Nee, ik ook niet. Net zoals de rest hier.quote:
Ben je weer aan het schelden?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:55 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Was jij niet die dwaas die zei dat die eindhovense draken geen zware mishandeling hadden gepleegd? Grappig dat je dit nu zegt.
Ik weet het wel. Als je het zo graag wil doen, dan kun je toch zelf je informatie bij elkaar zoeken of is Nederland zo dom en lui.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Net zoals de rest hier.
Dus goed initiatief van wilders.
Surequote:
Kan. Ja en ja.quote:Als je het zo graag wil doen, dan kun je toch zelf je informatie bij elkaar zoeken of is Nederland zo dom en lui.
Nounou. Was er niet laatst nogal ophef over aparte loketten voor man en vrouw om bijstandsuitkeringen aan te vragen in een moskee in Utrecht.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik weet het wel. Als je het zo graag wil doen, dan kun je toch zelf je informatie bij elkaar zoeken of is Nederland zo dom en lui.
Doelde op hoe de procedures in elkaar zitten en welk te volgen, zeiksnol.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sure![]()
Alsof jij er redenen voor gehad hebt dit uit te pluizen. Fantast.
[..]
Ook dat niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doelde op hoe de procedures in elkaar zitten en welk te volgen, zeiksnol.
Dat is natuurlijk van de gekke en daar moeten we niet in meegaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nounou. Was er niet laatst nogal ophef over aparte loketten voor man en vrouw om bijstandsuitkeringen aan te vragen in een moskee in Utrecht.
Ook dom en lui?
Die weet ik wel. Schouderklopje graag.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook dat niet.
Trouwens: ik ben Spider Man.
Doe dan die ertegenover, wel gebouwd door islamieten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Goed, niet gebouwd door islamieten, maar ze hebben er toch hun stempel op gedrukt.
Doen dan die ertegenover, wel gebouwd door islamieten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Goed, niet gebouwd door islamieten, maar ze hebben er toch hun stempel op gedrukt.
Als het aan jou ligt draaien we de rollen even om.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja prachtig. Een christelijk Europees land binnenvallen, lekker de boel afslachten en er een moslimstaat van maken en zelfs de kerken omtoveren tot moskee. Prachtig hoor.
Mensen die in goden en geesten geloven die neerbuigend doen over onderbuikgevoelensquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Op FOK kennen wij het verschil niet tussen onderbuikgevoelens en hetgeen dat voortvloeit uit de wet.
Is voor de rust in de wereld wel beter.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als het aan jou ligt draaien we de rollen even om.
De spaanse Reconquista kon ook na 500 jaar, dus dat kan best.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als het aan jou ligt draaien we de rollen even om.
De naïviteit.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is voor de rust in de wereld wel beter.
Je gelooft nog steeds in de Arabische Lente?quote:
Nee, alle moslims zijn intrinsiek kwaadaardig.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je gelooft nog steeds in de Arabische Lente?
Als jij het zegt zal het wel waar zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, alle moslims zijn intrinsiek kwaadaardig.
Dat zegt niemand, neger!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:28 schreef De_Guidance het volgende:
De Blauwe Moskee is nooit een kerk geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |