Indeed! Elements vond ik niets trouwens. Een bruiloft bewerken doe ik echt alleen met lightroom, tenzij het stel extreme bewerking wilquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt. Lightroom is meer workflow gebaseerd, werkt prima en ik vind het beheer tof. Misschien beter te vergelijken met Photoshop Elements. Ook qua prijskaartje overigens
Toch kijk ik wel eens met een scheef ook naar dat Creative Cloud. Dat kost nu 61 euro per maand, maar ik vraag me af waar het addertje zitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Indeed! Elements vond ik niets trouwens. Een bruiloft bewerken doe ik echt alleen met lightroom, tenzij het stel extreme bewerking wil![]()
Nou, dan alleen enkele foto's. 100+ foto's door PS halen is een hels karweiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Indeed! Elements vond ik niets trouwens. Een bruiloft bewerken doe ik echt alleen met lightroom, tenzij het stel extreme bewerking wil![]()
Er is ook een premiere elements, gebundeld met photoshop elements. Vond het zelf wel OK werken voor het geld. Trial versie een maand te proberen, dus kan je altijd eens testen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:40 schreef Pheno het volgende:
Ander vraagje. Nu ik ook kan filmen en dat vast en zeker ga proberen, welk pakket is leuk om te beginnen om te bewerken? Ik keek net bij Premiere, maar dat kun je niet eens meer los kopen zo te zien, dat is al must-have-Cloud
Mooi, dan mag ik tenminste komen.... Of je me in het wild herkent zoals afgelopen maand, vraag ik me dan weer afquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik meet alleen met mensen die een Canon hebben
Indeed!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:14 schreef Puala het volgende:
http://www.theatlantic.co(...)reezing-fire/100445/
Gaaf
Ik heb deze foto al eerder gezien maar wist nog niet wat er precies mee was, maar ik vind dit zo'n bizarre foto; surrealistisch gewoon.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:14 schreef Puala het volgende:
Gaaf
Dat kan ik me voorstellen, dan steek je niet zo af als kneus ten opzichte van die coole Nikonians.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik meet alleen met mensen die een Canon hebben
Eensch!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:14 schreef Puala het volgende:
Gaaf
Ja hoorquote:
Het zou ook wel heel erg zijn als je dat gedeelte van me zou herkennenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja hoorIk had je bijna niet herkend
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:07 schreef Doodkapje het volgende:
Bij het bevrijdingsfestival: *bump* "Hé, Da's Puala...!"
kijk eens op ebay.dequote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:56 schreef Iemand91 het volgende:
Zou het camera-spul op Ebay zo duur zijn puur vanwege verzendkosten?
Ik zie daar objectieven staan die ik niet aan de straatstenen kwijt kan en daar voor honderden dollars worden aangeboden...
Ja, oke. Ik snap Ebay(-verkopers) wel hoor, koop er veel te vaak. Als er lage verzendkosten zijn zitten die vaak weer verstopt in de itemprijs.quote:
Dat kan je gewoon checken op ebay, gewoon item volgen. Er is zelfs tooling om te kijken hoeveel een verkoper verkooptquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ja, oke. Ik snap Ebay(-verkopers) wel hoor, koop er veel te vaak. Als er lage verzendkosten zijn zitten die vaak weer verstopt in de itemprijs.
Maar ook op Items uit Duitsland; staan voor veel meer te koop dan je ze in NL weg kunt krijgen. 't is alleen maar de vraag of ze het überhaupt voor die hoge prijs ook daadwerkelijk verkopen.
Hmm, eens naar kijken dan. Want als dat spul daadwerkelijk voor die prijzen verkocht wordt ga ik misschien maar eens aan Ebay wagen; die prijzen die zij hanteren zijn makkelijk 2 tot 3 keer zo hoog als op Marktplaats. Eens kijken of dat niet teveel gedoe is...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon checken op ebay, gewoon item volgen. Er is zelfs tooling om te kijken hoeveel een verkoper verkoopt
Nee, dat niet. 1 of 2 lenzen. Ik heb ze een tijdje op marktplaats gehad, maar lens #2 hou ik liever zelf nu. (toch wel een fijne/goede telelens).quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:07 schreef kanovinnie het volgende:
Moet je zoveel verkopen dan? Ik heb liever wat minder geld en geen gezeik dan 10 euro meer en moeten versturen enzo.
Ik denk niet dat dat beter wordt dan MPquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:26 schreef Puala het volgende:
Je kan ook kijken of je ze op fok kwijt raakt?
Tja, dan moet je kijken naar wat de Black maximaal kan uitspugen qua data. En komen er misschien nog firmware-updates of hacks die dit gaan verhogen (4K met 24/30 fps?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:27 schreef kanovinnie het volgende:
Wat hierboven staat.
Welk kaartje is aan te raden voor de gopro black 3? zit op inet te zoeken, de ene zegt dat je de snelste mogelijk nodig heb (die zijn max 16 gb) en de andere zegt koop gewoon een 32 of 64, maar dan wel een zo snel mogelijke. Maar die zijn dus langzamer dan die van 16 gb.
Wat een keuzes weer
quote:This from talking with the GoPro Tech Rep:
Hero3 Black Edition Specs:
Recording bitrate is at a maximum 45Mb/sec using the Protune option. Easy to upscale to 4:2:2 chroma and 10-bit color depth in post using the amazing Cineform intermediate codec, too.
bron.quote:You maybe talking about 95MB/sec capability with the SanDisk MicroSD cards, which would come to about 760Mb/second. And that should plenty good cover the 45Mb/sec recording codec's data flow requirements, since 760Mb/sec is way north of what you would really need w. the Hero3 Black Edition using the highest resolution and quality: 45Mb/second.
http://www.sandisk.com/products/memory-cards/microsd/
And even the SanDisk Ultra edition cards provide 30Mb/sec = 240Mbit/sec, once again plenty fast when your recording bitrate in the camera is only 45Mbit/sec.
Staat er niet in de handleiding wat de dataoutput is van die GP? Sneller dan dat lijkt mij niet nodig.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:27 schreef kanovinnie het volgende:
Wat hierboven staat.
Welk kaartje is aan te raden voor de gopro black 3? zit op inet te zoeken, de ene zegt dat je de snelste mogelijk nodig heb (die zijn max 16 gb) en de andere zegt koop gewoon een 32 of 64, maar dan wel een zo snel mogelijke. Maar die zijn dus langzamer dan die van 16 gb.
Wat een keuzes weer
Ik heb geen GoPro, geen idee, met 4K wil je wellicht de snelste?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:27 schreef kanovinnie het volgende:
Wat hierboven staat.
Wat een keuzes weer
Ik schrijf u over een zakelijk voorstel dat zal worden van een enorm voordeel voor ons beiden.quote:OK, dusssss je zit in de UK?
In mijn departement, waarbij het hoofd van de operatie Greater London Regional Office, ontdekte ik een som van £ 16,5 miljoen (zestien miljoen en vijfhonderd duizend pond sterling)quote:Sweeeet!
in een account die behoort tot een van onze buitenlandse klantenquote:goed speurwerk!
Late Zakelijk Mogul heer Moises Saba Masri Billionairequote:*haalt adem*
, een jood uit Mexicoquote:Geniale achternaam!
, dat was een slachtoffer van een helikopter crashquote:OK, kan...
10 januari 2010, het doden van hem en zijn familieleden.quote:Logisch, een miljonair die biljonair heet, heeft gebruikt geen auto...
Saba was 46 jaar oud.quote:Fuckin zielig!
Ook in de helikopter op het moment van de crash was zijn vrouwquote:Oh, dan is het nog zieliger!
, hun zoon Avraham (Albert)quote:Damn!
en zijn dochter-in-law. De piloot was ook dood.quote:Fijn dat je zijn naam vertaalt, ik was je bijna kwijt!
De keuze van contact met u wordt gewekt van de geografische aard van waar je woontquote:Maar die had geen geld zeker?
, met name vanwege de gevoeligheid van de transactie en dequote:Ik woon inderdaad op een geografische locatie!
Nu onze bank heeft gewacht voor een van de familieleden aan come-up voor de claim, maar niemand heeft dat gedaan.quote:Logisch dat je mij kiest, je kent me niet!
Ik heb persoonlijk het ongelijk zijn gesteld bij het lokaliseren van de familie, ik zoek uw toestemming om u te presenteren als de nabestaanden / Zal Begunstigde aan de overledene, zodat de opbrengst van deze rekeningquote:Iedereen zat in de helikopter, zo triest!!
Dit zal worden uitbetaald of gedeeld in deze percentages, 60% voor mij enquote:Dat meen je niet!!! Ga door!
Ik heb beveiligd alle nodige juridische documenten die kunnen worden gebruikt om back-up van deze eis die wij stellen.quote:Oh, dus ik krijg de 16 mio pond niet?
Alles watquote:Fijn dat ik betrouwbaar ben, want dat is essentieel voor iets illegaals!
Alles wat ik nu nodig is uw eerlijke samenwerking, vertrouwelijkheid en vertrouwen om ons deze transactie doorzien.quote:Mja, je weet alles van me, maar hebt nog wel mijn naam nodig natuurlijk. En mijn gegevens.
Ik garandeer u dat dit zal worden uitgevoerd onder een legitieme regeling die zal u beschermen tegen een schending van de wet.quote:Damn, zo weinig info, zo veel geld!
quote:Ja, en dan leef ik als een nigeriaanse prins verder!!
En tóch trappen er mensen in he. Hoe bizar is dat eigenlijk!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:49 schreef freud het volgende:
Ik blijf lachen van die phishingmails:
----------------------------------------------------------------------------------
Hallo,
Ik ben Dr John Welby hoofd van de operatie NatWest Bank LONDEN Harlesden,
North West Londen, hier in Engeland.
[..]
Ik schrijf u over een zakelijk voorstel dat zal worden van een enorm voordeel voor ons beiden.
[..]
In mijn departement, waarbij het hoofd van de operatie Greater London Regional Office, ontdekte ik een som van £ 16,5 miljoen (zestien miljoen en vijfhonderd duizend pond sterling)
[..]
in een account die behoort tot een van onze buitenlandse klanten
[..]
Late Zakelijk Mogul heer Moises Saba Masri Billionaire
[..]
, een jood uit Mexico
[..]
, dat was een slachtoffer van een helikopter crash
[..]
10 januari 2010, het doden van hem en zijn familieleden.
[..]
Saba was 46 jaar oud.
[..]
Ook in de helikopter op het moment van de crash was zijn vrouw
[..]
, hun zoon Avraham (Albert)
[..]
en zijn dochter-in-law. De piloot was ook dood.
[..]
De keuze van contact met u wordt gewekt van de geografische aard van waar je woont
[..]
, met name vanwege de gevoeligheid van de transactie en de
vertrouwelijkheid hierin.
[..]
Nu onze bank heeft gewacht voor een van de familieleden aan come-up voor de claim, maar niemand heeft dat gedaan.
[..]
Ik heb persoonlijk het ongelijk zijn gesteld bij het lokaliseren van de familie, ik zoek uw toestemming om u te presenteren als de nabestaanden / Zal Begunstigde aan de overledene, zodat de opbrengst van deze rekening
gewaardeerd op 16,5 miljoen pond kan worden betaald voor jou.
[..]
Dit zal worden uitbetaald of gedeeld in deze percentages, 60% voor mij en
40% voor jou.
[..]
Ik heb beveiligd alle nodige juridische documenten die kunnen worden gebruikt om back-up van deze eis die wij stellen.
[..]
Alles wat
ik nodig heb is het invullen van uw naam op de documenten en legaliseren
in de rechtbank hier om u als de rechtmatige begunstigde bewijzen.
[..]
Alles wat ik nu nodig is uw eerlijke samenwerking, vertrouwelijkheid en vertrouwen om ons deze transactie doorzien.
[..]
Ik garandeer u dat dit zal worden uitgevoerd onder een legitieme regeling die zal u beschermen tegen een schending van de wet.
[..]
Geen zin om naar R'dam te gaanquote:Op woensdag 30 januari 2013 18:41 schreef Tokus het volgende:
dit is wellicht interessant:
[ afbeelding ]
quote:
Wil een onderwatershoot proberen. Dan heb je van die impulsieve gedachten, stel je een mail op en druk je op 'versturen'.... denk je, kut... wat heb ik gedaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen zin om naar R'dam te gaan
[..]
Geheugen kaartje besteld, per ongeluk de verkeerde besteld, 2 mails gestuurd en niets gehoord en nu zit ik met de verkeerde. De juiste was even duur, zelfde merk/type maar dan nieuwer
Vriend van me werkt in een zwembad dus mocht het allemaal niet lukken kan ik misschien wat rochelen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wil een onderwatershoot proberen. Dan heb je van die impulsieve gedachten, stel je een mail op en druk je op 'versturen'.... denk je, kut... wat heb ik gedaan
In jouw woonplaats?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vriend van me werkt in een zwembad dus mocht het allemaal niet lukken kan ik misschien wat rochelen.
Nee, in de buurt. En kende gij mijne woonploats weghoalen?quote:
Thanks! Mooi meegenomenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:49 schreef Iemand91 het volgende:
Van Tweakers opgepakt: Tijdelijk gratis download van Cyberlink PhotoDirector 3:
http://download.cnet.com/(...)ink-photodirector-3/
dankquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:49 schreef Iemand91 het volgende:
Dank je wel. Ik neem hem ook mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:49 schreef Iemand91 het volgende:
Hmmm, wat vind je hier eigenlijk? Gewoon het assortiment van kamera express?quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:41 schreef Tokus het volgende:
dit is wellicht interessant:
[ afbeelding ]
Zou rond 1 uur al het moois al weg zijn?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:56 schreef Tokus het volgende:
geen idee.
wel weet ik dat het op zaterdag toch altijd stervensdruk is bij die toko (in iedergeval die paar keren dat ik de fout maakte om er op zaterdag heen te gaan), dus dat zal nu nog wel erger zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |