Dan moet het maar. Hoe wil je anders hem testen? Jong PSV wordt je op een gegeven moment ook zat, wanneer je ziet dat je eigenlijk nooit kans maakt om bij PSV1 te spelen. Het is een cultuurswitch, maar dat ik ook enige manier om te overleven.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een bank is er voor degene die net te kort komen voor de basisplek. Als Marcelo uitvalt en je zet er Koch voor in de plaats dan heb je een wereld van verschil. Kun je nagaan, als we over Marcelo praten.
Helemaal mee eens hoor, ik snap ook niet wat mensen erop tegen hebben. Dan moet je dus blijkbaar een topspeler links laten liggen omdat hij wekelijks schitterend speelt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat bord op scouting beleid is helemaal geen negatief iets. Toen van Nistelrooij bij Heerenveen de pannen van het dak speelde werd hij ook op deze manier naar PSV gehaald, dat is helemaal geen schande. Zo'n Van Dijk gaat ook geld kosten, maar dan is dat maar zo. De jeugd is nog lang niet ver genoeg en van Dijk is een belofte. Probeer het maar, vind ik.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 18:47:20#PSV wil het bijna 18-jarige talent Jorrit Hendrix langdurig vastleggen. Zo meer op ed.nl reageer retweet
Dat is tegen beter weten in maar gewoon een jeugdspeler erin zetten. Zolang een jongen als Koch in zowat iedere wedstrijd van jong PSV nog een aantal fouten maakt die op Eredivisie-niveau catastrofaal zijn kun je hem gewoon niet brengen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan moet het maar. Hoe wil je anders hem testen? Jong PSV wordt je op een gegeven moment ook zat, wanneer je ziet dat je eigenlijk nooit kans maakt om bij PSV1 te spelen. Het is een cultuurswitch, maar dat ik ook enige manier om te overleven.
Dat is het enige wat ik Brands moet nageven, hij doet bijzonder hard z'n best om jeugd meerjarig vast te leggen. Gevalletje Bazoer is eigenlijk de enige misser.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor, ik snap ook niet wat mensen erop tegen hebben. Dan moet je dus blijkbaar een topspeler links laten liggen omdat hij wekelijks schitterend speelt.
o entwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 25-01-2013 om 18:47:20#PSV wil het bijna 18-jarige talent Jorrit Hendrix langdurig vastleggen. Zo meer op ed.nl reageer retweet
En tegelijkertijd stelt hij een coach aan waarvan je weet dat hij ze toch nooit gebruikt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik Brands moet nageven, hij doet bijzonder hard z'n best om jeugd meerjarig vast te leggen. Gevalletje Bazoer is eigenlijk de enige misser.
Hij is er idd druk mee bezig, dankzij hem zien we Locadia ook af en toe invallen ondanks dat Advocaat er geen zin in heeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik Brands moet nageven, hij doet bijzonder hard z'n best om jeugd meerjarig vast te leggen. Gevalletje Bazoer is eigenlijk de enige misser.
Ben hier niet mee eens. Verdedigers maken altijd fouten. Heb je ooit een foutloze verdediger gezien?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is tegen beter weten in maar gewoon een jeugdspeler erin zetten. Zolang een jongen als Koch in zowat iedere wedstrijd van jong PSV nog een aantal fouten maakt die op Eredivisie-niveau catastrofaal zijn kun je hem gewoon niet brengen.
Als het goed is stem je je beleid af over een meerjarige visie. Jeugdspelers niet contracteren omdat de coach, waarvan je met grote kans kunt zeggen dat ie maar een seizoen blijft, zou helemaal dom zijn. Krijg je na Advocaat een coach die gek is op een meerjarige visie en jeugdspelers laten debuteren dan kun je een seizoen later als een malle de schade proberen weg te poetsen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En tegelijkertijd stelt hij een coach aan waarvan je weet dat hij ze toch nooit gebruikt.
Dat zijn niet de fouten van een te zacht balletje terug. Als een jeugdspeler cruciale eigenschappen nog niet in de vingers heeft als man- en doordekken sta je i.p.v. 11 met 10,5 man op het veld.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben hier niet mee eens. Verdedigers maken altijd fouten. Heb je ooit een foutloze verdediger gezien?
Beste verdediging van vorig jaar Vertonghen maakte maar 1 half jaar, in zijn hele carrière bij Ajax, geen fouten. Ik snap dus niet waarom Koch helemaal foutloos moet spelen voordat hij een wedstrijd mag spelen. Ik vind dat rare eisen.
Alsof Koch het slechter zou doen, zijn mentaliteit is gelijk al 10x beter dan een Marcelo. Dus daar pak je sowieso winst punten opquote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben hier niet mee eens. Verdedigers maken altijd fouten. Heb je ooit een foutloze verdediger gezien?
Beste verdediging van vorig jaar Vertonghen maakte maar 1 half jaar, in zijn hele carrière bij Ajax, geen fouten. Ik snap dus niet waarom Koch helemaal foutloos moet spelen voordat hij een wedstrijd mag spelen. Ik vind dat rare eisen.
Marcelo doet dat iedere wedstrijd en kreeg daarvoor een contract verbetering. Daarom heb ik liever een eigen jeugdproduct die eigenlijk al direct hetzelfde niveau heeft.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zijn niet de fouten van een te zacht balletje terug. Als een jeugdspeler cruciale eigenschappen nog niet in de vingers heeft als man- en doordekken sta je i.p.v. 11 met 10,5 man op het veld.
Dit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof Koch het slechter zou doen, zijn mentaliteit is gelijk al 10x beter dan een Marcelo. Dus daar pak je sowieso winst punten op
Dat is tegen beter weten in redeneren. Onder het motto "slechter dan dit kan het onmogelijk worden." Maar zo werkt het niet bij PSV, vind ik. Dat kun je bij clubs als Heracles en RKC doen, maar op het moment dat Marcelo nog altijd meer kwaliteiten heeft dan een piepjonge jeugdspeler, zeker in deze periode van wisseling van koploper om de 3 weken, dan moet je die jongen gewoon opstellen. Ook al is ie aan het eind van de rit gewoon PSV-onwaardig materiaal.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Marcelo doet dat iedere wedstrijd en kreeg daarvoor een contract verbetering. Daarom heb ik liever een eigen jeugdproduct die eigenlijk al direct hetzelfde niveau heeft.
[..]
Dit.
Maar mijn andere reden is dat communicatie niet goed loopt door Marcelo. Ik had paar dagen geleden alle tegen doelpunten terugkeken (tentamen hé) en de meeste kwamen echt door verkeerd communicatie. Wat me opviel was dat alle andere verdedigers Marcelo hielpen, daardoor een man vrij lieten en daaruit dus de tegendoelpunt uit kwam . Wat de reden was, dat Marcelo geen mond open durfde te doen. Hij zei echt niets. Dus niet van 'ik heb hem' of 'geef me rugdekking'. Hij zei/zegt gewoon niets. Dat is volgens mij ook de grootste probleem achterin.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is tegen beter weten in redeneren. Onder het motto "slechter dan dit kan het onmogelijk worden." Maar zo werkt het niet bij PSV, vind ik. Dat kun je bij clubs als Heracles en RKC doen, maar op het moment dat Marcelo nog altijd meer kwaliteiten heeft dan een piepjonge jeugdspeler, zeker in deze periode van wisseling van koploper om de 3 weken, dan moet je die jongen gewoon opstellen. Ook al is ie aan het eind van de rit gewoon PSV-onwaardig materiaal.
Eens met deze analyse.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar mijn andere reden is dat communicatie niet goed loopt door Marcelo. Ik had paar dagen geleden alle tegen doelpunten terugkeken (tentamen hé) en de meeste kwamen echt door verkeerd communicatie. Wat me opviel was dat alle andere verdedigers Marcelo hielpen, daardoor een man vrij lieten en daaruit dus de tegendoelpunt uit kwam . Wat de reden was, dat Marcelo geen mond open durfde te doen. Hij zei echt niets. Dus niet van 'ik heb hem' of 'geef me rugdekking'. Hij zei/zegt gewoon niets. Dat is volgens mij ook de grootste probleem achterin.
Zanka was international en aanvoerder van zijn vorige club en Derijck was beste speler bij Ado en ook daar aanvoerder. Ik zeg niet dat ze daarom wereldspeler zijn, maar ze moeten toch wat kunnen? Naast Marcelo lijkt het alsof we een verdediger van de plaatselijke F1 hebben genomen, terwijl ze toch wat moeten kunnen. Denk daarom dat Marcelo een stoorzender is achterin. Als je hem niet vervangt dan dweil je echt met de kraan open.
Feyenoord kan het oplossen door Joris op de bank of wellicht op lb. te gooien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 06:20 schreef Lyrebird het volgende:
Dit zijn trouwens problemen waar meer Nederlandse clubs mee kampen. Feyenoord dacht het op te lossen door Mathijssen te halen, maar die is over z'n top heen. Ajax heeft het beter opgelost, door de ervaren Moisander centraal te zetten, met voor 'm nog een oude Deen als verdedigende middenvelder. Dat zijn allebei geen toppers, maar ze stralen wel de rust uit die je op die positie nodig hebt.
Wat mij betreft wordt 't Manolev - Derijck - Zanka - Willems/Bouma. Hutchinson als verdedigende middenvelder.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 06:40 schreef tammepiet het volgende:
Bij psv is elke wijziging achterin een nieuw probleem.
Matavz is de meest underrated speler van PSV. Kan afmaken maar ook voetballen. Heeft idd wel een team nodig dat 'm steunt. Met twee pipo's op de flanken die vaak voor eigen kansen gaan (en niet meeverdedigen) en ook middenvelders die ze er zelf liever inschieten, speelt hij vaak voor spek en bonen mee.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een ding wat Brands/PSV dom heeft gedaan en dat is de beste spelers kopen. Daarmee bedoel ik dus, spelers waar een team omheen voetbalt. Zo speelde Groningen in dienstvan Matavz etc. Nu heb je geen speler dus die in dienst van gaat spelen. Dat merk je soms wel een beetje
Mooie analyse, maar op de één of andere manier heeft Marcelo, in tegenstelling tot Zanka en Derijck, een oneindig krediet. En niet alleen bij Advocaat, maar ook onder Rutten en Cocu vorig seizoen. Waar Derijck na een slechte wedstrijd meteen op de bank werd gezet, blijft Marcelo onrust veroorzaken, fouten maken en nooit wordt hij gewisseld. Of uit de basis gelaten. Ook bij rode kaarten, wissels in de verdediging is het nooit Marcelo die moet vertrekken, maar de andere CV die er op dat moment in staat. Waarom heeft hij zo'n oneindig vertrouwen van al zijn trainers tot nu toe?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar mijn andere reden is dat communicatie niet goed loopt door Marcelo. Ik had paar dagen geleden alle tegen doelpunten terugkeken (tentamen hé) en de meeste kwamen echt door verkeerd communicatie. Wat me opviel was dat alle andere verdedigers Marcelo hielpen, daardoor een man vrij lieten en daaruit dus de tegendoelpunt uit kwam . Wat de reden was, dat Marcelo geen mond open durfde te doen. Hij zei echt niets. Dus niet van 'ik heb hem' of 'geef me rugdekking'. Hij zei/zegt gewoon niets. Dat is volgens mij ook de grootste probleem achterin.
Zanka was international en aanvoerder van zijn vorige club en Derijck was beste speler bij Ado en ook daar aanvoerder. Ik zeg niet dat ze daarom wereldspeler zijn, maar ze moeten toch wat kunnen? Naast Marcelo lijkt het alsof we een verdediger van de plaatselijke F1 hebben genomen, terwijl ze toch wat moeten kunnen. Denk daarom dat Marcelo een stoorzender is achterin. Als je hem niet vervangt dan dweil je echt met de kraan open.
Hij schijnt al een raamcontract ingezien te hebben.quote:Erik Pieters in beeld bij Stoke
Erik Pieters heeft mogelijk zijn laatste duel voor PSV al gespeeld, het nu al legendarische 'glasincident' tijdens het duel met PEC Zwolle.
Volgens de Daily Mail heeft Stoke City de linksback van de Eindhovense club in het vizier. Bij de club uit de Premier League zijn ze op de hoogte dat Pieters de komende maanden niet in actie kan komen vanwege de wond in zijn rechterarm, waarbij zes pezen en een zenuw werden geraakt.
Hij is op weg met het vliegtuig, maar mocht niet bij het raam zittenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:35 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Hij schijnt al een raamcontract ingezien te hebben.
Is de herhaling nog ergens terug te luisteren?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:19 schreef mrstylo het volgende:
http://www.omroepbrabant.nl/Portal.aspx?type=radio
2 uur lang over PSV (het is live).
Ben benieuwd vanavond, PSV is toch een beetje aangeschoten wild nu, in normale omstandigheden waren het gewoon 3 punten geweest, nu geef ik Heracles nog wel een kans op een stuntje hoewel ze altijd wel veel ruimte weggevenquote:
Dan zal Brands simpelweg met die 10 miljoen voor Maher over de brug komen, lijkt me.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wie verwachten jullie dat PSV wil gaan kopen als er vanavond weer verloren wordt? Een extra aanvaller of toch een extra middenvelder?
Heracles is anders wel behoorlijk verzwakt nuquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben benieuwd vanavond, PSV is toch een beetje aangeschoten wild nu, in normale omstandigheden waren het gewoon 3 punten geweest, nu geef ik Heracles nog wel een kans op een stuntje hoewel ze altijd wel veel ruimte weggeven
Ik hoop Messiquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wie verwachten jullie dat PSV wil gaan kopen als er vanavond weer verloren wordt? Een extra aanvaller of toch een extra middenvelder?
Dit. Jan Smit stelde wel heel leuk dat Heerenveen verslagen werd zonder de spelers met een aflopend contract, maar het waren wel deze spelers die het verschil maakte doormiddel van een invalbeurt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Heracles is anders wel behoorlijk verzwakt nu
xddquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan moeten jullie nog ff flink wat belasting gaan betalen komende jaren.
Ik denk dat ze gewoon geen namen hebben voor een verdediger. Verder dan Van Dijk komen ze ook niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:22 schreef Chase_Utley het volgende:
Onbegrijpelijk dat Advocaat geen verdedigers wil halen nu onder het mom van "Ze moeten dan eerst nog een half jaar wennen."
Want gaat dat argument dan niet op voor een Maher?
En die back van Sporting Portugal 2 toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon geen namen hebben voor een verdediger. Verder dan Van Dijk komen ze ook niet.![]()
Alleen Everton scoorde tegen PSV en die speelt nogquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel goede timing dat Overtoom en Armenteros weg zijn.
Ja maar ik las dat hij van origine een middenvelder is, dus zoveel vertrouwen heb ik daar ook niet naar.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En die back van Sporting Portugal 2 toch?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee het is niet goed, maar misschien snap jij niet hoe hij hem kent.
Was een speler die kon kiezen tussen Sporting en PSV, maar koos dus voor hun. Nu doet hij het slecht daar en Brands kan hem dus op halen.
Probleem is dat hij een hoge salaris heeft en transfer kosten meebrengt. Dit vind ik gewoon een slechte zet. Maar alles beter dan Hutch en Manolev, dat weer wel.
Alsof dat uitmaakt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen Everton scoorde tegen PSV en die speelt nog
Wat is er met Gouriye gebeurt?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je weet dat Overtoom en Armenteros dit seizoen al meer doelpunten dan Everton hadden gescoord?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, dat hij doelpunten maakt en die andere niet
Ik zie PSV ook wel dik winnen eigenlijk. Vooral ook omdat de speelwijze van Heracles de kracht van PSV in de kaart speelt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik verwacht ook wel een makkelijke overwinning om de reden die je aangeeft.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie PSV ook wel dik winnen eigenlijk. Vooral ook omdat de speelwijze van Heracles de kracht van PSV in de kaart speelt.
Je weet dat die spits van Zwolle nooit scoort?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je weet dat Overtoom en Armenteros dit seizoen al meer doelpunten dan Everton hadden gescoord?
Weet niet hoor. Kunstgras is niet gemaakt voor de babyvoetjes van de PSV'ers.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie PSV ook wel dik winnen eigenlijk. Vooral ook omdat de speelwijze van Heracles de kracht van PSV in de kaart speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |