Dan moet je de verkiezingsprogramma's eens naast elkaar leggen, dan snap je waarom mensen twijfelen tussen de SP en de PVV. Men gaat voor de PVV omdat Roemer een hardstikke aardige man is, maar geen man met uitstraling en leiderschapskwaliteiten. Wilders is een schreeuwlelijk.. het is kiezen tussen 2 extremen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Natuurlijk generaliseer ik. IRL denk ik niet zwart-wit, hier wel. Dat zorgt namelijk voor de leukste discussies
Ik neem PVV-ers niet serieus.... Uit onderzoek blijkt, dat die dommies twijfelden tussen SP + PVV. Dan neem ik je niet serieus.
Ho, antisemitisme.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof die joden normaal zijn. Heb je hun boek weleens gelezen? Scared the shit out of me.. Het zijn net moslims.
Ja, maar hij wakkert dat gevoel zelf aan. Hij wekt immers de suggestie dat de borrelpraat van Henk & Ingrid belangrijker is dan een vuistdik advies dat door experts wordt geschreven. Henk & Ingrid zijn immers van de praktijk en de hoogopgeleide experts zitten maar in hun ivoren toren te graaien. En dus is het een schande als de borrelpraat van Henk & Ingrid niet serieus wordt genomen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mens, doe eens kalm, ik val er midden in.
Ik denk dat Wilders'nu al jaren durende opkomst te maken heeft met een steeds groter wordend gevoel van onvrede onder de bevolking. Een gevoel van niet gehoord worden.
Zo,en verder hoef ik geen antwoord hoor, ik ga weer even wat anders doen.
Wilde ik ook doenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:21 schreef De_Guidance het volgende:
Mensen, ga eens wat nuttig doen allemaal.
Meen je dit?quote:
Je zegt dat "zij niet normaal zijn". Dat is antisemitisch ja,quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wilde ik ook doenMaar het sneeuwt, dus blijf ik maar thuis.
[..]
Meen je dit?
Wilders is een eikel en pro-Israel...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan moet je de verkiezingsprogramma's eens naast elkaar leggen, dan snap je waarom mensen twijfelen tussen de SP en de PVV. Men gaat voor de PVV omdat Roemer een hardstikke aardige man is, maar geen man met uitstraling en leiderschapskwaliteiten. Wilders is een schreeuwlelijk.. het is kiezen tussen 2 extremen.
Moslims zijn niet normaal en een tyfesvolk. Stelletje woestijnratten.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je zegt dat "zij niet normaal zijn". Dat is antisemitisch ja,
Evenzeer verwerpelijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wilders is een eikel en pro-Israel...
Als moslims zeiken over homo's zijn het racisten, barbaren, onwetenden etc. Doch dit komt niet uit de koran.
‘En als een man seksuele relaties met een man onderhoudt, hebben zij beiden een gruwel begaan, en zij zijn schuldig en zullen ter dood gebracht worden.’ (Leviticus 20,13)
[..]
Moslims zijn niet normaal en een tyfesvolk. Stelletje woestijnratten.
Wat is dit volgens jou?
Dit kon er ook nog wel bij ja.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:25 schreef Synthercell het volgende:
2013 is heel duidelijk het jaar dat de het systeem/de politiek probeert een revolutie tot ontketenen met al die veranderingen en dit soort anti relgieuze media die men achter elkaar doordrukt en herhaalt.
Nationale politie, epd (herhaling), rookverbod (herhaling), mosknee (toen de Fitna propaganda filmpjes), uittreden GB uit EU, nog meer banen en bedrijven over de kop, etc etc.
De politiek speelt in op emotie massa. Laten denken dat de islam een levensgevaarlijke ideologie is, maar met imams is gewoon te praten/overhandelen, politiek te voeren (hen bijvoorbeeld uitleggen waarom er politici zijn die niet kiezen voor politiek, maar voor oprichten van dit soort websites, puur om strijd te ontketenen tussen christendom en islam, want daar draait het de hele tijd om)
Het zijn ook niet ''de moslims'' die dat zeggen, dat zijn een stel idiote salafisten. Die hebben net zoveel te maken met de Islam in z'n geheel als ik met Mark Rutte. Dat Wilders daar(helaas)een andere twist aan geeft vind ik ook jammer.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wilders is een eikel en pro-Israel...
Als moslims zeiken over homo's zijn het racisten, barbaren, onwetenden etc. Doch dit komt niet uit de koran.
‘En als een man seksuele relaties met een man onderhoudt, hebben zij beiden een gruwel begaan, en zij zijn schuldig en zullen ter dood gebracht worden.’ (Leviticus 20,13)
[..]
Moslims zijn niet normaal en een tyfesvolk. Stelletje woestijnratten.
Wat is dit volgens jou?
Dat is niet aan mij hé.quote:
Jullie meten met twee maten. Een Jood is een kutgier. En een moslim is een woestijnrat. Het eerste zorgt voor een waarschuwing en het tweede niet?quote:
Kan geen toeval zijn.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:31 schreef Peunage het volgende:
Is wel grappig dat als er joden in een post staat er allerlei mods uit het niets verschijnen.
En ze tappen het hele internet af, dus ze zien precies wat iedereen voor naars over ze typt.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:32 schreef De_Guidance het volgende:
Ze worden betaald door zionistische krachten!!!111
Staat in de Koran over homo'squote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het zijn ook niet ''de moslims'' die dat zeggen, dat zijn een stel idiote salafisten. Die hebben net zoveel te maken met de Islam in z'n geheel als ik met Mark Rutte. Dat Wilders daar(helaas)een andere twist aan geeft vind ik ook jammer.
Wat is er mis met het aard van het beestje te benoemen? Stoot je tenminste niet de gehele moslimgemeenschap tegen het zere been.
Je kunt je als de enorme groep gematigde moslims wel ''afzetten'' tegen dat soort kneuzen, maar helaas zien die mensen de gematigde moslims ook als een bult stront. Het zijn idioten en die moet je aanpakken zoals ze dat vroeger deden. In de kerkers ermee.
Ja, dus? Ik benoem Jood en ineens tig Mods hier.. En maar roepen, oppassen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:29 schreef De_Guidance het volgende:
Er zijn hier geen NWS mods Ambipur.
Zowel woestijnrat als kutgier zou gewoon geedit worden.
Je herhaalt nu wat ik zeg alleen in andere woorden.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Staat in de Koran over homo'sDaarom gebruik ik "als moslims het zeggen".
Je kunt je als groep niet afzetten tegen die paar die het beeld finaal verkloten. Dat werkt niet.. Ik als moslima, ben voor de gemiddelde mens hetzelfde als Fatima die in een Burka loopt. Terwijl er zo veel verschil is tussen Fatima en tussen mij.
[..]
Ja, dus? Ik benoem Jood en ineens tig Mods hier.. En maar roepen, oppassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |