Angst is de reden dat Wilders bestaat...quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Klopt, het zijn er zo'n 800.000. Daarvan zijn er zo'n 25.000 die mogelijk vatbaar zijn voor extremistische ideeën (salafisme) en zo'n 2.500 salafisten die daadwerkelijk mogelijkerwijs ooit iets geks gaan doen.
Dat betekent dus dat 99,997% van alle moslims in Nederland geen potentiële terroristen zijn en dat 97% van alle moslims in Nederland gematigde moslims zijn wiens religie hoofdzakelijk last veroorzaakt door het straatbeeld te 'vervuilen' (aldus Wilders) met hun hoofddoekjes en moskeeën.
Daarom.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Klopt, het zijn er zo'n 800.000. Daarvan zijn er zo'n 25.000 die mogelijk vatbaar zijn voor extremistische ideeën (salafisme) en zo'n 2.500 salafisten die daadwerkelijk mogelijkerwijs ooit iets geks gaan doen.
Dat betekent dus dat 99,997% van alle moslims in Nederland geen potentiële terroristen zijn en dat 97% van alle moslims in Nederland gematigde moslims zijn wiens religie hoofdzakelijk last veroorzaakt door het straatbeeld te 'vervuilen' (aldus Wilders) met hun hoofddoekjes en moskeeën.
Ik denk eerder onvrede.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Angst is de reden dat Wilders bestaat...Jouw cijfers kun je blijven herhalen, maar de angst zit er nu eenmaal.
Sticht de website NEEtanyahu.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je snapt dat nu ik dit weet ik een dagtaak ga hebben om Joden als slecht, zondig en de moordenaars van Christus af te te beelden, he?
Ondanks dat ik niet zoveel tegen Joden heb, maar gewoon om recalcitrant te doen.
Jouw posts?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja? Hoeveel last heb jij in je dagelijkse leven van moslims?
Ja want beloofde land, uitverkoren volk, holocaust en zulks mien jong.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:01 schreef Peunage het volgende:
Tering, wat een partijdigheid hier zeg. Ik heb al tientallen beledigingen richting moslims gelezen hier. 1 flauw grapje over joden en mods staan op hun achterpoten. En niet eens een beledigend grapje.
In Duitsland zijn er (in tegenstelling tot Nederland) al een aantal incidenten geweest. Maar tegenwoordig vermelden de media daar telkens keurig bij dat er salafisten achter zitten en dat dat in Duitsland (net als in Nederland) een zeer kleine stroming binnen de Islam is die maar op enkele plekken actief is.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Angst is de reden dat Wilders bestaat...Jouw cijfers kun je blijven herhalen, maar de angst zit er nu eenmaal.
BURN!quote:
De Joodse lobby is dan ook fel tegen de oorlog in Afghanistan.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Deel dan nog maar een paar notes extra uit, want islamieten zijn ook Semieten.
quote:
Jij zal vast enorm oninteressant zijn, want jij bent mij nooit opgevallen. Verder, ik ben geen typische moslima.quote:
Je bent niet veel anders dan datgene wat je veroordeelt, want je scheert iedere PVV stemmer over 1 kam.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]Dit gaat je weer een note opleveren, jij anti-semiet!
[..]
Jij zal vast enorm oninteressant zijn, want jij bent mij nooit opgevallen. Verder, ik ben geen typische moslima.
Mens, doe eens kalm, ik val er midden in.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja? Hoeveel last heb jij in je dagelijkse leven van moslims?
Dat klopt, jij bent uniek. Net als iedereen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]Dit gaat je weer een note opleveren, jij anti-semiet!
[..]
Jij zal vast enorm oninteressant zijn, want jij bent mij nooit opgevallen. Verder, ik ben geen typische moslima.
En dit. Mensen zien in hun eigen buurt de oude kerk gesloopt worden(logisch, want geen aanwas)maar even verderop word er wel een moskee uit de grond gestampt. Tja..quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mens, doe eens kalm, ik val er midden in.
Ik denk dat Wilders'nu al jaren durende opkomst te maken heeft met een steeds groter wordend gevoel van onvrede onder de bevolking. Een gevoel van niet gehoord worden.
Zo,en verder hoef ik geen antwoord hoor, ik ga weer even wat anders doen.
Moslims zijn niet één. Die salafisten zijn echt enorm eng. Als ik die weleens in Amsterdam zie rondlopen, heb ik de neiging mij te verstoppen. Vaag genoeg zijn vele bekeerlingen dan ook gelijk mar Salafist geworden. Wilder is een debiel. Mensen die hem aanhangen, zijn dat ook.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:12 schreef Igen het volgende:
[..]
In Duitsland zijn er (in tegenstelling tot Nederland) al een aantal incidenten geweest. Maar tegenwoordig vermelden de media daar telkens keurig bij dat er salafisten achter zitten en dat dat in Duitsland (net als in Nederland) een zeer kleine stroming binnen de Islam is die maar op enkele plekken actief is.
Dat geeft mij de hoop dat het heus wel mogelijk is om de angst te beperken tot de kleinst mogelijke subgroep waar daadwerkelijk gevaar van uitgaat, ipv. iedereen over een kam te scheren.
Maar waar Wilders het vroeger nog had over de 'uitwassen van de Islam' is zijn huidige opstelling om eigenlijk alle moslims (en inwoners uit ex-communistische landen) over één kam te scheren niet echt productief.
Een weldenkend mens stemt dan VVD, geen PVV.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je bent niet veel anders dan datgene wat je veroordeelt, want je scheert iedere PVV stemmer over 1 kam.
Wauw, dat jij aan mijn tekst kan zien dat ik boos benquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mens, doe eens kalm, ik val er midden in.
Ik denk dat Wilders'nu al jaren durende opkomst te maken heeft met een steeds groter wordend gevoel van onvrede onder de bevolking. Een gevoel van niet gehoord worden.
Zo,en verder hoef ik geen antwoord hoor, ik ga weer even wat anders doen.
Ik vind het allebei klote-partijen die moeten opdonderen uit de politiek, eigenlijk. Je bent wel behoorlijk van het generaliseren is het niet, want iemand die niet bovengemiddeld verdiend maar wél op de VVD stemt is niet echt aan het nadenken imo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moslims zijn niet één. Die salafisten zijn echt enorm eng. Als ik die weleens in Amsterdam zie rondlopen, heb ik de neiging mij te verstoppen. Vaag genoeg zijn vele bekeerlingen dan ook gelijk mar Salafist geworden. Wilder is een debiel. Mensen die hem aanhangen, zijn dat ook.
[..]
Een weldenkend mens stemt dan VVD, geen PVV.
[..]
Wauw, dat jij aan mijn tekst kan zien dat ik boos benIk ben kalm. En je laatst zin...
Doei.
Ja, dus? Er zijn steeds minder christenen/katholieken in Nederland.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En dit. Mensen zien in hun eigen buurt de oude kerk gesloopt worden(logisch, want geen aanwas)maar even verderop word er wel een moskee uit de grond gestampt. Tja..
Uiteraard niet.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, dus? Er zijn steeds minder christenen/katholieken in Nederland.
Als er dan ineens veel meer synagogen worden bijgebouwd, krijgen we dan ook dit gezeur?
Natuurlijk generaliseer ik. IRL denk ik niet zwart-wit, hier wel. Dat zorgt namelijk voor de leukste discussiesquote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind het allebei klote-partijen die moeten opdonderen uit de politiek, eigenlijk. Je bent wel behoorlijk van het generaliseren is het niet, want iemand die niet bovengemiddeld verdiend maar wél op de VVD stemt is niet echt aan het nadenken imo.
Er zijn nog altijd meer christenen dan moslims in ons Nederland. Ik vind overigens dat gebedshuizen prima in bestaande gebouwen kunnen, of anders lekker aan de rand van de gemeente/stad.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, dus? Er zijn steeds minder christenen/katholieken in Nederland.
Als er dan ineens veel meer synagogen worden bijgebouwd, krijgen we dan ook dit gezeur?
Waarom niet? Alsof die joden normaal zijn. Heb je hun boek weleens gelezen? Scared the shit out of me.. Het zijn net moslims.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |