Indeed! Elements vond ik niets trouwens. Een bruiloft bewerken doe ik echt alleen met lightroom, tenzij het stel extreme bewerking wilquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt. Lightroom is meer workflow gebaseerd, werkt prima en ik vind het beheer tof. Misschien beter te vergelijken met Photoshop Elements. Ook qua prijskaartje overigens
Toch kijk ik wel eens met een scheef ook naar dat Creative Cloud. Dat kost nu 61 euro per maand, maar ik vraag me af waar het addertje zitquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Indeed! Elements vond ik niets trouwens. Een bruiloft bewerken doe ik echt alleen met lightroom, tenzij het stel extreme bewerking wil![]()
Nou, dan alleen enkele foto's. 100+ foto's door PS halen is een hels karweiquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:41 schreef An24 het volgende:
[..]
Indeed! Elements vond ik niets trouwens. Een bruiloft bewerken doe ik echt alleen met lightroom, tenzij het stel extreme bewerking wil![]()
Er is ook een premiere elements, gebundeld met photoshop elements. Vond het zelf wel OK werken voor het geld. Trial versie een maand te proberen, dus kan je altijd eens testen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:40 schreef Pheno het volgende:
Ander vraagje. Nu ik ook kan filmen en dat vast en zeker ga proberen, welk pakket is leuk om te beginnen om te bewerken? Ik keek net bij Premiere, maar dat kun je niet eens meer los kopen zo te zien, dat is al must-have-Cloud
Mooi, dan mag ik tenminste komen.... Of je me in het wild herkent zoals afgelopen maand, vraag ik me dan weer afquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik meet alleen met mensen die een Canon hebben
Indeed!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:14 schreef Puala het volgende:
http://www.theatlantic.co(...)reezing-fire/100445/
Gaaf
Ik heb deze foto al eerder gezien maar wist nog niet wat er precies mee was, maar ik vind dit zo'n bizarre foto; surrealistisch gewoon.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:14 schreef Puala het volgende:
Gaaf
Dat kan ik me voorstellen, dan steek je niet zo af als kneus ten opzichte van die coole Nikonians.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik meet alleen met mensen die een Canon hebben
Eensch!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:14 schreef Puala het volgende:
Gaaf
Ja hoorquote:
Het zou ook wel heel erg zijn als je dat gedeelte van me zou herkennenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 11:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja hoorIk had je bijna niet herkend
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:07 schreef Doodkapje het volgende:
Bij het bevrijdingsfestival: *bump* "Hé, Da's Puala...!"
kijk eens op ebay.dequote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:56 schreef Iemand91 het volgende:
Zou het camera-spul op Ebay zo duur zijn puur vanwege verzendkosten?
Ik zie daar objectieven staan die ik niet aan de straatstenen kwijt kan en daar voor honderden dollars worden aangeboden...
Ja, oke. Ik snap Ebay(-verkopers) wel hoor, koop er veel te vaak. Als er lage verzendkosten zijn zitten die vaak weer verstopt in de itemprijs.quote:
Dat kan je gewoon checken op ebay, gewoon item volgen. Er is zelfs tooling om te kijken hoeveel een verkoper verkooptquote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ja, oke. Ik snap Ebay(-verkopers) wel hoor, koop er veel te vaak. Als er lage verzendkosten zijn zitten die vaak weer verstopt in de itemprijs.
Maar ook op Items uit Duitsland; staan voor veel meer te koop dan je ze in NL weg kunt krijgen. 't is alleen maar de vraag of ze het überhaupt voor die hoge prijs ook daadwerkelijk verkopen.
Hmm, eens naar kijken dan. Want als dat spul daadwerkelijk voor die prijzen verkocht wordt ga ik misschien maar eens aan Ebay wagen; die prijzen die zij hanteren zijn makkelijk 2 tot 3 keer zo hoog als op Marktplaats. Eens kijken of dat niet teveel gedoe is...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon checken op ebay, gewoon item volgen. Er is zelfs tooling om te kijken hoeveel een verkoper verkoopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |