongool was leugenaar dit dat, en wordt vervolgens keihard in je poepertje aangestampt om dan te zeggen "o ja kijk nou je hebt gelijk"..
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je serieus nu? Kijk jij wel eens naar je eigen posts en hoe mensen daarop reageren?
Jouw posts zijn zorgwekkender aangezien het altijd voorspelbaar is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Prima.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kooivechten gingen we toch een keer doen?
Jouw teringdebiel post zag ik idd niet aankomen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw posts zijn zorgwekkender aangezien het altijd voorspelbaar is.
wat snap je niet aan ''altijd''?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw teringdebiel post zag ik idd niet aankomen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat snap je niet aan ''altijd''?
Nee jij dan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat jullie dit kinderachtige geklier nou nooit eens zat raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |