Jup! Kon niet andersquote:
Ondanks dat me dat gezellig lijkt, nee. Moet nog foto's bewerken van de dag ervoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:48 schreef Myraela het volgende:
Aanwezig, nog mensen zin in een wijntje van te voren?
Of je blijft overnachten bij iemand.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 16:59 schreef Myraela het volgende:
Begint de film wel echt om 22:00 want mijn laatste reis mogelijkheid is om 23:36 en dat red ik dan net.![]()
Of ik ga achterin zitten en loop gewoon weg bij het einde als het te laat gaat worden.
Oh dear, hoop potentiële one night stands als er écht 192 fokkers gaan.....quote:
Ken niemand in Amsterdam.quote:
Was dit een hint?quote:
Je mag wel bij mij slapen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ken niemand in Amsterdam.En snel iemand hosselen is ook zo raar met je vriend erbij.
En ik probeer het wel gewoon op tijd, als het fout gaat om wat voor reden rijden er namelijk altijd wel treinen naar Rotterdam de hele nacht door. En dan nemen we gewoon een taxi. Maar probeer liever op tijd te zijn, scheelt me weer 20 euro.
Kom jij ook dan?quote:
Als je een gruwelijk lekker wijf bent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop