Hendrix - Zanka dan. Boeiend dat Hendrix nog 'maar' 17 is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Derijck moet je sowieso niet willen, Zanka wel maar dan moet je een voetballende verdediger naast hem zetten. Uit nood zou ik dan voor Bouma-Zanka gaan
Advocaat denkt er anders overquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hendrix - Zanka dan. Boeiend dat Hendrix nog 'maar' 17 is.
Hendrix - Bazoer zou zo'n bazen CV worden he. Door die kut Advocaat is daar nooit iets van geworden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hendrix - Zanka dan. Boeiend dat Hendrix nog 'maar' 17 is.
Engelaar had toen ook zo'n verhouding met Rutten, toen moesten we hem uitfluiten en eindelijk drong het tot hem door.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Thijs zei gister dat Zanka gewoon speelt.
[..]
Beter dan Marcelo.
[..]
Hij deelt gewoon zijn vrouw met zijn trainers. Kan niet anders.
Advocaat 2.0. Je schiet er niets mee op.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Zien jullie het eigenlijk zitten in een trainerschap van Bert Marwijk bij PSV?
Nee.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is een prettig vooruitzichtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie het eigenlijk ook meer in Faber zitten dan in Cocu. Waarom weet ik niet helemaal. Zal wel met uitstraling te maken hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Advocaat 2.0. Je schiet er niets mee op.
Heb liever Faber (wanneer Cocu niet wilt).
Maar het grappige is juist (nou ja grappig, eerder treurig) dat Zanka juist de voetballende verdediger zou zijn. Maar die blijkt voetballend echt heel matig te zijn, staaltje verkeerde scouting?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Derijck moet je sowieso niet willen, Zanka wel maar dan moet je een voetballende verdediger naast hem zetten. Uit nood zou ik dan voor Bouma-Zanka gaan
Wie zei dat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar het grappige is juist (nou ja grappig, eerder treurig) dat Zanka juist de voetballende verdediger zou zijn. Maar die blijkt voetballend echt heel matig te zijn, staaltje verkeerde scouting?
Ik moet een beetje terugkrabbelen want de users die dat zeiden waren tja77 en Tompsv, en dat zijn nou niet direct de users die je serieus kan nemen.quote:
Misschien winnen we nu wel alles, het oude shirt had een vloek, kan niet andersquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Vanavond spelen we trouwens eindelijk in het nieuwe jubileumshirt
Oh, ik dacht iemand van PSV. Maar dan kan je het idd niet serieus nemen jaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik moet een beetje terugkrabbelen want de users die dat zeiden waren tja77 en Tompsv, en dat zijn nou niet direct de users die je serieus kan nemen.
Zanka is niet beter dan wat je al had dus ik begrijp de "aankoop" van PSV sowieso al niet. Meer middelmaat in je al zwakke linie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:24 schreef Doublepain het volgende:
Oh, ik dacht iemand van PSV. Maar dan kan je het idd niet serieus nemen ja
Ik begrijp wel meer dingen van Brands niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zanka is niet beter dan wat je al had dus ik begrijp de "aankoop" van PSV sowieso al niet. Meer middelmaat in je al zwakke linie.
Hij deed een speler na.quote:
quote:
Lol!quote:
Welke video is dit?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:41 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nou een leider die we achterin missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |