Engels mag hij gaan leren als hij ooit vertrektquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:19 schreef Stevenzenl het volgende:
Volgens Depay is het Engelse woord voor voedsel; "Foot",
Goed bezig Memphis!
Europa is ook mooiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh die is me ontgaan, zeg het eens.
Vraag is, wie wel?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zou het een geweldige zet vinden in ieder geval, zoals in VI vandaag al is gezegd gaat Maher de verdediging niet beter maken.
Nee ik bedoel, wie zal er nu interesse in hem hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, dat las/hoorde ik van de week iig
Nederland is verdedigend zwak als de pleuris dus je zal het moeten doen met eigen jeugd etc of aankopen uit het buitenland die niemand kent.quote:
Chelsea had toch interesse in hem? Niet dat hij daar de basis zal halen, maar een Duitse club of AC Milan zie ik hem wel naartoe gaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, wie zal er nu interesse in hem hebben
Van Dijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, dan haal je 2 Marcelo's binnen, noem eens namen dan?
Tsja, als je naar Chelsea gaat is de kans dat je na een half jaar alweer met dikke krokodillentranen op de stoep staat.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Chelsea had toch interesse in hem? Niet dat hij daar de basis zal halen, maar een Duitse club of AC Milan zie ik hem wel naartoe gaan
Ja, een foutloze topper is niet aan PSV besteed. Die zitten op hun 17e bij City e.d.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, die zie ik nog vaak fouten maken hoor.
Ja kijk, als je 7, 8 miljoen voor Maher over hebt dan heb ik liever een paar miljoen richting Groningen voor een goeie verdediger.quote:
Klopt ja, maar ik lees al een aantal dagen dat men vindt dat hij bord op schoot scouting pleegt en alleen maar hoofdprijzen betaald. Dit is precies hetzelfde, plus het feit dat tig andere clubs hem ook willen en Groningen hem dan echt niet voor een spotprijsje laat gaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja kijk, als je 7, 8 miljoen voor Maher over hebt dan heb ik liever een paar miljoen richting Groningen voor een goeie verdediger.
Koch is nog in geen velden of wegen goed genoeg om in het eerste mee te draaien.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:26 schreef mrstylo het volgende:
Maar eigenlijk moeten al onze verdedigers weg. Je moet niet 1 of 2 nieuwe CV's hebben, maar dan gelijk 4. We hebben al Koch en Hendrix, dus je moet er 2 goede bij hebben. Een Van Dijk en een andere (weet niet wie) erbij en dan zit je goed.
Derijck is klote
Zanka is klote
Marcelo is klote
Bouma is klote
Vukovic is klote
etc. etc.
Als je maar maar 1 weg doet en 1tje erbij doet, dan schiet je nergens mee op. Je moet hier gewoon drastische maatregelen nemen.
Dan trek je weer een verdediger aan die zijn concentratie nooit 90 minuten kan volhouden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja kijk, als je 7, 8 miljoen voor Maher over hebt dan heb ik liever een paar miljoen richting Groningen voor een goeie verdediger.
Maar voor het bank wel. Waarom wel Bouma of een Derijck op de bank hebben, maar niet een Koch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Koch is nog in geen velden of wegen goed genoeg om in het eerste mee te draaien.
Dat bord op scouting beleid is helemaal geen negatief iets. Toen van Nistelrooij bij Heerenveen de pannen van het dak speelde werd hij ook op deze manier naar PSV gehaald, dat is helemaal geen schande. Zo'n Van Dijk gaat ook geld kosten, maar dan is dat maar zo. De jeugd is nog lang niet ver genoeg en van Dijk is een belofte. Probeer het maar, vind ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt ja, maar ik lees al een aantal dagen dat men vindt dat hij bord op schoot scouting pleegt en alleen maar hoofdprijzen betaald. Dit is precies hetzelfde, plus het feit dat tig andere clubs hem ook willen en Groningen hem dan echt niet voor een spotprijsje laat gaan.
Een bank is er voor degene die net te kort komen voor de basisplek. Als Marcelo uitvalt en je zet er Koch voor in de plaats dan heb je een wereld van verschil. Kun je nagaan, als we over Marcelo praten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar voor het bank wel. Waarom wel Bouma of een Derijck op de bank hebben, maar niet een Koch?
Is precies hetzelfde maar Koch is alleen jonger en goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |