Dit vraagt om een meeting bij KZ Danaiden voor een goed gesprek.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sinds het wekelijkse overleg uurtje (ok, 20 minuten meestal) tussen Steven en de moeder van 422 geen doorgang meer kon hebben is het van kwaad tot erger geworden. De kankers vliegen je om de oren. Zorgwekkend wel.
Steven heeft bij mij altijd maar een minuutje nodigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sinds het wekelijkse overleg uurtje (ok, 20 minuten meestal) tussen Steven en de moeder van 422 geen doorgang meer kon hebben is het van kwaad tot erger geworden. De kankers vliegen je om de oren. Zorgwekkend wel.
Via welke site zoek je?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:32 schreef Caland het volgende:
Zie je wat leuks staan krijg je eigenlijk altijd dit te zien.
[ afbeelding ]
't was een zware bevalling in huize 422.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Steven heeft bij mij altijd maar een minuutje nodig
Wij hebben ook net een nieuwe gekocht. Ben blij dat ik niet bij van die garage mensen moest zijn, mij kan je echt alles wijs maken over een autoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:32 schreef Caland het volgende:
Zie je wat leuks staan krijg je eigenlijk altijd dit te zien.
[ afbeelding ]
autotrader, autoscout en marktplaats.quote:
Bij mij zat laatst ook weer alles onder het bloed jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
't was een zware bevalling in huize 422.
Waar zit die banknop.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:36 schreef Doublepain het volgende:
422 begint zich als een vedette te gedragen, traint slecht bij korfbal en eist alle ballen op bij wedstrijden.
Hij is hiervoor van een oud vrouwtje geweest.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij hebben ook net een nieuwe gekocht. Ben blij dat ik niet bij van die garage mensen moest zijn, mij kan je echt alles wijs maken over een auto
Gaspedaal is ook wel relaxed.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
autotrader, autoscout en marktplaats.
Maar ik hou het wel weer voor gezien voor vandaag. Zit sowieso geen haast bij.
Ik zal dat moment pakken en in vrede terug komen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Miss wordt het eens tijd voor een moment van reflectie Stijn.
Ik heb al een keer de anwb moeten bellen omdat ik ruitenwisser vloeistof in het koelvloeistof ding had gegoten en geen idee had of dat eruit moest en zo ja hoe ik dat moest doen danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is hiervoor van een oud vrouwtje geweest.
of gewoon niet, ook een optiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal dat moment pakken en in vrede terug komen.
Ik ken wat jongens die monteur zijn. Even checken of ik ergens de brug kan gebruiken als ik een dag testritjes ga doen. Dat scheelt denk ik al een hoop.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb al een keer de anwb moeten bellen omdat ik ruitenwisser vloeistof in het koelvloeistof ding had gegoten en geen idee had of dat eruit moest en zo ja hoe ik dat moest doen dan
Alstie oud genoeg is hoef je geen BPM te betalen, en als je iemand in Duitsland kent hoef je hem niet te importeren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet helemaal hoe dat zit dan met importeren.
Vanavond VIquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent een paardenlul ook he eigenlijk
Hij heeft wel gelijk dat Stijn begint te ontsporen. Zou me niks verbazen als hij binnenkort meet heeft met Rens en Mickey om een jonko te klappen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Je bent een paardenlul ook he eigenlijk
Mijn neef heeft een eigen garage, heeft vaak wel leuke autootjes staan voor een paar barkie.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaspedaal is ook wel relaxed.
En als je wacht heb ik in augustus een 440 te koop voor weinig geld. Iedere euro is toch winst
Ik ging in mijn studententijd eens kijken naar een M5, verlaagd, bigassuitlaat, chrome en shit. Sticker van No Fear. Praatje van verkoper: Ja, hij is van mijn oma, maar ze gaat een Ducati Monster halen...quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raadsel dan maar.
Wat doet het in een flits?
quote:
Deze is ook leuk GGMM http://www.dumpert.nl/med(...)unts_compilatie.htmlquote:
Ik zit om m'n werk man.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze is ook leuk GGMM http://www.dumpert.nl/med(...)unts_compilatie.html
En op 2:11 ongeveer een komt Geo ook nog even in beeld.
Dan weet ik een leuke, zeg tegen je collega´s dat Mc Donalds beter is..quote:
Pink is voor de ctrl natuurlijk jeweettoghquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:52 schreef RensAjacied het volgende:
Hey boelers
Dan even dit:
Linker pink die uitsteekt bij het typen (gebruik nooit mijn pink bij het typen maar als ik typ gaat mijn pink omhoog recht omhoog staan). Lijkt wel op zo'n kakker die bij het drinken van thee een pink omhoog doet.
Best vreemd.
Laat ze dan minder hard kreunen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:52 schreef Caland het volgende:
Oh leuk de buurjongen is weer zijn wekelijkse gaatje aan het boren.
Pijltjes toets jweetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pink is voor de ctrl natuurlijk jeweettogh
Je linkerpink? Nee ik krijg er ook serieus last van in mijn pink na een hele tijd intensief typwerk. Superkut.quote:
Oh linkerpink, zeg dat danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je linkerpink? Nee ik krijg er ook serieus last van in mijn pink na een hele tijd intensief typwerk. Superkut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |