Plus telefoonnummer/fb profiel aub.quote:
Dat dus. Die moeten echt eens goed met een spijkerknuppel aangepakt worden.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Liever D_H dan de bagatelliseerkoningen.
Ook mooi, maar de Hagia Sophia is mijn favoriet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:22 schreef De_Guidance het volgende:
Doe dan die ertegenover, wel gebouwd door islamieten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef arjan1212 het volgende:
Waarom ziet een moskee er hetzelfde uit als een kerncentrale?
Nee, gewoon vandaag niet zoveel zin en inmiddels op een punt gekomen dat ik niet meer zoveel uren hoef te draaien.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
Je brengt anders wel verdacht veel tijd door op Fok. Slappe tijden?
Dat nuancering voor jou een lastig concept is had ik al langer door, maar ik ga het je niet op kleuterniveau uitleggen.quote:Je stoort je en vervolgens stoort het je niet en je vindt het vreemd, lachwekkend en vervolgens vind je dat het niet grappig is.
Je komt wel erg onzeker over bij mij, Zakelijk zou ik mijn bedenkingen hebben.
Dat was een kerkquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ook mooi, maar de Hagia Sophia is mijn favoriet.
Allebei stralen ze diep van binnen dodelijke shit uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef arjan1212 het volgende:
Waar jouw loyaliteit ligt weten we al.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Liever D_H dan de bagatelliseerkoningen.
Omdat we er stiekem kernwapens maken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:53 schreef arjan1212 het volgende:
Neem het mij eens kwalijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waar jouw loyaliteit ligt weten we al.
http://www.wildesnee.nl/quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:35 schreef TLC het volgende:
Ik heb niks tegen moskeeen, ik heb wel wat tegen wilders, waar blijft de site wildersnee.nl ?
Ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar de OP bestaat uit meer zinnen.
Dus.. waarom stellen we niet als eis dat ALS men een moskee neerzet een dergelijk fraai gebouw moet zijn ipv het gemiddelde gedrocht/speelgoedhuisje* wat men hier in NL daar voor door wil laten gaan ?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:22 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gemiddelde woning in NL is ook niet fraai...quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:49 schreef Grouch het volgende:
Dus.. waarom stellen we niet als eis dat ALS men een moskee neerzet een dergelijk fraai gebouw moet zijn ipv het gemiddelde gedrocht/speelgoedhuisje* wat men hier in NL daar voor door wil laten gaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |