abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zaterdag 26 januari 2013 @ 12:21:45 #176
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_122065095
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:20 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Natuurlijk generaliseer ik. IRL denk ik niet zwart-wit, hier wel. Dat zorgt namelijk voor de leukste discussies :)
Ik neem PVV-ers niet serieus.... Uit onderzoek blijkt, dat die dommies twijfelden tussen SP + PVV. Dan neem ik je niet serieus.
Dan moet je de verkiezingsprogramma's eens naast elkaar leggen, dan snap je waarom mensen twijfelen tussen de SP en de PVV. Men gaat voor de PVV omdat Roemer een hardstikke aardige man is, maar geen man met uitstraling en leiderschapskwaliteiten. Wilders is een schreeuwlelijk.. het is kiezen tussen 2 extremen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 26 januari 2013 @ 12:22:09 #177
165633 eriksd
The grand facade...
pi_122065112
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:20 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Waarom niet? Alsof die joden normaal zijn. Heb je hun boek weleens gelezen? Scared the shit out of me.. Het zijn net moslims.
Ho, antisemitisme.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_122065119
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mens, doe eens kalm, ik val er midden in.
Ik denk dat Wilders'nu al jaren durende opkomst te maken heeft met een steeds groter wordend gevoel van onvrede onder de bevolking. Een gevoel van niet gehoord worden.
Zo,en verder hoef ik geen antwoord hoor, ik ga weer even wat anders doen.
Ja, maar hij wakkert dat gevoel zelf aan. Hij wekt immers de suggestie dat de borrelpraat van Henk & Ingrid belangrijker is dan een vuistdik advies dat door experts wordt geschreven. Henk & Ingrid zijn immers van de praktijk en de hoogopgeleide experts zitten maar in hun ivoren toren te graaien. En dus is het een schande als de borrelpraat van Henk & Ingrid niet serieus wordt genomen.

Er is echter ook een tijd geweest dat het andersom was, een tijd waarin het gewone volk tegen de elite op keek en z'n best deed om zich te verheffen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2013 12:25:54 ]
pi_122065122
....
pi_122065135
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:21 schreef De_Guidance het volgende:
Mensen, ga eens wat nuttig doen allemaal.
Wilde ik ook doen ;( Maar het sneeuwt, dus blijf ik maar thuis.

quote:
4s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:22 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ho, antisemitisme.
Meen je dit?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 12:23:58 #181
165633 eriksd
The grand facade...
pi_122065176
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:22 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wilde ik ook doen ;( Maar het sneeuwt, dus blijf ik maar thuis.

[..]

Meen je dit?
Je zegt dat "zij niet normaal zijn". Dat is antisemitisch ja,
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_122065215
2013 is heel duidelijk het jaar dat de het systeem/de politiek probeert een revolutie tot ontketenen met al die veranderingen en dit soort anti relgieuze media die men achter elkaar doordrukt en herhaalt.
Nationale politie, epd (herhaling), rookverbod (herhaling), mosknee (toen de Fitna propaganda filmpjes), uittreden GB uit EU, nog meer banen en bedrijven over de kop, etc etc.
De politiek speelt in op emotie massa. Laten denken dat de islam een levensgevaarlijke ideologie is, maar met imams is gewoon te praten/overhandelen, politiek te voeren (hen bijvoorbeeld uitleggen waarom er politici zijn die niet kiezen voor politiek, maar voor oprichten van dit soort websites, puur om strijd te ontketenen tussen christendom en islam, want daar draait het de hele tijd om)
pi_122065219
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:21 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dan moet je de verkiezingsprogramma's eens naast elkaar leggen, dan snap je waarom mensen twijfelen tussen de SP en de PVV. Men gaat voor de PVV omdat Roemer een hardstikke aardige man is, maar geen man met uitstraling en leiderschapskwaliteiten. Wilders is een schreeuwlelijk.. het is kiezen tussen 2 extremen.
Wilders is een eikel en pro-Israel...
Als moslims zeiken over homo's zijn het racisten, barbaren, onwetenden etc. Doch dit komt niet uit de koran.

‘En als een man seksuele relaties met een man onderhoudt, hebben zij beiden een gruwel begaan, en zij zijn schuldig en zullen ter dood gebracht worden.’ (Leviticus 20,13)

quote:
4s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:23 schreef eriksd het volgende:

[..]

Je zegt dat "zij niet normaal zijn". Dat is antisemitisch ja,
Moslims zijn niet normaal en een tyfesvolk. Stelletje woestijnratten.
Wat is dit volgens jou?

Trouwens, ik vind joden ook niet normaal.. Doelend op die weirdo's met pijpekrullen. De liberale mag ik. Ben ik nu ook anti of?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 12:25:57 #184
165633 eriksd
The grand facade...
pi_122065252
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:25 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Als moslims zeiken over homo's zijn het racisten, barbaren, onwetenden etc. Doch dit komt niet uit de koran.

‘En als een man seksuele relaties met een man onderhoudt, hebben zij beiden een gruwel begaan, en zij zijn schuldig en zullen ter dood gebracht worden.’ (Leviticus 20,13)

[..]

Wat is dit volgens jou?
Evenzeer verwerpelijk.
Bis bis bis
pi_122065277
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:25 schreef eriksd het volgende:

[..]

Evenzeer verwerpelijk.
Krijg ik daar een ban voor?
pi_122065283
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:25 schreef Synthercell het volgende:
2013 is heel duidelijk het jaar dat de het systeem/de politiek probeert een revolutie tot ontketenen met al die veranderingen en dit soort anti relgieuze media die men achter elkaar doordrukt en herhaalt.
Nationale politie, epd (herhaling), rookverbod (herhaling), mosknee (toen de Fitna propaganda filmpjes), uittreden GB uit EU, nog meer banen en bedrijven over de kop, etc etc.
De politiek speelt in op emotie massa. Laten denken dat de islam een levensgevaarlijke ideologie is, maar met imams is gewoon te praten/overhandelen, politiek te voeren (hen bijvoorbeeld uitleggen waarom er politici zijn die niet kiezen voor politiek, maar voor oprichten van dit soort websites, puur om strijd te ontketenen tussen christendom en islam, want daar draait het de hele tijd om)
Dit kon er ook nog wel bij ja.
  Forum Admin zaterdag 26 januari 2013 @ 12:27:09 #187
pi_122065294
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:25 schreef Ambipur het volgende:

[..]

[..]

Wat is dit volgens jou?
Het zijn ook niet ''de moslims'' die dat zeggen, dat zijn een stel idiote salafisten. Die hebben net zoveel te maken met de Islam in z'n geheel als ik met Mark Rutte. Dat Wilders daar(helaas)een andere twist aan geeft vind ik ook jammer.

Wat is er mis met het aard van het beestje te benoemen? Stoot je tenminste niet de gehele moslimgemeenschap tegen het zere been.

Je kunt je als de enorme groep gematigde moslims wel ''afzetten'' tegen dat soort kneuzen, maar helaas zien die mensen de gematigde moslims ook als een bult stront. Het zijn idioten en die moet je aanpakken zoals ze dat vroeger deden. In de kerkers ermee.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 26 januari 2013 @ 12:27:18 #188
165633 eriksd
The grand facade...
pi_122065300
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:26 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Krijg ik daar een ban voor?
Dat is niet aan mij hé.
Bis bis bis
  zaterdag 26 januari 2013 @ 12:28:19 #189
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_122065337
Iedereen is lief O+.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_122065347
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:27 schreef eriksd het volgende:

[..]

Dat is niet aan mij hé.
Jullie meten met twee maten. Een Jood is een kutgier. En een moslim is een woestijnrat. Het eerste zorgt voor een waarschuwing en het tweede niet?
pi_122065379
Er zijn hier geen NWS mods Ambipur.

Zowel woestijnrat als kutgier zou gewoon geedit worden.
pi_122065431
Is wel grappig dat als er joden in een post staat er allerlei mods uit het niets verschijnen.
pi_122065451
Ze worden betaald door zionistische krachten!!!111
pi_122065487
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:31 schreef Peunage het volgende:
Is wel grappig dat als er joden in een post staat er allerlei mods uit het niets verschijnen.
Kan geen toeval zijn.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 12:33:27 #195
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_122065492
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:32 schreef De_Guidance het volgende:
Ze worden betaald door zionistische krachten!!!111
En ze tappen het hele internet af, dus ze zien precies wat iedereen voor naars over ze typt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_122065499
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het zijn ook niet ''de moslims'' die dat zeggen, dat zijn een stel idiote salafisten. Die hebben net zoveel te maken met de Islam in z'n geheel als ik met Mark Rutte. Dat Wilders daar(helaas)een andere twist aan geeft vind ik ook jammer.

Wat is er mis met het aard van het beestje te benoemen? Stoot je tenminste niet de gehele moslimgemeenschap tegen het zere been.

Je kunt je als de enorme groep gematigde moslims wel ''afzetten'' tegen dat soort kneuzen, maar helaas zien die mensen de gematigde moslims ook als een bult stront. Het zijn idioten en die moet je aanpakken zoals ze dat vroeger deden. In de kerkers ermee.
Staat in de Koran over homo's :) Daarom gebruik ik "als moslims het zeggen".

Je kunt je als groep niet afzetten tegen die paar die het beeld finaal verkloten. Dat werkt niet.. Ik als moslima, ben voor de gemiddelde mens hetzelfde als Fatima die in een Burka loopt. Terwijl er zo veel verschil is tussen Fatima en tussen mij.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:29 schreef De_Guidance het volgende:
Er zijn hier geen NWS mods Ambipur.

Zowel woestijnrat als kutgier zou gewoon geedit worden.
Ja, dus? Ik benoem Jood en ineens tig Mods hier.. En maar roepen, oppassen.
  Forum Admin zaterdag 26 januari 2013 @ 12:35:05 #197
pi_122065540
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:33 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Staat in de Koran over homo's :) Daarom gebruik ik "als moslims het zeggen".

Je kunt je als groep niet afzetten tegen die paar die het beeld finaal verkloten. Dat werkt niet.. Ik als moslima, ben voor de gemiddelde mens hetzelfde als Fatima die in een Burka loopt. Terwijl er zo veel verschil is tussen Fatima en tussen mij.

[..]

Ja, dus? Ik benoem Jood en ineens tig Mods hier.. En maar roepen, oppassen.
Je herhaalt nu wat ik zeg alleen in andere woorden. :P

Ja, mensen zijn kortzichtig. Van alle kanten, daarom zie ik het niet snel goed komen :')
pi_122065546
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:33 schreef waht het volgende:

[..]

Kan geen toeval zijn.
pi_122065588
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:33 schreef waht het volgende:

[..]

Kan geen toeval zijn.
Het is ook geen toeval. Meten met 2 maten noemen ze dat.
pi_122065590
Een heuse moderator tsunami na het plaatsen van het woord Jood.

Zullen we anders maar weer terug naar het onderwerp moskee, moslim en Marokkaan? Dan zijn ze weer snel weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')