Jepquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:06 schreef Uncle het volgende:
zitten er ook modellen in die kappersstoelen toevallig?
*proest*quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik zie jullie al in de lotus-houding tussen alle cameragear
Haai!quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:21 schreef Omniej het volgende:
Zo, en dat was mijn geniale inbreng weer, na honderd SC's afwezigheid.
Dat was die jongeman met zo'n perzikhuidjequote:Op donderdag 7 februari 2013 17:36 schreef kanovinnie het volgende:
Wie is die gene boven P_B eigenlijk
Om dan alsnog af te haken zekerquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:36 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien, maar beter doen jullie het in Utrecht.
Of je toont inzetquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:36 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien, maar beter doen jullie het in Utrecht.
Kans is wel aanwezig jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Juist het ontmoeten van anderen vind ik erg tofquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kans is wel aanwezig ja.
Stad of dierentuin fotograferen boeit me nou niet heel veel.. en om daar nou alleen heen te komen om jullie eens te zien is ook zoiets. Beter komen jullie een keertje naar Assen / Zandvoort als ik daar rijd ofzo.
Ik ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik was meer van het PUB'ers meeten
Mijn beginselenquote:
Bij mij ook.quote:
Heb jou nog nooit op een meet gezien daar?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mij ook.
En de tetten van lisszle
Kom jij uit PUB dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb jou nog nooit op een meet gezien daar?
Ja. Ander account.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |