Antisemitisme heeft al tot heel veel ellende geleid.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:36 schreef Ambipur het volgende:
Een heuse moderator tsunami na het plaatsen van het woord Jood.
Zullen we anders maar weer terug naar het onderwerp moskee, moslim en Marokkaan? Dan zijn ze weer snel weg.
Had je bierblikjes bij je?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Moslims, joden, christenen, hindoes anno 2013 in goden, geesten en trollen geloven
Zo kwam ik bij een klant die blijkbaar moslim was, lag er een boek over hoe je tegen het boze oog en tovenarij te wapenen op zijn islamitisch![]()
![]()
En jij had een varkenskop bij je omdat je god Baboebi zegt dat het gespreksstof bevorderd?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Moslims, joden, christenen, hindoes anno 2013 in goden, geesten en trollen geloven
Zo kwam ik bij een klant die blijkbaar moslim was, lag er een boek over hoe je tegen het boze oog en tovenarij te wapenen op zijn islamitisch![]()
![]()
Ik snap hetquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Antisemitisme heeft al tot heel veel ellende geleid.
Nee helaas.quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:36 schreef Ambipur het volgende:
Zullen we anders maar weer terug naar het onderwerp moskee, moslim en Marokkaan? Dan zijn ze weer snel weg.
... of je kapt eens met janken.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik snap hetMaar behandel de woorden en zinnen over moslims dan met hetzelfde respect. Nu vind ik het schijnheilig.
Wat hier geplaatst wordt over moslims is een stuk erger
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 09:09 schreef Nielsch het volgende:
Ik zou ook geen moskee in mijn straat willen hebben, maar dat geldt ook voor bijvoorbeeld een basisschool of een kolenfabriek. Heeft meer met de overlast te maken dan met het feit dat het een moskee is.
Ben jij een Semiet?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:04 schreef sp3c het volgende:
nee het was een terechte klacht denk ik, ik verwees je door naar de juiste plek omdat ik zo aardig ben
ik laat het staan zodat de rest het ook weet
zijn het jouw zaken?quote:
quote:
Wil je hem gewoon weghalen? Dat moet toch niet teveel moeite zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:05 schreef Nielsch het volgende:
NWS / [NWS FeedBack] Centraal feedbacktopic is CORRUPT!.
niet in NWSquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zucht.
Oke, ik open zo een topic over joden. Gaan we daar door. Kusjes.
Ik zie overal trollenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:10 schreef De_Guidance het volgende:
Wie van de drie gelooft in trollen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |