quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:52 schreef RensAjacied het volgende:
Hey boelers
Dan even dit:
Linker pink die uitsteekt bij het typen (gebruik nooit mijn pink bij het typen maar als ik typ gaat mijn pink omhoog recht omhoog staan). Lijkt wel op zo'n kakker die bij het drinken van thee een pink omhoog doet.
Best vreemd.
2/10quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef Caland het volgende:
Dus nu hebben we na Stijn nog een motorisch gestoorde jongen.
Een rondje langs de VBL users levert toch wel een score van 9/10 op van alle nerdenkwaaltjes.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef Caland het volgende:
Dus nu hebben we na Stijn nog een motorisch gestoorde jongen.
Het zijn vaak de eerste kenmerken van aids.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:59 schreef RensAjacied het volgende:
Is echt een rare aandoening. Komt dat door verkeerd aangeleerd typen? Heb nooit een typcursus gevolgd en ik kan best snel typen alleen gebruik ik de 2 pinken niet. Rare is dat alleen de linkerpink recht omhoog steekt en de rechterpink beetje gebogen. Zit spanning in mijn handen? Moet ik me meer kalmeren tijdens het typen? Ik weet het niet.
Vraag het Spangtozquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zijn vaak de eerste kenmerken van aids.
Ik wacht nog steeds op het moment dat een quad gewoon zo´n schaaters omver gaat rijdenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 2 rondjes NK schaatsen![]()
![]()
spannend hoor.
Alleen is als ik SHIFT of CAPSLOCK nodig heb gebruik ik hem. Voorderest zit er vies veel spanning of en ik krijg er de laatste dagen echt last van. Als je erop concentreert gebeurt het niet maar dat is kut.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gebruik je de linkerpink niet voor de 'a' ofzo?
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen is als ik SHIFT of CAPSLOCK nodig heb gebruik ik hem. Voorderest zit er vies veel spanning of en ik krijg er de laatste dagen echt last van. Als je erop concentreert gebeurt het niet maar dat is kut.
Ook zit ik vandaag voor het eerst goed naar mijn vingers te kijken. Zie ik dat ze krom naar achteren lopen. Een hand erger dan de andere.
Ik ben een mislukt persoon
Lullig man, en heeft dit nog consequenties voor het masturberen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen is als ik SHIFT of CAPSLOCK nodig heb gebruik ik hem. Voorderest zit er vies veel spanning of en ik krijg er de laatste dagen echt last van. Als je erop concentreert gebeurt het niet maar dat is kut.
Ook zit ik vandaag voor het eerst goed naar mijn vingers te kijken. Zie ik dat ze krom naar achteren lopen. Een hand erger dan de andere.
Ik ben een mislukt persoon
skillsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ff aangepast aan jouw situatie:
[ afbeelding ]
OOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lullig man, en heeft dit nog consequenties voor het masturberen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |