Ik nam Nani juist om een voorbeeld aan te nemen wat afgetraind groot oogt. (in de ogen van velen)quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:23 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Nee Nani is juist afgetraind, depay is gewoon breed. Zijn lengte zal daar zeker aan bijdragen, maar kijk dan.
Als je zo overdreven je lats spreidt oogt iedereen groot op een foto.quote:afbeelding ]
dat is gewoon breed. En er zullen zat bredere voetballers zijn, maar wat stylo zei klopt gewoon.
Maar Seedorf is gebouwd om te gaan fietsen, klimmen, zwemmen, voetballen, basketballen, tennis, korfbal en football. Die man kan allesquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Deze oude strijder heeft ook nog een taai bovenstelsel hoor.
No homoquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
Is dit een gay-only topic geworden?
Buff.quote:
The fuck.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Depay past 5 x in Akinfenwa.
Beest!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Depay past 5 x in Akinfenwa.
hij speelt dn ook bij northampton townquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
The fuck.
Kan je toch niet normaal meer spelen?
Nee, hij speelt ook in de League 2 ofzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
The fuck.
Kan je toch niet normaal meer spelen?
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 21:23:49#brands bekeek afgelopen weekend 3 duels in Portugal. Hij was niet bij wedstrijd van #arias, die speelde met beloften Sporting in Guimaraes reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 21:26:13'We kijken veel in Portugal momenteel, interessante competitie', aldus Brands. 'Arias is kandidaat als Manolev vertrekt. Hoop niet dat 1/2' reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 21:29:59Na de maximaal halfvolle stadions in de EL, lopen #psv-fans nu ook niet warm voor bekerduel met Feyenoord, lees ik net. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 21:31:01Ik voorspel bij het mislopen van de titel volgend seizoen voor t eerst lege plekken tijdens competitieduels. Tol van het falen reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 21:33:53@Maurice_M20 onzin. Zo'n duel moet je makkelijk 30.000 reguliere kaarten kunnen verkopen. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 21:38:57Tegelijkertijd lees ik dat Ajax op een vol huis rekent tegen Steaua in EL. Das een opmerkelijk verschil. Steaua ook niet bepaald Barca reageer retweet
Jij weet ook niet wat je wil dan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:49 schreef mrstylo het volgende:
Speler kopen die bij tweede team speelt bij Sporting.
Is gewoon letterlijk Manolev 2, maar dan andere nationaliteit.
Nee het is niet goed, maar misschien snap jij niet hoe hij hem kent.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wil dan.
Eerst klagen dat Brands de hoofdprijs betaald voor bord op schoot scouting, nu gaat hij in 2de elftallen kijken waar ook goeie spelers kunnen spelen en het is ook niet goed?
Eerst maar eens zien hoeveel PSV gaat betalen dan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee het is niet goed, maar misschien snap jij niet hoe hij hem kent.
Was een speler die kon kiezen tussen Sporting en PSV, maar koos dus voor hun. Nu doet hij het slecht daar en Brands kan hem dus op halen.
Probleem is dat hij een hoge salaris heeft en transfer kosten meebrengt. Dit vind ik gewoon een slechte zet. Maar alles beter dan Hutch en Manolev, dat weer wel.
Brands doen de onderhandelingen hé?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoeveel PSV gaat betalen dan.
Ik verwacht 2 miljoenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Brands doen de onderhandelingen hé?
Verwacht 10 miljoen plus Strootman en 50% verkoopclausule.
Maar ze hebben financiële problemen, dus misschien kunnen we hem voor 1 miljoen krijgen.quote:
Bedankt voor je toevoegingquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Brands is te voorspelbaar. Dit seizoen koopt hij Maher, volgend seizoen haalt hij de volgende speler die het leuk doet in de Eredivisie en dat gaat maar door.
Zien we Labyad door de vingersquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ze hebben financiële problemen, dus misschien kunnen we hem voor 1 miljoen krijgen.
Hoeven zij ook niet voor Labyad te betalen.
Was dit niet de wedstrijd tegen Groningen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:09 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Voor een voetballer is dit gewoon breed hoor. Meeste voetballers hebben een atletische lichaam, maar echt niet een triceps/biceps van deze omvang:twitter:MemphisDepay22 twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 20:01:23Ik nam eenfoto http://t.co/4aNQgo84 reageer retweet
Tegen Utrecht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Was dit niet de wedstrijd tegen Groningen?
Debiel dat het is.
Nee man. Hele andere spelers.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:09 schreef Doublepain het volgende:
10 miljoen voor Maher, gaat een beetje te ver.
Djuricic is ook goed, kost maar 5 miljoen en je hebt hetzelfde ervoor terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |