Ja, het zijn net joden...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:21 schreef 3-voud het volgende:
Wat worden die verongelijkte moslims toch snel jengelende kleuters. Tering.
Ah, daar is oma weerquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:23 schreef Robijn48 het volgende:
Hou toch eens op met zijn allen.
En laat een ander eens wat meer in zijn waarde.
Stelletje jochies.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:18 schreef Peunage het volgende:
Ik weet nog een leuke grap.
Waarom ziet een Synagoge er hetzelfde uit als een kerncentrale?www.syNOgoge.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gArpje!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2013 13:27:28 ]
Ja, hoe ik kleinburgerlijk moet denken en bekrompen moet handelen ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jep. En luister maar eens goed naar oma. Kan je nog wat van opsteken.
Hahahha, kijk eens naar jezelf, met je voortdurende geoordeel over anderen. Zielig.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, hoe ik kleinburgerlijk moet denken en bekrompen moet handelen ja.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hahahha, kijk eens naar jezelf, met je voortdurende geoordeel over anderen. Zielig.
Je hebt gelijk. Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden over het bestempelen van katholieke priesters als pedofielen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hahahha, kijk eens naar jezelf, met je voortdurende geoordeel over anderen. Zielig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weet je wat het leuke is.. Mensen reageren er nog gepikeerd op ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niks, ik vind je discussies altijd zo grappig en vermakelijk.
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden over het bestempelen van katholieke priesters als pedofielen.Hou je excuses maar voor je, je meent er geen bal van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat je spoiler betreft: hij is vrijgesproken. Dus houd je aantijgingen maar voor je.Leef en Laten Leven
een lelijke aandachtshoer toch wel?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:31 schreef Ambipur het volgende:
Fok is de ideale junkie plek voor een aandachtshoer als ik.
Sowieso. Lelijker dan ik vind je ze niet. Moslima hé.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
een lelijke aandachtshoer toch wel?
Maar je ruikt lekker. 3-voudlution!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sowieso. Lelijker dan ik vind je ze niet. Moslima hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |