Een speler als Lens (International, pikt z'n goaltjes daar ook mee enzo) verkoop je wel voor 5 miljoen aan een Engelse middenmotor. Matavz loopt dit seizoen 18 uit 22 ofzo, met ook korte wedstrijdjes erbij.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, dan ben je behoorlijk positief denk ik. Wat hebben Lens en Matavz dit seizoen nu laten zien dat zij die 5 en 7 miljoen waard zijn?
Waren er meer. Als je kijkt naar het spel van Groningen, waar de links- en rechtsbuiten in die periode heel diep speelde, zodat Matavz een meter of 30 ruimte voor zicht had. PSV speelt feller op de helft van de tegenstander, dus zou er veel minder ruimte voor Matavz komen. Hij zou nu een spits in de 16 worden ipv de counterspits.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij vond hem ook niet in het spel van PSV passen herinner ik mij.
Matavz liet wel zien zonder aanvoer te kunnen scoren, iets wat Berg niet liet zien met aanvoer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waren er meer. Als je kijkt naar het spel van Groningen, waar de links- en rechtsbuiten in die periode heel diep speelde, zodat Matavz een meter of 30 ruimte voor zicht had. PSV speelt feller op de helft van de tegenstander, dus zou er veel minder ruimte voor Matavz komen. Hij zou nu een spits in de 16 worden ipv de counterspits.
We zullen het zien. Op basis van dit seizoen en met de huidige markt ben ik er niet van overtuigd dat clubs zullen investeren in deze spelers. Maar ik laat me graag verrassen. We zien het wel in de zomer.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Een speler als Lens (International, pikt z'n goaltjes daar ook mee enzo) verkoop je wel voor 5 miljoen aan een Engelse middenmotor. Matavz loopt dit seizoen 18 uit 22 ofzo, met ook korte wedstrijdjes erbij.
Ja, dat verkondigde ik toen ook alquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waren er meer. Als je kijkt naar het spel van Groningen, waar de links- en rechtsbuiten in die periode heel diep speelde, zodat Matavz een meter of 30 ruimte voor zicht had. PSV speelt feller op de helft van de tegenstander, dus zou er veel minder ruimte voor Matavz komen. Hij zou nu een spits in de 16 worden ipv de counterspits.
Zoals gezegd, waren er meerdere. PSV'ers, Ajacieden, Feyenoorders..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, dat verkondigde ik toen ook al
Dus jij vindt 18 uit 22 slecht oid? Wat loopt die spits van jullie dan wel niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:55 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
We zullen het zien. Op basis van dit seizoen en met de huidige markt ben ik er niet van overtuigd dat clubs zullen investeren in deze spelers. Maar ik laat me graag verrassen. We zien het wel in de zomer.
Matavz heeft dan ook veel meer kwaliteit dan Berg.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Matavz liet wel zien zonder aanvoer te kunnen scoren, iets wat Berg niet liet zien met aanvoer.
Dat is waarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Matavz heeft dan ook veel meer kwaliteit dan Berg.
Al lopen hun spits 1 op 20, dan nog krijgen zij er meer voor. Snap dus niet wat je aan het doen bent.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dus jij vindt 18 uit 22 slecht oid? Wat loopt die spits van jullie dan wel niet?
Hoe bedoel je, wat ik aan het doen ben?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al lopen hun spits 1 op 20, dan nog krijgen zij er meer voor. Snap dus niet wat je aan het doen bent.
9 competitiegoals in 14 wedstrijden. Ik denk dat clubs op dit moment liever investeren in de topscorers van de eredivisie als ze een spits zoeken, want het zijn financieel moeilijke tijden. Dan is 8 miljoen voor een spits die ongeveer 1 op 2 loopt bij een topclub in Nederland misschien een te grote gok. Maar wederom, we zullen zien.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dus jij vindt 18 uit 22 slecht oid? Wat loopt die spits van jullie dan wel niet?
Chase, sla je slagtwitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 17:55:49We gaan mooie voetbalnacht tegemoet. Talloze interessante vragen over #psv. #qa van niveau. Luister mee vanaf 00.00 uur op omroep Brabant. reageer retweet
Laat maar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, wat ik aan het doen ben?
PSV'ers nietquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zoals gezegd, waren er meerdere. PSV'ers, Ajacieden, Feyenoorders..
Ik zie ook niet welke spits van Ajax een miljoen of 10 gaat opleveren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al lopen hun spits 1 op 20, dan nog krijgen zij er meer voor. Snap dus niet wat je aan het doen bent.
Nee. Want degene die het spel van Matavz en Groningen zagen, begrepen en vergeleken met het spel van PSV waren toevallig net allemaal Ajacieden en Feyenoorders. Blijven geloven.quote:
op uitzondering van ganzenherder jaquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee. Want degene die het spel van Matavz en Groningen zagen, begrepen en vergeleken met het spel van PSV waren toevallig net allemaal Ajacieden en Feyenoorders. Blijven geloven.
Ah, de eerste uitzondering is binnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:07 schreef Adames het volgende:
[..]
op uitzondering van ganzenherder ja
ben je serieus?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, de eerste uitzondering is binnen.
Je haalt je eigen tekst onderuit.
Ja, ik ben serieus ja. Typisch om eerst te veronderstellen dat er geen PSV'ers waren die dat tegenspraken en op het moment dat dat wordt tegengesproken dan schoorvoetend met een naam komen die wel door had dat het kopen van Matavz een gok was. Alsof er niet 2, 5 of 10 andere waren die die mening waren toebedeeld.quote:
Moet ik elk woord voor je uitkauwen? Misschien dat je het dan begrijpt?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik ben serieus ja. Typisch om eerst te veronderstellen dat er geen PSV'ers waren die dat tegenspraken en op het moment dat dat wordt tegengesproken dan schoorvoetend met een naam komen die wel door had dat het kopen van Matavz een gok was.
Ik ben het wel met de strekking van deze post eens.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Moet ik elk woord voor je uitkauwen? Misschien dat je het dan begrijpt?
In jouw verwoordingen leek het wel algemene kennis dat Matavz niet ideaal is voor PSV, wat ik tegenspreek door te zeggen dat PSV'ers dat niet dachten. Het is simpelweg achterlijk om te denken dat ik daarmee bedoel: 'zonder uitzondering elke PSV'er die er bestaat (al dan niet op fok)', logischer zou zijn 'verreweg de meeste PSV'ers (al dan niet op fok)/de algemene mening van PSV'ers als groep'. En zie daar, in de topics werd Matavz ontvangen als perfecte spits en iedereen die er vraagtekens bij zette werd neergezet als troll.
Op zich niet vreemd in het PSV topic, hoewel dat nu zeer sterk is verbeterd met de komst van een aantal users, is het wel de waarheid.
Dat er dan een enkeling was die ook lichte twijfel had, doet daar weinig aan af, zeker als hij verder genegeerd werd.
In mijn verwoording is te halen dat geen hond weet hoe Matavz zou gaan presteren bij PSV en dat dat glazen-bol-kijken sowieso een onzinnig iets is. De meeste mensen zagen dat hij er op los scoorde bij Groningen, maar zette hun vraagtekens of dit ook het geval zou zijn bij PSV gezien de tactiek en speelwijze. Verder was het meerendeel verheugd over de komst, zette men vraagtekens bij de prijs en had iedereen het motto "we zien wel".quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Moet ik elk woord voor je uitkauwen? Misschien dat je het dan begrijpt?
In jouw verwoordingen leek het wel algemene kennis dat Matavz niet ideaal is voor PSV, wat ik tegenspreek door te zeggen dat PSV'ers dat niet dachten. Het is simpelweg achterlijk om te denken dat ik daarmee bedoel: 'zonder uitzondering elke PSV'er die er bestaat (al dan niet op fok)', logischer zou zijn 'verreweg de meeste PSV'ers (al dan niet op fok)/de algemene mening van PSV'ers als groep'. En zie daar, in de topics werd Matavz ontvangen als perfecte spits en iedereen die er vraagtekens bij zette werd neergezet als troll.
Op zich niet vreemd in het PSV topic, hoewel dat nu zeer sterk is verbeterd met de komst van een aantal users, is het wel de waarheid.
Dat er dan een enkeling was die ook lichte twijfel had, doet daar weinig aan af, zeker als hij verder genegeerd werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |