ja, is bezetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:39 schreef YazooW het volgende:
Iemand is al zo slim geweest om moskja.nl te registreren
Goed initiatief voor mensen die bezwaren hebben maar de rechtsgang niet weten.quote:De PVV wil mensen met bezwaren daarom ondersteunen en ze enkele handvatten aanreiken in hun verzet tegen de komst van een moskee.
Lees anders nog een keer?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:41 schreef Apuleius het volgende:
Dus als je geen moslimhater bent, dan heb je het nakijken volgens de OP.
'Op de site staat een zelfhulpprogramma voor islamhaters die geen moskee naast hun huis willen.'quote:
Verboden om je dakkapel donkerblauw te schilderen!!!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:45 schreef dr.Bellows het volgende:
Nou, die dingen zijn natuurlijk wel echt serieus lelijk. Het is op zijn minst opmerkelijk dat dat soort bouwsels wel goedgekeurd worden door de Welstand.
Mwah, ze passen prima bij jouw UIquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:45 schreef dr.Bellows het volgende:
Nou, die dingen zijn natuurlijk wel echt serieus lelijk. Het is op zijn minst opmerkelijk dat dat soort bouwsels wel goedgekeurd worden door de Welstand.
Maar niet bij huis, of dat van de buren, of de rest van de wijk....quote:
Valt wat meer in de knuffelmarge.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Verboden om je dakkapel donkerblauw te schilderen!!!!!
Maar wel een gifgroene en roze suikerpot toestaan.
Ja, maar de OP bestaat uit meer zinnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:44 schreef Apuleius het volgende:
[..]
'Op de site staat een zelfhulpprogramma voor islamhaters die geen moskee naast hun huis willen.'
Daar zijn het dan ook PVV-ers voor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Goed initiatief voor mensen die bezwaren hebben maar de rechtsgang niet weten.
Was jij niet die dwaas die zei dat die eindhovense draken geen zware mishandeling hadden gepleegd? Grappig dat je dit nu zegt.quote:
Leuke sneer naar dat "domme volk", maar jij weet het net zo min.quote:
Want jij weet het wel?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Leuke sneer naar dat "domme volk", maar jij weet het net zo min.
Persoonlijk vind ik het wel zware mishandeling, ik betwijfelde alleen of dat ook door de wet als zwaar kan worden aangemerkt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Was jij niet die dwaas die zei dat die eindhovense draken geen zware mishandeling hadden gepleegd? Grappig dat je dit nu zegt.
Op FOK kennen wij het verschil niet tussen onderbuikgevoelens en hetgeen dat voortvloeit uit de wet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wel zware mishandeling, ik betwijfelde alleen of dat ook door de wet als zwaar kan worden aangemerkt.
Mwaoh, ik denk dat er meer dan zat niet PVV-ers vast niet staan te feesten bij de komst van een moskee als buur. En trouwens, PVV-ers zijn tokkies en hebben vaak geen eigen woning die in waarde vermindert hierdoor.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:45 schreef dr.Bellows het volgende:
Nee, ik ook niet. Net zoals de rest hier.quote:
Ben je weer aan het schelden?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Was jij niet die dwaas die zei dat die eindhovense draken geen zware mishandeling hadden gepleegd? Grappig dat je dit nu zegt.
Ik weet het wel. Als je het zo graag wil doen, dan kun je toch zelf je informatie bij elkaar zoeken of is Nederland zo dom en lui.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Net zoals de rest hier.
Dus goed initiatief van wilders.
Surequote:
Kan. Ja en ja.quote:Als je het zo graag wil doen, dan kun je toch zelf je informatie bij elkaar zoeken of is Nederland zo dom en lui.
Nounou. Was er niet laatst nogal ophef over aparte loketten voor man en vrouw om bijstandsuitkeringen aan te vragen in een moskee in Utrecht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik weet het wel. Als je het zo graag wil doen, dan kun je toch zelf je informatie bij elkaar zoeken of is Nederland zo dom en lui.
Doelde op hoe de procedures in elkaar zitten en welk te volgen, zeiksnol.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sure![]()
Alsof jij er redenen voor gehad hebt dit uit te pluizen. Fantast.
[..]
Ook dat niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doelde op hoe de procedures in elkaar zitten en welk te volgen, zeiksnol.
Dat is natuurlijk van de gekke en daar moeten we niet in meegaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nounou. Was er niet laatst nogal ophef over aparte loketten voor man en vrouw om bijstandsuitkeringen aan te vragen in een moskee in Utrecht.
Ook dom en lui?
Die weet ik wel. Schouderklopje graag.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook dat niet.
Trouwens: ik ben Spider Man.
Doe dan die ertegenover, wel gebouwd door islamieten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Goed, niet gebouwd door islamieten, maar ze hebben er toch hun stempel op gedrukt.
Doen dan die ertegenover, wel gebouwd door islamieten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Goed, niet gebouwd door islamieten, maar ze hebben er toch hun stempel op gedrukt.
Als het aan jou ligt draaien we de rollen even om.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja prachtig. Een christelijk Europees land binnenvallen, lekker de boel afslachten en er een moslimstaat van maken en zelfs de kerken omtoveren tot moskee. Prachtig hoor.
Mensen die in goden en geesten geloven die neerbuigend doen over onderbuikgevoelensquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Op FOK kennen wij het verschil niet tussen onderbuikgevoelens en hetgeen dat voortvloeit uit de wet.
Is voor de rust in de wereld wel beter.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als het aan jou ligt draaien we de rollen even om.
De spaanse Reconquista kon ook na 500 jaar, dus dat kan best.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als het aan jou ligt draaien we de rollen even om.
De naïviteit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is voor de rust in de wereld wel beter.
Je gelooft nog steeds in de Arabische Lente?quote:
Nee, alle moslims zijn intrinsiek kwaadaardig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je gelooft nog steeds in de Arabische Lente?
Als jij het zegt zal het wel waar zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, alle moslims zijn intrinsiek kwaadaardig.
Dat zegt niemand, neger!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:28 schreef De_Guidance het volgende:
De Blauwe Moskee is nooit een kerk geweest.
Bedankt voor het vertrouwen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als jij het zegt zal het wel waar zijn.
Waaruit concludeer jij dat ik gelovig ben?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mensen die in goden en geesten geloven die neerbuigend doen over onderbuikgevoelens
Die is echt prachtig ja. Hier is een foto van de binnenkant: http://www.flickr.com/photos/photos-by-jondonnell/5218528212/quote:
Ineens snap je het. Bezwaar maken is zo simpel dat een simpele ziel het ook wel kan, maar PVV-stemmers zijn zo zwakzinnig dat ze aan het handje genomen moeten worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
Goed initiatief voor mensen die bezwaren hebben maar de rechtsgang niet weten.
Als iedereen zo intelligent was als jij zo hooghartig schetst was je nu brodeloos en had je nu de ondergekwijlde veters van een zwakzinnige PVV-er gelikt om toch maar wat binnen te krijgen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ineens snap je het. Bezwaar maken is zo simpel dat een simpele ziel het ook wel kan, maar PVV-stemmers zijn zo zwakzinnig dat ze aan het handje genomen moeten worden.
(inhoudelijke argumenten aandragen is wel wat lastiger, maar die heeft een PVV-er natuurlijk niet).
Ik heb meerdere ondernemingen, dus ik ben niet zo afhankelijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
Als iedereen zo intelligent was als jij zo hooghartig schetst was je nu brodeloos en had je nu de ondergekwijlde veters van een zwakzinnige PVV-er gelikt om toch maar wat binnen te krijgen.
Jij hebt zelf letterlijk gezegd dat je moslim bent.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waaruit concludeer jij dat ik gelovig ben?
Aleviet. Is niet per se een religieuze identiteit hoewel in beginsel wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij hebt zelf letterlijk gezegd dat je moslim bent.
Is Ambi een kloon van je? Of weet je niet hoe rap...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Aleviet. Is niet per se een religieuze identiteit hoewel in beginsel wel.
Ben jij een kloon van die irritante Hagenees?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is Ambi een kloon van je? Of weet je niet hoe rap...
Kop dicht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:08 schreef De_Ilias het volgende:
Alevieten zijn geen moslims dat terzijde.
Nee Ambi is geen kloon van mij maar ik weet ook niet hoe rap...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is Ambi een kloon van je? Of weet je niet hoe rap...
Waarom zou ik mijn kop dicht houden? Ik kan genoeg alevieten die zich niet eens moslims noemen.quote:
Wil je ajb geen onzin uitkramen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Aleviet. Is niet per se een religieuze identiteit hoewel in beginsel wel.
Ik ken gehoofddoekten die in een steeg mannen pijpen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:28 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn kop dicht houden? Ik kan genoeg alevieten die zich niet eens moslims noemen.
Je brengt anders wel verdacht veel tijd door op Fok. Slappe tijden?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb meerdere ondernemingen, dus ik ben niet zo afhankelijk.
Je stoort je en vervolgens stoort het je niet en je vindt het vreemd, lachwekkend en vervolgens vind je dat het niet grappig is.quote:Verder vind ik het prima dat PVV-ers zwakzinnig zijn (je geeft het iig eerlijk toe), ik stoor mij er alleen aan dat ze denken dat hun zwakzinnige gebrabbel serieus genomen dient te worden. Althans, storen... Ik vind het een beetje vreemd, lachwekkend zonder dat het echt grappig is. Zoiets.
Sommige Alevieten vinden Aleviet zijn meer dan een religieuze identiet ook vooral een culturele identiteit.quote:
Pics.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ken gehoofddoekten die in een steeg mannen pijpen.
Dus?
Oh leuk moslimschismas!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:08 schreef De_Ilias het volgende:
Alevieten zijn geen moslims dat terzijde.
Wilders is wanhopig met zijn stomme acties, denk je nou werkelijk dat een straat Marokkaan de moskee binnentreed?
Liever D_H dan de bagatelliseerkoningen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:50 schreef De_Guidance het volgende:
Laat je inderdaad tegen elkaar ophitsen door figuren als D_H
He, Alevietenhater!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:50 schreef De_Guidance het volgende:
Laat je inderdaad tegen elkaar ophitsen door figuren als D_H
Plus telefoonnummer/fb profiel aub.quote:
Dat dus. Die moeten echt eens goed met een spijkerknuppel aangepakt worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Liever D_H dan de bagatelliseerkoningen.
Ook mooi, maar de Hagia Sophia is mijn favoriet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:22 schreef De_Guidance het volgende:
Doe dan die ertegenover, wel gebouwd door islamieten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef arjan1212 het volgende:
Waarom ziet een moskee er hetzelfde uit als een kerncentrale?
Nee, gewoon vandaag niet zoveel zin en inmiddels op een punt gekomen dat ik niet meer zoveel uren hoef te draaien.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
Je brengt anders wel verdacht veel tijd door op Fok. Slappe tijden?
Dat nuancering voor jou een lastig concept is had ik al langer door, maar ik ga het je niet op kleuterniveau uitleggen.quote:Je stoort je en vervolgens stoort het je niet en je vindt het vreemd, lachwekkend en vervolgens vind je dat het niet grappig is.
Je komt wel erg onzeker over bij mij, Zakelijk zou ik mijn bedenkingen hebben.
Dat was een kerkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ook mooi, maar de Hagia Sophia is mijn favoriet.
Allebei stralen ze diep van binnen dodelijke shit uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef arjan1212 het volgende:
Waar jouw loyaliteit ligt weten we al.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Liever D_H dan de bagatelliseerkoningen.
Omdat we er stiekem kernwapens maken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef arjan1212 het volgende:
Neem het mij eens kwalijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waar jouw loyaliteit ligt weten we al.
http://www.wildesnee.nl/quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:35 schreef TLC het volgende:
Ik heb niks tegen moskeeen, ik heb wel wat tegen wilders, waar blijft de site wildersnee.nl ?
Ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar de OP bestaat uit meer zinnen.
Dus.. waarom stellen we niet als eis dat ALS men een moskee neerzet een dergelijk fraai gebouw moet zijn ipv het gemiddelde gedrocht/speelgoedhuisje* wat men hier in NL daar voor door wil laten gaan ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:22 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gemiddelde woning in NL is ook niet fraai...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:49 schreef Grouch het volgende:
Dus.. waarom stellen we niet als eis dat ALS men een moskee neerzet een dergelijk fraai gebouw moet zijn ipv het gemiddelde gedrocht/speelgoedhuisje* wat men hier in NL daar voor door wil laten gaan ?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:09 schreef Nielsch het volgende:
Ik zou ook geen moskee in mijn straat willen hebben, maar dat geldt ook voor bijvoorbeeld een basisschool of een kolenfabriek. Heeft meer met de overlast te maken dan met het feit dat het een moskee is.
Exact. Alhoewel ik een overvloed aan moskeeën anders dan in mijn eigen straat ook niet wenselijk zou vinden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:09 schreef Nielsch het volgende:
Ik zou ook geen moskee in mijn straat willen hebben, maar dat geldt ook voor bijvoorbeeld een basisschool of een kolenfabriek. Heeft meer met de overlast te maken dan met het feit dat het een moskee is.
Note, antisemitisme.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:27 schreef Re het volgende:
zou www.jodenee.nl al geregistreerd zijn of Nonagoge.nl?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef arjan1212 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Allebei stralen ze diep van binnen dodelijke shit uit.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef arjan1212 het volgende:
En dit mag niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Allebei stralen ze diep van binnen dodelijke shit uit.
Hypocrisie ten top, ik mag toch hopen dat dit een grap is.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:27 schreef Re het volgende:
zou www.jodenee.nl al geregistreerd zijn of Nonagoge.nl?
Ik dacht dat je een grapje maakte over die note.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:10 schreef Friek_ het volgende:
De regels op FOK! zijn duidelijk omtrent antisemitisme. Graag hieronder verder met de discussie over de website.
Dus als ik - puur hypothetisch gesproken, uiteraard - zou zeggen dat het jodendom een achterlijke, fascistische ideologie is en dat alle joden op moeten rotten en hun debiele woestijngeloof mee moeten nemen kan ik een ban krijgen, en als ik zeg dat ze Marokkanen een nekschot moeten geven is er niks aan de hand?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:24 schreef Nielsch het volgende:
Nee, het beleid van FOK! is al jaren dat je niet mag zeggen over joden wat je wel mag zeggen over moslims. Diverse keer een ban gehad voor een opmerking over joden waar iemand die exact hetzelfde zei over moslims prima kon doorposten.
Nee, op moslims mag je hier kankeren wat je wil maar oh wee als je ook maar iets beledigends zegt over joden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een grapje maakte over die note.
Dat doe ik eigenlijk nog steeds.
Dat is in grote lijnen het FOK! Beleid inzage opmerkingen over joden ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dus als ik - puur hypothetisch gesproken, uiteraard - zou zeggen dat het jodendom een achterlijke, fascistische ideologie is en dat alle joden op moeten rotten en hun debiele woestijngeloof mee moeten nemen kan ik een ban krijgen, en als ik zeg dat ze Marokkanen een nekschot moeten geven is er niks aan de hand?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:24 schreef Nielsch het volgende:
Nee, het beleid van FOK! is al jaren dat je niet mag zeggen over joden wat je wel mag zeggen over moslims. Diverse keer een ban gehad voor een opmerking over joden waar iemand die exact hetzelfde zei over moslims prima kon doorposten.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dus als ik - puur hypothetisch gesproken, uiteraard - zou zeggen dat het jodendom een achterlijke, fascistische ideologie is en dat alle joden op moeten rotten en hun debiele woestijngeloof mee moeten nemen kan ik een ban krijgen, en als ik zeg dat ze Marokkanen een nekschot moeten geven is er niks aan de hand?
Dat is niet eens hetzelfde, Ierengroupie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is in grote lijnen het FOK! Beleid inzage opmerkingen over joden ja.
En waarom mag hier dan wel zoveel slechts over moslims en de islam gezegd worden?quote:
Serieus? Doet Fok daar ook al aan mee?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:24 schreef Nielsch het volgende:
Om het goed te maken hebben ze Re en NorthernStar aangesteld als moderators.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Serieus? Doet Fok daar ook al aan mee?
Je snapt dat nu ik dit weet ik een dagtaak ga hebben om Joden als slecht, zondig en de moordenaars van Christus af te te beelden, he?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Om het goed te maken hebben ze Re en NorthernStar aangesteld als moderators.
Succes.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je snapt dat nu ik dit weet ik een dagtaak ga hebben om Joden als slecht, zondig en de moordenaars van Christus af te te beelden, he?
Ondanks dat ik niet zoveel tegen Joden heb, maar gewoon om recalcitrant te doen.
U bent gewaarschuwd: antisemitische uitlatingen worden niet getolereerd. Nu graag ontopic verder met de website.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je snapt dat nu ik dit weet ik een dagtaak ga hebben om Joden als slecht, zondig en de moordenaars van Christus af te te beelden, he?
Ondanks dat ik niet zoveel tegen Joden heb, maar gewoon om recalcitrant te doen.
Dank jequote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
U bent gewaarschuwd: antisemitische uitlatingen worden niet getolereerd. Nu graag verder met de website.
Ik had een vraag, Friek.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
U bent gewaarschuwd: antisemitische uitlatingen worden niet getolereerd. Nu graag ontopic verder met de website.
Het is sowieso een beetje een rare tekst.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Om even terug te komen op Mosknee.nl. Goede openingstekst op hun site. Lekker angst door laten schemeren in de harten van die dikke vette tokkies.
Een beetje een rare gedachtengang: Als er een miljoen moslims in Nederland zijn, dan moet je wel een enorme struisvogel zijn om via een strijd tegen moskeeën (en hoofddoekjes) ervoor te willen zorgen dat je niet merkt dat ze er zijn.quote:Nederland is geen islamitisch land en mag dat ook nooit worden.
(..) moslimbevolking – in 2013 rond de 1 miljoen personen (..)
Wat zou het mooi zijn, een Nederland zonder moskeeën.
Ik kwam vanmorgen een hele grote groep vette PVV tokkies tegen die bibberden van angst.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dank je
Om even terug te komen op Mosknee.nl. Goede openingstekst op hun site. Lekker angst door laten schemeren in de harten van die dikke vette tokkies.
Antisemitisme is dan ook een bijzondere vorm van discriminatie.quote:
Zoveel moslims wonen er niet in Nederland..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is sowieso een beetje een rare tekst.
[..]
Een beetje een rare gedachtengang: Als er een miljoen moslims in Nederland zijn, dan moet je wel een enorme struisvogel zijn om via een strijd tegen moskeeën (en hoofddoekjes) ervoor te willen zorgen dat je niet merkt dat ze er zijn.
Nou kind, ik kwam er gisteren één tegen en had de neiging om te kokhalzen. Zo'n dik wijf die mij vies aankeek en enorm aan het zuchten was. Zou zij ook in angst zijn geweest bij het zien van een moslim? Verklaar haar zuchten wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik kwam vanmorgen een hele grote groep vette PVV tokkies tegen die bibberden van angst.
Het is allemaal discriminatie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Antisemitisme is dan ook een bijzondere vorm van discriminatie.
Dat het onheus bejegenen van Joden een eigen woord heeft, zegt al genoeg.
Friek. We wachten op antwoord. Jij racistquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
U bent gewaarschuwd: antisemitische uitlatingen worden niet getolereerd. Nu graag ontopic verder met de website.
Ik neem binnenkort een andere username. Doe het zolang het kan!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:55 schreef GSbrder het volgende:
Ik weiger verder te praten tegen toiletverfrissers en wasverzachters.
Misschien is een robijn ook nog wat anders dan een wasverzachterquote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:55 schreef GSbrder het volgende:
Ik weiger verder te praten tegen toiletverfrissers en wasverzachters.
We pikken je er zo uit hoor. Je unieke postgedrag en 100 posts gem. per dag valt op.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik neem binnenkort een andere username. Doe het zolang het kan!
Zat al te wachten op jouw reactie.... Typisch.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
We pikken je er zo uit hoor. Je unieke postgedrag en 100 posts gem. per dag valt op.
Deel dan nog maar een paar notes extra uit, want islamieten zijn ook Semieten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Beetje wachten op fok... geen leven?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zat al te wachten op jouw reactie.... Typisch.
Hou eens op met volgen, loser. Ga werken ipv hele dagen op Fok mensen te volgenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beetje wachten op fok... geen leven?
Ik snap dat meten met 2 maten ook niet maar klagen erover hoort in feedback.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:01 schreef Peunage het volgende:
Tering, wat een partijdigheid hier zeg. Ik heb al tientallen beledigingen richting moslims gelezen hier. 1 flauw grapje over joden en mods staan op hun achterpoten. En niet eens een beledigend grapje.
Klopt, het zijn er zo'n 800.000. Daarvan zijn er zo'n 25.000 die mogelijk vatbaar zijn voor extremistische ideeën (salafisme) en zo'n 2.500 salafisten die daadwerkelijk mogelijkerwijs ooit iets geks gaan doen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zoveel moslims wonen er niet in Nederland..Hoeveel last hebben we eigenlijk van moslims?
Angst is de reden dat Wilders bestaat...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Klopt, het zijn er zo'n 800.000. Daarvan zijn er zo'n 25.000 die mogelijk vatbaar zijn voor extremistische ideeën (salafisme) en zo'n 2.500 salafisten die daadwerkelijk mogelijkerwijs ooit iets geks gaan doen.
Dat betekent dus dat 99,997% van alle moslims in Nederland geen potentiële terroristen zijn en dat 97% van alle moslims in Nederland gematigde moslims zijn wiens religie hoofdzakelijk last veroorzaakt door het straatbeeld te 'vervuilen' (aldus Wilders) met hun hoofddoekjes en moskeeën.
Daarom.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Klopt, het zijn er zo'n 800.000. Daarvan zijn er zo'n 25.000 die mogelijk vatbaar zijn voor extremistische ideeën (salafisme) en zo'n 2.500 salafisten die daadwerkelijk mogelijkerwijs ooit iets geks gaan doen.
Dat betekent dus dat 99,997% van alle moslims in Nederland geen potentiële terroristen zijn en dat 97% van alle moslims in Nederland gematigde moslims zijn wiens religie hoofdzakelijk last veroorzaakt door het straatbeeld te 'vervuilen' (aldus Wilders) met hun hoofddoekjes en moskeeën.
Ik denk eerder onvrede.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Angst is de reden dat Wilders bestaat...Jouw cijfers kun je blijven herhalen, maar de angst zit er nu eenmaal.
Sticht de website NEEtanyahu.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jouw posts?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja? Hoeveel last heb jij in je dagelijkse leven van moslims?
Ja want beloofde land, uitverkoren volk, holocaust en zulks mien jong.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:01 schreef Peunage het volgende:
Tering, wat een partijdigheid hier zeg. Ik heb al tientallen beledigingen richting moslims gelezen hier. 1 flauw grapje over joden en mods staan op hun achterpoten. En niet eens een beledigend grapje.
In Duitsland zijn er (in tegenstelling tot Nederland) al een aantal incidenten geweest. Maar tegenwoordig vermelden de media daar telkens keurig bij dat er salafisten achter zitten en dat dat in Duitsland (net als in Nederland) een zeer kleine stroming binnen de Islam is die maar op enkele plekken actief is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Angst is de reden dat Wilders bestaat...Jouw cijfers kun je blijven herhalen, maar de angst zit er nu eenmaal.
BURN!quote:
De Joodse lobby is dan ook fel tegen de oorlog in Afghanistan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Deel dan nog maar een paar notes extra uit, want islamieten zijn ook Semieten.
quote:
Jij zal vast enorm oninteressant zijn, want jij bent mij nooit opgevallen. Verder, ik ben geen typische moslima.quote:
Je bent niet veel anders dan datgene wat je veroordeelt, want je scheert iedere PVV stemmer over 1 kam.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]Dit gaat je weer een note opleveren, jij anti-semiet!
[..]
Jij zal vast enorm oninteressant zijn, want jij bent mij nooit opgevallen. Verder, ik ben geen typische moslima.
Mens, doe eens kalm, ik val er midden in.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja? Hoeveel last heb jij in je dagelijkse leven van moslims?
Dat klopt, jij bent uniek. Net als iedereen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]Dit gaat je weer een note opleveren, jij anti-semiet!
[..]
Jij zal vast enorm oninteressant zijn, want jij bent mij nooit opgevallen. Verder, ik ben geen typische moslima.
En dit. Mensen zien in hun eigen buurt de oude kerk gesloopt worden(logisch, want geen aanwas)maar even verderop word er wel een moskee uit de grond gestampt. Tja..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mens, doe eens kalm, ik val er midden in.
Ik denk dat Wilders'nu al jaren durende opkomst te maken heeft met een steeds groter wordend gevoel van onvrede onder de bevolking. Een gevoel van niet gehoord worden.
Zo,en verder hoef ik geen antwoord hoor, ik ga weer even wat anders doen.
Moslims zijn niet één. Die salafisten zijn echt enorm eng. Als ik die weleens in Amsterdam zie rondlopen, heb ik de neiging mij te verstoppen. Vaag genoeg zijn vele bekeerlingen dan ook gelijk mar Salafist geworden. Wilder is een debiel. Mensen die hem aanhangen, zijn dat ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:12 schreef Igen het volgende:
[..]
In Duitsland zijn er (in tegenstelling tot Nederland) al een aantal incidenten geweest. Maar tegenwoordig vermelden de media daar telkens keurig bij dat er salafisten achter zitten en dat dat in Duitsland (net als in Nederland) een zeer kleine stroming binnen de Islam is die maar op enkele plekken actief is.
Dat geeft mij de hoop dat het heus wel mogelijk is om de angst te beperken tot de kleinst mogelijke subgroep waar daadwerkelijk gevaar van uitgaat, ipv. iedereen over een kam te scheren.
Maar waar Wilders het vroeger nog had over de 'uitwassen van de Islam' is zijn huidige opstelling om eigenlijk alle moslims (en inwoners uit ex-communistische landen) over één kam te scheren niet echt productief.
Een weldenkend mens stemt dan VVD, geen PVV.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je bent niet veel anders dan datgene wat je veroordeelt, want je scheert iedere PVV stemmer over 1 kam.
Wauw, dat jij aan mijn tekst kan zien dat ik boos benquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders'nu al jaren durende opkomst te maken heeft met een steeds groter wordend gevoel van onvrede onder de bevolking. Een gevoel van niet gehoord worden.
Ik vind het allebei klote-partijen die moeten opdonderen uit de politiek, eigenlijk. Je bent wel behoorlijk van het generaliseren is het niet, want iemand die niet bovengemiddeld verdiend maar wél op de VVD stemt is niet echt aan het nadenken imo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moslims zijn niet één. Die salafisten zijn echt enorm eng. Als ik die weleens in Amsterdam zie rondlopen, heb ik de neiging mij te verstoppen. Vaag genoeg zijn vele bekeerlingen dan ook gelijk mar Salafist geworden. Wilder is een debiel. Mensen die hem aanhangen, zijn dat ook.
[..]
Een weldenkend mens stemt dan VVD, geen PVV.
[..]
Wauw, dat jij aan mijn tekst kan zien dat ik boos benIk ben kalm. En je laatst zin...
Doei.
Ja, dus? Er zijn steeds minder christenen/katholieken in Nederland.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En dit. Mensen zien in hun eigen buurt de oude kerk gesloopt worden(logisch, want geen aanwas)maar even verderop word er wel een moskee uit de grond gestampt. Tja..
Uiteraard niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, dus? Er zijn steeds minder christenen/katholieken in Nederland.
Als er dan ineens veel meer synagogen worden bijgebouwd, krijgen we dan ook dit gezeur?
Natuurlijk generaliseer ik. IRL denk ik niet zwart-wit, hier wel. Dat zorgt namelijk voor de leukste discussiesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind het allebei klote-partijen die moeten opdonderen uit de politiek, eigenlijk. Je bent wel behoorlijk van het generaliseren is het niet, want iemand die niet bovengemiddeld verdiend maar wél op de VVD stemt is niet echt aan het nadenken imo.
Er zijn nog altijd meer christenen dan moslims in ons Nederland. Ik vind overigens dat gebedshuizen prima in bestaande gebouwen kunnen, of anders lekker aan de rand van de gemeente/stad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, dus? Er zijn steeds minder christenen/katholieken in Nederland.
Als er dan ineens veel meer synagogen worden bijgebouwd, krijgen we dan ook dit gezeur?
Waarom niet? Alsof die joden normaal zijn. Heb je hun boek weleens gelezen? Scared the shit out of me.. Het zijn net moslims.quote:
Dan moet je de verkiezingsprogramma's eens naast elkaar leggen, dan snap je waarom mensen twijfelen tussen de SP en de PVV. Men gaat voor de PVV omdat Roemer een hardstikke aardige man is, maar geen man met uitstraling en leiderschapskwaliteiten. Wilders is een schreeuwlelijk.. het is kiezen tussen 2 extremen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Natuurlijk generaliseer ik. IRL denk ik niet zwart-wit, hier wel. Dat zorgt namelijk voor de leukste discussies
Ik neem PVV-ers niet serieus.... Uit onderzoek blijkt, dat die dommies twijfelden tussen SP + PVV. Dan neem ik je niet serieus.
Ho, antisemitisme.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof die joden normaal zijn. Heb je hun boek weleens gelezen? Scared the shit out of me.. Het zijn net moslims.
Ja, maar hij wakkert dat gevoel zelf aan. Hij wekt immers de suggestie dat de borrelpraat van Henk & Ingrid belangrijker is dan een vuistdik advies dat door experts wordt geschreven. Henk & Ingrid zijn immers van de praktijk en de hoogopgeleide experts zitten maar in hun ivoren toren te graaien. En dus is het een schande als de borrelpraat van Henk & Ingrid niet serieus wordt genomen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wilde ik ook doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:21 schreef De_Guidance het volgende:
Mensen, ga eens wat nuttig doen allemaal.
Meen je dit?quote:
Je zegt dat "zij niet normaal zijn". Dat is antisemitisch ja,quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wilde ik ook doenMaar het sneeuwt, dus blijf ik maar thuis.
[..]
Meen je dit?
Wilders is een eikel en pro-Israel...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan moet je de verkiezingsprogramma's eens naast elkaar leggen, dan snap je waarom mensen twijfelen tussen de SP en de PVV. Men gaat voor de PVV omdat Roemer een hardstikke aardige man is, maar geen man met uitstraling en leiderschapskwaliteiten. Wilders is een schreeuwlelijk.. het is kiezen tussen 2 extremen.
Moslims zijn niet normaal en een tyfesvolk. Stelletje woestijnratten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zegt dat "zij niet normaal zijn". Dat is antisemitisch ja,
Evenzeer verwerpelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wilders is een eikel en pro-Israel...
Als moslims zeiken over homo's zijn het racisten, barbaren, onwetenden etc. Doch dit komt niet uit de koran.
‘En als een man seksuele relaties met een man onderhoudt, hebben zij beiden een gruwel begaan, en zij zijn schuldig en zullen ter dood gebracht worden.’ (Leviticus 20,13)
[..]
Moslims zijn niet normaal en een tyfesvolk. Stelletje woestijnratten.
Wat is dit volgens jou?
Dit kon er ook nog wel bij ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:25 schreef Synthercell het volgende:
2013 is heel duidelijk het jaar dat de het systeem/de politiek probeert een revolutie tot ontketenen met al die veranderingen en dit soort anti relgieuze media die men achter elkaar doordrukt en herhaalt.
Nationale politie, epd (herhaling), rookverbod (herhaling), mosknee (toen de Fitna propaganda filmpjes), uittreden GB uit EU, nog meer banen en bedrijven over de kop, etc etc.
De politiek speelt in op emotie massa. Laten denken dat de islam een levensgevaarlijke ideologie is, maar met imams is gewoon te praten/overhandelen, politiek te voeren (hen bijvoorbeeld uitleggen waarom er politici zijn die niet kiezen voor politiek, maar voor oprichten van dit soort websites, puur om strijd te ontketenen tussen christendom en islam, want daar draait het de hele tijd om)
Het zijn ook niet ''de moslims'' die dat zeggen, dat zijn een stel idiote salafisten. Die hebben net zoveel te maken met de Islam in z'n geheel als ik met Mark Rutte. Dat Wilders daar(helaas)een andere twist aan geeft vind ik ook jammer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wilders is een eikel en pro-Israel...
Als moslims zeiken over homo's zijn het racisten, barbaren, onwetenden etc. Doch dit komt niet uit de koran.
‘En als een man seksuele relaties met een man onderhoudt, hebben zij beiden een gruwel begaan, en zij zijn schuldig en zullen ter dood gebracht worden.’ (Leviticus 20,13)
[..]
Moslims zijn niet normaal en een tyfesvolk. Stelletje woestijnratten.
Wat is dit volgens jou?
Dat is niet aan mij hé.quote:
Jullie meten met twee maten. Een Jood is een kutgier. En een moslim is een woestijnrat. Het eerste zorgt voor een waarschuwing en het tweede niet?quote:
Kan geen toeval zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:31 schreef Peunage het volgende:
Is wel grappig dat als er joden in een post staat er allerlei mods uit het niets verschijnen.
En ze tappen het hele internet af, dus ze zien precies wat iedereen voor naars over ze typt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:32 schreef De_Guidance het volgende:
Ze worden betaald door zionistische krachten!!!111
Staat in de Koran over homo'squote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het zijn ook niet ''de moslims'' die dat zeggen, dat zijn een stel idiote salafisten. Die hebben net zoveel te maken met de Islam in z'n geheel als ik met Mark Rutte. Dat Wilders daar(helaas)een andere twist aan geeft vind ik ook jammer.
Wat is er mis met het aard van het beestje te benoemen? Stoot je tenminste niet de gehele moslimgemeenschap tegen het zere been.
Je kunt je als de enorme groep gematigde moslims wel ''afzetten'' tegen dat soort kneuzen, maar helaas zien die mensen de gematigde moslims ook als een bult stront. Het zijn idioten en die moet je aanpakken zoals ze dat vroeger deden. In de kerkers ermee.
Ja, dus? Ik benoem Jood en ineens tig Mods hier.. En maar roepen, oppassen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:29 schreef De_Guidance het volgende:
Er zijn hier geen NWS mods Ambipur.
Zowel woestijnrat als kutgier zou gewoon geedit worden.
Je herhaalt nu wat ik zeg alleen in andere woorden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Staat in de Koran over homo'sDaarom gebruik ik "als moslims het zeggen".
Je kunt je als groep niet afzetten tegen die paar die het beeld finaal verkloten. Dat werkt niet.. Ik als moslima, ben voor de gemiddelde mens hetzelfde als Fatima die in een Burka loopt. Terwijl er zo veel verschil is tussen Fatima en tussen mij.
[..]
Ja, dus? Ik benoem Jood en ineens tig Mods hier.. En maar roepen, oppassen.
Antisemitisme heeft al tot heel veel ellende geleid.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:36 schreef Ambipur het volgende:
Een heuse moderator tsunami na het plaatsen van het woord Jood.
Zullen we anders maar weer terug naar het onderwerp moskee, moslim en Marokkaan? Dan zijn ze weer snel weg.
Had je bierblikjes bij je?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Moslims, joden, christenen, hindoes anno 2013 in goden, geesten en trollen geloven
Zo kwam ik bij een klant die blijkbaar moslim was, lag er een boek over hoe je tegen het boze oog en tovenarij te wapenen op zijn islamitisch![]()
![]()
En jij had een varkenskop bij je omdat je god Baboebi zegt dat het gespreksstof bevorderd?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Moslims, joden, christenen, hindoes anno 2013 in goden, geesten en trollen geloven
Zo kwam ik bij een klant die blijkbaar moslim was, lag er een boek over hoe je tegen het boze oog en tovenarij te wapenen op zijn islamitisch![]()
![]()
Ik snap hetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Antisemitisme heeft al tot heel veel ellende geleid.
Nee helaas.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:36 schreef Ambipur het volgende:
Zullen we anders maar weer terug naar het onderwerp moskee, moslim en Marokkaan? Dan zijn ze weer snel weg.
... of je kapt eens met janken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik snap hetMaar behandel de woorden en zinnen over moslims dan met hetzelfde respect. Nu vind ik het schijnheilig.
Wat hier geplaatst wordt over moslims is een stuk erger
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:09 schreef Nielsch het volgende:
Ben jij een Semiet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:04 schreef sp3c het volgende:
nee het was een terechte klacht denk ik, ik verwees je door naar de juiste plek omdat ik zo aardig ben
ik laat het staan zodat de rest het ook weet
zijn het jouw zaken?quote:
quote:
Wil je hem gewoon weghalen? Dat moet toch niet teveel moeite zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:05 schreef Nielsch het volgende:
NWS / [NWS FeedBack] Centraal feedbacktopic is CORRUPT!.
niet in NWSquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zucht.
Oke, ik open zo een topic over joden. Gaan we daar door. Kusjes.
Ik zie overal trollenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:10 schreef De_Guidance het volgende:
Wie van de drie gelooft in trollen dan?
Ja, het zijn net joden...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:21 schreef 3-voud het volgende:
Wat worden die verongelijkte moslims toch snel jengelende kleuters. Tering.
Ah, daar is oma weerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:23 schreef Robijn48 het volgende:
Hou toch eens op met zijn allen.
En laat een ander eens wat meer in zijn waarde.
Stelletje jochies.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:18 schreef Peunage het volgende:
Ik weet nog een leuke grap.
Waarom ziet een Synagoge er hetzelfde uit als een kerncentrale?www.syNOgoge.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gArpje!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2013 13:27:28 ]
Ja, hoe ik kleinburgerlijk moet denken en bekrompen moet handelen ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jep. En luister maar eens goed naar oma. Kan je nog wat van opsteken.
Hahahha, kijk eens naar jezelf, met je voortdurende geoordeel over anderen. Zielig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, hoe ik kleinburgerlijk moet denken en bekrompen moet handelen ja.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hahahha, kijk eens naar jezelf, met je voortdurende geoordeel over anderen. Zielig.
Je hebt gelijk. Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden over het bestempelen van katholieke priesters als pedofielen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hahahha, kijk eens naar jezelf, met je voortdurende geoordeel over anderen. Zielig.
En weet je wat het leuke is.. Mensen reageren er nog gepikeerd op ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niks, ik vind je discussies altijd zo grappig en vermakelijk.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden over het bestempelen van katholieke priesters als pedofielen.Hou je excuses maar voor je, je meent er geen bal van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat je spoiler betreft: hij is vrijgesproken. Dus houd je aantijgingen maar voor je.Leef en Laten Leven
een lelijke aandachtshoer toch wel?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:31 schreef Ambipur het volgende:
Fok is de ideale junkie plek voor een aandachtshoer als ik.
Sowieso. Lelijker dan ik vind je ze niet. Moslima hé.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
een lelijke aandachtshoer toch wel?
Maar je ruikt lekker. 3-voudlution!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sowieso. Lelijker dan ik vind je ze niet. Moslima hé.
Dat lijkt mij een goed plan, maar wel op een eerlijke manier. Zowel dit topic, als het topic in KLB over dit onderwerp, zit vol met discriminatie en haatcomments richting Moslims. Ik weet dat de mods dit lezen, hell sommige denken er zelf ook zo over, maar er wordt niet ingegrepen. Wanneer iemand een flauwe opmerking over joden maakt staan ze op hun achterpoten. Ik heb veel kwetsende en beledigende opmerkingen richting Moslims gezien dan naar joden toe.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:23 schreef Robijn48 het volgende:
Hou toch eens op met zijn allen.
En laat een ander eens wat meer in zijn waarde.
Stelletje jochies.
Ja man... Ik ruik gelukkig wel lekker.. Ambipur eh.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:36 schreef Nielsch het volgende:
moslima's zijn inderdaad altijd fucking lelijk met hun kopvodden en vuilniszakjassen
FOK! wordt overeind gehouden door donaties van de Joodsche Lobby.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goed plan, maar wel op een eerlijke manier. Zowel dit topic, als het topic in KLB over dit onderwerp, zit vol met discriminatie en haatcomments richting Moslims. Ik weet dat de mods dit lezen, hell sommige denken er zelf ook zo over, maar er wordt niet ingegrepen. Wanneer iemand een flauwe opmerking over joden maakt staan ze op hun achterpoten. Ik heb veel kwetsende en beledigende opmerkingen richting Moslims gezien dan naar joden toe.
Dus of je laat alles toe, de beledigingen en discriminatie jegens Moslims, maar ook flauwe grapjes over joden. Of je modereert eerlijk en verbiedt beide.
ook down under?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja man... Ik ruik gelukkig wel lekker.. Ambipur eh.
Ik weet het. Heb er zelf al het nodige over gezegd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goed plan, maar wel op een eerlijke manier. Zowel dit topic, als het topic in KLB over dit onderwerp, zit vol met discriminatie en haatcomments richting Moslims. Ik weet dat de mods dit lezen, hell sommige denken er zelf ook zo over, maar er wordt niet ingegrepen. Wanneer iemand een flauwe opmerking over joden maakt staan ze op hun achterpoten. Ik heb veel kwetsende en beledigende opmerkingen richting Moslims gezien dan naar joden toe.
Dus of je laat alles toe, de beledigingen en discriminatie jegens Moslims, maar ook flauwe grapjes over joden. Of je modereert eerlijk en verbiedt beide.
Mijn voeten ruken ook heerlijk ja.quote:
Je hebt gelijk...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
gelukkig maar want we zijn allemaal bekend met de grootte van jouw invloedssfeerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik weet het. Heb er zelf al het nodige over gezegd.
Je bedoelt Nielsch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:40 schreef remlof het volgende:
Agossie, zit Chloorkuifje weer verlegen om aandacht?
niet eens grappig remlofquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:40 schreef remlof het volgende:
Agossie, zit Chloorkuifje weer verlegen om aandacht?
huh wat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:42 schreef Flow3r het volgende:
.......En " alle Pvv-ers zijn tokkies" .
Zou er verschil zijn in geloof, wat gezien kan worden als een keuze, net zoals een Pvv-er zijn partij kiest, en Jood -met een hoofdletter- als volk?
Als PVV'er word je niet geboren, als jood of moslim wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:42 schreef Flow3r het volgende:
.......En " alle Pvv-ers zijn tokkies" .
Zou er verschil zijn in geloof, wat gezien kan worden als een keuze, net zoals een Pvv-er zijn partij kiest, en Jood -met een hoofdletter- als volk?
Pvv-ers en moslims worden regelmatig over 1 kam geschoren, maar er mag geen grap gemaakt worden over joden...quote:
Je wordt niet als jood/moslim geboren. Hoe kom je er bij?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Als PVV'er word je niet geboren, als jood of moslim wel.
Wel als Jood ( met een hoofdletter)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je wordt niet als jood/moslim geboren. Hoe kom je er bij?
Wilders meet zelf ook met twee maten.. Remember dat gezeik over Taqiya of hoe het mag heten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Pvv-ers en moslims worden regelmatig over 1 kam geschoren, maar er mag geen grap gemaakt worden over joden...
Dat meten met 2 maten, ik vraag me af of het daaraan ligt, dat het ene wel mag en het andere niet
Op een politieke partij stemmen is een keuze, of je voor jood of moslim wordt aangezien niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je wordt niet als jood/moslim geboren. Hoe kom je er bij?
Ik ben niet als moslim geboren. Ik ben geboren als iemand die blanco was. Mijn ouders hebben mij geloof/cultuur meegegeven in mijn opvoeding. Ik ben niet geboren als gelovige.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Op een politieke partij stemmen is een keuze, of je voor jood of moslim wordt aangezien niet.
Alleen die persoon waarvan de moeder ten tijde van de geboorte een Jodin was of de persoon die zich vrijwillig tot het jodendom heeft bekeerd op grond van de Joodse wetten is Joods.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wel als Jood ( met een hoofdletter)
En toch word je door onwetenden voor moslim uitgemaakt, of niet soms?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben niet als moslim geboren. Ik ben geboren als iemand die blanco was. Mijn ouders hebben mij geloof/cultuur meegegeven in mijn opvoeding. Ik ben niet geboren als gelovige.
Onzin dus.
Ja. Door mijn uiterlijke kenmerken. Mensen verbinden die aan het land van herkomst (ouders) en dat is hun verband. Maar of ik zo geboren ben? Nee. In China zullen ze mij niet aanzien voor moslm.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
En toch word je door onwetenden voor moslim uitgemaakt, of niet soms?
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:50 schreef Nielsch het volgende:
ontopic mensen, straks moet sp3c weer komen
Dat weet ik, die persoon kan daar dus niks aan doen want hij wordt zo geboren, beetje vergelijkbaar met een donkere huidskleur of Marokkaanse afkomstquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alleen die persoon waarvan de moeder ten tijde van de geboorte een Jodin was of de persoon die zich vrijwillig tot het jodendom heeft bekeerd op grond van de Joodse wetten is Joods.
Wiki.
Zeiken over Offtopic en dan mee doen...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:46 schreef Nielsch het volgende:
Job Cohen is een Jood maar geen jood voor zover ik weet.
Pardon?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zeiken over Offtopic en dan mee doen...
Dus eigenlijk zijn PVV-ers, joden, moslims één pot nat en beiden even dom?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat weet ik, die persoon kan daar dus niks aan doen want hij wordt zo geboren, beetje vergelijkbaar met een donkere huidskleur of Marokkaanse afkomst![]()
Echter, moslim word je door een keuze of omdat je ouders je dat bijgebracht hebben, PVV stemmer word je omdat je daar voor kiest of omdat je ouders je dat bijgebracht hebben, of omdat je gewoon dom bent dat kan ook.![]()
In elk geval krijg je dat niet per se mee bij je geboorte, ik doelde op dat verschil
Vooral moslims en joden. Ze lijken echt op elkaar..quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja! Binnenkort een Jood in de familie, he...
Eh, nee?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn PVV-ers, joden, moslims één pot nat en beiden even dom?
Dit is precies wat ik bedoel, je woont in Nederland dus je hebt degelijk last van de doorgaande stigmatisering van moslims door de PVV.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Door mijn uiterlijke kenmerken. Mensen verbinden die aan het land van herkomst (ouders) en dat is hun verband. Maar of ik zo geboren ben? Nee. In China zullen ze mij niet aanzien voor moslm.
Waarom? De vrouw in kwestie is er al en is een schat van een vrouw en het kind? Daar is de hele familie blij om.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:57 schreef Nielsch het volgende:
ik zou me doodschamen als ik een Jood in de familie zou krijgen, maar goed...
Ik lul zo maar wat. Ik ken wel een toffe Jood.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom? De vrouw in kwestie is er al en is een schat van een vrouw en het kind? Daar is de hele familie blij om.
Moslim + Jood eh.
Onzin. Joden hebben een speciaal plekje in de wereld. Ze hebben nu eenmaal meer macht dan die achterlijke woestijnratten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eh, nee?
Maar d'as misschien wel de reden waarom zij hier wel door het slijk gehaald mogen worden en Joden niet![]()
Klopt, maar ik doelde met mijn tekst op dat ik niet ben geboren als moslima.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik bedoel, je woont in Nederland dus je hebt degelijk last van de doorgaande stigmatisering van moslims door de PVV.
Ze noemt zichzelf nb moslim!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
En toch word je door onwetenden voor moslim uitgemaakt, of niet soms?
Dat is ook wat ik bedoelde, dat je moeilijk van dat stempel afkomt, helaas.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Klopt, maar ik doelde met mijn tekst op dat ik niet ben geboren als moslima.Natuurlijk heb ik last van die domme tokkies.
Mweh, ik noem mijzelf het liefst niets. Maar we moeten elkaar natuurlijk wel in een hoek douwen, zodat we weten hoe we op elkaar moeten reageren.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze noemt zichzelf nb moslim!
En religie is een keuze, geen aangeboren kenmerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |