quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:52 schreef RensAjacied het volgende:
Hey boelers
Dan even dit:
Linker pink die uitsteekt bij het typen (gebruik nooit mijn pink bij het typen maar als ik typ gaat mijn pink omhoog recht omhoog staan). Lijkt wel op zo'n kakker die bij het drinken van thee een pink omhoog doet.
Best vreemd.
2/10quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef Caland het volgende:
Dus nu hebben we na Stijn nog een motorisch gestoorde jongen.
Een rondje langs de VBL users levert toch wel een score van 9/10 op van alle nerdenkwaaltjes.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef Caland het volgende:
Dus nu hebben we na Stijn nog een motorisch gestoorde jongen.
Het zijn vaak de eerste kenmerken van aids.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:59 schreef RensAjacied het volgende:
Is echt een rare aandoening. Komt dat door verkeerd aangeleerd typen? Heb nooit een typcursus gevolgd en ik kan best snel typen alleen gebruik ik de 2 pinken niet. Rare is dat alleen de linkerpink recht omhoog steekt en de rechterpink beetje gebogen. Zit spanning in mijn handen? Moet ik me meer kalmeren tijdens het typen? Ik weet het niet.
Vraag het Spangtozquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn vaak de eerste kenmerken van aids.
Ik wacht nog steeds op het moment dat een quad gewoon zo´n schaaters omver gaat rijdenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 2 rondjes NK schaatsen![]()
![]()
spannend hoor.
Alleen is als ik SHIFT of CAPSLOCK nodig heb gebruik ik hem. Voorderest zit er vies veel spanning of en ik krijg er de laatste dagen echt last van. Als je erop concentreert gebeurt het niet maar dat is kut.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gebruik je de linkerpink niet voor de 'a' ofzo?
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen is als ik SHIFT of CAPSLOCK nodig heb gebruik ik hem. Voorderest zit er vies veel spanning of en ik krijg er de laatste dagen echt last van. Als je erop concentreert gebeurt het niet maar dat is kut.
Ook zit ik vandaag voor het eerst goed naar mijn vingers te kijken. Zie ik dat ze krom naar achteren lopen. Een hand erger dan de andere.
Ik ben een mislukt persoon
Lullig man, en heeft dit nog consequenties voor het masturberen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen is als ik SHIFT of CAPSLOCK nodig heb gebruik ik hem. Voorderest zit er vies veel spanning of en ik krijg er de laatste dagen echt last van. Als je erop concentreert gebeurt het niet maar dat is kut.
Ook zit ik vandaag voor het eerst goed naar mijn vingers te kijken. Zie ik dat ze krom naar achteren lopen. Een hand erger dan de andere.
Ik ben een mislukt persoon
skillsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ff aangepast aan jouw situatie:
[ afbeelding ]
OOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lullig man, en heeft dit nog consequenties voor het masturberen?
Rens is een deel indo, hij heeft aan duim en wijsvinger genoeg.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lullig man, en heeft dit nog consequenties voor het masturberen?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:08 schreef Caland het volgende:
Ik ga ff lekker een paar uurtjes liggen denk ik.
De groeten
Is goed opa.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:08 schreef Caland het volgende:
De groeten
Getting old?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:08 schreef Caland het volgende:
De groeten
3 uur geslapen vannacht en moet vanavond beetje fit zijn.quote:
Standaard zinnetje van mijn ouders als we brak thuiskwamen en niet meewilden om boodschappen te sjouwen: 's nachts een grote vent, dan overdag ook een grote vent.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
3 uur geslapen vannacht en moet vanavond beetje fit zijn.
twitter:jouracule twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 16:10:24Given 'two airport' rule unlikely a Dutch city will host pan-European Euro 2020. 13 stadia: 11 w capacity of at least 50k + 2 at least 30k. reageer retweet
Dat is het juist, vannacht niks gedaan maar kon niet slapen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Standaard zinnetje van mijn ouders als we brak thuiskwamen en niet meewilden om boodschappen te sjouwen: 's nachts een grote vent, dan overdag ook een grote vent.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
3 uur geslapen vannacht en moet vanavond beetje fit zijn.
gaan jullie samen uit etenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:11 schreef Typisch het volgende:
Hoor net dat het vanavond ook onbeperkt eten is.Top avondje gaat het worden.
?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:13 schreef Tarado het volgende:
twitter:jouracule twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 16:10:24Given 'two airport' rule unlikely a Dutch city will host pan-European Euro 2020. 13 stadia: 11 w capacity of at least 50k + 2 at least 30k. reageer retweet
Standaard reactie uiteraard 's nachts een vent 's morgens absent.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Standaard zinnetje van mijn ouders als we brak thuiskwamen en niet meewilden om boodschappen te sjouwen: 's nachts een grote vent, dan overdag ook een grote vent.
vechten met chinezen ja?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
beef shanghai vanavond op 't menu yeehaa
Denk niet dat mijn ouders het daar mee eens zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Standaard reactie uiteraard 's nachts een vent 's morgens absent.
Nu ben ik daar weleens geweest maar zo noemen ze het daar nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
beef shanghai vanavond op 't menu yeehaa
de mijne ook nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn ouders het daar mee eens zijn
met de stok dan toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn ouders het daar mee eens zijn
ohja, de lepelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, slipper, houten lepel, riem etc.
je moeder welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb geen nicht bij mn familie staanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan was het je nicht, op je feestboek
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je moeder welja kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn zus, heeft hij al meermaals over gepostquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan was het je nicht, op je feestboek
achternaammquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik heb geen nicht bij mn familie staan
O, wel lekker wijfquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn zus, heeft hij al meermaals over gepost
En nu maar eens beginnen met leren.
Je bent wel druk bezig met PSVquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Advocaat houdt vertrouwen in Van Bommel.
Dat is mooi, gegarandeerd puntverlies morgen voor PSV
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Advocaat houdt vertrouwen in Van Bommel.
Dat is mooi, gegarandeerd puntverlies morgen voor PSV
Die heb ik al wel gezien nu. Dit plaatje heeft meer diepgang.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat was er mis met de mislukte stunts link?
Zonder Van Bommel geen puntverlies idd.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:22 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Zonder Van Bommel nog niks verloren toch?
Lolquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Van Bommel geen puntverlies idd.
uit, lekker op kunstgras.quote:
Er is hoop voor je, er zijn mensen die er nog in gelovenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi toch. De club waar iedereen het meest mee bezig is
twitter:CatenaccioNL twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 16:24:25PSV wordt kampioen. Must read van @11tegen11: http://t.co/OZmffMHs reageer retweet
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi toch. De club waar iedereen het meest mee bezig is
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is hoop voor je, er zijn mensen die er nog in geloventwitter:CatenaccioNL twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 16:24:25PSV wordt kampioen. Must read van @11tegen11: http://t.co/OZmffMHs reageer retweet
Soms hebben ze wel leuke artikelen, af en toe is het ook onzin, zoals nuquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is hoop voor je, er zijn mensen die er nog in geloventwitter:CatenaccioNL twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 16:24:25PSV wordt kampioen. Must read van @11tegen11: http://t.co/OZmffMHs reageer retweet
Ze maken niet eens kans.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Die statistieken kan ik mijn reet mee afvegen, PSV wordt geen kampioen.
Hoi, mooi zoquote:
Okéquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit was je bijna vergeten te posten vandaag.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Had het gelezen op vk.nl en slaat nergens op. Ze kijken naar schoten/kansen en weet niet of ik dat zo serieus kan nemen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je voetbal op basis van statistieken kunt voorspellen, geloven ook in Sinterklaas.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze maken niet eens kans.
Dus waarom maak je er druk om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |