Heracles is veel te frivool. Die gaan echt overpowerd worden. Niet voor niks dat de kleinere ploegen waartegen PSV het heeft afgelegd allemaal een behoudende tactiek gebruikten. Organisatie is key als je als kleinere ploeg van PSV wilt winnen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet hoor. Kunstgras is niet gemaakt voor de babyvoetjes van de PSV'ers.
Scheelt weer, van Bommel moet er na 30 minuten af met knieproblemen en wordt er alsnog met 1-4 gewonnenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet hoor. Kunstgras is niet gemaakt voor de babyvoetjes van de PSV'ers.
| 1 2 3 4 5 | Keeper Marcello-Derijck-Bouma Hiljemark Hutchinson-Van Bommel-Strootman-Willems Lens-Matavz |
Midden in het seizoen, waarom ook niet we hebben toch niks te verliezenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:45 schreef Chase_Utley het volgende:
Waarom gaat PSV niet eens een keer 3-5-2 proberen te spelen.
[ code verwijderd ]
Dan kan je eventueel Mertens nog ipv Lens/Matavz of zelfs eventueel Willems opstellen.
Zo komen ook gelijk het loopvermogen van Willems en Hutchinson tot zijn recht.
Aan de ene kant heb je zo maar 3 echte verdedigers maar zijn je buitenste middenvelders eigenlijk een beetje van alles. (Vandaar dat ik daar ook geen Mertens en WIjnaldum heb staan)
Aan de andere kant, als je verdedigers echt zo matig zijn kan je er misschien maar beter zo min mogelijk opstellen.
Gaat nooit gebeuren hoor, maar vindt dit niet eens zo gek.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[ code verwijderd ]
Dan kan je eventueel Mertens nog ipv Lens/Matavz of zelfs eventueel Willems opstellen.
Aan de ene kant heb je zo maar 3 echte verdedigers maar zijn je buitenste middenvelders eigenlijk een beetje van alles. (Vandaar dat ik daar ook geen Mertens en WIjnaldum heb staan)
Aan de andere kant, als je verdedigers echt zo matig zijn kan je er misschien maar beter zo min mogelijk opstellen.
En dan Mertens op de bank?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[ code verwijderd ]
| 1 2 3 4 5 | Keeper Marcello-Derijck-Bouma Van Bommel - Hiljemark Hutchinson--Strootman-Willems Lens-Matavz |
je zou er natuurlijk ook inhoudelijk op in kunnen gaan. Maar jij hebt dus graag dat men op deze voet verder gaat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Midden in het seizoen, waarom ook niet we hebben toch niks te verliezen
Dat is ook een goede invulling ja. Iets behoudender maar misschien wel passender bij het materiaal. Maar ik weet niet of Strootman echt als een 10 kan spelen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:48 schreef zerokil het volgende:
[..]
En dan Mertens op de bank?
[ code verwijderd ]
Tevens lijkt me dit een stuk logischer..
Strootman op de plek van Hiljemark en op de plek van Strootman Ritzmaier?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:48 schreef zerokil het volgende:
[..]
En dan Mertens op de bank?
[ code verwijderd ]
Tevens lijkt me dit een stuk logischer..
Ik hou het kort, bij counters kan het leuk worden. Vooral onze snelle verdedigers, dit gaat werken ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
je zou er natuurlijk ook inhoudelijk op in kunnen gaan. Maar jij hebt dus graag dat men op deze voet verder gaat?
Mertens op de plek van Strootman/Ritzmaier.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Strootman op de plek van Hiljemark en op de plek van Strootman Ritzmaier?
Ritzmaier heeft veel en veel meer overzicht, maar als Advocaat een keuze moest maken dan koos hij wel Mertens.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:53 schreef zerokil het volgende:
[..]
Mertens op de plek van Strootman/Ritzmaier.
Matavz in een twee spitsen systeem lijkt me ook niet ideaalquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is ook een goede invulling ja. Iets behoudender maar misschien wel passender bij het materiaal. Maar ik weet niet of Strootman echt als een 10 kan spelen.
geblesseerd.quote:
Goed voor het zelfvertrouwen van Zanka... Ik blijf het bizar vinden dat Marcelo zowel bij Rutten als Advocaat onomstreden is. Een groot deel van de tegengoals afgelopen vrijdag kwam weer door het gepruts van Marcelo.quote:'Zanka moet weer plaatsmaken voor Derijck in de basis'
De basisplaats voor Zanka lijkt van korte duur geweest te zijn. De centrale verdediger lijkt het grootste slachtoffer te worden van de dramatische start tegen PEC Zwolle. In de winterstop leek Zanka zijn kans nog te grijpen, na het duel tegen PEC is dat alweer van de baan. Volgens het Algemeen Dagblad zal hij tegen Heracles Almelo zijn plaats weer moeten afstaan aan Timothy Derijck. Daarmee valt Advocaat weer terug op het duo Marcelo - Derijck.
Fixed.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:59 schreef Doublepain het volgende:
Maar als je naar volgend jaar kijkt, ervan uitgaan dat Strootman, Lens, Mertens etc weggaan
Dan kan je zo spelen:
Depay--Matavz/Locadia--Narsingh
----------Maher
--------Hiljemark--Ritzmaier
Willems--Marcelo--Zanka--Tamata
-----------Zoet/Tyton/Waterman
Beter worden we niet
Derijckquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Goed voor het zelfvertrouwen van Zanka... Ik blijf het bizar vinden dat Marcelo zowel bij Rutten als Advocaat onomstreden is. Een groot deel van de tegengoals afgelopen vrijdag kwam weer door het gepruts van Marcelo.
Anders staan Zanka en Derijck er. Moet je ook niet willen natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Goed voor het zelfvertrouwen van Zanka... Ik blijf het bizar vinden dat Marcelo zowel bij Rutten als Advocaat onomstreden is. Een groot deel van de tegengoals afgelopen vrijdag kwam weer door het gepruts van Marcelo.
Dat zal net als Area 51 een groot geheim blijvenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Derijck moet je sowieso niet willen, Zanka wel maar dan moet je een voetballende verdediger naast hem zetten. Uit nood zou ik dan voor Bouma-Zanka gaanquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Anders staan Zanka en Derijck er. Moet je ook niet willen natuurlijk.
Thijs zei gister dat Zanka gewoon speelt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Beter dan Marcelo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Anders staan Zanka en Derijck er. Moet je ook niet willen natuurlijk.
Hij deelt gewoon zijn vrouw met zijn trainers. Kan niet anders.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zal net als Area 51 een groot geheim blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |