Dwingt totaal geen autoriteit af met zijn persoon. Laat hem lekker assitent zijn of iets met de jeugd doen, liever geen hoofdtrainer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk ook meer in Faber zitten dan in Cocu. Waarom weet ik niet helemaal. Zal wel met uitstraling te maken hebben.
Aids?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:50 schreef Miertje88 het volgende:
Cocu mist als trainer alles wat Frank de Boer wel heeft..
De Boer is een hele goede trainer hoor, maar vindt het dom om hem nu te vergelijken met Cocu.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:54 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Uitstraling. Lef. Ultieme winnaarsmentaliteit. Harde hand.
De korte tijd dat Cocu hoofdtrainer van PSV was, kon hij me allerminst bekoren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De Boer is een hele goede trainer hoor, maar vindt het dom om hem nu te vergelijken met Cocu.
Hij speelde toen heel behoudend, maar dat kwam door onze verdedigers. We hadden wel minder tegendoelpunten toen hij trainer was, maar spel was weer saai.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:58 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
De korte tijd dat Cocu hoofdtrainer van PSV was, kon hij me allerminst bekoren.
Gaat niet gebeuren. Heeft geen uitstraling voor een topclub.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:00 schreef Miertje88 het volgende:
Ik zou het liefst Gert-Jan Verbeek als opvolger van Advocaat zien.
Van Marwijk speelt ook angsthazen-voetbal.
Die had Fred Rutten ook niet. En zo zijn er nog wel meer te bedenken die trainer bij PSV zijn geweest.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Heeft geen uitstraling voor een topclub.
Rutten was wel weer goed met sponsoren, dus weet niet of Verbeek ook zo is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:02 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Die had Fred Rutten ook niet. En zo zijn er nog wel meer te bedenken die trainer bij PSV zijn geweest.
Sef Vergoossen schiet me meteen te binnen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:02 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Die had Fred Rutten ook niet. En zo zijn er nog wel meer te bedenken die trainer bij PSV zijn geweest.
Kijkt ook heel vaak naar Jong PSV en PSV A1, dus hij kan ook een gat slaan vind ik. Heeft bij FC Eindhoven ook genoeg bewezen.quote:
FCE is met alle respect geen eredivisieniveau al heeft hij het daar goed gedaan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kijkt ook heel vaak naar Jong PSV en PSV A1, dus hij kan ook een gat slaan vind ik. Heeft bij FC Eindhoven ook genoeg bewezen.
Agree.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:07 schreef karton2 het volgende:
[..]
FCE is met alle respect geen eredivisieniveau al heeft hij het daar goed gedaan.
Kleine gok om hem meteen hoofdtrainer te laten zijn bij een Nederlandse topclub.
Cocu lijkt me hetzelfde als Bergkamp. Komt ook over als een bleu persoon.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:06 schreef Miertje88 het volgende:
Faber is i.i.g. een betere optie als Cocu.
Natuurlijk, maar vindt het een kleinere stap dan eerst PSV A1 te trainen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:07 schreef karton2 het volgende:
[..]
FCE is met alle respect geen eredivisieniveau al heeft hij het daar goed gedaan.
Kleine gok om hem meteen hoofdtrainer te laten zijn bij een Nederlandse topclub.
Verbeek komt sowieso niet, dat is al zekerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:16 schreef Miertje88 het volgende:
Gert-Jan Verbeek zou in mijn ogen de ideale kandidaat zijn:
-Zijn teams spelen een goed positiespel, attractief, aanvallend en zijn in topconditie
-Heeft oog voor de jeugd
-Heeft geen 'troetelkindjes'. Niemand is onomstreden.
-Zeurt nooit om nieuwe spelers, hij haalt gewoon het maximale uit de groep die hij heeft
-Komt 100% voor de spelers en club op
-Betrouwbare vent. Afspraak is afspraak
Gemiste kans.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verbeek komt sowieso niet, dat is al zeker
#Swaggtwitter:psvnetwerk twitterde op zaterdag 26-01-2013 om 18:21:21Belgie onder 17 wint toernooi in MInsk. Bakkali scoort 4x en wordt uitgeroepen tot beste speler van het toernooi #psv reageer retweet
Dick Advocaat geeft niets om de jeugd, zolang Dick er in zit, zal je die jongen voorlopig niet zien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
Bakkaligewoon in het eerste erin gooien die jongen
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:26 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Dick Advocaat geeft niets om de jeugd, zolang Dick er in zit, zal je die jongen voorlopig niet zien.
Traint al meequote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:26 schreef HarryVonZwichell het volgende:
D
[..]
Dick Advocaat geeft niets om de jeugd, zolang Dick er in zit, zal je die jongen voorlopig niet zien.
kan je lang hopenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hopen dat Bakkali alsnog de overstap naar Ajax maakt.
Tiki taka dit, Barcelona kan hier van lerenquote:
Dat wil zeggen dat hij in beeld is en langzaam dichterbij komtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Maar dat zegt toch niet dat Dick hem er al in zal gooien, of zit ik mis?
Zaka sowieso nietquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Idd, jeugdspelers van PSV gaan nooit naar Ajax.
Hij heeft een contract.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Idd, jeugdspelers van PSV gaan nooit naar Ajax.
Ten tijde van de overgang van Bazoer gingen er hardnekkige geruchten rond dat Bakkali zijn zinnen op Ajax had gezet, daarom nam PSV hem ook mee naar Thailand, althans, om hem te pleasen iig.quote:
Bakkali zijn contract loopt ook af iddquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ten tijde van de overgang van Bazoer gingen er hardnekkige geruchten rond dat Bakkali zijn zinnen op Ajax had gezet, daarom nam PSV hem ook mee naar Thailand, althans, om hem te pleasen iig.
Niet echt, tenzij Ajax met een miljoenenbod komtquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Shit vergeten, met een contract zit je voor altijd bij een club.
op het AN roepen ze dat ja. Lekker interessant.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ten tijde van de overgang van Bazoer gingen er hardnekkige geruchten rond dat Bakkali zijn zinnen op Ajax had gezet, daarom nam PSV hem ook mee naar Thailand, althans, om hem te pleasen iig.
Hoelang nog dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bakkali zijn contract loopt ook af idd
Het kan vreemd lopen in de voetballerij.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet echt, tenzij Ajax met een miljoenenbod komt
Niet zo vreemd als jij denkt iigquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het kan vreemd lopen in de voetballerij.
Betekend dat ie komend seizoen moet doorbreken en anders voor een prikkie is op te halen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)iejarig-contract.htm
Tel maar
Op die netwerken lopen allerlei types rond die het beter dan elkaar denken te weten, nooit aan beginnen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
op het AN roepen ze dat ja. Lekker interessant.
Hij moet niksquote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Betekend dat ie komend seizoen moet doorbreken en anders voor een prikkie is op te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |