Daar reed ik 1,5 jaar in toen ik net een rijbewijs had. Alleen maar gezeik mee gehad.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb nog een opel corsa voor je.
Ga voor kouwe kak:quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil voor 600 euro wel klaar zijn.
Redelijke 306jes gaan vaak voor 7-800.
Die zag ik al, ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ga voor kouwe kak:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/saab/900/9100195
Je kunt ook in Duitsland kijken toch? zit dicht genoeg bij de grens.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zag ik al, ja.
Maar die gasten hebben m'n pa een keer opgelicht. Kutkampers.
Enschede een optie?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kunt ook in Duitsland kijken toch? zit dicht genoeg bij de grens.
Wij hebben m voor 1500 gekocht, toch wel een jaar of 3 zonder problemen in gereden. Is nu wel op though.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar reed ik 1,5 jaar in toen ik net een rijbewijs had. Alleen maar gezeik mee gehad.
Maar in principe ook wel leuke waggies.
Weet niet helemaal hoe dat zit dan met importeren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kunt ook in Duitsland kijken toch? zit dicht genoeg bij de grens.
Zielige poging weer iddquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:22 schreef Smoofie het volgende:
MoskNee.nl
Hahaha , wilders, grappig die man.
Ik dacht ook niet dat oude 2e handsjes goedkoper zijn in Dld, recente welquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet helemaal hoe dat zit dan met importeren.
'we'?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
He Caland we hebben gisteren gewonnen met wielrennen heb je nog een leuke doping grap?
Boskamp, téringdebiel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoef geen bekentenis meer te horen. De bak in en tot nooit meer ziens.
Op de pc zijn 't hooligans,quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:28 schreef Smoofie het volgende:
Je moet ff een beetje rustig doen Stijn, je moet niet doen alsof je eenhooligan bent if you don't have the balls to support it.
Sinds het wekelijkse overleg uurtje (ok, 20 minuten meestal) tussen Steven en de moeder van 422 geen doorgang meer kon hebben is het van kwaad tot erger geworden. De kankers vliegen je om de oren. Zorgwekkend wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:28 schreef Smoofie het volgende:
Je moet ff een beetje rustig doen Stijn, je moet niet doen alsof je eenhooligan bent if you don't have the balls to support it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |