Dat lijkt mij een goed plan, maar wel op een eerlijke manier. Zowel dit topic, als het topic in KLB over dit onderwerp, zit vol met discriminatie en haatcomments richting Moslims. Ik weet dat de mods dit lezen, hell sommige denken er zelf ook zo over, maar er wordt niet ingegrepen. Wanneer iemand een flauwe opmerking over joden maakt staan ze op hun achterpoten. Ik heb veel kwetsende en beledigende opmerkingen richting Moslims gezien dan naar joden toe.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:23 schreef Robijn48 het volgende:
Hou toch eens op met zijn allen.
En laat een ander eens wat meer in zijn waarde.
Stelletje jochies.
Ja man... Ik ruik gelukkig wel lekker.. Ambipur eh.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:36 schreef Nielsch het volgende:
moslima's zijn inderdaad altijd fucking lelijk met hun kopvodden en vuilniszakjassen
FOK! wordt overeind gehouden door donaties van de Joodsche Lobby.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goed plan, maar wel op een eerlijke manier. Zowel dit topic, als het topic in KLB over dit onderwerp, zit vol met discriminatie en haatcomments richting Moslims. Ik weet dat de mods dit lezen, hell sommige denken er zelf ook zo over, maar er wordt niet ingegrepen. Wanneer iemand een flauwe opmerking over joden maakt staan ze op hun achterpoten. Ik heb veel kwetsende en beledigende opmerkingen richting Moslims gezien dan naar joden toe.
Dus of je laat alles toe, de beledigingen en discriminatie jegens Moslims, maar ook flauwe grapjes over joden. Of je modereert eerlijk en verbiedt beide.
ook down under?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja man... Ik ruik gelukkig wel lekker.. Ambipur eh.
Ik weet het. Heb er zelf al het nodige over gezegd.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goed plan, maar wel op een eerlijke manier. Zowel dit topic, als het topic in KLB over dit onderwerp, zit vol met discriminatie en haatcomments richting Moslims. Ik weet dat de mods dit lezen, hell sommige denken er zelf ook zo over, maar er wordt niet ingegrepen. Wanneer iemand een flauwe opmerking over joden maakt staan ze op hun achterpoten. Ik heb veel kwetsende en beledigende opmerkingen richting Moslims gezien dan naar joden toe.
Dus of je laat alles toe, de beledigingen en discriminatie jegens Moslims, maar ook flauwe grapjes over joden. Of je modereert eerlijk en verbiedt beide.
Mijn voeten ruken ook heerlijk ja.quote:
Je hebt gelijk...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:36 schreef Peunage het volgende:
[..]
gelukkig maar want we zijn allemaal bekend met de grootte van jouw invloedssfeerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik weet het. Heb er zelf al het nodige over gezegd.
Je bedoelt Nielsch?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:40 schreef remlof het volgende:
Agossie, zit Chloorkuifje weer verlegen om aandacht?
niet eens grappig remlofquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:40 schreef remlof het volgende:
Agossie, zit Chloorkuifje weer verlegen om aandacht?
huh wat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:42 schreef Flow3r het volgende:
.......En " alle Pvv-ers zijn tokkies" .
Zou er verschil zijn in geloof, wat gezien kan worden als een keuze, net zoals een Pvv-er zijn partij kiest, en Jood -met een hoofdletter- als volk?
Als PVV'er word je niet geboren, als jood of moslim wel.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:42 schreef Flow3r het volgende:
.......En " alle Pvv-ers zijn tokkies" .
Zou er verschil zijn in geloof, wat gezien kan worden als een keuze, net zoals een Pvv-er zijn partij kiest, en Jood -met een hoofdletter- als volk?
Pvv-ers en moslims worden regelmatig over 1 kam geschoren, maar er mag geen grap gemaakt worden over joden...quote:
Je wordt niet als jood/moslim geboren. Hoe kom je er bij?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Als PVV'er word je niet geboren, als jood of moslim wel.
Wel als Jood ( met een hoofdletter)quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je wordt niet als jood/moslim geboren. Hoe kom je er bij?
Wilders meet zelf ook met twee maten.. Remember dat gezeik over Taqiya of hoe het mag heten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Pvv-ers en moslims worden regelmatig over 1 kam geschoren, maar er mag geen grap gemaakt worden over joden...
Dat meten met 2 maten, ik vraag me af of het daaraan ligt, dat het ene wel mag en het andere niet
Op een politieke partij stemmen is een keuze, of je voor jood of moslim wordt aangezien niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je wordt niet als jood/moslim geboren. Hoe kom je er bij?
Ik ben niet als moslim geboren. Ik ben geboren als iemand die blanco was. Mijn ouders hebben mij geloof/cultuur meegegeven in mijn opvoeding. Ik ben niet geboren als gelovige.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Op een politieke partij stemmen is een keuze, of je voor jood of moslim wordt aangezien niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |