Ziet er netjes uit! Ben benieuwd naar jouw mening straks.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Heel erg bedankt!
Het lijkt me een zeer nette flitser:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Model licht is veeeel krachtiger dan een van dezelfde prijsklasse in Nederland, met lcd scherm (vind ik makkelijker dan draaiknop, 2 flitsers precies gelijk af te stellen) en ziet er bovendien solid uit (lijkt beetje op Bowens).
Wanneer hij aankomt zal ik een korte review hier posten, wellicht een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een studio flitser (en zal hem vergelijken met een falcon eyes van ong. de zelfde prijs).
Zowat alle producten zijn 20 tot 30% goedkoper dan in Nederland, een Pocket Wizard plus III kost bijv. maar 115 euro, een plus II (die in Nederland niet eens meer te koop is) maar 85 (!!) euro.
Jep, denk dat ik ze over een week of 2 bestel, i'll keep you updated!quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit! Ben benieuwd naar jouw mening straks.
Is wel prettige lens ja. Wacht dan maar tot je de 24L in je handen hebtquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mijn docent heeft een 50mm 1.2 en die is echt kwijlllllllll!
Pas begin maart aub, heb nog 1 shoot op de plank liggenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:43 schreef freud het volgende:
[..]
Is wel prettige lens ja. Wacht dan maar tot je de 24L in je handen hebt. Heb trouwens nog een 135L in de aanbieding
Maar dan wel verplicht resultaten hier posten als enorme promo actie.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Pas begin maart aub, heb nog 1 shoot op de plank liggen![]()
Zal het er met de klant over hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef freud het volgende:
[..]
Maar dan wel verplicht resultaten hier posten als enorme promo actie.
Iets met pot en ketel.quote:
Ik zie jullie al in de lotus-houding tussen alle cameragearquote:
Oh boyquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik zie jullie al in de lotus-houding tussen alle cameragear
Schat, wat doet die Nikon-vatting hier?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:43 schreef kanovinnie het volgende:
"Schat, wat ben je groot opeens" Je hebt mijn statief vast....
"Zo, dat duurde lang" Ja schat, BULB stand
quote:
Nee, thanksquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:33 schreef kanovinnie het volgende:
Check, pagina 13. Moet ik deze spits hier voor je bewaren?
Hoe vaak ga je dat gebruiken? Misschien kan je gewoon een dagje een bladblazer bij de Praxis huren oid. Heb je wel een assistent nodig om m te bedienenquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:37 schreef Susteren het volgende:
http://www.desjop.nl/inde(...)_id=10000242&lang=NL
Zou die krachtig genoeg zijn voor studio gebruik (om vanaf een meter of 3 de haren nog genoeg zichtbaar effect te geven)? Een studio windmachine vind ik toch wel echt te duur, 400 euro gemiddeld![]()
Bladblazer is weer iets te veel van het goedequote:Op donderdag 7 februari 2013 15:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dat gebruiken? Misschien kan je gewoon een dagje een bladblazer bij de Praxis huren oid. Heb je wel een assistent nodig om m te bedienen
Jepquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:06 schreef Uncle het volgende:
zitten er ook modellen in die kappersstoelen toevallig?
*proest*quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik zie jullie al in de lotus-houding tussen alle cameragear
Haai!quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:21 schreef Omniej het volgende:
Zo, en dat was mijn geniale inbreng weer, na honderd SC's afwezigheid.
Dat was die jongeman met zo'n perzikhuidjequote:Op donderdag 7 februari 2013 17:36 schreef kanovinnie het volgende:
Wie is die gene boven P_B eigenlijk
Om dan alsnog af te haken zekerquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:36 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien, maar beter doen jullie het in Utrecht.
Of je toont inzetquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:36 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien, maar beter doen jullie het in Utrecht.
Kans is wel aanwezig jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Juist het ontmoeten van anderen vind ik erg tofquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kans is wel aanwezig ja.
Stad of dierentuin fotograferen boeit me nou niet heel veel.. en om daar nou alleen heen te komen om jullie eens te zien is ook zoiets. Beter komen jullie een keertje naar Assen / Zandvoort als ik daar rijd ofzo.
Ik ookquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik was meer van het PUB'ers meeten
Mijn beginselenquote:
Bij mij ook.quote:
Heb jou nog nooit op een meet gezien daar?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mij ook.
En de tetten van lisszle
Kom jij uit PUB dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb jou nog nooit op een meet gezien daar?
Ja. Ander account.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |