Speelt nu op links volgens mij, maar kan ook op 10 he. Ik vind hem echt wel goed, maar om voor een 2e keuze 5mil te betalen is debiel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
En Djuricic speelt ook op een andere positie bij hee.
Ah, aan dat zure smoeltje te zien dacht ik dat we de beelden van Groningen uit erbij hadden. Toen ie boos was dat ie zo laat pas mocht spelen.quote:
Twente gaat 'm wel halen denk ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Speelt nu op links volgens mij, maar kan ook op 10 he. Ik vind hem echt wel goed, maar om voor een 2e keuze 5mil te betalen is debiel.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 21:44:47#AZ geeft rond #Maher nog geen krimp. #Brands zegt voor het eerst hardop dat de vraagprijs aan #PSV 10 miljoen is. Is hem te gortig. reageer retweet
2e keus die bijna net zo goed isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Speelt nu op links volgens mij, maar kan ook op 10 he. Ik vind hem echt wel goed, maar om voor een 2e keuze 5mil te betalen is debiel.
Maar is geen beleid toch? 2 hele andere nummer 10's. Ik zou er dan niets van snappen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2e keus die bijna net zo goed is
Gewoon stug blijven houden, uiteindelijk betaalt ie toch.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:12 schreef Doublepain het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 21:44:47#AZ geeft rond #Maher nog geen krimp. #Brands zegt voor het eerst hardop dat de vraagprijs aan #PSV 10 miljoen is. Is hem te gortig. reageer retweet
Brands was toen daar technisch directeur.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:13 schreef Doublepain het volgende:
Ruildeal zie ik niet gebeuren, ze voelen zich al bestolen met Marcellis
Die ruildeal van Lens & Marcellis? Volgens mij was Brandts toen al bij PSV..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Brands was toen daar technisch directeur.![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gewoon stug blijven houden, uiteindelijk betaalt ie toch.
Anders in de zomer wel ja, Maher moet en zal naar PSV gaan. Zeker als Ajax zich er meegaat bemoeien, al acht ik die kans zeer klein.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gewoon stug blijven houden, uiteindelijk betaalt ie toch.
Neequote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Brands was toen daar technisch directeur.![]()
Ajax? Als Eriksen verkast?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders in de zomer wel ja, Maher moet en zal naar PSV gaan. Zeker als Ajax zich er meegaat bemoeien, al acht ik die kans zeer klein.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ruildeal van Lens & Marcellis? Volgens mij was Brandts toen al bij PSV..
Serieus?quote:
Dat zou kunnen ja, maar Overmars gaat never nooit miljoenen betalen.quote:
Nee, dan schuiven ze gewoon Andersen en Meleg door.quote:
Andersen zit al bij de A-Selectiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, maar Overmars gaat never nooit miljoenen betalen.
[..]
Nee, dan schuiven ze gewoon Andersen en Meleg door.
Dat weet ik gast, dan nog schuift hij op in de pikorde.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andersen zit al bij de A-Selectie
Maher zei: ''stap in nederland wil maken bla bla bla''quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:19 schreef Doublepain het volgende:
of Maher gaat naar het buitenland. Het is nu of nooit bij PSV, toekomst zal dan blijken of het de juiste keuze was.
Ja rustig man.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat weet ik gast, dan nog schuift hij op in de pikorde.
Maar hij had ook een maarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maher zei: ''stap in nederland wil maken bla bla bla''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |