quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:45 schreef freud het volgende:
[..]
Ah, dus je leest ook geen nieuws op internet (zielig voor kranten en teletekst)? Dat er nu amateurs voor minder dezelfde kwaliteit kunnen leveren die mensen leveren die er van moeten/willen leven, is marktwerking. Ik krijg ook vaak de vraag of een opdracht niet voor minder kan, want op marktplaats is er iemand... Ik geef dan aan dar ze gewoon naar die persoon moeten gaan.
Zeker als je voor onkosten ervaring op kan doen, en tegelijk een medefokker kan helpen, lijkt me dat top! Het werd imo eens tijd dat broodfotografen hun meerwaarde gingen aantonen
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:49 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik krijg nog dagelijks de krant thuis.
[..]
Zit wat in.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vraag geen geld voor mijn foto's, als iemand ze wilt publiceren, prima. Zolang ik maar een naamsvermelding en/of zie waar ze komen te hangen. Daarintegen maak ik nu foto's als het mij uitkomt. (tenminste, voor zover dat nog zo is, want bij evenementen van de sportvereniging gaat men er van uit dat ik altijd foto's maak). Dus blijft het leuk en moet er niet veel. Op het moment dat mensen gaan eisen dat het binnen een X periode klaar moet zijn en aan een bepaalde eis moet voldoen ga ik er wel geld om vragen, omdat ik er dan serieus werk in moet gaan steken.
Voor mijn werk ga ik iig geen uren meer in eigen tijd spenderen aan het bewerken van foto's. Of mijn baas moet daar voor gaan betalen gezien het overuren zijn (strict genomen). Of ik ga ze tijdens kantooruren doen.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:58 schreef freud het volgende:
Ik ben ook na 3 jaar netwerken wat gaan verdienen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:02 schreef Doodkapje het volgende:
Het is net werkenMaakt u pasfoto's? Nee, ik doe het al 40 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Maakt u pasfoto's? Nee, ik doe het al 40 jaar.
Of gedraag je als je op die brommer rijd en gebruik hem waar hij voor bedoeld is. Dan heb je ook minder boetes en minder dingen kapotquote:
Broekiequote:Op donderdag 24 januari 2013 12:51 schreef kanovinnie het volgende:
Even Xil ingehaald qua postaantal
quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:56 schreef Pheno het volgende:
Overigens weer helemaal blij. Gisteren een D600 gekocht, dus ik mag weer los in het wild
Gelukkig zit er zo'n DX-modus op, scheelt weer een hele zooi lenzen kopenquote:
Creatief rekenen voor je gemoedstoestand ftwquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, binnenkort een 7D kopen. Moet ik ook nog even gaan verantwoorden.
Hebben ze m nu ook bij Mediamarkt met die btw-actie?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:08 schreef kanovinnie het volgende:
En ik het echt nodig. En hij kan dit beter dan mijn huidge camera, de grip is lekkerder, hij is groter, hij is mooier, chicks love it. Ik willem.
Kweenie, volgens mij wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hebben ze m nu ook bij Mediamarkt met die btw-actie?
Oja, klopt. 900 euro, niet bekend hoeveel clicks. Dus 100 euro duurder dan die van Susteren en 100 euro goedkoper dan een nieuwe.quote:
klinkt bekend. Mijnes moet nog geleverd worden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig zit er zo'n DX-modus op, scheelt weer een hele zooi lenzen kopen
Dat kan ik nu rustig weer uitbreiden, maar nu even niet. Even deze aderlating weer zien te overleven deze winterverzekeringsgeld van mijn oude kapotte DSLR, verjaardagsgeld en een hele ruime afschrijvingsperiode genomen voor het apparaat, op die manier maar goedgepraat voor mezelf
quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hebben ze m nu ook bij Mediamarkt met die btw-actie?
Ik zou wel even wat verschillende Media Markten langsbellen om te vragen wat die daar kost.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
Staat voor 1100 op de website MET 21% korting. 100 euro cashback en het kost me 1000 euro. Voor 800 euro kan ik volgens mij die van Susteren kopen, met grip. Of een andere met iets van 48 gig aan kaartjes, 40k clicks en ook een grip.
GA ik straks wel ff proberen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Ik zou wel even wat verschillende Media Markten langsbellen om te vragen wat die daar kost.
Heb de mijne gekocht bij Saturn tijdje geleden (met de ¤15 korting per ¤100) en dat scheelde enkele tientjes tot iets van ¤100 tussen verschillende vestigingen.
Wat moet je daar noumee?quote:
Portretjes maken, en beetje kloten.quote:
Dat is een beetje een tegenstrijdige post.. die dingen zijn gemaakt om flink gas mee te gevenquote:Op donderdag 24 januari 2013 12:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Of gedraag je als je op die brommer rijd en gebruik hem waar hij voor bedoeld is. Dan heb je ook minder boetes en minder dingen kapot
Bang dat hij eraf valt ofzo?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag er nog 1 opgehaald:
[ afbeelding ]
Je kan ook gas geven op plekken waar het wel kan. Ofwel: niet de nederlandse snelweg.quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is een beetje een tegenstrijdige post.. die dingen zijn gemaakt om flink gas mee te geven. Boetes vallen wel naar verhouding wel mee overigens, dat racen op 't circuit kost nog verreweg het meest.
4 spanbandjes, valt wel mee toch? Kan in principe met 2 maar ik heb al een keer gehad dat 1 ratel het begaf en dan ben je blij dat hij nog een spanband aan die kant heeft.quote:
Doelde meer om die zooi rondom de voorbandquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
4 spanbandjes, valt wel mee toch? Kan in principe met 2 maar ik heb al een keer gehad dat 1 ratel het begaf en dan ben je blij dat hij nog een spanband aan die kant heeft.
Je kan ook tijdig remmen voor flitsersquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan ook gas geven op plekken waar het wel kan. Ofwel: niet de nederlandse snelweg.
Snelweg deed ik sowieso amper. Een keer de 300 aantikken is leuk maar daarna heb je dat heel snel rechtdoor rijden wel gezienquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan ook gas geven op plekken waar het wel kan. Ofwel: niet de nederlandse snelweg.
Heb je weinig aan als je een heterdaadje hebt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:52 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je kan ook tijdig remmen voor flitsers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ja daar is een reden voor. Als je het op deze manier doet (en je moet de lange slierten die je overhoudt toch ergens laten) dan gaat hij niet een beetje naar voor / achter rijden tijdens het remmen of accelereren. Kan op zich niet veel kwaad als hij dat doet, maar je voelt dat in de auto heel goed. Zo staat hij muurvast met het voorwiel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:52 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Doelde meer om die zooi rondom de voorband
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb je weinig aan als je een heterdaadje hebt.Die moet je ook herkennen. Veel spiegelen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logischquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, ja daar is een reden voor. Als je het op deze manier doet (en je moet de lange slierten die je overhoudt toch ergens laten) dan gaat hij niet een beetje naar voor / achter rijden tijdens het remmen of accelereren. Kan op zich niet veel kwaad als hij dat doet, maar je voelt dat in de auto heel goed. Zo staat hij muurvast met het voorwiel.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.
"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb je weinig aan als je een heterdaadje hebt.Als het zo'n een busje is kan je gewoon doorkachelen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reed in de zomer wel met een aanhanger met 160 terug op een lege weg midden in de nacht.. kom ik voorbij een tankstation, staat daar een politieauto op de oprit. Denk: hmm 't zal wel.
Dus niks van aangetrokken, 10 minuten later zie ik 2 koplampen héél langzaam dichter bij komen. Dan voel je 't al aankomen. Dan ineens langzamer rijden is ook zoiets, dus gewoon 160 op de cruisecontrol blijven rijden. Hele tijd blijven ze erachter, dan komen ze ineens naast me rijden en kijken ongemakkelijk lang naar binnen
en geven gas en zijn weg
.
Huilen dan.
Als hij voor je rijd spiegelen?quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Die moet je ook herkennen. Veel spiegelen dus.
Ik had ook zoiets van /care en ging met 140 verder maar ze gingen wel een tijdje volgen. Heb maar rustig aan gedaan. Mijn baas is niet zo makkelijk als het om bekeuringen gaatquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als het zo'n een busje is kan je gewoon doorkachelen hoor.
Reed in de zomer wel met een aanhanger met 160 terug op een lege weg midden in de nacht.. kom ik voorbij een tankstation, staat daar een politieauto op de oprit. Denk: hmm 't zal wel.
Dus niks van aangetrokken, 10 minuten later zie ik 2 koplampen héél langzaam dichter bij komen. Dan voel je 't al aankomen. Dan ineens langzamer rijden is ook zoiets, dus gewoon 160 op de cruisecontrol blijven rijden. Hele tijd blijven ze erachter, dan komen ze ineens naast me rijden en kijken ongemakkelijk lang naar binnen
en geven gas en zijn weg
.
Stoer!quote:
Kan een saxo wel zo hard?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
Heb nog nooit 170/180 gereden. Ben een schijterd.
Ja.quote:
Ga haten op je eigen auto, zemmelquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:26 schreef Isdatzo het volgende:
Volgens mij is 180 in een saxo rijden gevaarlijker dan 300 op de motor hoor.
Zo hard gaat mijn Cuore ook niet eensquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
Heb nog nooit 170/180 gereden. Ben een schijterd.
Hoe kan je hier nou op hatenquote:Op donderdag 24 januari 2013 19:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga haten op je eigen auto, zemmel
Ligt eraan. Een 1.6 16v VTS loopt iets harder dan 200.quote:
Mag ik je nu aanraken?quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:01 schreef kanovinnie het volgende:
Snelste auto waar ik in heb gezeten is de auto van mijn ouders met 203 km/uur, daarna die van mijn werk met 202. Mijne heeft max 177
Nee.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat om grote merken, niet om grote camera's. Liever een5Dm3 dan zoen gare Sony.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
Heb je dan al een grote camera? Anders hooooooooor je echt niet bij de grote jongens hoooooooowwwrrr.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:01 schreef Orbox het volgende:
Over een maandje of wat heb ik ook mijn rijbewijs, dan kan ik net als de grote jongens ook praten over auto's, vroemmmm!Ach joh, lekker boeiend welke auto het is, zolang er maar lekker in rijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Een 5D is ook een grote camera. Net als die gare camera.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het gaat om grote merken, niet om grote camera's. Liever een5Dm3 dan zoen gare Sony.
Ja, snel koekblikjequote:Op donderdag 24 januari 2013 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
Filmpje op dumpert gezien IDZ? Van die kawa rs10 ofzo tegen die audi rs6?
260 is mn record.quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja.
Bedenk me net dat ik wel een keer zo hard gereden heb. In de auto van mijn papa. Sowieso heb ik sneller op het land gereden dan jou
Zelf gereden? Ik heb een keer 330 gereden.quote:
Die moter gaat al 300, dan opeens komt dat ding met nog 30/40 km/uur harder langszettenquote:
Klopt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:58 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Een 5D is ook een grote camera. Net als die gare camera.
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 06:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zelf gereden? Ik heb een keer 330 gereden.In de ICE, dat dan weer wel.
Wat voor auto danquote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:26 schreef Puala het volgende:
[..]was wel op auto teller, dus in de praktijk wellicht maar 240 oid.
Porsche nogwattes. Vader van een vriend van mn ex. Was ook eenmalig, want hij zei "trap m maar eens op zn staart" en ik ging kijken wat de max was en dat had ie niet verwachtquote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Porsche nogwattes. Vader van een vriend van mn ex. Was ook eenmalig, want hij zei "trap m maar eens op zn staart" en ik ging kijken wat de max was en dat had ie niet verwacht
Wat een reconstructiequote:Op donderdag 24 januari 2013 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
Semistoer verhaal van kano.
130 rijden waar 100 toegestaan. Langs een politieauto. (A)
Vervolgens rij ik naar de stoplichten, waar ik nog net door kon (B) Politie stond voor rood.
Rij ik bij C, zie ik opeens zwaailichten achter me. Godverdomme. Snel naar (D) en daar eraf, hopelijk hebben ze dat niet door. En toen ik eraf ging gingen ze gelukkig net vol gas rechtdoor ergens anders heen. Was wel ff spannend!
Een googlemaps vol avontuur!
Zo hou je het leven spannendquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wat een reconstructiePeter R. de Vries waardig man
Ik kan me prima inhoudenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:28 schreef kanovinnie het volgende:
note to self, Nooit tegen Puala zeggen dat ze mag scheuren in je auto.
Mijn camera is nog klein, een Nikon D40. Wel een topcameraatje hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:35 schreef Pizza_Boom het volgende:
Heb je dan al een grote camera? Anders hooooooooor je echt niet bij de grote jongens hoooooooowwwrrr.
Error.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:36 schreef Orbox het volgende:
[..]
Mijn camera is nog klein, een Nikon D40. Wel een topcameraatje hoor.
Allemaal persoonlijke voorkeur, maar dat vertikken veel mensen te snappen. Ik heb nog nooit met een Canon, Sony of Pentax dSLR geschoten dus doe er ook geen oordeel over.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraard. Wacht maar tot Kano het ziet
Ik heb wel met een Nikon geschoten en persoonlijk vind ik de Canon in gebruik prettiger. De menu opties lijken logischer in elkaar te zitten en het voelde voor mij ook aan als plastic fantastic.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:04 schreef Orbox het volgende:
[..]
Allemaal persoonlijke voorkeur, maar dat vertikken veel mensen te snappen. Ik heb nog nooit met een Canon, Sony of Pentax dSLR geschoten dus doe er ook geen oordeel over.
kano is zelf een errorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraard. Wacht maar tot Kano het ziet
Ik meet alleen met mensen die een Canon hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:49 schreef kanovinnie het volgende:
Het is hier weer tijd voor: FOT / Meet!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik meet alleen met mensen die een Canon hebben
We maken zaterdag wel een paar foto's van jou in aangeschoten stand om hem weer goed te krijgenquote:
Lightroom gaat meer om het beheren/categoriseren van foto's. Simpel dia's, galerijen, etc aanmaken. Het kan bewerken, maar lang niet zo uitgebreid als Photoshop.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:27 schreef martino673 het volgende:
Wat is het verschil tussen Lightroom en Photoshop?
Ik heb met lightroom bijna geen photoshop meer nodigquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lightroom gaat meer om het beheren/categoriseren van foto's. Simpel dia's, galerijen, etc aanmaken. Het kan bewerken, maar lang niet zo uitgebreid als Photoshop.
Klopt. Lightroom is meer workflow gebaseerd, werkt prima en ik vind het beheer tof. Misschien beter te vergelijken met Photoshop Elements. Ook qua prijskaartje overigensquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:33 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb met lightroom bijna geen photoshop meer nodig![]()
Naast beheren, kun je met lightroom je foto's opknappen met photoshopachtige tools.
Echt extremer werk moet je wel met photoshop doen.
Indeed! Elements vond ik niets trouwens. Een bruiloft bewerken doe ik echt alleen met lightroom, tenzij het stel extreme bewerking wilquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt. Lightroom is meer workflow gebaseerd, werkt prima en ik vind het beheer tof. Misschien beter te vergelijken met Photoshop Elements. Ook qua prijskaartje overigens
Toch kijk ik wel eens met een scheef ook naar dat Creative Cloud. Dat kost nu 61 euro per maand, maar ik vraag me af waar het addertje zitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Indeed! Elements vond ik niets trouwens. Een bruiloft bewerken doe ik echt alleen met lightroom, tenzij het stel extreme bewerking wil![]()
Nou, dan alleen enkele foto's. 100+ foto's door PS halen is een hels karweiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Indeed! Elements vond ik niets trouwens. Een bruiloft bewerken doe ik echt alleen met lightroom, tenzij het stel extreme bewerking wil![]()
Er is ook een premiere elements, gebundeld met photoshop elements. Vond het zelf wel OK werken voor het geld. Trial versie een maand te proberen, dus kan je altijd eens testen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:40 schreef Pheno het volgende:
Ander vraagje. Nu ik ook kan filmen en dat vast en zeker ga proberen, welk pakket is leuk om te beginnen om te bewerken? Ik keek net bij Premiere, maar dat kun je niet eens meer los kopen zo te zien, dat is al must-have-Cloud
Mooi, dan mag ik tenminste komen.... Of je me in het wild herkent zoals afgelopen maand, vraag ik me dan weer afquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Indeed!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:14 schreef Puala het volgende:
http://www.theatlantic.co(...)reezing-fire/100445/
Gaaf
Ik heb deze foto al eerder gezien maar wist nog niet wat er precies mee was, maar ik vind dit zo'n bizarre foto; surrealistisch gewoon.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:14 schreef Puala het volgende:
Gaaf
Dat kan ik me voorstellen, dan steek je niet zo af als kneus ten opzichte van die coole Nikonians.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Eensch!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:14 schreef Puala het volgende:
Gaaf
Ja hoorquote:
Het zou ook wel heel erg zijn als je dat gedeelte van me zou herkennenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja hoorIk had je bijna niet herkend
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:07 schreef Doodkapje het volgende:
Bij het bevrijdingsfestival: *bump* "Hé, Da's Puala...!"
kijk eens op ebay.dequote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:56 schreef Iemand91 het volgende:
Zou het camera-spul op Ebay zo duur zijn puur vanwege verzendkosten?
Ik zie daar objectieven staan die ik niet aan de straatstenen kwijt kan en daar voor honderden dollars worden aangeboden...
Ja, oke. Ik snap Ebay(-verkopers) wel hoor, koop er veel te vaak. Als er lage verzendkosten zijn zitten die vaak weer verstopt in de itemprijs.quote:
Dat kan je gewoon checken op ebay, gewoon item volgen. Er is zelfs tooling om te kijken hoeveel een verkoper verkooptquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ja, oke. Ik snap Ebay(-verkopers) wel hoor, koop er veel te vaak. Als er lage verzendkosten zijn zitten die vaak weer verstopt in de itemprijs.
Maar ook op Items uit Duitsland; staan voor veel meer te koop dan je ze in NL weg kunt krijgen. 't is alleen maar de vraag of ze het überhaupt voor die hoge prijs ook daadwerkelijk verkopen.
Hmm, eens naar kijken dan. Want als dat spul daadwerkelijk voor die prijzen verkocht wordt ga ik misschien maar eens aan Ebay wagen; die prijzen die zij hanteren zijn makkelijk 2 tot 3 keer zo hoog als op Marktplaats. Eens kijken of dat niet teveel gedoe is...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon checken op ebay, gewoon item volgen. Er is zelfs tooling om te kijken hoeveel een verkoper verkoopt
Nee, dat niet. 1 of 2 lenzen. Ik heb ze een tijdje op marktplaats gehad, maar lens #2 hou ik liever zelf nu. (toch wel een fijne/goede telelens).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:07 schreef kanovinnie het volgende:
Moet je zoveel verkopen dan? Ik heb liever wat minder geld en geen gezeik dan 10 euro meer en moeten versturen enzo.
Ik denk niet dat dat beter wordt dan MPquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:26 schreef Puala het volgende:
Je kan ook kijken of je ze op fok kwijt raakt?
Tja, dan moet je kijken naar wat de Black maximaal kan uitspugen qua data. En komen er misschien nog firmware-updates of hacks die dit gaan verhogen (4K met 24/30 fps?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:27 schreef kanovinnie het volgende:
Wat hierboven staat.
Welk kaartje is aan te raden voor de gopro black 3? zit op inet te zoeken, de ene zegt dat je de snelste mogelijk nodig heb (die zijn max 16 gb) en de andere zegt koop gewoon een 32 of 64, maar dan wel een zo snel mogelijke. Maar die zijn dus langzamer dan die van 16 gb.
Wat een keuzes weer
quote:This from talking with the GoPro Tech Rep:
Hero3 Black Edition Specs:
Recording bitrate is at a maximum 45Mb/sec using the Protune option. Easy to upscale to 4:2:2 chroma and 10-bit color depth in post using the amazing Cineform intermediate codec, too.
bron.quote:You maybe talking about 95MB/sec capability with the SanDisk MicroSD cards, which would come to about 760Mb/second. And that should plenty good cover the 45Mb/sec recording codec's data flow requirements, since 760Mb/sec is way north of what you would really need w. the Hero3 Black Edition using the highest resolution and quality: 45Mb/second.
http://www.sandisk.com/products/memory-cards/microsd/
And even the SanDisk Ultra edition cards provide 30Mb/sec = 240Mbit/sec, once again plenty fast when your recording bitrate in the camera is only 45Mbit/sec.
Staat er niet in de handleiding wat de dataoutput is van die GP? Sneller dan dat lijkt mij niet nodig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:27 schreef kanovinnie het volgende:
Wat hierboven staat.
Welk kaartje is aan te raden voor de gopro black 3? zit op inet te zoeken, de ene zegt dat je de snelste mogelijk nodig heb (die zijn max 16 gb) en de andere zegt koop gewoon een 32 of 64, maar dan wel een zo snel mogelijke. Maar die zijn dus langzamer dan die van 16 gb.
Wat een keuzes weer
Ik heb geen GoPro, geen idee, met 4K wil je wellicht de snelste?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:27 schreef kanovinnie het volgende:
Wat hierboven staat.
Wat een keuzes weer
Ik schrijf u over een zakelijk voorstel dat zal worden van een enorm voordeel voor ons beiden.quote:OK, dusssss je zit in de UK?
In mijn departement, waarbij het hoofd van de operatie Greater London Regional Office, ontdekte ik een som van £ 16,5 miljoen (zestien miljoen en vijfhonderd duizend pond sterling)quote:Sweeeet!
in een account die behoort tot een van onze buitenlandse klantenquote:goed speurwerk!
Late Zakelijk Mogul heer Moises Saba Masri Billionairequote:*haalt adem*
, een jood uit Mexicoquote:Geniale achternaam!
, dat was een slachtoffer van een helikopter crashquote:OK, kan...
10 januari 2010, het doden van hem en zijn familieleden.quote:Logisch, een miljonair die biljonair heet, heeft gebruikt geen auto...
Saba was 46 jaar oud.quote:Fuckin zielig!
Ook in de helikopter op het moment van de crash was zijn vrouwquote:Oh, dan is het nog zieliger!
, hun zoon Avraham (Albert)quote:Damn!
en zijn dochter-in-law. De piloot was ook dood.quote:Fijn dat je zijn naam vertaalt, ik was je bijna kwijt!
De keuze van contact met u wordt gewekt van de geografische aard van waar je woontquote:Maar die had geen geld zeker?
, met name vanwege de gevoeligheid van de transactie en dequote:Ik woon inderdaad op een geografische locatie!
Nu onze bank heeft gewacht voor een van de familieleden aan come-up voor de claim, maar niemand heeft dat gedaan.quote:Logisch dat je mij kiest, je kent me niet!
Ik heb persoonlijk het ongelijk zijn gesteld bij het lokaliseren van de familie, ik zoek uw toestemming om u te presenteren als de nabestaanden / Zal Begunstigde aan de overledene, zodat de opbrengst van deze rekeningquote:Iedereen zat in de helikopter, zo triest!!
Dit zal worden uitbetaald of gedeeld in deze percentages, 60% voor mij enquote:Dat meen je niet!!! Ga door!
Ik heb beveiligd alle nodige juridische documenten die kunnen worden gebruikt om back-up van deze eis die wij stellen.quote:Oh, dus ik krijg de 16 mio pond niet?
Alles watquote:Fijn dat ik betrouwbaar ben, want dat is essentieel voor iets illegaals!
Alles wat ik nu nodig is uw eerlijke samenwerking, vertrouwelijkheid en vertrouwen om ons deze transactie doorzien.quote:Mja, je weet alles van me, maar hebt nog wel mijn naam nodig natuurlijk. En mijn gegevens.
Ik garandeer u dat dit zal worden uitgevoerd onder een legitieme regeling die zal u beschermen tegen een schending van de wet.quote:Damn, zo weinig info, zo veel geld!
quote:Ja, en dan leef ik als een nigeriaanse prins verder!!
En tóch trappen er mensen in he. Hoe bizar is dat eigenlijk!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:49 schreef freud het volgende:
Ik blijf lachen van die phishingmails:
----------------------------------------------------------------------------------
Hallo,
Ik ben Dr John Welby hoofd van de operatie NatWest Bank LONDEN Harlesden,
North West Londen, hier in Engeland.
[..]
Ik schrijf u over een zakelijk voorstel dat zal worden van een enorm voordeel voor ons beiden.
[..]
In mijn departement, waarbij het hoofd van de operatie Greater London Regional Office, ontdekte ik een som van £ 16,5 miljoen (zestien miljoen en vijfhonderd duizend pond sterling)
[..]
in een account die behoort tot een van onze buitenlandse klanten
[..]
Late Zakelijk Mogul heer Moises Saba Masri Billionaire
[..]
, een jood uit Mexico
[..]
, dat was een slachtoffer van een helikopter crash
[..]
10 januari 2010, het doden van hem en zijn familieleden.
[..]
Saba was 46 jaar oud.
[..]
Ook in de helikopter op het moment van de crash was zijn vrouw
[..]
, hun zoon Avraham (Albert)
[..]
en zijn dochter-in-law. De piloot was ook dood.
[..]
De keuze van contact met u wordt gewekt van de geografische aard van waar je woont
[..]
, met name vanwege de gevoeligheid van de transactie en de
vertrouwelijkheid hierin.
[..]
Nu onze bank heeft gewacht voor een van de familieleden aan come-up voor de claim, maar niemand heeft dat gedaan.
[..]
Ik heb persoonlijk het ongelijk zijn gesteld bij het lokaliseren van de familie, ik zoek uw toestemming om u te presenteren als de nabestaanden / Zal Begunstigde aan de overledene, zodat de opbrengst van deze rekening
gewaardeerd op 16,5 miljoen pond kan worden betaald voor jou.
[..]
Dit zal worden uitbetaald of gedeeld in deze percentages, 60% voor mij en
40% voor jou.
[..]
Ik heb beveiligd alle nodige juridische documenten die kunnen worden gebruikt om back-up van deze eis die wij stellen.
[..]
Alles wat
ik nodig heb is het invullen van uw naam op de documenten en legaliseren
in de rechtbank hier om u als de rechtmatige begunstigde bewijzen.
[..]
Alles wat ik nu nodig is uw eerlijke samenwerking, vertrouwelijkheid en vertrouwen om ons deze transactie doorzien.
[..]
Ik garandeer u dat dit zal worden uitgevoerd onder een legitieme regeling die zal u beschermen tegen een schending van de wet.
[..]
Geen zin om naar R'dam te gaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:41 schreef Tokus het volgende:
dit is wellicht interessant:
[ afbeelding ]
quote:
Wil een onderwatershoot proberen. Dan heb je van die impulsieve gedachten, stel je een mail op en druk je op 'versturen'.... denk je, kut... wat heb ik gedaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen zin om naar R'dam te gaan
[..]
Geheugen kaartje besteld, per ongeluk de verkeerde besteld, 2 mails gestuurd en niets gehoord en nu zit ik met de verkeerde. De juiste was even duur, zelfde merk/type maar dan nieuwer
Vriend van me werkt in een zwembad dus mocht het allemaal niet lukken kan ik misschien wat rochelen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wil een onderwatershoot proberen. Dan heb je van die impulsieve gedachten, stel je een mail op en druk je op 'versturen'.... denk je, kut... wat heb ik gedaan
In jouw woonplaats?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vriend van me werkt in een zwembad dus mocht het allemaal niet lukken kan ik misschien wat rochelen.
Nee, in de buurt. En kende gij mijne woonploats weghoalen?quote:
Thanks! Mooi meegenomenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:49 schreef Iemand91 het volgende:
Van Tweakers opgepakt: Tijdelijk gratis download van Cyberlink PhotoDirector 3:
http://download.cnet.com/(...)ink-photodirector-3/
dankquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:49 schreef Iemand91 het volgende:
Dank je wel. Ik neem hem ook mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:49 schreef Iemand91 het volgende:
Hmmm, wat vind je hier eigenlijk? Gewoon het assortiment van kamera express?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:41 schreef Tokus het volgende:
dit is wellicht interessant:
[ afbeelding ]
Zou rond 1 uur al het moois al weg zijn?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:56 schreef Tokus het volgende:
geen idee.
wel weet ik dat het op zaterdag toch altijd stervensdruk is bij die toko (in iedergeval die paar keren dat ik de fout maakte om er op zaterdag heen te gaan), dus dat zal nu nog wel erger zijn.
Met welk programma? In LR doe ik het met softer maken. Ik zou de foto sowieso nog een stuk oplichten en het contrast aanpakken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:20 schreef SP22 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik hier die losse haartjes een btje netjes krijg?
[ link | afbeelding ]
Mette-1 by opticalworld, on Flickr
Meer schaduw minder highlight, links alles wegstempelenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:20 schreef SP22 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik hier die losse haartjes een btje netjes krijg?
[ link | afbeelding ]
Mette-1 by opticalworld, on Flickr
quote:Op maandag 4 februari 2013 08:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er is weer een FOK! Relatie in de gelederen!
Superleuk! Boft Puala dat ze een Canon-user isquote:
Hij boft dat ik hem versierd hebquote:Op maandag 4 februari 2013 15:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
[..]
Superleuk! Boft Puala dat ze een Canon-user is
Ja dat ook zeker!quote:
Zeker wetenquote:Op maandag 4 februari 2013 15:37 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja dat ook zeker!Leuk... dus hij komt ook vaker deze kant van het land op.
Huh? Wat bedoel je?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:43 schreef Doodkapje het volgende:
Nieuw bed, nieuwe badkamer,... komt allemaal nauwgezet bijelkaar hoor!
Nou ja, nieuw stulpje om 'm te verwelkomenquote:
Haha, valt wel mee hoor. Het is vooral nog een troepquote:Op maandag 4 februari 2013 15:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou ja, nieuw stulpje om 'm te verwelkomen
Ah, dan kan hij helpenquote:Op maandag 4 februari 2013 15:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, valt wel mee hoor. Het is vooral nog een troep
Damn, kijk uit. Voor je het weet ben je getrouwd met katten...quote:Op maandag 4 februari 2013 08:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er is weer een FOK! Relatie in de gelederen!
Don't you darequote:Op maandag 4 februari 2013 19:06 schreef freud het volgende:
[..]
Damn, kijk uit. Voor je het weet ben je getrouwd met katten...
Nah, just kidding, top!!
Je wilt het nu ook niet meer zien hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 16:08 schreef kanovinnie het volgende:
Troep? Keurig opgeruimt itt de vuilnisbelt waar in ik jou moest verwelkomen
Oftewel, je hebt een pad van de deur naar je bed gemaakt?quote:
Zo erg?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Je wilt het nu ook niet meer zien hoor
Zoiets, maar dan nog met een MTB en racefiets die in de weg staanquote:Op maandag 4 februari 2013 20:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Oftewel, je hebt een pad van de deur naar je bed gemaakt?
Ik krijg het gevoel dat ik er op uitgezocht benquote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef Puala het volgende:
En toch wel handig beide een Canon hoor. Heb zijn flitser al gereserveerd om een avondje lekkere halfnaakte dames te gaan fotograferen in Nijmegen![]()
Laminaat stukken dwars door de slaapkamer, overal stukken ondervloer (lang leve katten die je ondervloer slopen) en de woonkamer vol met troep uit de gangkast en halquote:
Ik wist niet eens dat je een flitser hadquote:[..]
Ik krijg het gevoel dat ik er op uitgezocht ben
Morgen opruimdag hieroquote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Laminaat stukken dwars door de slaapkamer, overal stukken ondervloer (lang leve katten die je ondervloer slopen) en de woonkamer vol met troep uit de gangkast en hal
Jaja!quote:[..]
Ik wist niet eens dat je een flitser had
Naaf.quote:
Geen ervaring, maar met PP kan je volgens mij je geld terugtrekken binnen 1,5 mnd mocht ie niet aankomen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:19 schreef Susteren het volgende:
Iemand ervaring met Dynaphos?
http://dynaphos.com/product.php?c=2&sc=40&id=520
Zitten in Sofia, Bulgarije. Ik heb contact via de mail gehad en kan tax-free en zonder verzendkosten een order plaatsen, betalen gaat via PayPal dus klinkt wel betrouwbaar. Ze hebben een Facebook pagina, best veel mensen die daar in het Bulgaars reacties plaatsen en liken, sounds legit.
Want als ik bijv. een L478DR lichtmeter koop scheelt dat meer dan 100 euro vergeleken met Nederland
Ik heb even een Bulgaarse collega gevraagd de website te checken en voor zover ze het kan beoordelen is het wel 'legit'.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:19 schreef Susteren het volgende:
Iemand ervaring met Dynaphos?
http://dynaphos.com/product.php?c=2&sc=40&id=520
Zitten in Sofia, Bulgarije. Ik heb contact via de mail gehad en kan tax-free en zonder verzendkosten een order plaatsen, betalen gaat via PayPal dus klinkt wel betrouwbaar. Ze hebben een Facebook pagina, best veel mensen die daar in het Bulgaars reacties plaatsen en liken, sounds legit.
Want als ik bijv. een L478DR lichtmeter koop scheelt dat meer dan 100 euro vergeleken met Nederland
Heel erg bedankt!quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik heb even een Bulgaarse collega gevraagd de website te checken en voor zover ze het kan beoordelen is het wel 'legit'.
Houd op!!!!!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Heel erg bedankt!
Het lijkt me een zeer nette flitser:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Model licht is veeeel krachtiger dan een van dezelfde prijsklasse in Nederland, met lcd scherm (vind ik makkelijker dan draaiknop, 2 flitsers precies gelijk af te stellen) en ziet er bovendien solid uit (lijkt beetje op Bowens).
Wanneer hij aankomt zal ik een korte review hier posten, wellicht een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een studio flitser (en zal hem vergelijken met een falcon eyes van ong. de zelfde prijs).
Zowat alle producten zijn 20 tot 30% goedkoper dan in Nederland, een Pocket Wizard plus III kost bijv. maar 115 euro, een plus II (die in Nederland niet eens meer te koop is) maar 85 (!!) euro.
Bij ieder product wat ik koop denk ik: hier ga ik lang mee doen, maar m'n 7d van amper een half jaar oud gaat nu al weer de deur uit voor een 1d mark IIIquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Houd op!!!!!!
Van het weekend een D800 gehaald, bij deal-extreme uitgebreid geshopt en ben nu in onderhandeling om een zwembad af te huren a 125-145/uur voor een onderwatershoot... oh ja... en dan moet ik ook nog een EWA Marine tasje kopen
#gatindehand #YOLO
Mijn docent heeft een 50mm 1.2 en die is echt kwijlllllllll!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
*
En had eigenlijk ook nog graag een 50mm f1.4 van Canon willen aanschaffen, maar ik heb nu al een te klein budget voor alle hierbovenstaande spullen, laat staan nog eens ong. 300 euro erbovenop
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mijn docent heeft een 50mm 1.2 en die is echt kwijlllllllll!
Op 1.2 komt dat wel nauwgezet ja, maar die achtergrond onscherptequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:37 schreef Susteren het volgende:
[..]![]()
Although hij minder scherp dan de 1.4 blijkt te zijn
Inderdaad, als je dichtbij een onderwerp zit is het echt mm werk met scherpstellenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Op 1.2 komt dat wel nauwgezet ja, maar die achtergrond onscherpte
Yep, maar hij schiet gewoon portretten uit de handquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:41 schreef Susteren het volgende:
[..]
Inderdaad, als je dichtbij een onderwerp zit is het echt mm werk met scherpstellen
Redcoon is een goede site, heb daar m'n grip vroeger gekocht. Strakke prijsjes ook altijdquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Yep, maar hij schiet gewoon portretten uit de hand
Iemand ervaring met Redcoon trouwens? http://www.redcoon.nl/B39(...)=ewa%20marine&xtcr=8
Ziet er netjes uit! Ben benieuwd naar jouw mening straks.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Heel erg bedankt!
Het lijkt me een zeer nette flitser:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Model licht is veeeel krachtiger dan een van dezelfde prijsklasse in Nederland, met lcd scherm (vind ik makkelijker dan draaiknop, 2 flitsers precies gelijk af te stellen) en ziet er bovendien solid uit (lijkt beetje op Bowens).
Wanneer hij aankomt zal ik een korte review hier posten, wellicht een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een studio flitser (en zal hem vergelijken met een falcon eyes van ong. de zelfde prijs).
Zowat alle producten zijn 20 tot 30% goedkoper dan in Nederland, een Pocket Wizard plus III kost bijv. maar 115 euro, een plus II (die in Nederland niet eens meer te koop is) maar 85 (!!) euro.
Jep, denk dat ik ze over een week of 2 bestel, i'll keep you updated!quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit! Ben benieuwd naar jouw mening straks.
Is wel prettige lens ja. Wacht dan maar tot je de 24L in je handen hebtquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mijn docent heeft een 50mm 1.2 en die is echt kwijlllllllll!
Pas begin maart aub, heb nog 1 shoot op de plank liggenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:43 schreef freud het volgende:
[..]
Is wel prettige lens ja. Wacht dan maar tot je de 24L in je handen hebt. Heb trouwens nog een 135L in de aanbieding
Maar dan wel verplicht resultaten hier posten als enorme promo actie.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Pas begin maart aub, heb nog 1 shoot op de plank liggen![]()
Zal het er met de klant over hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef freud het volgende:
[..]
Maar dan wel verplicht resultaten hier posten als enorme promo actie.
Iets met pot en ketel.quote:
Ik zie jullie al in de lotus-houding tussen alle cameragearquote:
Oh boyquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik zie jullie al in de lotus-houding tussen alle cameragear
Schat, wat doet die Nikon-vatting hier?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:43 schreef kanovinnie het volgende:
"Schat, wat ben je groot opeens" Je hebt mijn statief vast....
"Zo, dat duurde lang" Ja schat, BULB stand
quote:
Nee, thanksquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:33 schreef kanovinnie het volgende:
Check, pagina 13. Moet ik deze spits hier voor je bewaren?
Hoe vaak ga je dat gebruiken? Misschien kan je gewoon een dagje een bladblazer bij de Praxis huren oid. Heb je wel een assistent nodig om m te bedienenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:37 schreef Susteren het volgende:
http://www.desjop.nl/inde(...)_id=10000242&lang=NL
Zou die krachtig genoeg zijn voor studio gebruik (om vanaf een meter of 3 de haren nog genoeg zichtbaar effect te geven)? Een studio windmachine vind ik toch wel echt te duur, 400 euro gemiddeld![]()
Bladblazer is weer iets te veel van het goedequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dat gebruiken? Misschien kan je gewoon een dagje een bladblazer bij de Praxis huren oid. Heb je wel een assistent nodig om m te bedienen
Jepquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:06 schreef Uncle het volgende:
zitten er ook modellen in die kappersstoelen toevallig?
*proest*quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik zie jullie al in de lotus-houding tussen alle cameragear
Haai!quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:21 schreef Omniej het volgende:
Zo, en dat was mijn geniale inbreng weer, na honderd SC's afwezigheid.
Dat was die jongeman met zo'n perzikhuidjequote:Op donderdag 7 februari 2013 17:36 schreef kanovinnie het volgende:
Wie is die gene boven P_B eigenlijk
Om dan alsnog af te haken zekerquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:36 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien, maar beter doen jullie het in Utrecht.
Of je toont inzetquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:36 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien, maar beter doen jullie het in Utrecht.
Kans is wel aanwezig jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Juist het ontmoeten van anderen vind ik erg tofquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kans is wel aanwezig ja.
Stad of dierentuin fotograferen boeit me nou niet heel veel.. en om daar nou alleen heen te komen om jullie eens te zien is ook zoiets. Beter komen jullie een keertje naar Assen / Zandvoort als ik daar rijd ofzo.
Ik ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik was meer van het PUB'ers meeten
Mijn beginselenquote:
Bij mij ook.quote:
Heb jou nog nooit op een meet gezien daar?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mij ook.
En de tetten van lisszle
Kom jij uit PUB dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb jou nog nooit op een meet gezien daar?
Ja. Ander account.quote:
Ik heb lisszle, bravebart, mstr, d_A, renren, komttijd (die gisteravond nog) allemaal gemeet. Ben er niet van het begin bijgeweest. Ook vladi gemeet trouwens.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Ander account.Zat in die groep met lisszle , bravebart, mstr, uh nog paar weer alleen hun username niet meer wel hun echte namen
Messengaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Ander account.Zat in die groep met lisszle , bravebart, mstr, uh nog paar weer alleen hun username niet meer wel hun echte namen
Die ken ik ook allemaal jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb lisszle, bravebart, mstr, d_A, renren, komttijd (die gisteravond nog) allemaal gemeet. Ben er niet van het begin bijgeweest. Ook vladi gemeet trouwens.
Euh, dat is zijn nieuwe naamquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die ken ik ook allemaal jaOok de mensen van daarvoor. Lisanne ken ik sowieso al van voor fok.
edit: komttijd zegt me niks
Dat was SES bij mijquote:
Die heb ik ook gezienquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mij ook.
En de tetten van lisszle
SES heb ik ook nog een tijdje gezeten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat was SES bij mij
[..]
Die heb ik ook gezien
Ook in het stage topic? Want dan moet ik ook eens gaan nadenkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
SES heb ik ook nog een tijdje gezeten.Alleen nooit iemand van gemeet.
Jep. En ja ik heb zelf ook een fok relatie gehad.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Ook in het stage topic? Want dan moet ik ook eens gaan nadenken![]()
Ik wel. Zelfs 2 Fok!kers op een meet verliefd zien worden
Was best leuk voor 3.5 jaarquote:
Met lau?quote:
lau?quote:
Ja, maar dan een beetje door een stad slenteren trekt me niet heel erg.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Juist het ontmoeten van anderen vind ik erg tof![]()
Liever naar Spa, Portimao, Aragon, Val de Vienne, Misano? Ik welquote:Naar Assen/Zandvoort zou ik dan weer minder snel gaan.
Meer oefenen danquote:Heb het geprobeerd om iemand op zijn motor op de foto te zetten, maar wat een faal was dat zeg
Nee, ravi kwam pas een heel stuk later.quote:
Och, meestal rondje lopen en wat schieten/ouwehoeren en daarna de kroeg in en daar verder ouwehoeren. Prima planningquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar dan een beetje door een stad slenteren trekt me niet heel erg.
[..]
Liever naar Spa, Portimao, Aragon, Val de Vienne, Misano? Ik wel.
[..]
Meer oefenen dan.
Dat. FOK!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
FOK! Relaties
Mooie relatie aan gehad, mooie vrienden aan over gehouden.
Wel huilen over mijn gedrag op de openbare weg maar dan geen foto's komen maken op 't circuit. Tssss.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Och, meestal rondje lopen en wat schieten/ouwehoeren en daarna de kroeg in en daar verder ouwehoeren. Prima planning![]()
Nee en nee en nee en nog meer nee.
Merel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
FOK! Relaties
Mooie relatie aan gehad, mooie vrienden aan over gehouden.
Yesquote:
Woont hier niet ver vandaan maar goed, eigen levens enzo.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
Die heb ik ook al langgggg niet meer gezien.
Nog steeds in die flats? Ben daar na een meet nog een keer langsgeweest.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Woont hier niet ver vandaan maar goed, eigen levens enzo.
Yeah containers volgens mij nog.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nog steeds in die flats? Ben daar na een meet nog een keer langsgeweest.
Oh, ik ben niet in een container geweest.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yeah containers volgens mij nog.
Vind dat ook wel 2 aparte dingenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel huilen over mijn gedrag op de openbare weg maar dan geen foto's komen maken op 't circuit. Tssss.
Dat er bij de ene strenge regels zijn + politie en dat er bij de andere ook regels zijn maar er qua snelheid veel meer mag?quote:
Waar was jij gisteravond eigenlijk?quote:
Zal ze binnenkort eens posten.quote:
Like. Much.quote:
Ik zou een prof inhuren als ik een winkel wil promotenquote:Gall&Gall Bennekom · 88 mensen vinden dit leuk.
ongeveer een uur geleden ·
Leerling fotograaf gezocht! Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een sfeer impressie kan maken van onze winkel. Misschien is dit een leuke opdracht voor een leerling fotonica.
Misschien kan je beter bij een hobbywinkel een groot stuk papier kopen. Kost je 5 eur, maar dan heb je ook geen last van kreukels. Wel geslaagde pogingquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:57 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Zo heb ik die fotos gemaakt
Snoeren is geen probleem. Heb wel een handdoek over stopcontact voor de zekerheid. al komen de druppels niet zo heel verquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:46 schreef freud het volgende:
Ik zie plons, en ik zie heul veul snoeren
Ik heb vandaag een zwart laken gekocht. Daar ga ik het binnenkort nog een keer mee proberen want als het goed is heb ik dan een nieuwe lamp binnen en kan het wat beter dan met deze lampjesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:07 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Misschien kan je beter bij een hobbywinkel een groot stuk papier kopen. Kost je 5 eur, maar dan heb je ook geen last van kreukels. Wel geslaagde poging
Nee, ik heb een afstandbediening met zo`n touwtje (weet de naam even niet) En dan op het goede moment de foto maken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:13 schreef Tokus het volgende:
of gewoon straktrekken.
maar hoe doe je het? je dumpt de appel er in en op het goeie moment dus bursten?
Echt wel. Heb hem meteen even doorgezet op FB. Al 18 jaar op internet en het wordt nog steeds ieder jaar toffer.quote:
Even mailen dat je nog een feestje geeft en dat je een beginnend winkelier zoekt om de sfeer op te leuken qua drank.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:31 schreef Doodkapje het volgende:
Iemand zin om zijn portfolio uit te breiden?
[..]
Ik zou een prof inhuren als ik een winkel wil promoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |