Elfletterpiet zit graag te zeurenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:56 schreef timmmmm het volgende:
[quote]Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
done dealquote:Daarom doen de users het maar zelf
Ook al is het niet deelbaar door elf:
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhum, dit dus.
Je krijgt geen geld toegeschoven van de rechtse media?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:11 schreef sp3c het volgende:
corruptie is wat anders want ik doe het gewoon voor nop zonder wederdiensten en op de crewmeets moet ik zelf mijn bier betalen
Alleen maar hoeren en coke.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je krijgt geen geld toegeschoven van de rechtse media?
nee ook niet van de linkse mediaquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je krijgt geen geld toegeschoven van de rechtse media?
Stop dan eens met links zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:17 schreef Voorschrift het volgende:
Hah, losers.
Ik krijg klauwen vol geld toegestopt van de neoconservatieve lobbygroep in Nederland om ongewenste gedachten hier te censureren.
Dan moet je solliciteren als rechtse mod, we solliciteren iedere blauwe maandag, wanneer pinksteren en pasen op 1 dag vallen, bij de 3e zonnewende en wanneer de haan 3 keer huilt naar de volle maan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:17 schreef Scorpie het volgende:
Godverdomme, ik wil ook mod worden en keihard geld verdienen.
Oke top ik zet het in mijn agenda nou gr gr en een poot van de hontquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet je solliciteren als rechtse mod, we solliciteren iedere blauwe maandag, wanneer pinksteren en pasen op 1 dag vallen, bij de 3e zonnewende.
Heb er nu zal zin in, gezien 't feit dat ik bij je fanclub hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke top ik zet het in mijn agenda nou gr gr en een poot van de hont
en een aalmoesquote:Op woensdag 2 januari 2013 20:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nou kijk eens De_Guidance....SP3C verwijderd alle meningen die nicht erwunscht zijn voor nop.
Aardig toch? Misschien is een bedankje op zijn plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |