Met welk programma? In LR doe ik het met softer maken. Ik zou de foto sowieso nog een stuk oplichten en het contrast aanpakken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:20 schreef SP22 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik hier die losse haartjes een btje netjes krijg?
[ link | afbeelding ]
Mette-1 by opticalworld, on Flickr
Meer schaduw minder highlight, links alles wegstempelenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:20 schreef SP22 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik hier die losse haartjes een btje netjes krijg?
[ link | afbeelding ]
Mette-1 by opticalworld, on Flickr
quote:Op maandag 4 februari 2013 08:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er is weer een FOK! Relatie in de gelederen!
Superleuk! Boft Puala dat ze een Canon-user isquote:
Hij boft dat ik hem versierd hebquote:Op maandag 4 februari 2013 15:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
[..]
Superleuk! Boft Puala dat ze een Canon-user is
Ja dat ook zeker!quote:
Zeker wetenquote:Op maandag 4 februari 2013 15:37 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja dat ook zeker!Leuk... dus hij komt ook vaker deze kant van het land op.
Huh? Wat bedoel je?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:43 schreef Doodkapje het volgende:
Nieuw bed, nieuwe badkamer,... komt allemaal nauwgezet bijelkaar hoor!
Nou ja, nieuw stulpje om 'm te verwelkomenquote:
Haha, valt wel mee hoor. Het is vooral nog een troepquote:Op maandag 4 februari 2013 15:46 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou ja, nieuw stulpje om 'm te verwelkomen
Ah, dan kan hij helpenquote:Op maandag 4 februari 2013 15:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, valt wel mee hoor. Het is vooral nog een troep
Damn, kijk uit. Voor je het weet ben je getrouwd met katten...quote:Op maandag 4 februari 2013 08:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er is weer een FOK! Relatie in de gelederen!
Don't you darequote:Op maandag 4 februari 2013 19:06 schreef freud het volgende:
[..]
Damn, kijk uit. Voor je het weet ben je getrouwd met katten...
Nah, just kidding, top!!
Je wilt het nu ook niet meer zien hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 16:08 schreef kanovinnie het volgende:
Troep? Keurig opgeruimt itt de vuilnisbelt waar in ik jou moest verwelkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |