Speelt nu op links volgens mij, maar kan ook op 10 he. Ik vind hem echt wel goed, maar om voor een 2e keuze 5mil te betalen is debiel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
En Djuricic speelt ook op een andere positie bij hee.
Ah, aan dat zure smoeltje te zien dacht ik dat we de beelden van Groningen uit erbij hadden. Toen ie boos was dat ie zo laat pas mocht spelen.quote:
Twente gaat 'm wel halen denk ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Speelt nu op links volgens mij, maar kan ook op 10 he. Ik vind hem echt wel goed, maar om voor een 2e keuze 5mil te betalen is debiel.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 21:44:47#AZ geeft rond #Maher nog geen krimp. #Brands zegt voor het eerst hardop dat de vraagprijs aan #PSV 10 miljoen is. Is hem te gortig. reageer retweet
2e keus die bijna net zo goed isquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Speelt nu op links volgens mij, maar kan ook op 10 he. Ik vind hem echt wel goed, maar om voor een 2e keuze 5mil te betalen is debiel.
Maar is geen beleid toch? 2 hele andere nummer 10's. Ik zou er dan niets van snappen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2e keus die bijna net zo goed is
Gewoon stug blijven houden, uiteindelijk betaalt ie toch.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:12 schreef Doublepain het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 21:44:47#AZ geeft rond #Maher nog geen krimp. #Brands zegt voor het eerst hardop dat de vraagprijs aan #PSV 10 miljoen is. Is hem te gortig. reageer retweet
Brands was toen daar technisch directeur.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:13 schreef Doublepain het volgende:
Ruildeal zie ik niet gebeuren, ze voelen zich al bestolen met Marcellis
Die ruildeal van Lens & Marcellis? Volgens mij was Brandts toen al bij PSV..quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Brands was toen daar technisch directeur.![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gewoon stug blijven houden, uiteindelijk betaalt ie toch.
Anders in de zomer wel ja, Maher moet en zal naar PSV gaan. Zeker als Ajax zich er meegaat bemoeien, al acht ik die kans zeer klein.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gewoon stug blijven houden, uiteindelijk betaalt ie toch.
Neequote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Brands was toen daar technisch directeur.![]()
Ajax? Als Eriksen verkast?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders in de zomer wel ja, Maher moet en zal naar PSV gaan. Zeker als Ajax zich er meegaat bemoeien, al acht ik die kans zeer klein.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ruildeal van Lens & Marcellis? Volgens mij was Brandts toen al bij PSV..
Serieus?quote:
Dat zou kunnen ja, maar Overmars gaat never nooit miljoenen betalen.quote:
Nee, dan schuiven ze gewoon Andersen en Meleg door.quote:
Andersen zit al bij de A-Selectiequote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, maar Overmars gaat never nooit miljoenen betalen.
[..]
Nee, dan schuiven ze gewoon Andersen en Meleg door.
Dat weet ik gast, dan nog schuift hij op in de pikorde.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andersen zit al bij de A-Selectie
Maher zei: ''stap in nederland wil maken bla bla bla''quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:19 schreef Doublepain het volgende:
of Maher gaat naar het buitenland. Het is nu of nooit bij PSV, toekomst zal dan blijken of het de juiste keuze was.
Ja rustig man.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat weet ik gast, dan nog schuift hij op in de pikorde.
Maar hij had ook een maarquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maher zei: ''stap in nederland wil maken bla bla bla''
Engels mag hij gaan leren als hij ooit vertrektquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:19 schreef Stevenzenl het volgende:
Volgens Depay is het Engelse woord voor voedsel; "Foot",
Goed bezig Memphis!
Europa is ook mooiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh die is me ontgaan, zeg het eens.
Vraag is, wie wel?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zou het een geweldige zet vinden in ieder geval, zoals in VI vandaag al is gezegd gaat Maher de verdediging niet beter maken.
Nee ik bedoel, wie zal er nu interesse in hem hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, dat las/hoorde ik van de week iig
Nederland is verdedigend zwak als de pleuris dus je zal het moeten doen met eigen jeugd etc of aankopen uit het buitenland die niemand kent.quote:
Chelsea had toch interesse in hem? Niet dat hij daar de basis zal halen, maar een Duitse club of AC Milan zie ik hem wel naartoe gaanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, wie zal er nu interesse in hem hebben
Van Dijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, dan haal je 2 Marcelo's binnen, noem eens namen dan?
Tsja, als je naar Chelsea gaat is de kans dat je na een half jaar alweer met dikke krokodillentranen op de stoep staat.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Chelsea had toch interesse in hem? Niet dat hij daar de basis zal halen, maar een Duitse club of AC Milan zie ik hem wel naartoe gaan
Ja, een foutloze topper is niet aan PSV besteed. Die zitten op hun 17e bij City e.d.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, die zie ik nog vaak fouten maken hoor.
Ja kijk, als je 7, 8 miljoen voor Maher over hebt dan heb ik liever een paar miljoen richting Groningen voor een goeie verdediger.quote:
Klopt ja, maar ik lees al een aantal dagen dat men vindt dat hij bord op schoot scouting pleegt en alleen maar hoofdprijzen betaald. Dit is precies hetzelfde, plus het feit dat tig andere clubs hem ook willen en Groningen hem dan echt niet voor een spotprijsje laat gaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja kijk, als je 7, 8 miljoen voor Maher over hebt dan heb ik liever een paar miljoen richting Groningen voor een goeie verdediger.
Koch is nog in geen velden of wegen goed genoeg om in het eerste mee te draaien.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:26 schreef mrstylo het volgende:
Maar eigenlijk moeten al onze verdedigers weg. Je moet niet 1 of 2 nieuwe CV's hebben, maar dan gelijk 4. We hebben al Koch en Hendrix, dus je moet er 2 goede bij hebben. Een Van Dijk en een andere (weet niet wie) erbij en dan zit je goed.
Derijck is klote
Zanka is klote
Marcelo is klote
Bouma is klote
Vukovic is klote
etc. etc.
Als je maar maar 1 weg doet en 1tje erbij doet, dan schiet je nergens mee op. Je moet hier gewoon drastische maatregelen nemen.
Dan trek je weer een verdediger aan die zijn concentratie nooit 90 minuten kan volhouden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja kijk, als je 7, 8 miljoen voor Maher over hebt dan heb ik liever een paar miljoen richting Groningen voor een goeie verdediger.
Maar voor het bank wel. Waarom wel Bouma of een Derijck op de bank hebben, maar niet een Koch?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Koch is nog in geen velden of wegen goed genoeg om in het eerste mee te draaien.
Dat bord op scouting beleid is helemaal geen negatief iets. Toen van Nistelrooij bij Heerenveen de pannen van het dak speelde werd hij ook op deze manier naar PSV gehaald, dat is helemaal geen schande. Zo'n Van Dijk gaat ook geld kosten, maar dan is dat maar zo. De jeugd is nog lang niet ver genoeg en van Dijk is een belofte. Probeer het maar, vind ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt ja, maar ik lees al een aantal dagen dat men vindt dat hij bord op schoot scouting pleegt en alleen maar hoofdprijzen betaald. Dit is precies hetzelfde, plus het feit dat tig andere clubs hem ook willen en Groningen hem dan echt niet voor een spotprijsje laat gaan.
Een bank is er voor degene die net te kort komen voor de basisplek. Als Marcelo uitvalt en je zet er Koch voor in de plaats dan heb je een wereld van verschil. Kun je nagaan, als we over Marcelo praten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar voor het bank wel. Waarom wel Bouma of een Derijck op de bank hebben, maar niet een Koch?
Is precies hetzelfde maar Koch is alleen jonger en goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |