ja, is bezetquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:39 schreef YazooW het volgende:
Iemand is al zo slim geweest om moskja.nl te registreren
Goed initiatief voor mensen die bezwaren hebben maar de rechtsgang niet weten.quote:De PVV wil mensen met bezwaren daarom ondersteunen en ze enkele handvatten aanreiken in hun verzet tegen de komst van een moskee.
Lees anders nog een keer?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:41 schreef Apuleius het volgende:
Dus als je geen moslimhater bent, dan heb je het nakijken volgens de OP.
'Op de site staat een zelfhulpprogramma voor islamhaters die geen moskee naast hun huis willen.'quote:
Verboden om je dakkapel donkerblauw te schilderen!!!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:45 schreef dr.Bellows het volgende:
Nou, die dingen zijn natuurlijk wel echt serieus lelijk. Het is op zijn minst opmerkelijk dat dat soort bouwsels wel goedgekeurd worden door de Welstand.
Mwah, ze passen prima bij jouw UIquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:45 schreef dr.Bellows het volgende:
Nou, die dingen zijn natuurlijk wel echt serieus lelijk. Het is op zijn minst opmerkelijk dat dat soort bouwsels wel goedgekeurd worden door de Welstand.
Maar niet bij huis, of dat van de buren, of de rest van de wijk....quote:
Valt wat meer in de knuffelmarge.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Verboden om je dakkapel donkerblauw te schilderen!!!!!
Maar wel een gifgroene en roze suikerpot toestaan.
Ja, maar de OP bestaat uit meer zinnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:44 schreef Apuleius het volgende:
[..]
'Op de site staat een zelfhulpprogramma voor islamhaters die geen moskee naast hun huis willen.'
Daar zijn het dan ook PVV-ers voor.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Goed initiatief voor mensen die bezwaren hebben maar de rechtsgang niet weten.
Was jij niet die dwaas die zei dat die eindhovense draken geen zware mishandeling hadden gepleegd? Grappig dat je dit nu zegt.quote:
Leuke sneer naar dat "domme volk", maar jij weet het net zo min.quote:
Want jij weet het wel?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Leuke sneer naar dat "domme volk", maar jij weet het net zo min.
Persoonlijk vind ik het wel zware mishandeling, ik betwijfelde alleen of dat ook door de wet als zwaar kan worden aangemerkt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Was jij niet die dwaas die zei dat die eindhovense draken geen zware mishandeling hadden gepleegd? Grappig dat je dit nu zegt.
Op FOK kennen wij het verschil niet tussen onderbuikgevoelens en hetgeen dat voortvloeit uit de wet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wel zware mishandeling, ik betwijfelde alleen of dat ook door de wet als zwaar kan worden aangemerkt.
Mwaoh, ik denk dat er meer dan zat niet PVV-ers vast niet staan te feesten bij de komst van een moskee als buur. En trouwens, PVV-ers zijn tokkies en hebben vaak geen eigen woning die in waarde vermindert hierdoor.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:45 schreef dr.Bellows het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |