Oftewel, je hebt een pad van de deur naar je bed gemaakt?quote:
Zo erg?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Je wilt het nu ook niet meer zien hoor
Zoiets, maar dan nog met een MTB en racefiets die in de weg staanquote:Op maandag 4 februari 2013 20:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Oftewel, je hebt een pad van de deur naar je bed gemaakt?
Ik krijg het gevoel dat ik er op uitgezocht benquote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef Puala het volgende:
En toch wel handig beide een Canon hoor. Heb zijn flitser al gereserveerd om een avondje lekkere halfnaakte dames te gaan fotograferen in Nijmegen![]()
Laminaat stukken dwars door de slaapkamer, overal stukken ondervloer (lang leve katten die je ondervloer slopen) en de woonkamer vol met troep uit de gangkast en halquote:
Ik wist niet eens dat je een flitser hadquote:[..]
Ik krijg het gevoel dat ik er op uitgezocht ben
Morgen opruimdag hieroquote:Op maandag 4 februari 2013 21:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Laminaat stukken dwars door de slaapkamer, overal stukken ondervloer (lang leve katten die je ondervloer slopen) en de woonkamer vol met troep uit de gangkast en hal
Jaja!quote:[..]
Ik wist niet eens dat je een flitser had
Naaf.quote:
Geen ervaring, maar met PP kan je volgens mij je geld terugtrekken binnen 1,5 mnd mocht ie niet aankomen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:19 schreef Susteren het volgende:
Iemand ervaring met Dynaphos?
http://dynaphos.com/product.php?c=2&sc=40&id=520
Zitten in Sofia, Bulgarije. Ik heb contact via de mail gehad en kan tax-free en zonder verzendkosten een order plaatsen, betalen gaat via PayPal dus klinkt wel betrouwbaar. Ze hebben een Facebook pagina, best veel mensen die daar in het Bulgaars reacties plaatsen en liken, sounds legit.
Want als ik bijv. een L478DR lichtmeter koop scheelt dat meer dan 100 euro vergeleken met Nederland
Ik heb even een Bulgaarse collega gevraagd de website te checken en voor zover ze het kan beoordelen is het wel 'legit'.quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:19 schreef Susteren het volgende:
Iemand ervaring met Dynaphos?
http://dynaphos.com/product.php?c=2&sc=40&id=520
Zitten in Sofia, Bulgarije. Ik heb contact via de mail gehad en kan tax-free en zonder verzendkosten een order plaatsen, betalen gaat via PayPal dus klinkt wel betrouwbaar. Ze hebben een Facebook pagina, best veel mensen die daar in het Bulgaars reacties plaatsen en liken, sounds legit.
Want als ik bijv. een L478DR lichtmeter koop scheelt dat meer dan 100 euro vergeleken met Nederland
Heel erg bedankt!quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik heb even een Bulgaarse collega gevraagd de website te checken en voor zover ze het kan beoordelen is het wel 'legit'.
Houd op!!!!!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:02 schreef Susteren het volgende:
[..]
Heel erg bedankt!
Het lijkt me een zeer nette flitser:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Model licht is veeeel krachtiger dan een van dezelfde prijsklasse in Nederland, met lcd scherm (vind ik makkelijker dan draaiknop, 2 flitsers precies gelijk af te stellen) en ziet er bovendien solid uit (lijkt beetje op Bowens).
Wanneer hij aankomt zal ik een korte review hier posten, wellicht een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een studio flitser (en zal hem vergelijken met een falcon eyes van ong. de zelfde prijs).
Zowat alle producten zijn 20 tot 30% goedkoper dan in Nederland, een Pocket Wizard plus III kost bijv. maar 115 euro, een plus II (die in Nederland niet eens meer te koop is) maar 85 (!!) euro.
Bij ieder product wat ik koop denk ik: hier ga ik lang mee doen, maar m'n 7d van amper een half jaar oud gaat nu al weer de deur uit voor een 1d mark IIIquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Houd op!!!!!!
Van het weekend een D800 gehaald, bij deal-extreme uitgebreid geshopt en ben nu in onderhandeling om een zwembad af te huren a 125-145/uur voor een onderwatershoot... oh ja... en dan moet ik ook nog een EWA Marine tasje kopen
#gatindehand #YOLO
Mijn docent heeft een 50mm 1.2 en die is echt kwijlllllllll!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
*
En had eigenlijk ook nog graag een 50mm f1.4 van Canon willen aanschaffen, maar ik heb nu al een te klein budget voor alle hierbovenstaande spullen, laat staan nog eens ong. 300 euro erbovenop
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mijn docent heeft een 50mm 1.2 en die is echt kwijlllllllll!
Op 1.2 komt dat wel nauwgezet ja, maar die achtergrond onscherptequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:37 schreef Susteren het volgende:
[..]![]()
Although hij minder scherp dan de 1.4 blijkt te zijn
Inderdaad, als je dichtbij een onderwerp zit is het echt mm werk met scherpstellenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Op 1.2 komt dat wel nauwgezet ja, maar die achtergrond onscherpte
Yep, maar hij schiet gewoon portretten uit de handquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:41 schreef Susteren het volgende:
[..]
Inderdaad, als je dichtbij een onderwerp zit is het echt mm werk met scherpstellen
Redcoon is een goede site, heb daar m'n grip vroeger gekocht. Strakke prijsjes ook altijdquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Yep, maar hij schiet gewoon portretten uit de hand
Iemand ervaring met Redcoon trouwens? http://www.redcoon.nl/B39(...)=ewa%20marine&xtcr=8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |